10 euroquote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb die van de Jumbo gekocht. Wel lekker, maar had er meer van verwacht. Viel me tegen. Chocolade is ook niet getempereerd. Ik vind die van de Jumbo in ieder geen aanrader.
Die kost trouwens 9,99
Geen knafe maar kadayif.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:35 schreef Za het volgende:
[..]
Een soort Big Mac van chocolade, met knafeh achtige vulling.
Voor 10 euro klinkt dit niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:53 schreef arvensis het volgende:
[..]
Geen knafe maar kadayif.
Het is gevuld met pistachepasta en kadayif (engelenhaar). Je moet hem niet halen bij de Jaminn etc. maar bij een echte chocolaterie.
Dit is de officiële (Fix)quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:53 schreef arvensis het volgende:
[..]
Geen knafe maar kadayif.
Het is gevuld met pistachepasta en kadayif (engelenhaar). Je moet hem niet halen bij de Jaminn etc. maar bij een echte chocolaterie.
Die van Jumbo heeft een slechte recensie, maar die van Fix ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:51 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb die van de Jumbo gekocht. Wel lekker, maar had er meer van verwacht. Viel me tegen. Chocolade is ook niet getempereerd. Ik vind die van de Jumbo in ieder geval geen aanrader voor dat geld.
Die kost trouwens 9,99
Is er dan toch al een thread over?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:05 schreef miss_sly het volgende:
De dochter van @:Vicky heeft het zelf gemaakt.
Ziet er mooi uit zeg!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:11 schreef Vicky het volgende:
Vicky in CUL / Het grote Baktopic (voor bakfoto's, -vragen en -tips) #40
Zie dit topic
Ze waren ook erg lekker.quote:
Pistaches zijn conjo duur, wel godenvoer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:04 schreef Momo het volgende:
Ik zag ze bij een snoepwinkel/chocolatier liggen voor 22 euro per reep...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |