SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dealy plaza, Texas School Book Depository, JFK Museumquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor iets specifieks? De stad op zich is de moeite niet echt waard.
niet echtquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Datklinkt als leeuwen aaien of nijlpaardje rijden.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat beest gaat zelf maar aan de kant, ik lag daar eerst
Baby darling doll face honey
*duwt Orka opzij xDquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt
[..]dat beest gaat zelf maar aan de kant, ik lag daar eerst
geloof je dit zelfquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Orka's, bevriend stel is daar ooit tussen gesprongen in Nieuw Zeeland, vanuit een fucking helikopter, moesten ze daarna gered worden door andere helikopters en kregen ze een enorme boete
Het is het weer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffiecaaf nog een rondje mee
Lijkt het nou zo, of zijn we de laatste paar dagen goed op dreef in de avond?
Oh dat is echt de hel op aardequote:
Daar is ook veel moois te zien en leuks te doen tochquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben in veel verre landen geweest, ik vind Europa eigenlijk wel goed.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt de hel op aardeVoelde me zelfs in Zuid-Afrika veiliger. Je kon wel zien dat het ooit echt een leuke stad geweest moet zijn, maar dat is het al lang niet meer.
Ja JFK museum was inderdaad leuk/interessant.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dealy plaza, Texas School Book Depository, JFK Museum
komt denk ik door de naamgenoot die met een haarbandje looptquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt de hel op aardeVoelde me zelfs in Zuid-Afrika veiliger. Je kon wel zien dat het ooit echt een leuke stad geweest moet zijn, maar dat is het al lang niet meer.
Ja nergens goed voorquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt het nou zo, of zijn we de laatste paar dagen goed op dreef in de avond?
toch bijna neusgoeddoetijdquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vandaag gaat fok echt te snel voor mij
Zeker, als jij dat nou even doet, dan maak ik wel een foto voor jequote:
Valt echt opquote:
Hoe zijn Chicago en Detroit?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eh, ik zit zonder op 23 en het voelt aangenaam. Ik hoef er geen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet wel weer even flexen met m'n airco dat het binnen gewoon 22 graden en 45% LV is. Iemand vroeg daarom.
Jawel, morgen zeg je dat je ook een airco wilquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jahopelijk niet te warm als ik onder de deken slidder
Ik ben dan al druk bezig met concentreren op mn ademhaling denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, als jij dat nou even doet, dan maak ik wel een foto voor je
Dan vergaat de wereld echt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, morgen zeg je dat je ook een airco wil
Amerika moet je dan ook vooral heen voor de natuur en ruimtequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb van Amerika geproefd, dat is gevaarlijk, dus ik moet ook weer even een Europese vakantie doen. Europa heeft mooiere steden
ja om te slapen wil ik dat welquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, morgen zeg je dat je ook een airco wil
Morgenvroeg sla je de dekens weg en dan rest er nog slechts een poeltje roomboter van je.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jahopelijk niet te warm als ik onder de deken slidder
Oh ja dat is wel handigquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dan al druk bezig met concentreren op mn ademhaling denk ik
Ja ik scroll me gelijk de tyfus als ik even een paar minuutjes op een andere site bentquote:
same, kreeg eentje aangeboden die men over hadquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik zit zonder op 23 en het voelt aangenaam. Ik hoef er geen.
Die verging dan een paar weken geleden alquote:
Hier was het 24. Het probleem was een luchtvochtigheid van 65%.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik zit zonder op 23 en het voelt aangenaam. Ik hoef er geen.
kijk maar uit dan slaap je zo goed dat je ineens meer wilt werkenquote:
Ja, sorry hoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik scroll me gelijk de tyfus als ik even een paar minuutjes op een andere site bent
Rocky Mountains haterquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noorden en Westen van de VS interesseert me niet zo, liever de Zuidelijke staten.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noorden en Westen van de VS interesseert me niet zo, liever de Zuidelijke staten.
Jij hebt gewoon een mobiele toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het 24. Het probleem was een luchtvochtigheid van 65%.
In Mississippi en Alabama geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja JFK museum was inderdaad leuk/interessant.
Meh, qua steden lijkt allemaal gewoon op elkaar inmiddels. Met een paar uitzonderingen zoals New Orleans, Savannah, New York, die hebben nog een eigen karakter. En een aantal steden die gewoon echt helemaal verloederd zijn en gevaarlijk, zoals Memphis.quote:
WAT.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die verging dan een paar weken geleden alToen vroeg ze ook om een airco
Vandaag weer meerdere personen die ons geen [img=600] gundenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal speciaal voor jullie een heeeeeel lang plaatje posten zodat je lekker ver kan scrollen.
Meer kipeters ook.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet... meer historie in het Zuiden
Doe jij 600?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vandaag weer meerdere personen die ons geen [img=600] gunden
Jep.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een mobiele toch?
M'n meetdingetje staat momenteel in de slaapkamer, geen idee wat het zou moeten zijn hier. Maar ik kleef nog niet aan alles vast, dus gaat vast goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het 24. Het probleem was een luchtvochtigheid van 65%.
Ja, het zuiden in het algemeen vind ik erg leuk qua cultuur en eten. Texas is leuk om een shooting course te doen, met een red neck die gelijk begint met "lemme tell ya folks, guns don't kill people..."quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Mississippi en Alabama geweest?
ik druk gewoon op J en ben je post zo voorbijquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal speciaal voor jullie een heeeeeel lang plaatje posten zodat je lekker ver kan scrollen.
Ja dat vermoed ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, qua steden lijkt allemaal gewoon op elkaar inmiddels. Met een paar uitzonderingen zoals New Orleans, Savannah, New York, die hebben nog een eigen karakter. En een aantal steden die gewoon echt helemaal verloederd zijn en gevaarlijk, zoals Memphis.
Bedanktquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Man.. ik heb alleen maar de naar beneden druk toets op mn toetsenbordquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is jouw scroll-wieltje er ook afgeknald?
J indrukkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man.. ik heb alleen maar de naar beneden druk toets op mn toetsenbord
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man.. ik heb alleen maar de naar beneden druk toets op mn toetsenbord
Plaats dat ding even in de OP anders.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaats dat ding even in de OP anders.
Nee maar de vorige keer dat ik iets onder de 400 noemde kwam daar commentaar op dat het iets in de 600 moest zijnquote:
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier ook 24 graden, wat een saamhorigheid zeg!
NIET IN HET REACTIEVELDquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Mobiel werkt dat niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik druk gewoon op J en ben je post zo voorbij
Oh ja, dat werkt welquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
NIET IN HET REACTIEVELD
Klik ergens midden op het topic en druk de K en de J in
ben blij dat ik niet mobiel fokquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mobiel werkt dat niet.
En kan wel YEEEET doen, maar dan moet ik omhoog scrollen.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik druk gewoon op J en ben je post zo voorbij
Doe jij maarquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaats dat ding even in de OP anders.
Bij YEEEEET denk ik aan een mobiel die ergens door de lucht heen gesmeten wordtquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mobiel werkt dat niet.
En kan wel YEEEET doen, maar dan moet ik omhoog scrollen.
lolwaquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee maar de vorige keer dat ik iets onder de 400 noemde kwam daar commentaar op dat het iets in de 600 moest zijn
zin in smartiesquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart
Die heeft vast betere dingen te doen daar in Geiloquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Koen is al meer dan 23 minuten te laat met de brug ophalen
ik ben geen mod hierquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Kan een capabele mod dat niet even in een spoiler knallen?
Mag niet van Niznoquote:
Ik las dit als capabele mot en moest een beetje giechelen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Kan een capabele mod dat niet even in een spoiler knallen?
Zie ik dat ding ook niet meer, correct.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij YEEEEET denk ik aan een mobiel die ergens door de lucht heen gesmeten wordt
geen zin om elke keer op een klein toetsenbord te tikkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen zin om m'n laptop erbij te pakken.
Nizno is hier niet de baas.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag niet van Nizno
Dan krijg ik een note
Iedereen doet even een ODS (over de schutting)quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag niet van Nizno
Dan krijg ik een note
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lolwadan zeg ik nu dat het wel weer mag?
Opgelost, slotjequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zie ik dat ding ook niet meer, correct.
YEEEEETquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen doet even een ODS (over de schutting)
Ik denk eerlijk gezegd dat niemand het hier gelezen heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo'n leuk plaatje om klimaatwappies mee te triggeren
En wat zijn de consequenties als ik dat ding in de OP hengel?quote:
Precies 0 users denk ik, iddquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat niemand het hier gelezen heeft
Truequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik doe altijd gewoon wat bij het plaatje past, sowieso onder de 600 (en meestal onder de 400), maar het moet wel nog leesbaar zijn
Ik heb 'm niet eens bekeken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is zo'n leuk plaatje om klimaatwappies mee te triggeren
Hier zijn dan ook geen klimaatwappies om te triggeren, enkel KSC'ers die getriggerd worden door de grootte van het plaatje ipv de inhoud.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan gaan de cavia's van de Peruviaanse opvang alsnog de frituur inquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat zijn de consequenties als ik dat ding in de OP hengel?
Mooi plaatje in de OP.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
een boze KSC en grote kans een note van @dud0rquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
wil je dan wel nog meedelen hoe ze smaken?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan gaan de cavia's van de Peruviaanse opvang alsnog de frituur in
Doubtquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier zijn dan ook geen klimaatwappies om te triggeren
wat heeft 4ebe jou aangedaan dat jij haar zo graag risico laat nemenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Nizno is aan het bluffen, niet geloven.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Horen jullie dat, ik ben geen klimaatwappie.
WATquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan gaan de cavia's van de Peruviaanse opvang alsnog de frituur in
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
een boze KSC en grote kans een note van @:dud0r
en als je pech hebt.....
komt er een FA langs die in een slecht humeur is
Ik weet dat er geen risico is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heeft 4ebe jou aangedaan dat jij haar zo graag risico laat nemen
Nou, mooi, is dat ook weer opgelostquote:
Ik twijfel nog.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als er geen risico is wat is dan de uitdaging?quote:
Kat zegt het, dan moet het wel waar zijn.quote:
Het risico dat er is komt niet van de crew.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als er geen risico is wat is dan de uitdaging?
Dat ging snelquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, mooi, is dat ook weer opgelost
Vrij random, maar okequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoorde iemand vandaag per ongeluk Gradje Thunberg zeggen. Gradje is die hond van New Kids![]()
![]()
Ik ben binnenkort de snack vrees ik. Er vloog een mug naar binnen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:29 schreef Nizno het volgende:
oke ik heb zin om te snaaien... maar... hoor eigenlijk al een half uur op bed te liggen
NKOTB hadden geen hondquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik hoorde iemand vandaag per ongeluk Gradje Thunberg zeggen. Gradje is die hond van New Kids![]()
![]()
Nee, ik hoorde het niet, wat zei je ?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Die buldog?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
RIP nachtrustquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort de snack vrees ik. Er vloog een mug naar binnen.
van 1 mug wordt je niet zo vol vanquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, alleen boterhammenquote:
das niet slim om geen hor te gebruikenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En net nadat ik het postte sloeg kerel 'm plat.quote:
Oh.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, alleen boterhammenOf bedoel je de band?
Hoera voor kerelquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En net nadat ik het postte sloeg kerel 'm plat.![]()
Hij vloog met kerel mee naar binnen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
das niet slim om geen hor te gebruiken
tis dat die kerel die mug heeft vermoord anders zou ik hem geschopt hebbenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij vloog met kerel mee naar binnen.
Mooie mental imagequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij vloog met kerel mee naar binnen.
Stiekem is het Rayman.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kerel zittend op de rug van de mug.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tsja, was allemaal niet gebeurd als ze airco hadden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vind dat wel een nadeel, ik vlieg graag op de rug van een mugquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, was allemaal niet gebeurd als ze airco hadden.
KAASMANDJEquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Maaskantje, ik kom echt te vaak bij boer Goossens om de lekkerste frietjes van Nederland te eten maarrrrrrr voor wie ooit eens iets moois en onontdekt wil zien onder de rook van mijn prachtige stadje, Halder langs de Dommel, rijd/fiets/kruip dat kleine rondje eens, zo hoort de homo sapiens te wonen.
Het leven begint na airco.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, was allemaal niet gebeurd als ze airco hadden.
Die andere ook ja. Die zo druk is.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Antilianen vinden het altijd leuk om vrouwen te spelen.
Kerel is m'n tante niet.quote:
Nou, wel ironisch dat je dat zegt, want dat plaatje komt uit een artikel waar hij zegt er helemaal klaar mee te zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Antilianen vinden het altijd leuk om vrouwen te spelen.
Ohhh die dino kip gast? Ben zijn naam even kwijtquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die andere ook ja. Die zo druk is.
Een hete hel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en voor airco is je leven lucht?
Ja Al Dino ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohhh die dino kip gast? Ben zijn naam even kwijt
Ik denk ook dat het een cultuurdingetje is, net als bij de marine en vroeger in menig leger.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, wel ironisch dat je dat zegt, want dat plaatje komt uit een artikel waar hij zegt er helemaal klaar mee te zijnhttps://www.ad.nl/show/jo(...)e-tante-es~a4fc9249/
Jandino Asporaat, van mij mogen ze ooit een ernstige ziekte naar de beste man vernoemen..quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohhh die dino kip gast? Ben zijn naam even kwijt
Even opgezocht, Jandino Asporaat. Ach ja, best een leuke, sympathieke jongen denk ik. Maar zijn humor en presentatiestijl zijn het niet helemaal voor mijquote:
Dat is een enorme griezel, komt hier uit de buurt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nu moet ik aan Appie Mussa denken (maar die is Somalisch zie ik nu), hem vind ik wel echt hilarisch
Dat was m'n eerste associatie bij "kip", maar die was het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Nu moet ik aan Appie Mussa denken (maar die is Somalisch zie ik nu), hem vind ik wel echt hilarisch
Hij was de blauwe vogel bij de act van Joost op de EU-songfestijn,quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was m'n eerste associatie bij "kip", maar die was het niet.
Ik zag het ja, van dat uit de buurt komen dan. Wat heeft hij gedaan om de status griezel te verdienen?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een enorme griezel, komt hier uit de buurt.
Dat is de kip van de sjonniefestival gangert toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is de kip van de sjonniefestival gangert toch?
Don't make stupid people famous.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een enorme griezel, komt hier uit de buurt.
Bedoelt die niet de BraboNeger?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Don't make stupid people famous.
Oh jaaaa, die hadden we ook nogquote:
wel hele bijzondere tijd van etenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:52 schreef Karzai het volgende:
Plaatjes aan het draaien ik ga om 12 uur eten
[ afbeelding ]
Een van mijn goede vrienden is Somalisch (dankjewel zieke God), en die kan hem wel schieten dus ik blaat hem maar na want ik heb zijn waardeoordeel toch wel erg hoog zitten en die scene is onderling erg hecht, die kent hem dus vrij goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik zag het ja, van dat uit de buurt komen dan. Wat heeft hij gedaan om de status griezel te verdienen?
Pannekoek?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet altijd wel lachen om die andere carbetier.
ik zag al een paar keer reclame voor eurosport/hbo max over de OS. dacht wie zijn die twee gasten die een praatprogramma gaan doen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Don't make stupid people famous.
Beetje genieten van het mooie weer he en heb morgen maar een half dagjequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
wel hele bijzondere tijd van eten
Bartquote:
Je kan niet met iedereen even goed opschieten he.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn goede vrienden is Somalisch (dankjewel zieke God), en die kan hem wel schieten dus ik blaat hem maar na want ik heb zijn waardeoordeel toch wel erg hoog zitten en die scene is onderling erg hecht, die kent hem dus vrij goed.
Degenen die door de ballotage van 't leven heen komen juist wel.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan niet met iedereen even goed opschieten he.
Dat geloof ik best maar als je het beter krijgt en hebt in een andere omgeving dan zal je vast aan andere dingen denken en meer een scheiding ervaren dan voorheen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Degenen die door de ballotage van 't leven heen komen juist wel.
Heel misschien is dat het ook.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds zwoel buiten
Lijkt wel zomer.
heerlijk tot 3 uur opblijven met een cocktail en dan uitbrakken in het zwembadquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Nog steeds zwoel buiten
Lijkt wel zomer.
Eigenlijk is dat zwembad nog duizend keer zo lekker zonder dat je hoeft uit te brakken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
heerlijk tot 3 uur opblijven met een cocktail en dan uitbrakken in het zwembad
uitbrakken betekend wel dat je teveel gedronken hebt inderdaad, maar even lekker rustig dobberen na te weinig slaap en zonder drank is ook goedquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat zwembad nog duizend keer zo lekker zonder dat je hoeft uit te brakken.
Ja dat is wel een cadeautje van ouder worden, het besef dat het ochtendwater stukken beter is zonder koppijn en braakneigingen en vaag poepspoor achter je kont aan.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Klopt wel ja, vooral nu ik geen 20 meer ben vind ik elke minuut met een kater er een teveel. Eén dag is zoveel beter zonder kater.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
We hadden het hier eerder toch wel eens over raar gecensureerde woorden in filmpjes en teksten tegenwoordig? Zoals unalived themself in plaats van committed suicide. Ik kom nu een video tegen waarin het meerdere keren gaat over een loaded pew pew_!
Wat is een ander woord voor loaded pew pew?quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
We hadden het hier eerder toch wel eens over raar gecensureerde woorden in filmpjes en teksten tegenwoordig? Zoals unalived themself in plaats van committed suicide. Ik kom nu een video tegen waarin het meerdere keren gaat over een loaded pew pew_!
In het originele verhaal stond waarschijnlijk gewoon gun of loaded gunquote:Op donderdag 18 juli 2024 23:21 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat is een ander woord voor loaded pew pew?
Ik kom er net nog een tegen, .pdf in plaats van pedophilequote:Op donderdag 18 juli 2024 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Unalived themself, hier moest ik wel even over nadenken.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kom er net nog een tegen, .pdf in plaats van pedophile
ik zou mn airco aanzetten ruim voor ik ga slapen en tijdens slapen in eco standjequote:Op donderdag 18 juli 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Nog even lekker een nachtje genieten van de stilte, denk dat ik morgen weer met de airco aan slaap
Truste
Ik zag vandaag een doodshoofdaapje een vlinder vangen en opeten.quote:Op donderdag 18 juli 2024 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Eerste zomer met een airco.
Goed besteed.
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een doodshoofdaapje een vlinder vangen en opeten.
Hey mscholquote:
er staan wat klepraampjes open, misschien ga ik zo mn bed uit en zet ik wat deuren openquote:Op vrijdag 19 juli 2024 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholOok lekker de boel allemaal openstaan?
Hey Kwiwiquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het nu Dotteke? Met jou en met je huis?
O lekker, je ligt nog in bed,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:03 schreef mschol het volgende:
[..]
er staan wat klepraampjes open, misschien ga ik zo mn bed uit en zet ik wat deuren open
Oei, 'gewoon' op gevallen of is er wat ergers mee aan de hand?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kwiwi![]()
Laten we het maar niet over mijn knie hebben, zat hem net te vervloeken hij is superdik en bont en blauw
Het huis, ik zit nog steeds op een schoonmaakploeg te wachten die zouden gisteren of vandaag komen maar zou gisteren er over gebeld worden, Evenals door de verzekering. Straks maar even aan de bel trekken
Het huis viel best mee, had meer verwacht maar buiten pannen het al de electronische spullen was er niets kapot
De ergste stank is ook uit het huis hebben twee dagen luchtverfirssers staan te joelen en alles wagenwijd open.
nog wel ja, ik zou wel willen blijven liggen want veel te vroeg voor mn vrije dag maar zal wel niet lukkenquote:
Correct. Hetzelfde hier. Een witte hond staat nu naast mijn bed .quote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nog wel ja, ik zou wel willen blijven liggen want veel te vroeg voor mn vrije dag maar zal wel niet lukken
Ja ik wilde snel naar buiten lopen en ben natuurlijk al niet goed te been en ben dus over mijn eigen benen gestuikelt. Heb een behoorlijke smak gemaakt eers viel ik op mijn knieenen toen klapte ik voorover, heb ook nog een blauwe neusquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oei, 'gewoon' op gevallen of is er wat ergers mee aan de hand?
Hoop dat de schoonmaakploeg snel komt, is niet fijn om zo lang in de brandtroep/geur te zitten. Het ontstaan in een pan of electrisch apparaat begrijp ik?
O dat is altijd heel vervelend als je op je vrije dag zo vroeg wakker bent.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nog wel ja, ik zou wel willen blijven liggen want veel te vroeg voor mn vrije dag maar zal wel niet lukken
Die zegt kom op baasje, ik wil der uitquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Correct. Hetzelfde hier. Een witte hond staat nu naast mijn bed .
Hij en baasje staan elke dag om 6:45 buiten, dus hij wacht maar evenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zegt kom op baasje, ik wil der uit
Een witte herder?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij en baasje staan elke dag om 6:45 buiten, dus hij wacht maar even
O dan moet hij maar even geduld hebben. Hij weet dat het baasje een vroege vogel isquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij en baasje staan elke dag om 6:45 buiten, dus hij wacht maar even
awwww,hier staat niks naast bedquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Correct. Hetzelfde hier. Een witte hond staat nu naast mijn bed .
Hier wel, een ventilatorquote:
Oh sorry lees niet alles bij hierquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik wilde snel naar buiten lopen en ben natuurlijk al niet goed te been en ben dus over mijn eigen benen gestuikelt. Heb een behoorlijke smak gemaakt eers viel ik op mijn knieenen toen klapte ik voorover, heb ook nog een blauwe neus![]()
Het verhaal staat wel ergens hier. het is niet onstaan in een pan en ook niet in electrische apparatuur
Ik was vlees aan het sudderen ( wat ik al jaren doe) op een petroleumstelletje gevuld met lampenolie en dat vatte vlam. Hoe? Geen idee
O geen sorry hoor, maar lijkt mij voor users vervelend als ik steeds het verhaal opnieuw vertelquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh sorry lees niet alles bij hierNou hoop dat het snel weer beter met je gaat
Morguhquote:
inmiddels maar huis aan het ruimen, zo even douchenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd heel vervelend als je op je vrije dag zo vroeg wakker bent.
Hopelijk lukt het je nog
die staat voor mn kledingkastquote:
Gelijk actief als je uit je bed staptquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:48 schreef mschol het volgende:
[..]
inmiddels maar huis aan het ruimen, zo even douchen
[..]
die staat voor mn kledingkast
Goedemorgen.quote:
Morguhquote:
Welke heb je gekocht?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag vette Tourrit door het hooggebergte. Vandaag hopelijk weer biljetjesgenot bij de post. En daarna weekend
Goedemorgen.quote:
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Raar land ook dat Engeland, zag je dat in Leeds?
Totale anarchie. Politie gevlucht.
En rare is, veel nieuwsberichten maar niemand weet de aanleiding?
En hebben ze daar geen ME die even schoon schip maakt?
Hey buschauffeur, we gaan je busje slopen....quote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Op X gekeken daar zijn ze duidelijker
[ x ]
De overheid doet toch niks, want anders zijn ze racisten toch.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Raar land ook dat Engeland, zag je dat in Leeds?
Totale anarchie. Politie gevlucht.
En rare is, veel nieuwsberichten maar niemand weet de aanleiding?
En hebben ze daar geen ME die even schoon schip maakt?
In NL kun je zeggen wat je wil, daar zou meteen een ME peloton opdraven en iedereen van straat schoppenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De overheid doet toch niks, want anders zijn ze racisten toch.
Niet helemaal waar.XR kan hier rustig hun gang gaan.In Engeland krijgen ze 4 a 5 jaar achter de tralies.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In NL kun je zeggen wat je wil, daar zou meteen een ME peloton opdraven en iedereen van straat schoppen
gewoon zodat ik vanmiddag niet wegga met een onopgeruimd huisquote:Op vrijdag 19 juli 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk actief als je uit je bed stapt
Dat is vrij fiks toch?quote:
Heer dud0rquote:
O daar kan ik ook niet tegen weg gaan als er troep in huis isquote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:46 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon zodat ik vanmiddag niet wegga met een onopgeruimd huis
Goedemorgen.quote:
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 07:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterker nog, het is belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |