Neen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:24 schreef TAmaru het volgende:
Gaan we nog een all-out attack van Remco zien vandaag? Remco die vol vol vol gaat op de Bonette en iedereen op de limiet zet in een poging om nog het geel te pakken?
Welk bewijs is er überhaupt dat die dat kan in een etappe zoals vandaag? Goede rijder, maar in het echte hooggebergte met lange klimmen heeft die het nog niet laten zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:24 schreef TAmaru het volgende:
Gaan we nog een all-out attack van Remco zien vandaag? Remco die vol vol vol gaat op de Bonette en iedereen op de limiet zet in een poging om nog het geel te pakken?
Nog geen bewijs maar ik zie toch een andere, betere Remco dit jaar. En hij kan op speciale dagen heel speciale dingen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Welk bewijs is er überhaupt dat die dat kan in een etappe zoals vandaag?
Je zou verwachten dat de organisatie alle goede hotels wel kan boeken op het moment het parcours wordt uitgetekent.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel veel fluthotels die voorbij komen hoor deze tour op zijn insta. Oud, vies, ongedierte etc.
Remco gaat reactionair rijden, zal niets geks ondernemen en pas in actie komen als hij bemerkt dat Vingegaard inderdaad minder aan het worden is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:24 schreef TAmaru het volgende:
Die hotels zijn er simpelweg niet altijd. Je moet voldoende kamers hebben, voldoende ruimte voor bussen en dan zijn er veel finishes in the middle of nowhere. Dit jaar zeker met de hele trek rond het midden van Frankrijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:28 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat de organisatie alle goede hotels wel kan boeken op het moment het parcours wordt uitgetekent.
In deze hitte dan renners op kamers leggen zonder airco vind ik niet meer van deze tijd (marginal gains etc etc)
Dan vind ik wel dat je de ploegen enige vrijheid moet geven om zelf wat anders te regelen. Maar nee dat mag dan ook weer niet. Dan zou ik als renner nog liever in de ploegbus slapen met airco aan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hotels zijn er simpelweg niet altijd. Je moet voldoende kamers hebben, voldoende ruimte voor bussen en dan zijn er veel finishes in the middle of nowhere.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:33 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens geen Visma in de aanval tot op heden. Er is geen droomplan.
Hier gaat iets misquote:Op vrijdag 19 juli 2024 12:33 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens geen Visma in de aanval tot op heden. Er is geen droomplan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |