Ik signaleer een lichte afkeer, kan dat?quote:
Remco die achter een kreupele Vingegaard eindigt, knap hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze man is mentaal gebroken. Hij is rijp voor de slacht. Doe het, Remco.
Maar hij eindigde er voor.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Remco die achter een kreupele Vingegaard eindigt, knap hoor.
Er wordt straks weer olijfolie van viaducten gegoten om hem te laten stoppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:38 schreef Szura het volgende:
Pogacar gaat nooit meer een koers verliezen
Dat moet hij ook gewoon doen. Dit is een unieke kans voor de triple.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks haalt hij het in zijn hoofd om de Vuelta te rijden
Morgen kraakt Vingegaard volledig en eindigt hij op minuten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Remco die achter een kreupele Vingegaard eindigt, knap hoor.
Mag op deze manier zondag wel rijden in een supersnel tijdritpak.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:39 schreef TAmaru het volgende:
Jonas aan het huilen omdat hij morgen de bollen niet meer aan mag 😂
Plek 3 ipv 2 zal hem een eeuwig trauma opleveren ja!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze man is mentaal gebroken. Hij is rijp voor de slacht. Doe het, Remco.
Ook weer gewoon 10 % harder gereden dan alle spuitkoningen.quote:
Boonen had een meisje, Sophiequote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik proef een lichte obsessie voor vrouwen van wielrenners!
Nou je het zegt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik signaleer een lichte afkeer, kan dat?
Zodat je je iets beter voelt vandaag geef ik je even de quote notificatie aangezien niemand die nog heeft gegevenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:39 schreef Syntix het volgende:
Visma dat dacht dat ze wel een historische ploeg zoals de Chicago Bulls van het wielrennen zou kunnen worden![]()
![]()
Bron
Dopinger.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rominger reed er nog wel de Izoard bij.
Naast Roglic komt de grootste concurrentie van z’n eigen ploegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat moet hij ook gewoon doen. Dit is een unieke kans voor de triple.
Ik was een tikje ironisch.quote:
Demare heeft nog steeds een probleem, die moet nog meer dan 13 kilometer.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 3% extra zijn echt belachelijk.
Hij doet niet eens een poging om de schijn op te houden.quote:
Dat is een fransoos, die matsen ze wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demare heeft nog steeds een probleem, die moet nog meer dan 13 kilometer.
Kleine 40 minuten klimmenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demare heeft nog steeds een probleem, die moet nog meer dan 13 kilometer.
Die hangt al een uur aan de klink.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een fransoos, die matsen ze wel.
Dat lijkt mij niet als hij in zijn eentje rijdt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een fransoos, die matsen ze wel.
Dan moet die ploegleider een beetje doorgassenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hangt al een uur aan de klink.
NK ook nog ergens tussendoor, geloof ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:44 schreef opgebaarde het volgende:
TIL dat Keldermerkx in 2013 een UCI race gewonnen heeft. Een hele etappe
Zou het wat uitmakenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:42 schreef VoMy het volgende:
Ik steun de motie om Vingegaard de komende dagen naar plek 3 te bonjouren. PatLef moet de wijn even laten staan en een droomplan ontwikkelen.
Voor iemand die 2x de tour gewonnen heeft, verwacht ik het nietquote:
Holy fuck, 4 min sneller dan mutant Indurainquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had @:aguero al gepost maar toch:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |