SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
10 punten.quote:
Fijne werkdag en bijna weekend.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar het werk te fietsen
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Doe mij maar een trekdrop en een wegwerpaansteker.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Even de beentjes geschoren, koffie gezet, zo bikini aanschieten en dan grillen![]()
Goedemorgenquote:
Wat voor kleur heb je?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
En ik kan mijn bikini ook niet vinden.
Roze,net als @dud0rquote:
Sowquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Even de beentjes geschoren, koffie gezet, zo bikini aanschieten en dan grillen![]()
Dat je gaat klagen tot het vieswarm is?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:33 schreef Nattekat het volgende:
Geen zon en toch gaat het 29 graden worden.
Dat kan maar één ding betekenen
Scheer je benen maar vast.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:33 schreef Nattekat het volgende:
Woordt het niet eens tijd dat jij het land gaat besturen en wat gaat doen voor je geld en zo?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:19 schreef datismijnmening het volgende:
Klaag dag?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:33 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Heb je lekker veel aan![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet.quote:
Brrquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen 2 minuten.
Ik mis wel de klacht van de dag...quote:
Vriendjequote:
Waar is mijn bikini?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis wel de klacht van de dag...
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VersFruit heeft de rol van Klaagkat overgenomenquote:
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo dud0rquote:
Klacht-inceptionquote:
Mensen die priem zeggen vind ik echt zo gezel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
VersFruit heeft de rol van Klaagkat overgenomenOok helemaal priem
Helemaal gezellie mozarellie !quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen die priem zeggen vind ik echt zo gezel.
Ben niet gevraagd door Greetquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woordt het niet eens tijd dat jij het land gaat besturen en wat gaat doen voor je geld en zo?
Ja. M'n been jeukt nog steeds.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo dud0r
Heb jij nog klachten vandaag?
Heerliedepeerliequote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal gezellie mozarellie !
@:Kwiwi
Ik heb nuquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen 2 minuten.
Hoelang jeukt dat nog door, doorgaans?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. M'n been jeukt nog steeds.
[..]
Heerliedepeerlie
Volgens mij heb jij de tijd van je leven, of nie dan ?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu
"Grotendeels be...."
Stel je voor dat je informatie geeft. Grotendeels beflikkerd.
Roseetje ideetje.Eerst mijn benen scherenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Helemaal gezellie mozarellie !
@:Kwiwi
Ssssstquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij de tijd van je leven, of nie dan ?
En dan een vers bedje in?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Roseetje ideetje.Eerst mijn benen scheren
quote:
Is dat lust of wat anders?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zit met het probleem dat ik dat fascistoīde heksje dat zichzelf premier van Italië noemt stiekem best leuk begin te vinden.
Lekker wijf hequote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zit met het probleem dat ik dat fascistoīde heksje dat zichzelf premier van Italië noemt stiekem best leuk begin te vinden.
Hmmmm.quote:
Dat is wel de optimale ervaring volgens @bitterbalquote:
Normaal gesproken zou het al klaar zijn volgens mij maar kleur schijnt meer te jeuken. Dus ik hoop nog maximaal een weekquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang jeukt dat nog door, doorgaans?
Kleur is wel mooierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou het al klaar zijn volgens mij maar kleur schijnt meer te jeuken. Dus ik hoop nog maximaal een week
Neem deze nog even mee: Ik had ooit een ex die geen sex wilde na een lactacyd want ze was net schoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb over 5 min een overleg, dus ik kan nu niet meer andere dingen oppakken
Nieuwe tattoo? Heb ik foto gemist?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou het al klaar zijn volgens mij maar kleur schijnt meer te jeuken. Dus ik hoop nog maximaal een week
Oke, ja. Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Neem deze nog even mee: Ik had ooit een ex die geen sex wilde na een lactacyd want ze was net schoon.
Wat heb je laten zetten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel de optimale ervaring volgens @:bitterbal
Wacht je tot de rondvraag om het te melden?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja. Bedankt voor de informatie.
Net wat ik op vrijdagochtend 10:00 nodig had.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ja. Bedankt voor de informatie.
Crčme om het in te smeren en de huid soepel en gehydrateerd te houdenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleur is wel mooier![]()
Heb je dan een verzorgend spulletje of laat je het gewoon zo ? (ik heb geen idee hoe dat werkt)
Ja en nee want ik heb geen foto gepost. Komt wel als die af is.quote:
Jammer. Klinkt als een hele onderneming.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Crčme om het in te smeren en de huid soepel en gehydrateerd te houden
[..]
Ja en nee want ik heb geen foto gepost. Komt wel als die af is.
Moet nog anderhalve dag in september
Ja, als nabrander.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wacht je tot de rondvraag om het te melden?
VersFruit weet wel wat deze SC nodig heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Net wat ik op vrijdagochtend 10:00 nodig had.
Je klinkt als een reclamequote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Crčme om het in te smeren en de huid soepel en gehydrateerd te houden
Dat is wel een compliment.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
VersFruit weet wel wat deze SC nodig heeft.
quote:
Bij ons is het pas 9 uur hequote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Net wat ik op vrijdagochtend 10:00 nodig had.
Wist je dat we nieuwe treintjes hebben in Bulgarije?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij ons is het pas 9 uur he![]()
US en zijn goorlellerij komen over een uurtje pas
En hij ziet eruit als een model. Is hij een next-level AI reclame? Een stabiele inkomstenbron voor FOK!?quote:
Oke, dat zou fijn zijn en iemand moet het doenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En hij ziet eruit als een model. Is hij een next-level AI reclame? Een stabiele inkomstenbron voor FOK!?
Vast een verbeteringquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Wist je dat we nieuwe treintjes hebben in Bulgarije?De oude IC's uit Duitsland
Vind die coupés geweldig zolang je er in je eentje in zitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast een verbeteringIk heb daar wel ooit eens Varna - Beloslav op en neer gereden, ook zo'n coupérijtuig met gangpad aan de zijkant. Maar een half uurtje maar het is meteen alsof je Op Reis bent
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:12 schreef Dven het volgende:
Raam open, neus in de wind, sigaretten roken
en zitten is het nieuwe roken!quote:
Nee joh.3mmcquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en zitten is het nieuwe roken!
Pakken per dag wegsmorenquote:
Hele achterkant onderbeen komt volquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer. Klinkt als een hele onderneming.
Kan je mee flexen als je in je hotpants looptquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele achterkant onderbeen komt vol
Volledig in kleur
Mweheheheheequote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij wordt wel echt awesome.(Ik kreeg een sneak peek)
De deuren kunnen tijdens het rijden ook gewoon geopend worden. Of uit zichzelf open vliegen als ze niet goed gesloten zijn. Al eens meegemaakt toen ik met m'n honden naast de deur stond en de deur opeens open vloog bij 120 km/h. Honden kregen een hartaanvalquote:
Ik weet zeker dat je er nog meer geweldig uit komt te zien dan je al doet, vriendquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hele achterkant onderbeen komt vol
Volledig in kleur
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:24 schreef Dven het volgende:
[..]
De deuren kunnen tijdens het rijden ook gewoon geopend worden. Of uit zichzelf open vliegen als ze niet goed gesloten zijn. Al eens meegemaakt toen ik met m'n honden naast de deur stond en de deur opeens open vloog bij 120 km/h. Honden kregen een hartaanval
Daardoor 's winters ook al geregeld in bevroren en ijskoude treinen gezeten. Dit geregeld meegemaakt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |