SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704![]()
Ja dat zo wel prettig zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:08 schreef Bofjijff het volgende:
Bergwijn weg laat alles wel echt verder rollen denl ik dus schiet maar op daarmee
Is dat al echt concreet dan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:08 schreef Bofjijff het volgende:
Bergwijn weg laat alles wel echt verder rollen denl ik dus schiet maar op daarmee
Nog niet, al schijnt er een bod te liggen van West Ham van 20 en er is wat interesse van wat zandbak clubs.quote:
qua aanvoerder? Wie dan?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:41 schreef T3hTommay het volgende:
Vos en Hlynsson komen voor Berghuis en Godts. De aanvoerdersband zit nu om de arm van Van den Boomen. De bal rolt weer! #ajawas
Nee, dit kan niet.
Ik vind het nog erger dat Baas hem nu krijgt, dat moet één van de slechtste spelers van de laatste jaren zijnquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:41 schreef T3hTommay het volgende:
Vos en Hlynsson komen voor Berghuis en Godts. De aanvoerdersband zit nu om de arm van Van den Boomen. De bal rolt weer! #ajawas
Nee, dit kan niet.
eens. Zou alleen niet weten wiequote:Op donderdag 18 juli 2024 20:01 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Liever eentje die er niet uitgewerkt gaat worden.
Ik had m'n bek moeten houden.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het nog erger dat Baas hem nu krijgt, dat moet één van de slechtste spelers van de laatste jaren zijn
Ik ben eigenlijk allang blij dat ik me weer druk kán maken om Ajaxquote:Op donderdag 18 juli 2024 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Jullie zijn je oprecht druk aan het maken wie de aanvoerdersband draagt in een meer dan onbeduidend oefenpotje ja?
die hoopt stiekum dat er ergens een palestijns vlaggetje op de shirtjes wordt geplakt.quote:Op donderdag 18 juli 2024 20:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een blank Ajax ineens. Wat vindt Halsema daarvan?
Had dit helemaal gemist. Lol.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds zijn bekering tot de religie van de vrede is Godts niks meer
Goh.
Dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij voor minder weggaat, check jezelf.
Ken je het fenomeen een samenvattingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
Gaan jullie echt oefenwedstrijden van ajax zitten kijken?
Ik vind een competitiewedstrijd al lastig
Lentin Goodijk is wel een goede jongen. Toen ik een keer op de perstribune zat, had hij ook Ziggo Go openstaan om direct de belangrijke momenten te analyseren. Mike Verweij zat ondertussen 50 procent van de tijd op zijn mobiel te kloten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Duiding van Pietergod. (en het Ajax watsertje met kalende haarlijn)
Jazeker, niets mis mee. Ik ben blij dat hij Freek heeft vervangen daar werd ik op een gegeven moment doodmoe van. En die is tactisch erg matig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lentin Goodijk is wel een goede jongen. Toen ik een keer op de perstribune zat, had hij ook Ziggo Go openstaan om direct de belangrijke momenten te analyseren. Mike Verweij zat ondertussen 50 procent van de tijd op zijn mobiel te kloten.
Freek is iets teveel close met personen volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, niets mis mee. Ik ben blij dat hij Freek heeft vervangen daar werd ik op een gegeven moment doodmoe van. En die is tactisch erg matig.
Bron?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Freek is iets teveel close met personen volgens mij.
Dat was in ieder geval zo in de Maurice tijden, Daarmee stond ie regelmatig op de golfbaan, dat gaf ie zelf ook aan de podcast.quote:
Dan vergelijk je hem ook met het het dieptepunt. Mike "BREAKING: Jong Ajax speler strikt zijn veters" heeft als enige voordeel dat hij naast een nog grotere knuppel rondloopt waardoor het minder opvalt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lentin Goodijk is wel een goede jongen. Toen ik een keer op de perstribune zat, had hij ook Ziggo Go openstaan om direct de belangrijke momenten te analyseren. Mike Verweij zat ondertussen 50 procent van de tijd op zijn mobiel te kloten.
De meeste analyses, reportages of 'blik achter de schermen' over Ajax van binnenuit lees ook niet snel. Veel bias. Als een NRC zich eraan waagt, wil ik het wel lezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:31 schreef manny het volgende:
[..]
Dan vergelijk je hem ook met het het dieptepunt. Mike "BREAKING: Jong Ajax speler strikt zijn veters" heeft als enige voordeel dat hij naast een nog grotere knuppel rondloopt waardoor het minder opvalt.
Ad is ook knudde vind ik: Die hele Johan Inan van ad heb ik ook nog nooit iets zinvols horen roepen als het om tactiek ofzo gaat.
Zo. Dat het maar even gezegd is.
Lol alleen ja? Of met meerdere journalisten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:27 schreef manny het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval zo in de Maurice tijden, Daarmee stond ie regelmatig op de golfbaan, dat gaf ie zelf ook aan de podcast.
Wanneer kijk je wel dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
Er zijn hier zelfs mensen die niet voor Ajax zijn die complete oefenwedstrijden van Ajax kijken in de hoop dat ze ten onder gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
Waarschijnlijk als Ajax een keer in een halve finale van wat dan ook staat of zoquote:
Als ik tijd heb en er niet anders interessants is kijk ik wel ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik tijd heb en er niet anders interessants is kijk ik wel ja.
deze vatten het wel samen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag graag oefenwedstrijden van Ajax kijken. Vooral in deze fase met een nieuwe trainer en een nieuwe aanpak. Maar blijf er niet voor thuis (zoals bij officiële potten). Kan overigens nu niet kijken want op kantoor aan het werk, dus spiek graag even hier mee hoe het gaat.
En aan de andere kant zie je een Dies Janse het redelijk goed doen nu. Het wisselt dus wat er uit de jeugdopleiding komt. 1 a 2 per jaar is al veel wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Banel komt inderdaad zwaar tekort voor dit niveau. Het is toch onbegrijpelijk dat zo een jongen al vanaf zijn 9e bij Ajax zit. Hoe kan zo een speler alle lichtingen doorlopen. Met alle respect voor Banel, maar dit is toch niet het talent wat je zoekt als Ajax zijnde. Als dit de huidige staat is van de jeugdopleiding en het ontwikkelen/herkennen van talent. Dan ben ik blij dat er wat zaken gaan veranderen..
Je zou maar als Feyenoorder op een vrijdagmiddag en 28 graden naar een oefenduel van Ajax kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niet verbazingwekkend dat Ajax in de tweede helft veel moeite heeft. Gewoon met vijf man radicaal drukzetten op Ajax' vroege opbouw. Mendiligod.
Geen idee waarom je dat aan mij vraagt, maar goed.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Je zou maar als Feyenoorder op een vrijdagmiddag en 28 graden naar een oefenduel van Ajax kijken
Banel loopt de beste tijden bij de shuttlerun en hij kan ook het hoogste springen. Ook had die de beste analyse van FC Utrecht tegen FC Groningen uit 2003.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Banel komt inderdaad zwaar tekort voor dit niveau. Het is toch onbegrijpelijk dat zo een jongen al vanaf zijn 9e bij Ajax zit. Hoe kan zo een speler alle lichtingen doorlopen. Met alle respect voor Banel, maar dit is toch niet het talent wat je zoekt als Ajax zijnde. Als dit de huidige staat is van de jeugdopleiding en het ontwikkelen/herkennen van talent. Dan ben ik blij dat er wat zaken gaan veranderen..
De jeugdopleiding functioneert al jaren niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 16:24 schreef Mestreech1990 het volgende:
Hij gaf eerste helft een pass over 40 meter recht in de voetjes van Taylor volgens mij, kwam gelijk een gevaarlijke aanval uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niks van gezien, maar hoor dat Pasveer lekker gekeept heeft. Eerste seizoenshelft 21/22
Het manco van de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit bijzonder felle drukzetten van Olympiakos gaan we heel weinig zien dit seizoen tegen Ajax, maar een prima leerzame wedstrijd. Eerste helft aardig, tweede helft was te pittig met een ongewijzigd elftal tegen Mendilibar.
Ik mag toch hopen dat we weer niet op opa Pasveer gaan bouwen ten koste van Ramaj, maar de media zoals VI zijn hun promocampagne al weer gestartquote:Op vrijdag 19 juli 2024 17:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
Niks van gezien, maar hoor dat Pasveer lekker gekeept heeft. Eerste seizoenshelft 21/22
Middenveld kan ik toch niet zo uittekenen eigenlijk. Henderson is de enige die er zo in kan, Taylor, Berghuis, Fitz-Jim, Mannsverk, Vos, Tahirovic zijn allemaal ook mogelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:48 schreef Wotte het volgende:
Ben wel benieuwd wie er in de achterhoede gaan spelen. Denk dat je middenveld en aanval wel zo'n beetje kan uittekenen.
Janse lijkt ook vrij nadrukkelijk in beeld. Met Hato heb je natuurlijk een mogelijkheid als inverted linksback. Vandaag ook een tijdje Kaplan en Janse als centrum. Beide linksbenig dat wel.
Henderson - Taylor - Berghuis ligt het meest voor de hand.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Middenveld kan ik toch niet zo uittekenen eigenlijk. Henderson is de enige die er zo in kan, Taylor, Berghuis, Fitz-Jim, Mannsverk, Vos, Tahirovic zijn allemaal ook mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |