Carapaz maakt zich druk om 4e plek Bergklassement met Lazkano voorinquote:
quote:'Kelderman geīsoleerd voor de start'
Dat Wilco Kelderman ook is meegesprongen is goed nieuws. Want het viel verslaggever Han Kock vanochtend op dat de Nederlander apart van de rest van de ploeg naar de start werd gebracht. En dat duidt deze Tour meestal op een virus.
Gaan we hier het magnum opus van Merijn aanschouwen?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het al, Vingegaard gaat op de Vars alwaar Laporte op de top staat te wachten en de afdaling doet. Aan de voet van de Bonette geeft hij het stokje over aan Kelderman en Jorgenson, waarna Vingegaard op, laten we zeggen, 60 kilometer alleen gaat. En niemand die hem ooit nog terugzag.
Merijn heeft ze allemaal volgestopt met coke vanochtend.
Het meest geloofwaardige aan de leaks van Mou is nog wel dat er binnen die ploeg niemand verstand heeft van wielrennen.quote:
Het is alleen jammer dat Pogacar hele tijd in wiel blijft zittenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het al, Vingegaard gaat op de Vars alwaar Laporte op de top staat te wachten en de afdaling doet. Aan de voet van de Bonette geeft hij het stokje over aan Kelderman en Jorgenson, waarna Vingegaard op, laten we zeggen, 60 kilometer alleen gaat. En niemand die hem ooit nog terugzag.
Merijn heeft ze allemaal volgestopt met coke vanochtend.
Dat is Haags.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zit op een of andere manier naar NPO1 te kijken en ik hoor Boogerd meteen horse categorie zeggen. Dat spraakgebrek blijft echt een probleem.
ja maar als ze hem isoleren en ze hebben zelf drie of vier man mee, en Pogi heeft onverhoopt een probleem met zn fiets ofzo, dan zijn ze wegquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat Pogacar hele tijd in wiel blijft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |