Een jaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:38 schreef Momo het volgende:
Als Wilco vandaag wint neem ik een maand lang een Wilco UI
ik zie zoiets graag eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:39 schreef OProg het volgende:
Een reus is klimmers aan het slopen.
Cancellara en Voigt vinden dit leuk.
Ieder jaar wel weer een nieuwe tientonner die dit kan. Vorig jaar was het nog Pierre.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:39 schreef OProg het volgende:
Een reus is klimmers aan het slopen.
Cancellara en Voigt vinden dit leuk.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:38 schreef Momo het volgende:
Als Wilco vandaag wint neem ik een maand lang een Wilco UI
dat was nog eens een killerquote:
Nils heeft prima gegeten. Eigenlijk voor het eerst daar mee bezig geweest en je ziet het resultaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 20 man in het pulleton terwijl Nils Politt op kop rijdt, hahaha. Toevallig ook getraind door Sola?
Die ging wel hart ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder jaar wel weer een nieuwe tientonner die dit kan. Vorig jaar was het nog Pierre.
Kopman in de Vuelta?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nils heeft prima gegeten. Eigenlijk voor het eerst daar mee bezig geweest en je ziet het resultaat.
Altijd deze posts... Na al die jaren wielrennen kijken snap je toch ook wel dat dit soort knechten op een bepaald moment parkeren maar degenen die nu gelost worden nog tot het eind hetzelfde tempo willen rijden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog 20 man in het pulleton terwijl Nils Politt op kop rijdt, hahaha. Toevallig ook getraind door Sola?
Nils had al een kilometer of 10 eerder moeten parkeren om het enigszins realistisch te houden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Altijd deze posts... Na al die jaren wielrennen kijken snap je toch ook wel dat dit soort knechten op een bepaald moment parkeren maar degenen die nu gelost worden nog tot het eind hetzelfde tempo willen rijden.
Hij kwam ook snel dichtbij danquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:46 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag Augustyn live vallen, jawel. Of nou ja, vanuit Jausiers keek ik naar de top waar hij toen viel. Kwam wel dichtbij zo!
Is eigenlijk ook niet nodig, UAE rijdt gewoon constant op kop voor Pogacar, Vingegaard en Evenepoelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:47 schreef VoMy het volgende:
Evenepoel heeft zijn klimmers deze Tour totaal nog niet gebruikt he?
Nouja, klimmers.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:47 schreef VoMy het volgende:
Evenepoel heeft zijn klimmers deze Tour totaal nog niet gebruikt he?
In huize Merlier wordt nu met borden gesmeten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook niet nodig, UAE rijdt gewoon constant op kop voor Pogacar, Vingegaard en Evenepoel
Die had hier zomaar zes ritten kunnen winnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
In huize Merlier wordt nu met borden gesmeten.
nog 4 minuten, op het steile, dan gaat iequote:
Volgens kolonel Berteele wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:00 schreef The_Undertone het volgende:
Hangt zak stront Ilan daar nu nog tussen?
Denk dat het bij Visma inmiddels voor de ritzege is en Vingegaard zelf wel voelt dat het hem niet meer wordtquote:
Geheel volgens verwachting.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koerstechnisch gezien baart de Bonette helaas wel een muis.
Ziet wel een groot verschil tussen een 'solo' van 60km en niet best zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:12 schreef TAmaru het volgende:
en er gebeurt helemaal niks
Jonas toch niet zo best vandaag?
Na alles wat we deze Tour hebben gezien wel ja, maar alsnog jammer.quote:
Sash - Ecuador werd afgespeeld door Renaat.quote:
naja 40 km dalen met mogelijk Wilco en Matteo op kopquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ziet wel een groot verschil tussen een 'solo' van 60km en niet best zijn.
Dat kon echt niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sash - Ecuador werd afgespeeld door Renaat.
heeft de Vlaamse Buma/Stemra al geklaagd?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sash - Ecuador werd afgespeeld door Renaat.
WIlco en iemand ondersteunen in een cruciale afdaling is wel de goden verzoekenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
naja 40 km dalen met mogelijk Wilco en Matteo op kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |