Voor Sutalo en Mannsverk hou ik nog een klein beetje hoop, maar Medic en Avila? Dat gaat zelfs mij te ver.quote:Op maandag 22 juli 2024 06:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wel eens hoor. Sutalo, Medic, Avila en Mannsverk ook. Ik zou ze gewoon blijven opstellen. Die komen er echt wel.
Hoezo heeft Fener geen geplaatste status?quote:Op maandag 22 juli 2024 08:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanmiddag gaan we al loten voor derde kwalificatieronde.
NK Rijeka (Kroatië) / FC Corvinul 1921 Hunedoara (Roemenië)
Trabzonspor (Turkije) / MFK Ru¸omberok (Slowakije)
Cercle Brugge KSV (België) / Kilmarnock FC (Schotland)
Servette FC (Zwitserland)
FC Lugano (Zwitserland) / Fenerbahçe SK (Turkije)
Panathinaikos FC (Griekenland) / FK Botev Plovdiv (Bulgarije)
FC Kryvbas Kryvy Rih (Oekraïne)
Conference League kijken we maar nog niet naar... Fenerbahce wil je sowieso ontlopen.
Als je doorstroomt naar een lagere competitie wordt er gekeken naar laagste club ranking van de twee gekeken, in dit geval zal dat wel Lugano zijn. Daarmee zijn ze dan ongeplaatst.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:59 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hoezo heeft Fener geen geplaatste status?
Vaag systeem. Maar goed, maar hopen dat we Fener ontlopen of dat zij maar gewoon hun wedstrijd winnen.quote:Op maandag 22 juli 2024 09:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je doorstroomt naar een lagere competitie wordt er gekeken naar laagste club ranking van de twee gekeken, in dit geval zal dat wel Lugano zijn. Daarmee zijn ze dan ongeplaatst.
Ajax heeft ook ongeplaatste status in loting bij derde voorronde Conference League omdat FK Vojvodina geen puntjes heeft.
Fans van Cristiano Ronaldo zijn sowieso niet te vertrouwen.quote:Op maandag 22 juli 2024 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat CR7 geen Ajax-supporter is
Dat men dat overzicht hier kwijt raakt is niet zo gekquote:Op maandag 22 juli 2024 08:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat CR7 geen Ajax-supporter is
Wellicht omdat hij dan wat minuten in het 1ste gemaakt heeft veel meer oplevert?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Banel komt inderdaad zwaar tekort voor dit niveau. Het is toch onbegrijpelijk dat zo een jongen al vanaf zijn 9e bij Ajax zit. Hoe kan zo een speler alle lichtingen doorlopen. Met alle respect voor Banel, maar dit is toch niet het talent wat je zoekt als Ajax zijnde. Als dit de huidige staat is van de jeugdopleiding en het ontwikkelen/herkennen van talent. Dan ben ik blij dat er wat zaken gaan veranderen..
Kunnen we stoppen met dit soort dommigheid.quote:Op zondag 21 juli 2024 22:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Die sutalo moet je proberen voor 10 miljoen te verkopen. Verlies pakken en afscheid nemen
had makkelijker gekund idd. Ga ervan uit dat dat dan de grieken worden, mits we zelf doorgaan natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2024 13:20 schreef Simmertje het volgende:
Panathinaikos of FK Botev Plovdiv. Had makkelijker gekund vrees ik.
Want 10 miljoen is teveel? Die gozer kan er he-le-maal niks van. Bassey was beter en dat zegt genoegquote:Op maandag 22 juli 2024 11:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kunnen we stoppen met dit soort dommigheid.
Bassey hebben we verkocht voor 22.5 miljoen. Het is gewoon heel dom om zomaar te roepen dat je 60% verlies op een speler moet pakken omdat die een matig jaar had.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:13 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Want 10 miljoen is teveel? Die gozer kan er he-le-maal niks van. Bassey was beter en dat zegt genoeg
Die gozer vergeet elke wedstrijd de schoenendoos van zijn schoenen te halen. Naar dezelfde kleur schieten over 2 meter is al lastig voor hem. Dus we kunnen wel heel flink blijven doen; er is geen club die een mooi bedrag voor hem gaat betalen. Bassey is een Engelsman en toen gold ook de Ajax-toeslag nog. Dat is beide niet het geval bij Sutalo.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:01 schreef Lt.Bookman het volgende:
De transfersom voor Sutalo was volgens FTM zo'n beetje de enige die marktconform was.
God, verspilde moeite om hier een serieuze discussie proberen te voeren ook.quote:
Ben het met je eens, ik vond Gaaei helemaal niet zo slecht, wel onervaren en nog niet tegen de druk bestendig. Hij was ook een beetje de kop van jut bij t Schip wat ik wel triest vond. In de Kuip was ie de enige oké speler (tot zijn wissel bij rustquote:Op maandag 22 juli 2024 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
God, verspilde moeite om hier een serieuze discussie proberen te voeren ook.
Voor een aanvallende back in een tragisch Ajax lukt het hem best regelmatig om in posities te komen waar hij een nuttige rol in de aanval kan spelen (lees: de bal in de zestien brengen). Gezien zijn achtergrond en waar hij vandaan komt, is dat helemaal niet makkelijk. Het zou me niet verbazen als hij onder Farioli betere publiciteit krijgt dan vorig seizoen.
Het helpt alleen wel als je als verdediger kan verdedigen, al is het maar een heel klein beetje.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
God, verspilde moeite om hier een serieuze discussie proberen te voeren ook.
Voor een aanvallende back in een tragisch Ajax lukt het hem best regelmatig om in posities te komen waar hij een nuttige rol in de aanval kan spelen (lees: de bal in de zestien brengen). Gezien zijn achtergrond en waar hij vandaan komt, is dat helemaal niet makkelijk. Het zou me niet verbazen als hij onder Farioli betere publiciteit krijgt dan vorig seizoen.
Duidelijk toch, die wonnen van Aston Villa, want die kunnen er ook niets vanquote:Op maandag 22 juli 2024 16:21 schreef TornadoDK het volgende:
Jaaaa Ajax hopelijk weer naar Athenekan ik weer eens gaan.
Die kunnen er ook helemaal niks van. Hoe Olympiakos die conference league heeft gewonnen blijft mij altijd een raadsel.
plofkip heeft ook geen slecht elftalquote:Op maandag 22 juli 2024 16:21 schreef TornadoDK het volgende:
Jaaaa Ajax hopelijk weer naar Athenekan ik weer eens gaan.
Die kunnen er ook helemaal niks van. Hoe Olympiakos die conference league heeft gewonnen blijft mij altijd een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |