En aan de andere kant zie je een Dies Janse het redelijk goed doen nu. Het wisselt dus wat er uit de jeugdopleiding komt. 1 a 2 per jaar is al veel wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Banel komt inderdaad zwaar tekort voor dit niveau. Het is toch onbegrijpelijk dat zo een jongen al vanaf zijn 9e bij Ajax zit. Hoe kan zo een speler alle lichtingen doorlopen. Met alle respect voor Banel, maar dit is toch niet het talent wat je zoekt als Ajax zijnde. Als dit de huidige staat is van de jeugdopleiding en het ontwikkelen/herkennen van talent. Dan ben ik blij dat er wat zaken gaan veranderen..
Je zou maar als Feyenoorder op een vrijdagmiddag en 28 graden naar een oefenduel van Ajax kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verbazingwekkend dat Ajax in de tweede helft veel moeite heeft. Gewoon met vijf man radicaal drukzetten op Ajax' vroege opbouw. Mendiligod.
Geen idee waarom je dat aan mij vraagt, maar goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je zou maar als Feyenoorder op een vrijdagmiddag en 28 graden naar een oefenduel van Ajax kijken
Banel loopt de beste tijden bij de shuttlerun en hij kan ook het hoogste springen. Ook had die de beste analyse van FC Utrecht tegen FC Groningen uit 2003.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Banel komt inderdaad zwaar tekort voor dit niveau. Het is toch onbegrijpelijk dat zo een jongen al vanaf zijn 9e bij Ajax zit. Hoe kan zo een speler alle lichtingen doorlopen. Met alle respect voor Banel, maar dit is toch niet het talent wat je zoekt als Ajax zijnde. Als dit de huidige staat is van de jeugdopleiding en het ontwikkelen/herkennen van talent. Dan ben ik blij dat er wat zaken gaan veranderen..
De jeugdopleiding functioneert al jaren niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Hij gaf eerste helft een pass over 40 meter recht in de voetjes van Taylor volgens mij, kwam gelijk een gevaarlijke aanval uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niks van gezien, maar hoor dat Pasveer lekker gekeept heeft. Eerste seizoenshelft 21/22
Het manco van de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit bijzonder felle drukzetten van Olympiakos gaan we heel weinig zien dit seizoen tegen Ajax, maar een prima leerzame wedstrijd. Eerste helft aardig, tweede helft was te pittig met een ongewijzigd elftal tegen Mendilibar.
Ik mag toch hopen dat we weer niet op opa Pasveer gaan bouwen ten koste van Ramaj, maar de media zoals VI zijn hun promocampagne al weer gestartquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niks van gezien, maar hoor dat Pasveer lekker gekeept heeft. Eerste seizoenshelft 21/22
Middenveld kan ik toch niet zo uittekenen eigenlijk. Henderson is de enige die er zo in kan, Taylor, Berghuis, Fitz-Jim, Mannsverk, Vos, Tahirovic zijn allemaal ook mogelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:48 schreef Wotte het volgende:
Ben wel benieuwd wie er in de achterhoede gaan spelen. Denk dat je middenveld en aanval wel zo'n beetje kan uittekenen.
Janse lijkt ook vrij nadrukkelijk in beeld. Met Hato heb je natuurlijk een mogelijkheid als inverted linksback. Vandaag ook een tijdje Kaplan en Janse als centrum. Beide linksbenig dat wel.
Henderson - Taylor - Berghuis ligt het meest voor de hand.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Middenveld kan ik toch niet zo uittekenen eigenlijk. Henderson is de enige die er zo in kan, Taylor, Berghuis, Fitz-Jim, Mannsverk, Vos, Tahirovic zijn allemaal ook mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |