Tis daar nog ruim weekend.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:52 schreef zimmy910 het volgende:
[ x ]
Vlak voor het einde van het weekend.
Hij was al te oud eigenlijk, geloof nooit dat je het vak zo wel prima kan uitvoeren ten opzichte van bijvoorbeeld iemand ala leeftijd en conditie Mark Rutte. Trump is ook te oud, al probeert die heel hard jonger over te komen. Max moeten ze echt op 70 jaar zetten voor een functie van in principe vrijwel 4 jaar.quote:Op zondag 21 juli 2024 19:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jammer dat hij zo oud is geworden. Hij heeft het imo prima gedaan, ik had een fitte Biden graag een tweede termijn zien uitvoeren.
Jij had hem liever eerder zien overlijden?quote:Op zondag 21 juli 2024 19:55 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Jammer dat hij zo oud is geworden. Hij heeft het imo prima gedaan, ik had een fitte Biden graag een tweede termijn zien uitvoeren.
laten we het niet hopenquote:
Nou, daar is Amerika mooi klaar mee danquote:
Ik vraag me af in hoeverre dit een eigen keuze is geweest. Maar goed dat de beslissing genomen is.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef FYazz het volgende:
Verstandig en teken van leiderschap dat hij over zijn eigen kunnen, behoeften en wensen kan heenkijken.
Misschien wel als ze haar 2 jaar geleden al duidelijk naar voren hadden geschoven als kandidaat. Nu? Nee, verwacht er weinig van.quote:Op zondag 21 juli 2024 20:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Harris zal Trump ook niet verslaan vrees ik? Wat denken jullie?
Ik hoop het, als het tussen die twee gaat.quote:
nee daar gaat de DEM partij niet mee accoordquote:
Rachel Levine?quote:Op zondag 21 juli 2024 20:02 schreef Ploplap het volgende:
Ze moeten ergens stemmen gaan vinden. Het zal waarschijnlijk een transgender worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |