Anni Lennox ?quote:
Die trouwens in haar vrije tijd opvallend bleekjes ziet?quote:
En leuk en humoristisch is, maar haar muziek sucks.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:01 schreef tufkac het volgende:
[..]
Die trouwens in haar vrije tijd opvallend bleekjes ziet?
Dat klopt, en dat had je ook zijn zijn (voormalige) bandnaam kunnen opmaken.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:05 schreef tufkac het volgende:
Volgens mij is het een man, trouwens. (de foto, niet Skin)
eerste wat ik dacht is Keith Flint in zn laatste dagen maar dan snap ik de hint met bandnaam ff niet.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:07 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat had je ook zijn zijn (voormalige) bandnaam kunnen opmaken.
Kleine hint
Hij is lang niet zo bekend als Keith. Maar hij stond vorig jaar op Rock Am Ring en eerder dit jaar in 013, mevrouw Berkery is fan, en ik mocht ook mee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:32 schreef TALIN het volgende:
[..]
eerste wat ik dacht is Keith Flint in zn laatste dagen maar dan snap ik de hint met bandnaam ff niet.
moet een aardig grote naam zijn gezien het podium waar hij op staat.
schiet mij maar in mn oor, zal wel een "oh ja" moment worden maar ik heb ff geen idee.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:39 schreef Berkery het volgende:
[..]
Hij is lang niet zo bekend als Keith. Maar hij stond vorig jaar op Rock Am Ring en eerder dit jaar in 013, mevrouw Berkery is fan, en ik mocht ook mee.
dit...quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:14 schreef TALIN het volgende:
[..]
schiet mij maar in mn oor, zal wel een "oh ja" moment worden maar ik heb ff geen idee.
Om de vaart er in te houden keur ik 'zanger van ' ook goed. Meerdere mogelijkheden, een is al min of meer weggegevenquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:40 schreef tufkac het volgende:
Ja, die band ken ik wel, maar daar ken ik geen bandleden van
Ja, die dusquote:
quote:
Ville, maar allez.quote:
daar waar Bam Margera de hele Lambo van had bestickert?quote:
Niet meer in de 2e post, aangezien ik geen moderator meer ben en dus ook niet meer posts van anderen kan aanpassen. * *quote:
Als jij mij blijft mentionen zal ik hem voor je op post twee postenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meer in de 2e post, aangezien ik geen moderator meer ben en dus ook niet meer posts van anderen kan aanpassen. * *
Maar hier dan wel de tussenstand tot en met het vorige topic:
[ afbeelding ]
* * @:belsen of @:bosbeetle Kunnen jullie de OP hierop aanpassen?
Even kijken wat praktisch is.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als jij mij blijft mentionen zal ik hem voor je op post twee posten
Die kans acht ik vrij klein, gezien de reden waardoor en de manier waarop ik afscheid daarvan heb genomen…quote:(of je kunt overwegen weer mod te worden)
Gokje op Jimi Hendrixquote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:39 schreef tufkac het volgende:
lostrekkertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is de link tussen bovenstaande artiesten?
Eeh...neequote:
Bassist als zanger?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 08:39 schreef tufkac het volgende:
lostrekkertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is de link tussen bovenstaande artiesten?
quote:
Ja, maar dat zijn er wel meer...quote:Op zaterdag 20 juli 2024 13:43 schreef Litpho het volgende:
Zowel de Kinks als Motörhead hebben in hun carrière een (tijdelijk) verbod om in de Verenigde Staten te touren gekregen?
Even gezocht, maar die kan ik niet terugvinden.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 18:36 schreef Burnett het volgende:
Hawkwind, met Lemmy, heeft 'You Really Got Me' gecoverd.
Close, but noquote:Op zondag 21 juli 2024 10:34 schreef slaveloos het volgende:
Dan vast the dedicated follower of fashion
Alles bijna goed! Probeer het nog eensquote:
Nou ja.... close enough, genoeg gelepeld.quote:
quote:So I cut a bale open, an' man was I
surprised
Bunch o' large sized baggies, with
big white rocks inside
So I took a little sample to my
crazy brother Joe
He sniffed it up and kicked his
heels, said,, that's some