lollerGPS, hij zou weer terugzijnquote:
We feliciteren Jai.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:41 schreef TAmaru het volgende:
het is nog best kansrijk voor de mannen in de kopgroep, afhankelijk van wat er daarachter gebeurt op de Bonette
3 minuten is een mooie voorsprong voor Jorgenson
die is kansloos, want niet in topvormquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:54 schreef Dutch_view het volgende:
Kristof Meul die Pogi vraagt om advies voor REMCO om de 2e plek te krijgen
In de huidige vorm zou ik dan Carapaz meer kans gevenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:41 schreef TAmaru het volgende:
het is nog best kansrijk voor de mannen in de kopgroep, afhankelijk van wat er daarachter gebeurt op de Bonette
3 minuten is een mooie voorsprong voor Jorgenson
Dit heb ik gemist. Wat is het probleem met bananen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens de theorie van Kroon kan Carapaz onmogelijk winnen, hij eet een banaan.
Geen idee, maar volgens Karsten kun je niet winnen als je tijdens de rit een banaan eet. Zo keek hij altijd naar de concurrentie als hij in de kopgroep zat, de jongens met een banaan in hun achterzak hield hij niet in de gaten, want als je wil winnen heb je toch geen banaan bij?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Wat is het probleem met bananen?
Karsten is een bijzondere man.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens Karsten kun je niet winnen als je tijdens de rit een banaan eet. Zo keek hij altijd naar de concurrentie als hij in de kopgroep zat, de jongens met een banaan in hun achterzak hield hij niet in de gaten, want als je wil winnen heb je toch geen banaan bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |