Lijkt mij niet als je eerste rit wint in de Tour en ook nog het geel pakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:09 schreef vaarsuvius het volgende:
Bardet is een jaartje te lang doorgegaan
Pogi wil het aantal ritzeges van de Giro evenaren hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:05 schreef Bugno3 het volgende:
Peloton laat ook nog niet echt begaan overigens.
Alles gegeven voor Carapaz. Nu even rustig aanquote:
Flinke inspanning geleverd om Carapaz naar voren te rijden.quote:
Tijdslimiet is amper 40 minuten. Dat gaat voor velen spannend worden.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:07 schreef Faraday01 het volgende:
Dit wordt wel een enorm slagveld op deze manier
Met de + 3%?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop op heel veel man OTL vandaag
Dat gaan er veel niet halen als ze blijven koersenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdslimiet is amper 40 minuten. Dat gaat voor velen spannend worden.
'wint'quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Lijkt mij niet als je eerste rit wint in de Tour en ook nog het geel pakt.
En het enge is, waarschijnlijk klopt dat ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trapt zijn beste waardes ooit!
dat wel , zeker die gele trui als carrièreprijsquote:
Een groepje Belgen. Van Aert, Laporte.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:12 schreef DiegoFuser het volgende:
Carl die iedere lossende BELG komt melden is de meest nutteloze rubriek ook.
Blijkbaar wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:12 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn er straks dubbele punten op de Bonette?
Die kan goed overweg met de foodcoach appquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh, Lemmen is er ook nog. In voorlaatste wiel.
Staan genoeg mensen langs de kant. Vooral bij materiaalpech is dat onhandig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:14 schreef TAmaru het volgende:
idd niet zo handig voor Jonas dat hij straks niemand heeft om zijn water of ijs aan te nemen
@Rellende_Rotscholier eindelijk ingehuurd?quote:
Gee gaat schroeienquote:Op vrijdag 19 juli 2024 13:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Israel nog met drie, jeetje. Daar is een boel CO genuttigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |