SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
dealy plaza, Texas School Book Depository, JFK Museumquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor iets specifieks? De stad op zich is de moeite niet echt waard.
niet echtquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Datklinkt als leeuwen aaien of nijlpaardje rijden.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat beest gaat zelf maar aan de kant, ik lag daar eerst
Baby darling doll face honey
*duwt Orka opzij xDquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet echt
[..]dat beest gaat zelf maar aan de kant, ik lag daar eerst
geloof je dit zelfquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef UitStraling het volgende:
Orka's, bevriend stel is daar ooit tussen gesprongen in Nieuw Zeeland, vanuit een fucking helikopter, moesten ze daarna gered worden door andere helikopters en kregen ze een enorme boete
Het is het weer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Koffiecaaf nog een rondje mee
Lijkt het nou zo, of zijn we de laatste paar dagen goed op dreef in de avond?
Oh dat is echt de hel op aardequote:
Daar is ook veel moois te zien en leuks te doen tochquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben in veel verre landen geweest, ik vind Europa eigenlijk wel goed.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt de hel op aardeVoelde me zelfs in Zuid-Afrika veiliger. Je kon wel zien dat het ooit echt een leuke stad geweest moet zijn, maar dat is het al lang niet meer.
Ja JFK museum was inderdaad leuk/interessant.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dealy plaza, Texas School Book Depository, JFK Museum
komt denk ik door de naamgenoot die met een haarbandje looptquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat is echt de hel op aardeVoelde me zelfs in Zuid-Afrika veiliger. Je kon wel zien dat het ooit echt een leuke stad geweest moet zijn, maar dat is het al lang niet meer.
Ja nergens goed voorquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lijkt het nou zo, of zijn we de laatste paar dagen goed op dreef in de avond?
toch bijna neusgoeddoetijdquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:14 schreef bitterbal het volgende:
vandaag gaat fok echt te snel voor mij
Zeker, als jij dat nou even doet, dan maak ik wel een foto voor jequote:
Valt echt opquote:
Hoe zijn Chicago en Detroit?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eh, ik zit zonder op 23 en het voelt aangenaam. Ik hoef er geen.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet wel weer even flexen met m'n airco dat het binnen gewoon 22 graden en 45% LV is. Iemand vroeg daarom.
Jawel, morgen zeg je dat je ook een airco wilquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jahopelijk niet te warm als ik onder de deken slidder
Ik ben dan al druk bezig met concentreren op mn ademhaling denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, als jij dat nou even doet, dan maak ik wel een foto voor je
Dan vergaat de wereld echt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, morgen zeg je dat je ook een airco wil
Amerika moet je dan ook vooral heen voor de natuur en ruimtequote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb van Amerika geproefd, dat is gevaarlijk, dus ik moet ook weer even een Europese vakantie doen. Europa heeft mooiere steden
ja om te slapen wil ik dat welquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, morgen zeg je dat je ook een airco wil
Morgenvroeg sla je de dekens weg en dan rest er nog slechts een poeltje roomboter van je.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jahopelijk niet te warm als ik onder de deken slidder
Oh ja dat is wel handigquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben dan al druk bezig met concentreren op mn ademhaling denk ik
Ja ik scroll me gelijk de tyfus als ik even een paar minuutjes op een andere site bentquote:
same, kreeg eentje aangeboden die men over hadquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik zit zonder op 23 en het voelt aangenaam. Ik hoef er geen.
Die verging dan een paar weken geleden alquote:
Hier was het 24. Het probleem was een luchtvochtigheid van 65%.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, ik zit zonder op 23 en het voelt aangenaam. Ik hoef er geen.
kijk maar uit dan slaap je zo goed dat je ineens meer wilt werkenquote:
Ja, sorry hoorquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik scroll me gelijk de tyfus als ik even een paar minuutjes op een andere site bent
Rocky Mountains haterquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noorden en Westen van de VS interesseert me niet zo, liever de Zuidelijke staten.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noorden en Westen van de VS interesseert me niet zo, liever de Zuidelijke staten.
Jij hebt gewoon een mobiele toch?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het 24. Het probleem was een luchtvochtigheid van 65%.
In Mississippi en Alabama geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja JFK museum was inderdaad leuk/interessant.
Meh, qua steden lijkt allemaal gewoon op elkaar inmiddels. Met een paar uitzonderingen zoals New Orleans, Savannah, New York, die hebben nog een eigen karakter. En een aantal steden die gewoon echt helemaal verloederd zijn en gevaarlijk, zoals Memphis.quote:
WAT.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die verging dan een paar weken geleden alToen vroeg ze ook om een airco
Vandaag weer meerdere personen die ons geen [img=600] gundenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal speciaal voor jullie een heeeeeel lang plaatje posten zodat je lekker ver kan scrollen.
Meer kipeters ook.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet... meer historie in het Zuiden
Doe jij 600?quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vandaag weer meerdere personen die ons geen [img=600] gunden
Jep.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een mobiele toch?
M'n meetdingetje staat momenteel in de slaapkamer, geen idee wat het zou moeten zijn hier. Maar ik kleef nog niet aan alles vast, dus gaat vast goed.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier was het 24. Het probleem was een luchtvochtigheid van 65%.
Ja, het zuiden in het algemeen vind ik erg leuk qua cultuur en eten. Texas is leuk om een shooting course te doen, met een red neck die gelijk begint met "lemme tell ya folks, guns don't kill people..."quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Mississippi en Alabama geweest?
ik druk gewoon op J en ben je post zo voorbijquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal speciaal voor jullie een heeeeeel lang plaatje posten zodat je lekker ver kan scrollen.
Ja dat vermoed ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh, qua steden lijkt allemaal gewoon op elkaar inmiddels. Met een paar uitzonderingen zoals New Orleans, Savannah, New York, die hebben nog een eigen karakter. En een aantal steden die gewoon echt helemaal verloederd zijn en gevaarlijk, zoals Memphis.
Bedanktquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Man.. ik heb alleen maar de naar beneden druk toets op mn toetsenbordquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is jouw scroll-wieltje er ook afgeknald?
J indrukkenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man.. ik heb alleen maar de naar beneden druk toets op mn toetsenbord
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Man.. ik heb alleen maar de naar beneden druk toets op mn toetsenbord
Plaats dat ding even in de OP anders.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:18 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaats dat ding even in de OP anders.
Nee maar de vorige keer dat ik iets onder de 400 noemde kwam daar commentaar op dat het iets in de 600 moest zijnquote:
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjquote:
Gedeelde smart is halve smartquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier ook 24 graden, wat een saamhorigheid zeg!
NIET IN HET REACTIEVELDquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Mobiel werkt dat niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik druk gewoon op J en ben je post zo voorbij
Oh ja, dat werkt welquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
NIET IN HET REACTIEVELD
Klik ergens midden op het topic en druk de K en de J in
ben blij dat ik niet mobiel fokquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mobiel werkt dat niet.
En kan wel YEEEET doen, maar dan moet ik omhoog scrollen.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik druk gewoon op J en ben je post zo voorbij
Doe jij maarquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Plaats dat ding even in de OP anders.
Bij YEEEEET denk ik aan een mobiel die ergens door de lucht heen gesmeten wordtquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mobiel werkt dat niet.
En kan wel YEEEET doen, maar dan moet ik omhoog scrollen.
lolwaquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee maar de vorige keer dat ik iets onder de 400 noemde kwam daar commentaar op dat het iets in de 600 moest zijn
zin in smartiesquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart
Die heeft vast betere dingen te doen daar in Geiloquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Koen is al meer dan 23 minuten te laat met de brug ophalen
ik ben geen mod hierquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Kan een capabele mod dat niet even in een spoiler knallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |