SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
10 punten.quote:
Fijne werkdag en bijna weekend.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar het werk te fietsen
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe mij maar een trekdrop en een wegwerpaansteker.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Even de beentjes geschoren, koffie gezet, zo bikini aanschieten en dan grillen![]()
Goedemorgenquote:
Wat voor kleur heb je?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
En ik kan mijn bikini ook niet vinden.
Roze,net als @dud0rquote:
Sowquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Even de beentjes geschoren, koffie gezet, zo bikini aanschieten en dan grillen![]()
Dat je gaat klagen tot het vieswarm is?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:33 schreef Nattekat het volgende:
Geen zon en toch gaat het 29 graden worden.
Dat kan maar n ding betekenen
Scheer je benen maar vast.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:33 schreef Nattekat het volgende:
Woordt het niet eens tijd dat jij het land gaat besturen en wat gaat doen voor je geld en zo?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Klaag dag?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:33 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heb je lekker veel aan![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet.quote:
Brrquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen 2 minuten.
Ik mis wel de klacht van de dag...quote:
Vriendjequote:
Waar is mijn bikini?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis wel de klacht van de dag...
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VersFruit heeft de rol van Klaagkat overgenomenquote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo dud0rquote:
Klacht-inceptionquote:
Mensen die priem zeggen vind ik echt zo gezel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VersFruit heeft de rol van Klaagkat overgenomenOok helemaal priem
Helemaal gezellie mozarellie !quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die priem zeggen vind ik echt zo gezel.
Ben niet gevraagd door Greetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woordt het niet eens tijd dat jij het land gaat besturen en wat gaat doen voor je geld en zo?
Ja. M'n been jeukt nog steeds.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo dud0r
Heb jij nog klachten vandaag?
Heerliedepeerliequote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal gezellie mozarellie !
@:Kwiwi
Ik heb nuquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen 2 minuten.
Hoelang jeukt dat nog door, doorgaans?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. M'n been jeukt nog steeds.
[..]
Heerliedepeerlie
Volgens mij heb jij de tijd van je leven, of nie dan ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu
"Grotendeels be...."
Stel je voor dat je informatie geeft. Grotendeels beflikkerd.
Roseetje ideetje.Eerst mijn benen scherenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal gezellie mozarellie !
@:Kwiwi
Ssssstquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de tijd van je leven, of nie dan ?
En dan een vers bedje in?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roseetje ideetje.Eerst mijn benen scheren
quote:
Is dat lust of wat anders?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zit met het probleem dat ik dat fascistode heksje dat zichzelf premier van Itali noemt stiekem best leuk begin te vinden.
Lekker wijf hequote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zit met het probleem dat ik dat fascistode heksje dat zichzelf premier van Itali noemt stiekem best leuk begin te vinden.
Hmmmm.quote:
Dat is wel de optimale ervaring volgens @bitterbalquote:
Normaal gesproken zou het al klaar zijn volgens mij maar kleur schijnt meer te jeuken. Dus ik hoop nog maximaal een weekquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang jeukt dat nog door, doorgaans?
Kleur is wel mooierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou het al klaar zijn volgens mij maar kleur schijnt meer te jeuken. Dus ik hoop nog maximaal een week
Neem deze nog even mee: Ik had ooit een ex die geen sex wilde na een lactacyd want ze was net schoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb over 5 min een overleg, dus ik kan nu niet meer andere dingen oppakken
Nieuwe tattoo? Heb ik foto gemist?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou het al klaar zijn volgens mij maar kleur schijnt meer te jeuken. Dus ik hoop nog maximaal een week
Oke, ja. Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem deze nog even mee: Ik had ooit een ex die geen sex wilde na een lactacyd want ze was net schoon.
Wat heb je laten zetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel de optimale ervaring volgens @:bitterbal
Wacht je tot de rondvraag om het te melden?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja. Bedankt voor de informatie.
Net wat ik op vrijdagochtend 10:00 nodig had.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja. Bedankt voor de informatie.
Crme om het in te smeren en de huid soepel en gehydrateerd te houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleur is wel mooier![]()
Heb je dan een verzorgend spulletje of laat je het gewoon zo ? (ik heb geen idee hoe dat werkt)
Ja en nee want ik heb geen foto gepost. Komt wel als die af is.quote:
Jammer. Klinkt als een hele onderneming.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Crme om het in te smeren en de huid soepel en gehydrateerd te houden
[..]
Ja en nee want ik heb geen foto gepost. Komt wel als die af is.
Moet nog anderhalve dag in september
Ja, als nabrander.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht je tot de rondvraag om het te melden?
VersFruit weet wel wat deze SC nodig heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Net wat ik op vrijdagochtend 10:00 nodig had.
Je klinkt als een reclamequote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Crme om het in te smeren en de huid soepel en gehydrateerd te houden
Dat is wel een compliment.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
VersFruit weet wel wat deze SC nodig heeft.
quote:
Bij ons is het pas 9 uur hequote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Net wat ik op vrijdagochtend 10:00 nodig had.
Wist je dat we nieuwe treintjes hebben in Bulgarije?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons is het pas 9 uur he![]()
US en zijn goorlellerij komen over een uurtje pas
En hij ziet eruit als een model. Is hij een next-level AI reclame? Een stabiele inkomstenbron voor FOK!?quote:
Oke, dat zou fijn zijn en iemand moet het doenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hij ziet eruit als een model. Is hij een next-level AI reclame? Een stabiele inkomstenbron voor FOK!?
Vast een verbeteringquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wist je dat we nieuwe treintjes hebben in Bulgarije?De oude IC's uit Duitsland
Vind die coups geweldig zolang je er in je eentje in zitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast een verbeteringIk heb daar wel ooit eens Varna - Beloslav op en neer gereden, ook zo'n couprijtuig met gangpad aan de zijkant. Maar een half uurtje maar het is meteen alsof je Op Reis bent
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:12 schreef Dven het volgende:
Raam open, neus in de wind, sigaretten roken
en zitten is het nieuwe roken!quote:
Nee joh.3mmcquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en zitten is het nieuwe roken!
Pakken per dag wegsmorenquote:
Hele achterkant onderbeen komt volquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer. Klinkt als een hele onderneming.
Kan je mee flexen als je in je hotpants looptquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele achterkant onderbeen komt vol
Volledig in kleur
Mweheheheheequote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij wordt wel echt awesome.(Ik kreeg een sneak peek)
De deuren kunnen tijdens het rijden ook gewoon geopend worden. Of uit zichzelf open vliegen als ze niet goed gesloten zijn. Al eens meegemaakt toen ik met m'n honden naast de deur stond en de deur opeens open vloog bij 120 km/h. Honden kregen een hartaanvalquote:
Ik weet zeker dat je er nog meer geweldig uit komt te zien dan je al doet, vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele achterkant onderbeen komt vol
Volledig in kleur
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
De deuren kunnen tijdens het rijden ook gewoon geopend worden. Of uit zichzelf open vliegen als ze niet goed gesloten zijn. Al eens meegemaakt toen ik met m'n honden naast de deur stond en de deur opeens open vloog bij 120 km/h. Honden kregen een hartaanval
Daardoor 's winters ook al geregeld in bevroren en ijskoude treinen gezeten. Dit geregeld meegemaakt
[ afbeelding ]
Ik vind het niet heel erg dat de zon nog niet volop fikt, ik zit hier in een half aquarium met plat dak.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Viezig benauwd en donkergrijs hier, dacht dat het vandaag een stralend zonnige dag werd?
doeiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:26 schreef mschol het volgende:
ik ben in Homeassistent rabbit hole gestapt, tot nooit meer ziens
ja straksquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
Viezig benauwd en donkergrijs hier, dacht dat het vandaag een stralend zonnige dag werd?
Spot jij geen bootjes meer?quote:
Gewoon een vraag,voorheen deed je dat wel posten.quote:
ja heb ze nu allemaal wel gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon een vraag,voorheen deed je dat wel posten.
Ik probeer echt wel te stoppen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zou zo best een peukje lusten op het strand
Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:26 schreef mschol het volgende:
ik ben in Homeassistent rabbit hole gestapt, tot nooit meer ziens
Denk dat hij gewoon nog wat aan he wiewelen is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
Oh, alles is vastgelopen overal. Zou US het land al aan het redden zijn?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er vaart inderdaad niks voorbij
Damnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon niet meer roken dan [ afbeelding ]
Hij mag wel even opschieten. Mijn zus gaat zo vliegen als het goed is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon nog wat aan he wiewelen is.
Wel grappig als ze een blauw scherm krijgen daar.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Grote wereldwijde storing bij grote bedrijven
misschien de blauwe doos ook wel
Crowdstrike update molt Microsoft systemen https://nos.nl/artikel/25(...)k-schiphol-getroffenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:33 schreef Recce het volgende:
Oh, alles is vastgelopen overal. Zou US het land al aan het redden zijn?
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote computerstoring lees ik net.
Gewoon zorgen dat je dat soort spyware niet op je apparaten hebt staan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Grote computerstoring lees ik net.
Bij de AH was het pinapparaat net wel weer aan het klooien, maar daar hebben ze wel vaker last vanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:36 schreef bitterbal het volgende:
Grote wereldwijde storing bij grote bedrijven
misschien de blauwe doos ook wel
Zij lijkt wel een beetje op een user van vroegerquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon niet meer roken dan [ afbeelding ]
Ik had eigenlijk nog nooit gehoord van Crowdstrike. Maar ze doen hun naam wel eer aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je dat soort spyware niet op je apparaten hebt staan.
Zo'n raar woord eigenlijk. "user".quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zij lijkt wel een beetje op een user van vroeger
Wat moet je anders zeggen?quote:
quote:
lekker in de zon liggenquote:
Nou ja ik zeg alleen dat ik het een raar woord vindquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen?
Fokster?
Gebruiker klinkt helemaal een beetje viezig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet je anders zeggen?
Fokster?
Meer als een drugsverslaafdequote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebruiker klinkt helemaal een beetje viezig.
Of user.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja is het ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik zeg alleen dat ik het een raar woord vind
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat doet de deur dicht.quote:
Ja, op zich wel. Maar dat is nu dus niet aan de handquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed voor mensen als ze even tijdje niet meer afhankelijk zijn van computers.
dat de deur dichtquote:
Vindt je dat leuk ja?quote:
Maar hoe moeten we hier dan met elkaar praten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed voor mensen als ze even tijdje niet meer afhankelijk zijn van computers.
Dan moeten we elkaar gewoon in het echt op gaan zoeken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe moeten we hier dan met elkaar praten?
Postduivenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe moeten we hier dan met elkaar praten?
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk wel de grootste computerstoring ooit?
Das eng hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar gewoon in het echt op gaan zoeken.
quote:“Ook KLM is net als andere luchtvaartmaatschappijen en luchthavens getroffen door de wereldwijde computerstoring, waardoor het niet mogelijk is vluchten af te handelen. Wij realiseren ons dat dit, zeker gezien de zomervakantie, buitengewoon vervelend is voor onze klanten en medewerkers. We werken er hard aan om het probleem op te lossen. Voor nu zien we ons genoodzaakt om de operatie grotendeels te staken”
Ewl.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moeten we elkaar gewoon in het echt op gaan zoeken.
Mijn postduif is ziek.quote:
Vliegangst? Beterschap gewenst.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, klassiek geval van: geen zin en dank je wel.quote:
Daar hebben ze schijt aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze diarree hebben kun je ze ook beter niet laten vliegen
Wat controleer je?quote:
in het weekend was beter geweest. Dan hoeven we niet te werken.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een belabberde timing voor zo'n storing
Begin van de bouwvak en alle regio's in het land vakantie, dan wil er toch helemaal niemand op reisquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een belabberde timing voor zo'n storing
Daar gaat je prive, Nattekatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij is een developer met manager-ambities. Dat zijn de ergste.
Nee, echt helemaal niemand.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begin van de bouwvak en alle regio's in het land vakantie, dan wil er toch helemaal niemand op reis
*rilt*quote:
Ik voel een klaag incoming.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:57 schreef Recce het volgende:
[..]ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee. Hoop dat het snel op te lossen is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk wel de grootste computerstoring ooit?
Nattekat klaagt nooit.quote:
Nee, is niet meer op te lossen, alles gaat naar de hel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Hoop dat het snel op te lossen is.
Oh fijn dat jij de diagnostics al gedraaid hebt danquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is niet meer op te lossen, alles gaat naar de hel.
Ja, ik dacht: ik bereid jullie even mentaal voor, vinden jullie wel fijnquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh fijn dat jij de diagnostics al gedraaid hebt dan
Ik heb net ook even geld gehaaldquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Pinstoringen?
Er wordt op allestoringen.nl ook melding gemaakt van pinstoringen, maar Betaalvereniging Nederland zegt dat dat geen algemeen probleem lijkt. Een woordvoerder zegt dat er geen centrale problemen zijn, maar dat de computerstoring wel pinautomaten in winkels kunnen treffen als de systemen werken op Windows. "Dat zou nu tot problemen kunnen leiden, maar we zijn dat nog aan het uitzoeken", zegt de woordvoerder tegen de NOS.
Exploitant Geldmaat van geldautomaten ondervindt geen problemen. Het bedrijf zegt wel gebruik te maken van Windows-software, maar niet van de specifieke beveiligingsapp die nu storingen veroorzaakt. Contant geld pinnen hoeft dus geen probleem te zijn.
NS heeft er misschien last van met enige vertraging.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Politie en NS ondervinden geen last hiervan in ieder geval.
nou ja de trein reed toch al niet🙄quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Politie en NS ondervinden geen last hiervan in ieder geval.
Ja, ik wilde eigenlijk even naar het Kruidvatquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
Pinstoringen?
Er wordt op allestoringen.nl ook melding gemaakt van pinstoringen, maar Betaalvereniging Nederland zegt dat dat geen algemeen probleem lijkt. Een woordvoerder zegt dat er geen centrale problemen zijn, maar dat de computerstoring wel pinautomaten in winkels kunnen treffen als de systemen werken op Windows. "Dat zou nu tot problemen kunnen leiden, maar we zijn dat nog aan het uitzoeken", zegt de woordvoerder tegen de NOS.
Exploitant Geldmaat van geldautomaten ondervindt geen problemen. Het bedrijf zegt wel gebruik te maken van Windows-software, maar niet van de specifieke beveiligingsapp die nu storingen veroorzaakt. Contant geld pinnen hoeft dus geen probleem te zijn.
Dat is standaard,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
NS heeft er misschien last van met enige vertraging.
dat moet kunnenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik wilde eigenlijk even naar het Kruidvat
Ik wil ook spullen meenemen en betalenquote:
Cash een idee?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook spullen meenemen en betalen
Niets, ik geniet van anderen die dat doen en ervoor afgestraft worden.quote:
Die zijn gewoon aan het omdenken, je kunt geen storing hebben als je niet rijdtquote:
Ewl nee.quote:
er is geen algemene pinstoring hequote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook spullen meenemen en betalen
Ik ga het maar even uitproberen danquote:
Ik ga even een poging wagenquote:
Nou ja ik wou eigenlijk vandaag mijn vakantie gaan boeken maar ik wacht dit eerst maar even af nogquote:
trippel trappel trippel trapquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even een poging wagen
Ook goed voor de stapjes
Positief.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even een poging wagen
Ook goed voor de stapjes
Handig met al die virtuele servers. Dan moet je virtuele handen hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:17 schreef Recce het volgende:
Het is echt een mooie storing. Ik denk dat sommige bedrijven alle vastgelopen computers handmatig moeten gaan fixen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:17 schreef Recce het volgende:
Het is echt een mooie storing. Ik denk dat sommige bedrijven alle vastgelopen computers handmatig moeten gaan fixen.
Nou het lijkt me dat je dat prima met een powershell scriptje kunt doenquote:Cybersecurity specialist Eward Driehuis zei in het NOS Radio 1 Journaal dat het erop lijkt dat Crowdstrike een workaround heeft gevonden. Daarvoor moeten systeembeheerders van organisaties die zijn getroffen handmatig een aantal bestanden weggooien. Volgens Driehuis is dat veel werk.
Zou grappig zijn als het niet echt waar wasquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:22 schreef CherryLips het volgende:
NS heeft geen last van de storing omdat ze nog Windows 95 gebruiken.
Ja, dat moet in VR met VR handschoenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Handig met al die virtuele servers. Dan moet je virtuele handen hebben.
Als je dit soort equipment hebt ga je eerst een uur, dag, week lang zelf meespelen in pornofilms en zoquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat moet in VR met VR handschoenen.
[ afbeelding ]
Ja, maar je moet dan wel naar elk systeem met een USB stickje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou het lijkt me dat je dat prima met een powershell scriptje kunt doen
Op zich best zorgwekkend hoe afhankelijk we zijn van zulke systemenquote:Ziekenhuizen die vallen onder zorgorganisatie Treant (Drenthe en Zuidoost-Groningen) annuleren operaties. Op dit moment kunnen geen patinten ontvangen worden op de poli’s, aldus Treant. ,,Ook onze spoedeisende hulp in Emmen en onze basisspoedposten in Hoogeveen en Stadskanaal zijn op dit moment gesloten. Patinten worden naar andere ziekenhuizen in de regio gebracht.’
Mijn vriendin heeft er eentje.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dit soort equipment hebt ga je eerst een uur, dag, week lang zelf meespelen in pornofilms en zo
Nee, eerst die storing verhelpen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je dit soort equipment hebt ga je eerst een uur, dag, week lang zelf meespelen in pornofilms en zo
Ik weet niet hoe dat in virtuele omgevingen gaat eigenklijkquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan wel naar elk systeem met een USB stickje.
Dan moet je nog wat extra accessoires erbij kopen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Backup terugzetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat in virtuele omgevingen gaat eigenklijk
Alleen als je wat extra security meuk hebt draaien; grote bedrijven vinden dat leuk om te hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iedereen dit die Windows 10 heeft of alleen bedrijven of hoe zit het? Lees er net pas over
Alleen computers waar CrowdStrike (een soort beveiligingssoftware) op draait lopen vast.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iedereen dit die Windows 10 heeft of alleen bedrijven of hoe zit het? Lees er net pas over
Rip jouw pcquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
O nee wacht, ik heb zelf ook Windows 10![]()
GOED
Nou zeg dat wel. Toen bij ons op alle vliegvelden wereldwijd de systemen op een gegeven moment uitvielen door een cyberattack, werd er direct weer overgestapt op papier met backup data en ging eigenlijk best goed. Maar ja, kan me ook voorstellen dat dat voor ziekenhuizen een stuk lastiger is en daar staan natuurlijk mensenlevens op het spel bij fouten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zich best zorgwekkend hoe afhankelijk we zijn van zulke systemen
Er zit 60 cent in m'n portemonnee.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Starten ze straks bij de bank hun servers weer op en is al het geld weg
Straks heeft alleen Fles nog geld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Starten ze straks bij de bank hun servers weer op en is al het geld weg
quote:In Almere rijden momenteel geen bussen. Vervoerder Allgo meldt dat er een storing in het besturingssysteem is, waardoor de verkeersleiding niet bereikbaar is voor buschauffeurs.
Dan woon je al in Almere en krijg je ook nog eens de volle laag met storingen aan alle kantenquote:Er is momenteel een stroomstoring in Almere, maar netbeheerder Liander zegt dat er geen verband is met de wereldwijde problemen. "In Almere is er een stroomstoring, maar dat komt niet hierdoor. Wij nemen deze dienst niet af van Windows", zegt een woordvoerder tegen de NOS naar aanleiding van berichten op storingswebsite allestoringen.nl.
Alle Gerda's over 10 minuten bij de bankquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
en nu moet je gewoon extra geld gaan pinnen. De banken kunnen het niet van je rekening afschrijven dus gratis geld.
Even op Facebook zetten brb.
Ja voor zoiets zou eigenlijk gewoon lokale back-up moeten zijn die niet verbonden is met internet, maar hoe haalbaar dat is is ook maar de vraagquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Toen bij ons op alle vliegvelden wereldwijd de systemen op een gegeven moment uitvielen door een cyberattack, werd er direct weer overgestapt op papier met backup data en ging eigenlijk best goed. Maar ja, kan me ook voorstellen dat dat voor ziekenhuizen een stuk lastiger is en daar staan natuurlijk mensenlevens op het spel bij fouten.
Kost geld.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor zoiets zou eigenlijk gewoon lokale back-up moeten zijn die niet verbonden is met internet, maar hoe haalbaar dat is is ook maar de vraag
En hoe wil je die terugzetten als Windows in een bootloop zit? Schaakmat!quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor zoiets zou eigenlijk gewoon lokale back-up moeten zijn die niet verbonden is met internet, maar hoe haalbaar dat is is ook maar de vraag
Straks ook storingen bij de Geldmaat wegens overbelastingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
en nu moet je gewoon extra geld gaan pinnen. De banken kunnen het niet van je rekening afschrijven dus gratis geld.
Even op Facebook zetten brb.
Ja en dan zit je weer met het probleem dat als die backup elk uur gemaakt wordt, dat je misschien belangrijke pre-operatie info mist die net in het laatste half uur in het systeem gezet is o.i.d.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je daarheen gedeporteerd of zo? Daar kiezen mensen zelf voor he.quote:
PXEquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe wil je die terugzetten als Windows in een bootloop zit? Schaakmat!
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
@:Bitterbal lachend met haar Macbook
Ik gniffel gewoon meequote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God dat is waar ookquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe wil je die terugzetten als Windows in een bootloop zit? Schaakmat!
Kan ook nergens bij want alles op internet draait gewoon windowsquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FOK! is wel lekker snel hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook nergens bij want alles op internet draait gewoon windows
Hier ook alles priemquote:
Ik heb nog nergens last van.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hackermanquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God dat is waar ookJe bent echt de eerste die daar ooit aan gedacht heeft
De onedrive van werk draait gewoonquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee helaas, we zitten op een ander beveiligingssysteemquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon claimen dat het voor jou niet werkt en dat je lekker weekend hebt nu.
Wij worden tegenwoordig ook gedwongen om het te gebruikenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee helaas, we zitten op een ander beveiligingssysteem
Dat was gisteren volgens mij al, alle webshops van bouwmarkten lagen eruit, vond ik al gekquote:
Hier zit geloof ik de hele infrastructuur op Sentinelonequote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij worden tegenwoordig ook gedwongen om het te gebruiken
De Bijbel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
O ja, kinders, ik heb m'n boek uit. Wat zal ik nu eens lezen? Ik heb keuze uit zo'n 60 boeken die ik heb liggen.
Nummer ze 1 t/m 60. Dan gooi ik 3 dartpijlen op een bord en de som van de scores is het nummer van je volgende boekquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:48 schreef CherryLips het volgende:
O ja, kinders, ik heb m'n boek uit. Wat zal ik nu eens lezen? Ik heb keuze uit zo'n 60 boeken die ik heb liggen.
quote:In Nederland worden klanten van de bank KNAB getroffen. Gebruikers melden dat ze niet kunnen inloggen.
Dat is lastig met een paar op de ereader.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nummer ze 1 t/m 60. Dan gooi ik 3 dartpijlen op een bord en de som van de scores is het nummer van je volgende boek
Probleemdenkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is lastig met een paar op de ereader.
Geertruidenberg.quote:
De Oldehove staat wat schever.quote:
Dat is aardig stil gehouden maar de vorige grote massale hack zaten Oekraners achterquote:
Ze hebben bij Kruidvat hier een heleboel vreterij weggehaald. Kutwinkel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen, jullie kunnen gewoon pinnen bij het Kruidvat
Niks aan het handje verder.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben bij Kruidvat hier een heleboel vreterij weggehaald. Kutwinkel.
Oke, is goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Begin het ook wel kutvolk te vinden, was gisteren nog in een grote Oekrane opvang. Super luxe, inwoning, grote douchegelegenheden, catering.
Het stonk er naar kots, overal troep, en in alle interne kamers stonden 1 of 2 fatbikes, en de gemeente (en dus wij) maar betalen.
Volgens de beveiliger werkt de helft nog zwart als hoer erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |