Daarom, rust nemen. En misschien ook benen omhoog zo nu en danquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herstelbare schade. Goed rusten en dan komt het vast weer goed.
Ja dat lukt dus helaas niet. Daarom ga ik af en toe op de bank liggen en vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, rust nemen. En misschien ook benen omhoog zo nu en dan
Ow, das ook niet handig dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus helaas niet. Daarom ga ik af en toe op de bank liggen en vroeg naar bed.
Kan de bodem verstellen. Zal het vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das ook niet handig dan.
Je bed iets anders neerzetten zodat je benen net wat hoger liggen dan je hoofd?
Verticaal?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das ook niet handig dan.
Je bed iets anders neerzetten zodat je benen net wat hoger liggen dan je hoofd?
Is dat iets bij jou ja?quote:
Dat is een optie bv.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan de bodem verstellen. Zal het vanavond eens proberen
Ja kan ook. Normaal lig ik op mijn rechterzij en dan de benen helemaar opgetrokken. Maar dar kan nu toch niet. Ga het proberen vanavondquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat iets bij jou ja?
[..]
Dat is een optie bv.
Ik had wat dingen onder het matras gedaan bij het voeteneind toen het nodig was.
Ik ooit in een winkel een Armani shirt gekocht,dacht 50 euro.bleek 200 euro te zijn.En ik met mijn domme hoofd reken gewoon af.quote:
Whoopsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit in een winkel een Armani shirt gekocht,dacht 50 euro.bleek 200 euro te zijn.En ik met mijn domme hoofd reken gewoon af.
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet oplettenquote:
Ja,dat was niet mijn slimste aankoop.quote:
Of zelfs niet eens kunnen zwemmen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet opletten
Iets met brand in de keuken?quote:
Sorry,ik was er even niet bij.quote:
Kan het shirtje wel uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
Warm nog wel buiten, gelukkig wel af en toe wat wind
Wordt gesproken van een medisch incident en niet van een ongeval.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet opletten
Ook rotquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt gesproken van een medisch incident en niet van een ongeval.
Hey.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt gesproken van een medisch incident en niet van een ongeval.
Eetsmakelijk!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Thaise krokante kip met zoetzure saus, cashewnoten, witte rijst en ananas
Avond kerel, tijd voor verkoeling.quote:
Ik ga helpen met de verhuizing.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond kerel, tijd voor verkoeling.
Maak jij je eindelijk ook eens nuttig.quote:
Wat kan jij ook een enorme lul zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak jij je eindelijk ook eens nuttig.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kan jij ook een enorme lul zijn.
[..]
Jij vind dat leuk?quote:
Je bent ook een oude zak.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word steeds vaker voor de opa van mijn zoontje aangezien, hi ha ho!
Ooit met Soul wel meegemaakt dat iemand dacht ik haar vader was.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit met Soul wel meegemaakt dat iemand dacht ik haar vader was.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit met Soul wel meegemaakt dat iemand dacht ik haar vader was.
Ja ja,en jij een jonge god.quote:
[..]
De liefde hier vandaagquote:
Niks aan de hand,zo praten wij met elkaar.SBE is een beetje simpel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks aan de hand,zo praten wij met elkaar.SBE is een beetje simpel.
Maar vind je dat ook leuk eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt niet!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook leuk eigenlijk?
65+ korting.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik een jaar of 10 geleden meegemaakt, dat een gozer van in de 20 voor mij opstond in de trein!
Als hij de winkel uitlopen hem achterna rennen en zeggen dat hij zijn rollator bij de kassa heeft laten staan.quote:
En zijn kunstgebit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij de winkel uitlopen hem achterna rennen en zeggen dat hij zijn rollator bij de kassa heeft laten staan.
Ja nou ik was bij mensen die hun 5 kleinkinderen op bezoek hadden en ze zaten helemaal in die sfeer, dus is het wel begrijpelijk!quote:
40+quote:
Is prima te doen hoor.30 worden vond ik het ergste.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja over minder dan een half jaar ben ik al weer 50.
Ben benieuwd wat mini-ToT daarvan vindt @ToT ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hey HC.quote:
Noemt hem ook Opa.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mini-ToT daarvan vindt @:ToT ?
Die krijgt het gelukkig nog niet zo mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mini-ToT daarvan vindt @:ToT ?
Dat is wel een fatbike waardig,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Die krijgt het gelukkig nog niet zo mee.
1x hoorde hij het en hij zei gewoon vrolijk dat ik zijn papa was.
Goed gedrag belonen toch?quote:
Met een treintje.quote:
Jij wil dat kind laten ontsporen?quote:
Kan dat nog met zo'n vader?quote:
Opa.quote:
En hij komt je helpen met verhuizen?quote:
Ik kan eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hij komt je helpen met verhuizen?
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
Maar heb wel leuke vrienden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.
Hij bedoeld zijn begeleiders.quote:
De Laidl.quote:
Daar weet jij alles van....quote:
Zit bij mij niet in de buurt.quote:
Wel een AH aan de overkant.quote:
Ja. Heb al de hele week last van uitstelgedrag door het weer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te warm om iets te doen![]()
Dit weer maakt loom.
Loom is een mooi woord.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te warm om iets te doen![]()
Dit weer maakt loom.
En een hoge stoep.quote:
Hmm intresting. Doet me aan de water verbeter technieken van Viktor Schauberger denken.quote:
Waar ben jij nou weer?quote:
Nooit van gehoord, maar even gegoogled: interessant figuurquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm intresting. Doet me aan de water verbeter technieken van Viktor Schauberger denken.
En Avond
Ja die kwam bij ook als eerste binnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm intresting. Doet me aan de water verbeter technieken van Viktor Schauberger denken.
En Avond
Jij hebt geen rivier met martelwerktuig in je achtertuinquote:
Zeker , hier een mooie :quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar even gegoogled: interessant figuur
Wat er niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt geen rivier met martelwerktuig in je achtertuin
Even doortrekken.quote:
Leven die nog?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
toto,slade ,uriah heep
vanavond in moosburg
Die eerste nog wel, in [ONZ]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Die eerste nog wel, in [ONZ]deze dvd heb ik liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in amsterdam
Nee ToT.quote:
De wat Saar?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis. Complete chaos met NMBS gehad.
Belgische NSquote:
Klinkt gelijk goed.quote:
Jij bent wel wat gewend Saar.Naar Utopia duurde langer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Trein. Het is een schande dat ze met deze hitte oudbollige treinen inzetten.
Ja maar die trein had airco.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent wel wat gewend Saar.Naar Utopia duurde langer.
quote:
Dat was 6 uur heen en terug toch?quote:
Naar zee? Eerst defect in Blankenberge, tram naar Oostende, oude korte overvolle trein maar gelukkig kwam er nog een deel bij, geen airco, antwerpen centraal, IC trein naar Essen afgeschaft, boemel richting Roosendaal, weer geen airco.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed op de fiets kunnen gaan
Vreselijk herkenbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Heb al de hele week last van uitstelgedrag door het weer.
Hier droog en warm.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:19 schreef mario390 het volgende:
nu al 3 uren onweer hier
en veel regen
toto konzert moest evakuiert werden
Beter.quote:
Gelukkig voor het beestjequote:
Goedemorgen Saartje Blaartje.quote:
Heb er binnen weinig last van nog gelukkigquote:
jij zit vast binnenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er binnen weinig last van nog gelukkig
Ja zit binnen heb hier achter alleen maar zon. Mij te warmquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
jij zit vast binnen![]()
Hoe gaat het nu met je voet?
Vervelend allemaal,quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit binnen heb hier achter alleen maar zon. Mij te warm
Knie, bittere ellende. Maar het schijnt dat het naar morgen beter moet worden langzaam aan
Alleen naar de wc en terug, Er staat teveel druk op het hele been door het vocht, als het niet beter zou zijn m orgen wilde ze het opensnijden Maar gelukkig zakt de zwelling aan de knie nu wel wat weg het zakt nu allemaal naar mijn voet. Wat ik mooi vind is hoe de kleuren van het been steeds veranderen en de verkleuringen alle kanten opvliegenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vervelend allemaal,
mag je lopen ? Of juist zo min mogelijk?
Dat lijkt mij heel vervelend , vooral als je zo min mogelijk mag lopen, al is dat in huisquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen naar de wc en terug, Er staat teveel druk op het hele been door het vocht, als het niet beter zou zijn m orgen wilde ze het opensnijden Maar gelukkig zakt de zwelling aan de knie nu wel wat weg het zakt nu allemaal naar mijn voet. Wat ik mooi vind is hoe de kleuren van het been steeds veranderen en de verkleuringen alle kanten opvliegen
Ja je moet nu niet meer gaan lopen, veel te warm. Daarom ben ik tot nu toe ook zo blij met deze zomer. Redelijke temperaturen. Gelukkig is dit hete weer morgen dacht ik ook weer over.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij heel vervelend , vooral als je zo min mogelijk mag lopen, al is dat in huis![]()
Aan de andere kant is dit weer ook wel een sloper![]()
Ik wilde eigenlijk gaan lopen vanmorgen maar ik was al moe toen ik wakker werd , en had al geen puf om ook maar iets te gaan doen![]()
![]()
En nu ben ik al te laat , veel te heet om nu te gaan lopen![]()
![]()
Hopelijk gaat het met jouw knie morgen wat beter
Ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet nu niet meer gaan lopen, veel te warm. Daarom ben ik tot nu toe ook zo blij met deze zomer. Redelijke temperaturen. Gelukkig is dit hete weer morgen dacht ik ook weer over.
O gelukkig maar. Ik kan er slecht tegen maar dat komt ook door de longen zit minder zuurstof in de lucht als het warm isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik
heb ook geen problemen met dit weer , sowieso in deze periode dan.
Extreme hitte voor langere tijd is alleen maar slecht voor mens/dier en natuur![]()
Morgen wordt het weer wat koeler .
Oh ja dat is helemaal lastigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar. Ik kan er slecht tegen maar dat komt ook door de longen zit minder zuurstof in de lucht als het warm is
Daarom blij ik altijd rustig binnen. Ga wel in de vroege morgen weg, maar vana een uurtje of 11 niet meer
Gelukkig hebben meer koelere dagen dan die superhete dagenquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig hebben meer koelere dagen dan die superhete dagen![]()
Maar als ik gewoon lekker rustig binnen blijf heb ik er weinig last van, dus doe ik dat gewoon
Sterke moeder heb jij hoor, wel fijn dat ze opgeknapt is.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
VerstandigHelemaal als het om je gezondheid gaat. In 2018 kreeg mijn moeder pneumokokken en heeft ze 2 maanden in het ziekenhuis gelegen , ze was er heel slecht aan toe, randje van de dood, maar ineens zomaar werd ze weer beter , wel nadat haar hartzakje gezandstraald werd maar ook met longproblemen ( minder longinhoud) Dat heeft heel lang geduurd voordat ze weer wat 'de oude' was. Gelukkig ligt die tijd ver achter ons maar haar ene long blijft wat kwetsbaar waardoor ze ook met de warmte wat rustig aan moet doen.
Ah je hebt ook zo'n scoot dingquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sterke moeder heb jij hoor, wel fijn dat ze opgeknapt is.
En als jehet weet kan je met dingen rekening houden.
Ik vind het niet erg om binnen te blijven, ik ga wel in de vroege ochtend even naar buiten of een rondje op de scoot als het wat is afgekoeld in de avond
Dat is mooi toch dat je dit nog met haar kan doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah je hebt ook zo'n scoot dingMaar wel fijn ook als je enigszins mobiel door het leven kan
![]()
Dat mijn moeder er zo goed door is gekomen heeft ook echt te maken met haar fysieke gesteldheidZij liep en sportte al veel en dat heeft er voor gezorgd dat ze bleef leven. Maar ook wel haar ongelofelijke kracht wil om te leven ,terwijl ze ook geen moeite met de dood heeft. Zij staat staat daar realistischer in dan dat ik doe
![]()
![]()
Ik ben sinds haar ziekte ook veel meer met haar bezig , met sterfelijkheid maar ook met onze band die alleen maar hechter is geworden . Daarom ook in september samen een week weg om stenen te zoeken
Dat heb je weleens verteld jaquote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mooi toch dat je dit nog met haar kan doen.
Mijn vader is ook heel lang zo fit geweest hij heeft toch zijn 90ste gesport
Heer aloa.quote:
29 graden hier maar wel te doen.Bij jou?quote:
Op mijn weerstation 31.1quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
29 graden hier maar wel te doen.Bij jou?
temporary dilussions due to heatstrokequote:
Kijken naar sneeuw werkt verkoelendquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
temporary dilussions due to heatstroke
Ook lekker.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Op mijn weerstation 31.1![]()
In de stad dan.
quote:
Wat een leuke binnenkomer.quote:
Ach, om de beroemde H. Finkers te quoten:quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, om de beroemde H. Finkers te quoten:
"Het leven is waardeloos"
[...]
"Geen fuck meer aan."
Maar we proberen er nog wat van te maken he!
Charmeur ben je ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 17:33 schreef ToT het volgende:
Meel, bloem, en ik ga er van uit dat ze wel een stuk is!
Screen voor de ramen werkt perfect.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
26,0C hier binnen. Buiten nog warmer, dus ik hou de ramen nog even dicht.
Ik denk dat wij na de verbouwing dezelfde soort ramen gekregen hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
26,0C hier binnen. Buiten nog warmer, dus ik hou de ramen nog even dicht.
Let's goooquote:
Dat is nog wel lekker. Heb de terrasdeur de hele dag open gehad, dus het huis is ook aardig opgewarmd beneden,\\Maar ik kan warmte goed hebbenquote:
Het is hier buiten inmiddels ook al gezakt naar 24 graden. Ik vind het heerlijk die warmtequote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is nog wel lekker. Heb de terrasdeur de hele dag open gehad, dus het huis is ook aardig opgewarmd beneden,\\Maar ik kan warmte goed hebben
24 ? Brrr koud daar bij jullie, hier is het nog aangenaam:quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is hier buiten inmiddels ook al gezakt naar 24 graden. Ik vind het heerlijk die warmte
NU al.. Limbo? Brabo?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:55 schreef Kissingbird het volgende:
Buiten 29 met flinke regen en onweer![]()
Binnen 21![]()
Aan de kust he, maar de zon schijnt hier nog steeds ☀quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
24 ? Brrr koud daar bij jullie, hier is het nog aangenaam:![]()
[ afbeelding ]
LImboquote:
Hier is het al dicht.. maar wel nog heel licht.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de kust he, maar de zon schijnt hier nog steeds ☀
Van mij mag het.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier is het al dicht.. maar wel nog heel licht.
Zoals meestalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het zou om 16u00 gaan kletteren. Nog niks gehoord en gezien.
Dat is minder ...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:12 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het is maar dat ik mijn cpap niet mag gebruiken tijdens onweer.
Dat is jammer, op dit soort dagen zijn nacht activiteiten beter :yquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Prisha het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van natuurmonumenten. Ik zou van 21:00 tot 23:00 in Otterloo een nachtzwaluw wandeling hebben, maar vanwege het onweer dat ze verwachten gaat het niet door. Helaasch![]()
Maar….onweer
Yeahhhquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Prisha het volgende:
Ik kreeg net een telefoontje van natuurmonumenten. Ik zou van 21:00 tot 23:00 in Otterloo een nachtzwaluw wandeling hebben, maar vanwege het onweer dat ze verwachten gaat het niet door. Helaasch![]()
Maar….onweer
Geen idee wat dat is ,maar regen is goedquote:
Festivalquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is ,maar regen is goed![]()
Zat ff te kijken en dacht.. wel een beetje vreemde festivalgangers....quote:
Tomorrow land ikquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Festival![]()
![]()
Het is net over de grens bij airport Weeze. Ze hebben het hele weekend livestreams van een paar podia. Tomorrowland ook trouwens. Dat is ook bezig nu.
Klinkt wel heel leuk, zo'n wandeling! Hopelijk gaat het een andere keer nog door.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Prisha het volgende:
Maar….onweer
Als het goed is krijgt Gelderland geen noodweer. Dus zit weer goed 😉quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik nog niks gemerkt van noodweer. Ik hoor wat vaag gerommel in de verte en er zijn wat drupjes gevallen. That's it
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt Gelderland geen noodweer. Dus zit weer goed 😉
Ja! Met gids. Die vertellen altijd erg leuk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klinkt wel heel leuk, zo'n wandeling! Hopelijk gaat het een andere keer nog door.
Onweer is sowieso leuk
Had het gezien maar niet echt noodweer. Beetje regen en een vleugje onweer.quote:
Het komt dwars over Gelderlandquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt Gelderland geen noodweer. Dus zit weer goed 😉
Het kwam hier net over... Minimaal Code oranjequote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het gezien maar niet echt noodweer. Beetje regen en een vleugje onweer.
Gelderland is groot. Hier gaat het volgens mij wel meevallen.quote:
Gelukkig geen rood 🤣quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kwam hier net over... Minimaal Code oranje
Wij krijgen wel iets. Genoeg dat ze mn uitje hebben afgelast. Maar dat snap ik ook wel. Onweer in het bos is niet zo handig misschienquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelderland is groot. Hier gaat het volgens mij wel meevallen.
Die is met Francis en Nick ook zo mooi.quote:
Henkquote:
Waar zit jij dan? Ja het bos lijkt mij ook niet echt een geschikte plek met onweer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij krijgen wel iets. Genoeg dat ze mn uitje hebben afgelast. Maar dat snap ik ook wel. Onweer in het bos is niet zo handig misschien
Ik zit in Apeldoorn. Mijn uitje was met Natuurmonumenten vanuit Otterloo.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zit jij dan? Ja het bos lijkt mij ook niet echt een geschikte plek met onweer.
Lekker sneeuwballen gooien.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Het sneeuwt![]()
![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)uid-afrika~ac56ca43/
O wel jammer dat het afgelast is. Gaan ze het een andere keer doen dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit in Apeldoorn. Mijn uitje was met Natuurmonumenten vanuit Otterloo.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wel jammer dat het afgelast is. Gaan ze het een andere keer doen dan?
Vind het maar flauw dat ze het aflasten... voor het donker is die bui al foetsie.quote:
Vooral vlak onder een eik schijnt gevaarlijk te zijnquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wij krijgen wel iets. Genoeg dat ze mn uitje hebben afgelast. Maar dat snap ik ook wel. Onweer in het bos is niet zo handig misschien
Het gebeurt...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind het maar flauw dat ze het aflasten... voor het donker is die bui al foetsie.
E je moet wel heel veel pech hebben wil de bliksem net in die boom slaan waar je staat van een heel bos .
Je moet een beuk hebbenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral vlak onder een eik schijnt gevaarlijk te zijn
Ahquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet een beuk hebben
Oud Gelders gezegde bij onweer:
"Veur eiken moet men wijken, maar boeken (beuken) moet je zoeken".
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet een beuk hebben
Oud Gelders gezegde bij onweer:
"Veur eiken moet men wijken, maar boeken (beuken) moet je zoeken".
Oh balen zeg. Dat lijkt me heel bijzonder zo'n wandeling.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:23 schreef Prisha het volgende:
Maar….onweer
Ja hoop het ook.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh balen zeg. Dat lijkt me heel bijzonder zo'n wandeling.Hopelijk wordt er een nieuwe datum geprikt.
Mischien dat je door de regen geen zwaluw gaat zien? Geen idee. Ach ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vind het maar flauw dat ze het aflasten... voor het donker is die bui al foetsie.
E je moet wel heel veel pech hebben wil de bliksem net in die boom slaan waar je staat van een heel bos .
Ik ken dat wild viaduct , daar rij je met de snelweg onderdoor.quote:
Oeh dat kan wel. Er zijn een aantal wild wissels waar je onderdoor rijdtquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken dat wild viaduct , daar rij je met de snelweg onderdoor.
Er zit een bordje op met die naam , vandaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oeh dat kan wel. Er zijn een aantal wild wissels waar je onderdoor rijdt
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:37 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu wel heerlijk op de veranda buiten met kaarsjes aan en lekker glas volle rode wijn en stukje oude brokkelkaas. Is ook prima
Pas als de mussen van het dak vallen.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:37 schreef Prisha het volgende:
Ik zit nu wel heerlijk op de veranda buiten met kaarsjes aan en lekker glas volle rode wijn en stukje oude brokkelkaas. Is ook prima
Het is weer eens om de stad heen getrokken. Het KNMI had wel onweer.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
Hier heb ik nog niks gemerkt van noodweer. Ik hoor wat vaag gerommel in de verte en er zijn wat drupjes gevallen. That's it
Ik hoop met je mee 😉quote:
De relax-leefquote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:37 schreef Prisha het volgende:
In dat park waar ik gisteren was, sloeg het noodlot ook toe onder een eik.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vooral vlak onder een eik schijnt gevaarlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |