Had dit helemaal gemist. Lol.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Sinds zijn bekering tot de religie van de vrede is Godts niks meer
Goh.
Dacht dat we vrienden warenquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij voor minder weggaat, check jezelf.
Ken je het fenomeen een samenvattingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
Gaan jullie echt oefenwedstrijden van ajax zitten kijken?
Ik vind een competitiewedstrijd al lastig
Lentin Goodijk is wel een goede jongen. Toen ik een keer op de perstribune zat, had hij ook Ziggo Go openstaan om direct de belangrijke momenten te analyseren. Mike Verweij zat ondertussen 50 procent van de tijd op zijn mobiel te kloten.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Duiding van Pietergod. (en het Ajax watsertje met kalende haarlijn)
Jazeker, niets mis mee. Ik ben blij dat hij Freek heeft vervangen daar werd ik op een gegeven moment doodmoe van. En die is tactisch erg matig.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lentin Goodijk is wel een goede jongen. Toen ik een keer op de perstribune zat, had hij ook Ziggo Go openstaan om direct de belangrijke momenten te analyseren. Mike Verweij zat ondertussen 50 procent van de tijd op zijn mobiel te kloten.
Freek is iets teveel close met personen volgens mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, niets mis mee. Ik ben blij dat hij Freek heeft vervangen daar werd ik op een gegeven moment doodmoe van. En die is tactisch erg matig.
Bron?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Freek is iets teveel close met personen volgens mij.
Dat was in ieder geval zo in de Maurice tijden, Daarmee stond ie regelmatig op de golfbaan, dat gaf ie zelf ook aan de podcast.quote:
Dan vergelijk je hem ook met het het dieptepunt. Mike "BREAKING: Jong Ajax speler strikt zijn veters" heeft als enige voordeel dat hij naast een nog grotere knuppel rondloopt waardoor het minder opvalt.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 10:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lentin Goodijk is wel een goede jongen. Toen ik een keer op de perstribune zat, had hij ook Ziggo Go openstaan om direct de belangrijke momenten te analyseren. Mike Verweij zat ondertussen 50 procent van de tijd op zijn mobiel te kloten.
De meeste analyses, reportages of 'blik achter de schermen' over Ajax van binnenuit lees ook niet snel. Veel bias. Als een NRC zich eraan waagt, wil ik het wel lezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:31 schreef manny het volgende:
[..]
Dan vergelijk je hem ook met het het dieptepunt. Mike "BREAKING: Jong Ajax speler strikt zijn veters" heeft als enige voordeel dat hij naast een nog grotere knuppel rondloopt waardoor het minder opvalt.
Ad is ook knudde vind ik: Die hele Johan Inan van ad heb ik ook nog nooit iets zinvols horen roepen als het om tactiek ofzo gaat.
Zo. Dat het maar even gezegd is.
Lol alleen ja? Of met meerdere journalisten?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:27 schreef manny het volgende:
[..]
Dat was in ieder geval zo in de Maurice tijden, Daarmee stond ie regelmatig op de golfbaan, dat gaf ie zelf ook aan de podcast.
Wanneer kijk je wel dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
Er zijn hier zelfs mensen die niet voor Ajax zijn die complete oefenwedstrijden van Ajax kijken in de hoop dat ze ten onder gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
Waarschijnlijk als Ajax een keer in een halve finale van wat dan ook staat of zoquote:
Als ik tijd heb en er niet anders interessants is kijk ik wel ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 02:06 schreef Parafernalia het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik tijd heb en er niet anders interessants is kijk ik wel ja.
deze vatten het wel samen.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
Ik mag graag oefenwedstrijden van Ajax kijken. Vooral in deze fase met een nieuwe trainer en een nieuwe aanpak. Maar blijf er niet voor thuis (zoals bij officiële potten). Kan overigens nu niet kijken want op kantoor aan het werk, dus spiek graag even hier mee hoe het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |