Daarom, rust nemen. En misschien ook benen omhoog zo nu en danquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Herstelbare schade. Goed rusten en dan komt het vast weer goed.
Ja dat lukt dus helaas niet. Daarom ga ik af en toe op de bank liggen en vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, rust nemen. En misschien ook benen omhoog zo nu en dan
Ow, das ook niet handig dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat lukt dus helaas niet. Daarom ga ik af en toe op de bank liggen en vroeg naar bed.
Kan de bodem verstellen. Zal het vanavond eens proberenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das ook niet handig dan.
Je bed iets anders neerzetten zodat je benen net wat hoger liggen dan je hoofd?
Verticaal?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, das ook niet handig dan.
Je bed iets anders neerzetten zodat je benen net wat hoger liggen dan je hoofd?
Is dat iets bij jou ja?quote:
Dat is een optie bv.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan de bodem verstellen. Zal het vanavond eens proberen
Ja kan ook. Normaal lig ik op mijn rechterzij en dan de benen helemaar opgetrokken. Maar dar kan nu toch niet. Ga het proberen vanavondquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat iets bij jou ja?
[..]
Dat is een optie bv.
Ik had wat dingen onder het matras gedaan bij het voeteneind toen het nodig was.
Ik ooit in een winkel een Armani shirt gekocht,dacht 50 euro.bleek 200 euro te zijn.En ik met mijn domme hoofd reken gewoon af.quote:
Whoopsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ooit in een winkel een Armani shirt gekocht,dacht 50 euro.bleek 200 euro te zijn.En ik met mijn domme hoofd reken gewoon af.
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet oplettenquote:
Ja,dat was niet mijn slimste aankoop.quote:
Of zelfs niet eens kunnen zwemmen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet opletten
Iets met brand in de keuken?quote:
Sorry,ik was er even niet bij.quote:
Kan het shirtje wel uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:39 schreef Lovely het volgende:
Warm nog wel buiten, gelukkig wel af en toe wat wind
Wordt gesproken van een medisch incident en niet van een ongeval.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste tijd meerdere die verdrinken omdat ze niet opletten
Ook rotquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt gesproken van een medisch incident en niet van een ongeval.
Hey.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wordt gesproken van een medisch incident en niet van een ongeval.
Eetsmakelijk!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
Thaise krokante kip met zoetzure saus, cashewnoten, witte rijst en ananas
Avond kerel, tijd voor verkoeling.quote:
Ik ga helpen met de verhuizing.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond kerel, tijd voor verkoeling.
Maak jij je eindelijk ook eens nuttig.quote:
Wat kan jij ook een enorme lul zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak jij je eindelijk ook eens nuttig.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kan jij ook een enorme lul zijn.
[..]
Jij vind dat leuk?quote:
Je bent ook een oude zak.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word steeds vaker voor de opa van mijn zoontje aangezien, hi ha ho!
Ooit met Soul wel meegemaakt dat iemand dacht ik haar vader was.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit met Soul wel meegemaakt dat iemand dacht ik haar vader was.
quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit met Soul wel meegemaakt dat iemand dacht ik haar vader was.
Ja ja,en jij een jonge god.quote:
[..]
De liefde hier vandaagquote:
Niks aan de hand,zo praten wij met elkaar.SBE is een beetje simpel.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks aan de hand,zo praten wij met elkaar.SBE is een beetje simpel.
Maar vind je dat ook leuk eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt niet!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar vind je dat ook leuk eigenlijk?
65+ korting.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik een jaar of 10 geleden meegemaakt, dat een gozer van in de 20 voor mij opstond in de trein!
Als hij de winkel uitlopen hem achterna rennen en zeggen dat hij zijn rollator bij de kassa heeft laten staan.quote:
En zijn kunstgebit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij de winkel uitlopen hem achterna rennen en zeggen dat hij zijn rollator bij de kassa heeft laten staan.
Ja nou ik was bij mensen die hun 5 kleinkinderen op bezoek hadden en ze zaten helemaal in die sfeer, dus is het wel begrijpelijk!quote:
40+quote:
Is prima te doen hoor.30 worden vond ik het ergste.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja over minder dan een half jaar ben ik al weer 50.
Ben benieuwd wat mini-ToT daarvan vindt @ToT ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hey HC.quote:
Noemt hem ook Opa.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mini-ToT daarvan vindt @:ToT ?
Die krijgt het gelukkig nog niet zo mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:49 schreef maily het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat mini-ToT daarvan vindt @:ToT ?
Dat is wel een fatbike waardig,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Die krijgt het gelukkig nog niet zo mee.
1x hoorde hij het en hij zei gewoon vrolijk dat ik zijn papa was.
Goed gedrag belonen toch?quote:
Met een treintje.quote:
Jij wil dat kind laten ontsporen?quote:
Kan dat nog met zo'n vader?quote:
Opa.quote:
En hij komt je helpen met verhuizen?quote:
Ik kan eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En hij komt je helpen met verhuizen?
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
Maar heb wel leuke vrienden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.
Hij bedoeld zijn begeleiders.quote:
De Laidl.quote:
Daar weet jij alles van....quote:
Zit bij mij niet in de buurt.quote:
Wel een AH aan de overkant.quote:
Ja. Heb al de hele week last van uitstelgedrag door het weer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te warm om iets te doen![]()
Dit weer maakt loom.
Loom is een mooi woord.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 20:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Te warm om iets te doen![]()
Dit weer maakt loom.
En een hoge stoep.quote:
Hmm intresting. Doet me aan de water verbeter technieken van Viktor Schauberger denken.quote:
Waar ben jij nou weer?quote:
Nooit van gehoord, maar even gegoogled: interessant figuurquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm intresting. Doet me aan de water verbeter technieken van Viktor Schauberger denken.
En Avond
Ja die kwam bij ook als eerste binnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm intresting. Doet me aan de water verbeter technieken van Viktor Schauberger denken.
En Avond
Jij hebt geen rivier met martelwerktuig in je achtertuinquote:
Zeker , hier een mooie :quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar even gegoogled: interessant figuur
Wat er niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt geen rivier met martelwerktuig in je achtertuin
Even doortrekken.quote:
Leven die nog?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:41 schreef mario390 het volgende:
toto,slade ,uriah heep
vanavond in moosburg
Die eerste nog wel, in [ONZ]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Die eerste nog wel, in [ONZ]deze dvd heb ik liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in amsterdam
Nee ToT.quote:
De wat Saar?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Thuis. Complete chaos met NMBS gehad.
Belgische NSquote:
Klinkt gelijk goed.quote:
Jij bent wel wat gewend Saar.Naar Utopia duurde langer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Trein. Het is een schande dat ze met deze hitte oudbollige treinen inzetten.
Ja maar die trein had airco.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 22:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent wel wat gewend Saar.Naar Utopia duurde langer.
quote:
Dat was 6 uur heen en terug toch?quote:
Naar zee? Eerst defect in Blankenberge, tram naar Oostende, oude korte overvolle trein maar gelukkig kwam er nog een deel bij, geen airco, antwerpen centraal, IC trein naar Essen afgeschaft, boemel richting Roosendaal, weer geen airco.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed op de fiets kunnen gaan
Vreselijk herkenbaarquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Heb al de hele week last van uitstelgedrag door het weer.
Hier droog en warm.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:19 schreef mario390 het volgende:
nu al 3 uren onweer hier
en veel regen
toto konzert moest evakuiert werden
Beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |