Zijkant met continue licht omhoog zou genoeg kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wind lijkt toch meer vanuit de zijkant te komen:
[ link | afbeelding ]
En dat van VVDer @maxi-musquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Na het lezen van de OP sta ik weer op een nieuwe shitlist zo te zien, aangezien ik in Superdévoluy ben geweest om te skiën
Bill Gates is jaloers op jouw ecologische voetafdruk, ouwe klimaatterrorist.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:36 schreef DeeBee het volgende:
Na het lezen van de OP sta ik weer op een nieuwe shitlist zo te zien, aangezien ik in Superdévoluy ben geweest om te skiën
Er wist toch niemand dat die meedeedquote:Op woensdag 17 juli 2024 11:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Elmar, die meedeed, doet met goede reden niet meer mee.
Toen moest hij eruit van zijn ploeg toch?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had er net als in de Giro geen zin meer in?
116 kilometer controleren in een etappe waar de helft van het peloton in de vlucht wil zitten lijkt me wat lastig. Philipsen zal zelf mee moeten.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:42 schreef Momo het volgende:
Zou Alpecin niet gaan rijden tot tussensprint?
Dan moet je meer dan honderd kilometer gaan controleren, dat zie ik niet gebeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:42 schreef Momo het volgende:
Dan moeten ze wel een heel eind, denk dat je dan beter Philipsen mee kan laten springenquote:Op woensdag 17 juli 2024 12:42 schreef Momo het volgende:
Waarom vind je dat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Moscon is een van de beste transfers van het jaar, wie had dat kunnen bedenken.
Ik denk het niet, gezien hun realiteitszin.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:42 schreef Momo het volgende:
Nooit transfer van het jaar in ieder geval.quote:Op woensdag 17 juli 2024 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij de beste knecht van Remco is deze Tour.
Dat staat er dan ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nooit transfer van het jaar in ieder geval.
Nee dat is Jorgensen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nooit transfer van het jaar in ieder geval.
Welke?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yates zonder mondkapje. En zou ziek zijn. Blaft dus gewoon lekker halve peloton vol
Vol blaffen of onder blaffen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Yates zonder mondkapje. En zou ziek zijn. Blaft dus gewoon lekker halve peloton vol
En Sivakov en Soler hebben niet opgelet of ook niet zo goedquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eddum. Net als Wim Tellens apart naar start gebracht.
Zijn er wel een paar die flink meer energie verstookt hebben nuquote:
Jij denkt dat die gier geluiden echt zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:49 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Jaaa, die zijn er écht onder gemonteerd
Er zijn volgens mij bepaalde redenen waarom ze eigenlijk wel EU kentekens moeten hebben. Al was het maar omdat ze vrijwel de gehele tijd in de EU zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het Kazachse Astana rijdt natuurlijk met Italiaanse kentekens op de auto
Dit zou geen nieuws moeten zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:55 schreef Slobeend het volgende:
Madiot zit blijkbaar opgefokt (goh) achter het stuur.
Is zo'n waardeloze renner dat zelfs Astana hem niet wilquote:Op woensdag 17 juli 2024 13:58 schreef Momo het volgende:
Wel raar die geruchten dat de Luts weggaat bij Astana
Die gaan denk ik gewoon voor de etappe?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:00 schreef 4-elements het volgende:
Visma is wat van plan, aangezien er telkens iemand meezit.
Lijkt mij dat er meer in zit. Anders rook je knechten op die je in de laatste bergetappes nog goed kan gebruiken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die gaan denk ik gewoon voor de etappe?
Haha nee natuurlijk niet. Net zoals kerkklokken, de krekels en de honden die je hoort in een dorpje.quote:Op woensdag 17 juli 2024 13:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij denkt dat die gier geluiden echt zijn?
Snap niet dat ze nog op de fiets gestapt zijn als ze blijkbaar geen zin hebben om zich in te spannen vandaag.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaviria nog eerder weg dan Bennett
Bennett levert een grotere inspanning dan het hele peloton samen momenteel, lol.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:19 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Snap niet dat ze nog op de fiets gestapt zijn als ze blijkbaar geen zin hebben om zich in te spannen vandaag.
Belangrijkste is waar de Vlam zitquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Yates zit bij groen (dus 40 sec achter geel). Net als Jorgenson en Van Aert.
Boogie is dan ook hele contractonderhandelingen gewend vanuit een ploegleidersauto.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:53 schreef Toby56 het volgende:
Boogie heeft gelijk; die leuzen die vanuit de ploegleidersauto's tot ons kwamen hadden de inhoud van een lege huls.
De peloton maakt het hard. Visma niet zozeer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:53 schreef TAmaru het volgende:
heb het idee dat Visma de koers zo hard mogelijk wil maken om zo hopelijk Pogacar te slopen, vandaag of de komende dagen
De peloton?quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De peloton maakt het hard. Visma niet zozeer.
Dat waren nog eens tijden!quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Boogie is dan ook hele contractonderhandelingen gewend vanuit een ploegleidersauto.
EN hij weet er echt veel van.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:57 schreef Toby56 het volgende:
Kalm, niet te druk maken, niet te veel zeggen
Ik heb nog een 45' toeren singeltje van Het Peloton, uit 1976.quote:
Vooral EF was net de hele tijd bezig met Carapaz, Healy etc omdat ze de slag gemist hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2024 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wel door telkens mee te springenquote:Op woensdag 17 juli 2024 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En je hoort 90% van het peloton daarachter zuchten "putain de merde".quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach, Richie gaat weer eens in achtervolging. Geen gevoel voor juiste moment.
EF rijdt gigantisch achter de feiten aan.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach, Richie gaat weer eens in achtervolging. Geen gevoel voor juiste moment.
Dat zij de kopgroep gemist hebben verklaart volgens mij voor zo'n 50% deze onrust.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:05 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
EF rijdt gigantisch achter de feiten aan.
Denk het niet, relatief dicht nu bij de drietraps.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er nog wel een kopgroep een paar minuten gaan krijgen?
Gaat een Karrepats dan de zegen krijgen of wordt het voor de hoge heren?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Denk het niet, relatief dicht nu bij de drietraps.
Zijn ook vroeg binnenquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit gezien dat er op 50 km voor de streep nog steeds geen kopgroep echt de zegen heeft gehad in zo'n rit
Lekker kick and rushquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef tizitl2 het volgende:
Beetje de wielervariant van kluitjesvoetbal dit.
Geen echte tactiek, geen organisatie, maar een overdaad aan enthousiasme maakt alles goed.
De wappie kant van Boogerd is niet de beste kant van Boogerd. Op het voormalige twitter zat hij ook altijd van die dubieuze figuren te liken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:18 schreef McGrath het volgende:
Er is een mooie koers gaande en dan krijgt "Boogie" nog steeds zijn kwartiertje om vol te spuien met onzin
zei hij dat?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef McGrath het volgende:
Michael Boogerd smeert zich niet in met zonnebrand 3 weken lang in de volle zon
Wat is zijn goede kant dan? La Plagne?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De wappie kant van Boogerd is niet de beste kant van Boogerd. Op het voormalige twitter zat hij ook altijd van die dubieuze figuren te liken.
Pogacar hoeft op deze manier niets te doen, alleen maar het sprintje te winnen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of Pogacar nu niet zegt ja nu we zo dichtbij zijn ga ik m zelf pakken
ze zitten natuurlijk al wel maanden op de fiets, dus qua verbranden is het niet echt nodig, maar qua huidkanker risico wel, maar dat wisten ze nog niet zo goed in de jaren 90 . Ik kwam ook altijd met een Lewis Hamilton kleurtje terug van vakantiequote:Op woensdag 17 juli 2024 15:13 schreef McGrath het volgende:
Michael Boogerd smeert zich niet in met zonnebrand 3 weken lang in de volle zon
Een gebruinde huid is gewoon letterlijk een huid met dna-schade. Dat er nog steeds mensen zijn die dat blijkbaar cool vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja want daar wordt ie "lekker bruin van"
oh ja was alweer vergeten dat wappies tegenwoordig ook tegen zonnebrand zijnquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De wappie kant van Boogerd is niet de beste kant van Boogerd. Op het voormalige twitter zat hij ook altijd van die dubieuze figuren te liken.
Inderdaad gespot. Hij is compleet onvindbaar op de tracker.quote:
beter kan ie rustig omgaan met zijn krachten met het oog op de Vueltaquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd of Pogacar nu niet zegt ja nu we zo dichtbij zijn ga ik m zelf pakken
Misschien dan niet zo handig van hem het nog steeds vol trots te vertellen en te zeggen dat er sommigen zullen zijn die zich misschien wel insmeren omdat deze slappe gast last had van zonnebrand in zijn oogjes.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
ze zitten natuurlijk al wel maanden op de fiets, dus qua verbranden is het niet echt nodig, maar qua huidkanker risico wel, maar dat wisten ze nog niet zo goed in de jaren 90 . Ik kwam ook altijd met een Lewis Hamilton kleurtje terug van vakantie
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien dan niet zo handig van hem het nog steeds vol trots te vertellen en te zeggen dat er sommigen zullen zijn die zich misschien wel insmeren omdat deze slappe gast last had van zonnebrand in zijn oogjes.
Ik kan hem echt steeds slechter aan na zoveel dagen koers. Sowieso al belachelijk dat zo'n dopingproleet nog zo'n podium krijgt.
naja, Karsten Kroon heeft ook doping gebruikt. Contador ook. en zo zijn er nog wel meer die gewoon nog in het wielrennen werken. het is toch één hypocriete bende.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien dan niet zo handig van hem het nog steeds vol trots te vertellen en te zeggen dat er sommigen zullen zijn die zich misschien wel insmeren omdat deze slappe gast last had van zonnebrand in zijn oogjes.
Ik kan hem echt steeds slechter aan na zoveel dagen koers. Sowieso al belachelijk dat zo'n dopingproleet nog zo'n podium krijgt.
Tsja, heel veel inkt in van die tattoo shops is ook niet echt gezond en 'natuurzuiver'. Maar ja, het is 'cool'.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Een gebruinde huid is gewoon letterlijk een huid met dna-schade. Dat er nog steeds mensen zijn die dat blijkbaar cool vinden.
bij boogert is dat echt niet door wappie invloed, hij is gewoon een kind van zijn tijdquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
oh ja was alweer vergeten dat wappies tegenwoordig ook tegen zonnebrand zijn
Sommige mensen hebben de brute pech dat ze simpelweg ziek worden en daar dood aan gaan, anderen zoeken een pijnlijke en langzame dood bewust op. Bijzonder blijft dat toch.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja, heel veel inkt in van die tattoo shops is ook niet echt gezond en 'natuurzuiver'. Maar ja, het is 'cool'.
Overigens sprak Boogerd natuurlijk over 'vroeger'.
Maar het werd wel duidelijk dat hij dat gesmeer maar onzin vond. Sneu.
naja kijk bijv. eens naar Armstrong en Hincapie. Armstrong is ietsje ouder, maar Hincapie ziet er veel en veel beter uit. in elk geval zijn huid. Hincapie heeft altijd zonnebrand op gedaan en Armstrong niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja, heel veel inkt in van die tattoo shops is ook niet echt gezond en 'natuurzuiver'. Maar ja, het is 'cool'.
Jullie overdrijven wel een beetje... hij gaf duidelijk aan dat hij het onprettig vond, icm zweet. Dat heeft niks met 'onzin vinden' te maken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De hele achtervolgende groep ja.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Is Renaat nou het hele peloton op aan het lezen?
Gelukkig gaat motormeneer die nu nog even deels herhalen. Zo kan ik ook een etappe vollullen.quote:
Welke uitdrukking hij tot slot gebruikte weet ik niet meer, maar het was iets in de trant van "aan mijn lijf geen polonaise."quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:31 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Jullie overdrijven wel een beetje... hij gaf duidelijk aan dat hij het onprettig vond, icm zweet. Dat heeft niks met 'onzin vinden' te maken.
De Bayard was 1 van de eerste bergen ooit in de Tour.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:37 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
nu Col Bayard 6,8 km a 7,2 % (2e cat.)
Ik las je feitje voor aan mijn vader naast me, daarna begon Joris erover.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De Bayard was 1 van de eerste bergen ooit in de Tour.
Een klassiekertje.
Hij zei zeker: "oh ja, dat herinner ik me nog goed!"quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik las je feitje voor aan mijn vader naast me, daarna begon Joris erover.
Heb je wel gekeken?quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:49 schreef Idisrom het volgende:
Lekker relaxte etappe voor Pogacar, Vingegaard en Evenepoel. Met zo'n grote voorsprong in het AK kun je bijna iedereen laten gaan.
En nu gaat het hard. Of de gps is weer gek aan het doen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:47 schreef H.Vviv het volgende:
Achtervolgende groep loopt vooralsnog niet in op de kopgroep.
Dat is gezelliger.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom lossen ze bij DSM altijd met zn tweetjes
Een van de twee moet lossen en de ander heeft als taak om de geloste uit de wind te houden.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
welke vlag, ik lette ff niet opquote:
Nog een reden om cameramotoren alleen achter de renners te laten rijden.quote:
Eoa HJ de Tuinman stond met zijn rug naar de renners toe met 2 groene vlaggen te waaien, druk of hij wel in beeld was.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
welke vlag, ik lette ff niet op
quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
welke vlag, ik lette ff niet op
tuinvrouwquote:Op woensdag 17 juli 2024 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eoa HJ de Tuinman stond met zijn rug naar de renners toe met 2 groene vlaggen te waaien, druk of hij wel in beeld was.
Nou, dat was ie.
Ja dat was inderdaad ook een optie. Het zag er vrij vormeloos uit allemaal.quote:
Uae heeft toch inmiddels veel renners met ziekteproblemen, dat kan nog een flink probleem wordenquote:
Dit kan bij Wim Tellens echter ook net zo goed een warmteissue zijn. Hij zit in de bus op 9 minuten van de kop van de koers.quote:Op woensdag 17 juli 2024 16:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Uae heeft toch inmiddels veel renners met problemen, dat kan nog een flink probleem worden
Peloton heeft al +7 dus dan valt dat nog alles meequote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit kan bij Wim Tellens echter ook net zo goed een warmteissue zijn. Hij zit in de bus op 9 minuten van de kop van de koers.
Bij Wellens zeker, maar ook Yates is niet fit en Soler zag er ook niet goed uit hoewel die eerder erg actief was dus misschien gewoon een lege tankquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit kan bij Wim Tellens echter ook net zo goed een warmteissue zijn. Hij zit in de bus op 9 minuten van de kop van de koers.
je hoeft niet alle debiliteiten van Joris hier te vermelden, want dan schrijven we 10 topics per etappe volquote:Op woensdag 17 juli 2024 16:12 schreef M.Melandri het volgende:
Joris denkt nog steeds dat deze etappe maar 120km is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |