Op elkaar ingespeeld zijn, consistentie in de opstelling, spelers in hun kracht zetten, allemaal dingen die ook kunnen gebeuren zonder transfers.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:47 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zegt op zich niet iets geks. Willen we echt mee gaan doen om plek 2 en 3 moeten er nog wel een aantal spelers bij komen. AZ oogt vrij sterk in de voorbereiding en Feyenoord zal ook niet opeens heel veel slechter zijn geworden.
Ajax moet er naar mijn mening dan ook alles aan doen om deze selectie bij elkaar te houdenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op elkaar ingespeeld zijn, consistentie in de opstelling, spelers in hun kracht zetten, allemaal dingen die ook kunnen gebeuren zonder transfers.
Hebben we in de voorbereiding al kunnen zien, dat is nog steeds de verdediging. Beide backposities zijn niet Ajax waardig momenteel.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
We gaan in tweeluik tegen FK Vojvodina snel genoeg zien waar het nog aan schort bij Ajax.
Krijg wel beetje de Ligt (in zijn goede Ajax jaren) vibes. Zou mooi zijn als dit soort jongens en Hato gewoon een paar jaar blijven.quote:
Ze hebben allemaal langlopende contracten maak je daar nou maar niet druk over. Die Sutalo heeft naar het schijnt OGC Nice, AFC Bournemouth, SS Lazio, AS Roma en Fiorentina hebben afgewezen. Die komen vermoedelijk nu voor Hancko.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax moet er naar mijn mening dan ook alles aan doen om deze selectie bij elkaar te houden
Geloof dat Hato niet zo gelukkig was met linksback die gaat niet centraal spelen. Gok ik zo.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Krijg wel beetje de Ligt (in zijn goede Ajax jaren) vibes. Zou mooi zijn als dit soort jongens en Hato gewoon een paar jaar blijven.
Dit zouden @GGMM en ik fantastisch vinden.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef Simmertje het volgende:
Zou mij daarom ook niet verbazen als hij Pasveer kiest als eerste keeper. Je hebt een extreem jonge verdediging met Janse, Hato en Kaplan. Een ervaren keeper daarachter is geen gekke gedachte. Wel sneu voor Ramaj overigens.
Nee joh, mag toch hopen dat Ramaj gewoon speelt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef Simmertje het volgende:
Zou mij daarom ook niet verbazen als hij Pasveer kiest als eerste keeper. Je hebt een extreem jonge verdediging met Janse, Hato en Kaplan. Een ervaren keeper daarachter is geen gekke gedachte. Wel sneu voor Ramaj overigens.
Eens, maar het zou mij niet verbazen als hij voor zekerheid gaat kiezen. Zie nu trouwens dat Rulli op de olympische spelen gaat keepen. Lekker man, wel salaris betalen maar de komende maand niet kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik zou Pasveer een verkeerde keuze vinden. Ramaj heeft alles wat Pasveer heeft maar dan atletischer, slechts minder ervaring. Pasveer zal ook geen moeite hebben met de rol als reservekeeper, Ramaj wel.
Ohja die hebben we ook nog.quote:
Mag toch hopen dat dit onzin is jarenlang zijn we al zoekende naar een capabele jonge keeper hebben we er eindelijk eentje gaan we hem verkopenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:08 schreef Simmertje het volgende:
Speaking of the devil:
"Remko Pasveer lijkt onder Francesco Farioli een streepje voor te hebben op Diant Ramaj als eerste keeper van Ajax, zo meldt Voetbal International dinsdag. Daardoor zou een uitgaande transfer van de 22-jarige doelman volgens journalist Tim van Duijn zelfs niet meer onbespreekbaar zijn."
https://www.voetbalzone.n(...)erol-bij-ajax/437605
Snap dit ook niet, Pasveer kan hoogstens nog een jaartje mee. Onlangs nog een talenvolle keeper verkocht aan Arsenal. Waarom zou je dan überhaupt een verkoop van Ramaj overwegen?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dit onzin is jarenlang zijn we al zoekende naar een capabele jonge keeper hebben we er eindelijk eentje gaan we hem verkopen
Bizar. Maar goed, als Farioli het echt niet ziet zitten in Ramaj... Misschien willen ze toch met Rulli door. Maar waarom laat je die dan naar de OS gaan?!quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:08 schreef Simmertje het volgende:
Speaking of the devil:
"Remko Pasveer lijkt onder Francesco Farioli een streepje voor te hebben op Diant Ramaj als eerste keeper van Ajax, zo meldt Voetbal International dinsdag. Daardoor zou een uitgaande transfer van de 22-jarige doelman volgens journalist Tim van Duijn zelfs niet meer onbespreekbaar zijn."
https://www.voetbalzone.n(...)erol-bij-ajax/437605
Er is blijkbaar écht geen geld.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap dit ook niet, Pasveer kan hoogstens nog een jaartje mee. Onlangs nog een talenvolle keeper verkocht aan Arsenal. Waarom zou je dan überhaupt een verkoop van Ramaj overwegen?
Ik hoop echt dat dit niet gaat gebeuren, je knakt Ramaj definitief en doet daarbij nog aan kapitaalvernietiging.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:29 schreef Simmertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |