abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 augustus 2024 @ 09:34:24 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_214773768
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Zeker, het is een hele operatie natuurlijk om te gaan verdubbelen (of zelfs nog groter), maar ik denk dat de stad dit wel omarmt.
Kost ook veel politie inzet he, en daar piept en kraakt het ook aan alle kanten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_214773792
Rotterdam is al best druk lopen met 17.000 deelnemers, als je dat gaat verdubbelen moet je ook naar een andere route gaan kijken voor sommige punten.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_214773975
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Rotterdam is al best druk lopen met 17.000 deelnemers, als je dat gaat verdubbelen moet je ook naar een andere route gaan kijken voor sommige punten.
Of meer spreiding qua waves wellicht.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214773995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:01 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Of meer spreiding qua waves wellicht.
Dat zou betekenen dat de stad nog langer op slot moet.
Cut off tijd is nu geloof ik 6 uur ofzo. De laatste lopert komt al eind vd middag binnen.
pi_214774034
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Dat zou betekenen dat de stad nog langer op slot moet.
Cut off tijd is nu geloof ik 6 uur ofzo. De laatste lopert komt al eind vd middag binnen.
Als je het een echte stadsmarathon wilt behouden zul je iets moeten. Of je moet naar een Boston achtige oplossing toe moeten waarin je ver buiten de stad begint en in een lange "rechte" weg richting Rotterdam gaat.
pi_214774238
Zou er genoeg zorgcapaciteit zijn om het aantal deelnemers te kunnen laten verdubbelen? Misschien is Rotterdam/Nederland daar wel te klein voor en te geoptimaliseerd (lees: te weinig (ambulance)personeel).
pi_214774278
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:36 schreef Zwabberhark het volgende:
Zou er genoeg zorgcapaciteit zijn om het aantal deelnemers te kunnen laten verdubbelen? Misschien is Rotterdam/Nederland daar wel te klein voor en te geoptimaliseerd (lees: te weinig (ambulance)personeel).
Er is toch wel data voorhanden als het gaat om kritieke situaties bij zo'n marathon?
pi_214774582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Als je het een echte stadsmarathon wilt behouden zul je iets moeten. Of je moet naar een Boston achtige oplossing toe moeten waarin je ver buiten de stad begint en in een lange "rechte" weg richting Rotterdam gaat.
Lijkt mij geen optie, rotterdam wil meestrijden om de wereldrecords. Dan mogen de start en de finish niet te ver uit elkaar liggen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_214774785
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:13 schreef CaLeX het volgende:

[..]
Lijkt mij geen optie, rotterdam wil meestrijden om de wereldrecords. Dan mogen de start en de finish niet te ver uit elkaar liggen
Is dat een voorwaarde?

Anders zie ik t zo voor me: starten in Monster, via Hoek van Holland en dan 35km langs de Nieuwe Waterweg (met vaak wind mee) tot op de Coolsingel
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_214775301
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 11:40 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Is dat een voorwaarde?

Anders zie ik t zo voor me: starten in Monster, via Hoek van Holland en dan 35km langs de Nieuwe Waterweg (met vaak wind mee) tot op de Coolsingel
Wat een slecht idee, de aantrekkingskracht van Rotterdam is toch juist dat het midden door de stad loopt met alle support van de Rotterdammers langs het hele parcours..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_214775302
quote:

[..]
Is dat een voorwaarde?
Ja, Start en finish mogen niet meer dan 50% van de wedstrijdafstand uit elkaar liggen.
Om te voorkomen dat je van A naar B met alleen wind in de rug of naar beneden kunt lopen en dit telt als een nieuw wereld record.

Het verliest natuurlijk wel zijn charme als je een marathon buiten de stadsgrenzen laat lopen.
Dat is eigenlijk ook een beetje het nadeel van Amsterdam. Het stuk langs de Amstel, is dan wel het oude olympische marathon parcours, maar ik vind er niet zo veel aan (om over het stuk daarna maar te zwijgen.. :X )
pi_214775378
quote:

[..]
Is dat een voorwaarde?

ja, ook mag de finish niet veel lager liggen qua hoogtemeters.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_214776065
Inschrijving Bruggenloop te Rotterdam (15km, 8 december) ook geopend.
pi_214776250
Rotterdam marathon heeft de aanvraag voor 30k lopers gedaan bij de gemeente. Je kunt je nu op een reservelijst inschrijven.
  Forum Admin donderdag 22 augustus 2024 @ 15:20:57 #294
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_214776347
Zouden ze cash nodig hebben? Slechte deal trouwens, voor 5 euro op een reservelijst komen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_214776467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:20 schreef Pharkus het volgende:
Zouden ze cash nodig hebben? Slechte deal trouwens, voor 5 euro op een reservelijst komen.
Er is al 2,5 miljoen euro binnen.
pi_214776530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:20 schreef Pharkus het volgende:
Rekenen ze daar ook nog geld voor? Mag toch hopen dat je dat dan wel terugkrijgt als het toch niet doorgaat en dat het anders verrekend wordt met je startnr?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Forum Admin donderdag 22 augustus 2024 @ 16:10:21 #297
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_214776621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:57 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]
Rekenen ze daar ook nog geld voor? Mag toch hopen dat je dat dan wel terugkrijgt als het toch niet doorgaat en dat het anders verrekend wordt met je startnr?
Verrekend met je startnummer als je ingeloot wordt, anders als korting op 3 andere voorjaars marathons. Geen geld terug zoals ik het las.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_214777687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Rotterdam marathon heeft de aanvraag voor 30k lopers gedaan bij de gemeente. Je kunt je nu op een reservelijst inschrijven.
Lekker file lopen :D
pi_214783838
Volgend jaar 180 euro, kijken hoe snel het dan uitverkocht raakt.

Goede opmerkingen over het parcours trouwens, het Havenspoorpad moet er zeker uit wegens te smal.
pi_214783881
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Tracksmith het volgende:
het Havenspoorpad moet er zeker uit wegens te smal.
Mee eens, dat is echt zwaar klote.
pi_214783883
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')