SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart![]()
je bent van het zelfkastijding?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dst ik voor een tablet ga
Dat moet je toch helemaal niet willen op iets anders dan een computer.quote:
Dit is een computerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat moet je toch helemaal niet willen op iets anders dan een computer.
is er iets?quote:
Nee, meer gewoon dat ik nog niet weet wat handig is voor mijquote:
weet ook neit of wij dat echt kunnen bepalenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, meer gewoon dat ik nog niet weet wat handig is voor mij
je kan vast wel een toetsenbord en muis aansluiten, maar dat verslaat wel het doel van het hele dingquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk daarom moet je Sims gewoon lekker op de laptop spelen.
wat doe je ermee, dat is belangrijk vooralquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb laatst een galaxy tab a9+ of hoe heet dat ding gekocht. Had ook geen zin om er veel geld aan uit te geven. Werkt prima voor beetje streamen, mailen, whatsappen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Zou ook wel een nieuwe tablet willen maar dat is zulke geldverspilling, ik gebruik dat ding alleen maar op vakantie
ik snap dat je collega's en jij niet lekker op één lijn liggen op deze manier jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had nog niet eens aan collega's gedacht.
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet ook neit of wij dat echt kunnen bepalen
Ik wil nu weer laptop in mn leven, hiervoor was het niet nodig en had ik dat ding ook echt 1,5 jaar niet aangeraakt oid.
Voorlopig nog vrij weinig. Maar hopelijk op termijn dat ik wellicht weer wst meer kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wat doe je ermee, dat is belangrijk vooral
Je zei gisteren dat het je momenteel het geld niet waard was mbt een auto.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon een soort van mazzel dit keer. Er kwam vrij snel een bus en ik was een van de laatste drie die er nog in pasten.
Kom op Schiedam aan en de metro komt net aanrijden.
dat is vaak ook een halve tabletquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar misschien is laptop wel praktischer. Moet komend jaar ook ergens een nieuwe telefoon schat ik.
Heyyy, lekker!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb gewoon een soort van mazzel dit keer. Er kwam vrij snel een bus en ik was een van de laatste drie die er nog in pasten.
Ja zo heb ik een paar jaar geleden een ipadje gekocht, dat was toen de goedkoopste tablet die je kon krijgenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb laatst een galaxy tab a9+ of hoe heet dat ding gekocht. Had ook geen zin om er veel geld aan uit te geven. Werkt prima voor beetje streamen, mailen, whatsappen.
Zijn geen mensen tochquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dat je collega's en jij niet lekker op één lijn liggen op deze manier ja
Met een laptop kun je lekker makkelijk typen als je languit op de bank ligtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Maar misschien is laptop wel praktischer. Moet komend jaar ook ergens een nieuwe telefoon schat ik.
Nee gebbetje. Heb wel 3 collega's waar ik geen nee tegen zou zeggen, mocht ik singel zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik snap dat je collega's en jij niet lekker op één lijn liggen op deze manier ja
Zo'n mini? Die had ik ook maar is inmiddels kapot. Vond ik ideale groottequote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo heb ik een paar jaar geleden een ipadje gekocht, dat was toen de goedkoopste tablet die je kon krijgen
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Meer metro's tussen Rotterdam en Den Haag na klachten over drukte
De Rotterdamse vervoerder RET zet vanaf morgen tussen Rotterdam en Den Haag extra metro's in tijdens de spits. De vervoerder nam dit besluit na klachten van reizigers over overvolle metro's.
De extra drukte komt doordat er tussen Den Haag en Rotterdam twee weken geen treinen rijden door werk aan het spoor. Er rijden bussen om de treinen te vervangen en mensen kunnen ook omreizen via Gouda, maar volgens Omroep West kiezen veel reizigers voor het snellere alternatief van metrolijn E, die rijdt tussen Rotterdam-Zuid en Den Haag.
https://nos.nl/artikel/25(...)klachten-over-drukte
Dan is zo'n tripje snel bij elkaar gespaard natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef Karzai het volgende:
ik heb maandelijks 787 euro om vrij te besteden
Dat is omdat ze je op willen laten schieten zodat je straks in de kapotte trein zit.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb bij Leapp een refurb iPad Mini gekocht voor iets van 250 euro. Vond ik wel een mooi bedrag. Prima dingetje maar hij is natuurlijk wel zo oud dat ik het OS niet meer kan upgraden naar iets waarmee ik er Office365 op kan draaien. Daar zou hij wel een heel stuk nuttiger van worden. Excelletjessssquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n mini? Die had ik ook maar is inmiddels kapot. Vond ik ideale grootteNu heb ik 11 inch, beetje te groot.. had beter de kleinere versie gekocht.
tsja, dat vinden veel mensen van hun collega's en in mindere mate van zichzelf. Hoe kan dat tochquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee gebbetje. Heb wel 3 collega's waar ik geen nee tegen zou zeggen, mocht ik singel zijn.
Maar waarom we elkaar niet liggen, is omdat ik van mening ben dat zij hun werk niet goed doen en ik daar dan wat van zeg.
nou zou liever van die achterdocht af zijn en vrij kunnen leven met wat minder geld, want dat maakt me kapot. morgen weer naar de psychiaterquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
Maar goed als jij er blij mee bent dan is het goed!
Ik heb het over dat apparaat wat zij gekocht heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
nou zou liever van die achterdocht af zijn en vrij kunnen leven met wat minder geld, want dat maakt me kapot. morgen weer naar de psychiater
Nee volgens mij de basic in het 'gewone' formaat, even kijken of ik hem kan vinden in de bestellingenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n mini? Die had ik ook maar is inmiddels kapot. Vond ik ideale grootteNu heb ik 11 inch, beetje te groot.. had beter de kleinere versie gekocht.
das lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef Karzai het volgende:
ik heb maandelijks 787 euro om vrij te besteden
Two point hospitalquote:
Ja denk ik ookquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh Powerwash Simulator ga jij leuk vinden!
Ik had hiervoor een tablet/laptop hybride ding. Op het scherm tekenen was fijn. Soms was op het scherm porren voor dingen ook wel chill.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ideaal voor vakantie en verder eigenlijk niet erg nuttigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:14 schreef mschol het volgende:
een tablet is voor consumeren van entertainment (filmpjes, beetje nieuws sites browsen ed), niet voor productie (mail, beetje letters typen)
Mag ik toch wel hopen als je zo'n dure Apple koopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
kan wel, als je laptop krachtig genoeg is
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
Want het lijkt een beetje alsof je nooit eerder die spelletjes gezien hebt dus ik vraag me nu af of je laptop dat wel draait.
Och, ik vind mezelf geen goede docent. Daarom probeer ik ook te switchen naar meer ondersteunende taken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tsja, dat vinden veel mensen van hun collega's en in mindere mate van zichzelf. Hoe kan dat toch
probleem is dat je met apple in hun hardware architectuur zit, en meeste games worden daar niet voor ontwikkeld en draaien dan nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik toch wel hopen als je zo'n dure Apple koopt.
Dit zijn gewoon toch dezelfde games op een computer? Je doet nu zo enthousiast over die spelletjes dat ik me afvraag of je dat nooit eerder hebt gespeeld of dat het niet kan want Apple.quote:
Bier drinken, denk ik?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdagavond om 20:00 vertrekt de boot. Maar je kunt al vanaf 18:00 diner boeken dus ik denk dat ik om 17:00 wel aan boord ben. Zondag komt de boot om 11:00 aan. Wat gaan we in godsjezusnaam TWEE EN VEERTIG uur lang op een boot doen. Hmm.
Ah kijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:17 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat je met apple in hun hardware architectuur zit, en meeste games worden daar niet voor ontwikkeld en draaien dan niet
Je kan ze niet allemaal op apple spelen neequote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon toch dezelfde games op een computer? Je doet nu zo enthousiast over die spelletjes dat ik me afvraag of je dat nooit eerder hebt gespeeld of dat het niet kan want Apple.
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdagavond om 20:00 vertrekt de boot. Maar je kunt al vanaf 18:00 diner boeken dus ik denk dat ik om 17:00 wel aan boord ben. Zondag komt de boot om 11:00 aan. Wat gaan we in godsjezusnaam TWEE EN VEERTIG uur lang op een boot doen. Hmm.
Ja nou kijk jij wil Simsen dus dan moet je wel iets stevigs hebben... zeker als je ook mods gebruikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
Waar moet je tegenwoordig op letten met laptops?
Laatste keer dat ik moest kijken voor een nieuwe was in 2015 oid..
Wat voor werkgeheugen en processor?
Niet te duur, niet zo groot, simsen..
Gewoon een M3 Macbook Air, kun je zo weer 8 jaar mee verderquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
Er zit computerhardware in. Hij draait op een computer besturingssysteem. Valve heeft er voor Steam een schil overheen gedaan. Maar er zitten ook een soort touchpads op. Een hoop spellen die ik niet met een console controller zou willen spelen zijn best nog speelbaar op zo'n ding.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:10 schreef Ama het volgende:
Ik dacht namelijk dat het gewoon een spelconsole was.
Fijn om van jezelf te weten, moet vast lukken (op den duur) als je er zelf naar toe werkt en goed in bentquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, ik vind mezelf geen goede docent. Daarom probeer ik ook te switchen naar meer ondersteunende taken.
Ben pedagogisch beter dan didactisch.
Ik let er alleen op dat het altijd beter is dan wat ik heb op dat moment en tot nu toe werkt dat prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
ik ben zeer tevreden met asus , zolang je er geen videobewerkingen of spelletjes op doet kan je gewoon de goedkoopste nemenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:18 schreef essnhills het volgende:
Maar men mag bij er best op aanspreken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fijn om van jezelf te weten, moet vast lukken (op den duur) als je er zelf naar toe werkt en goed in bent
Je lijkt je best zorgen te maken over en kritiek te hebben op Bal haar aankopen, terwijl je laatst zat te vertellen dat je zelf eigenlijk liever niet echt nadenkt over dingen zoals de laptop die je kocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:20 schreef Ama het volgende:
Wat ben ik toch weer blij dat ik gewoon lekker een Windows laptop heb en ook niet belachelijk veel geld betaal omdat er een Apple logo op zit.Geen problemen met dat spellen niet draaien.
Vanavond maar even slalom-filmpjes kijken, dan weet je hoe je het beste ze kan ontwijkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:23 schreef Ama het volgende:
Het regent dus dat betekent dat ik morgenochtend weer naaktslakken moet ontwijken op de fiets.
Oh nee oprecht niet maar ik wist niet wat het verschil was als je gewoon een dure laptop thuis had staan omdat ik dacht hij is best duur en vrij nieuw dus waarom is zoiets dan nodig maar ik snap het nu wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je lijkt je best zorgen te maken over en kritiek te hebben op Bal haar aankopen, terwijl je laatst zat te vertellen dat je zelf eigenlijk liever niet echt nadenkt over dingen zoals de laptop die je kocht.
Dus ik snap niet zo waarom je zo doet.
Geloof het meteen hoor, en sommige dingen kunnen echt niet..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar men mag bij er best op aanspreken.
Heb alleen collega's die bijvoorbeeld weigeren naar een vergadering te gaan, omdat ze naar de sportschool moeten. Of docenten die ik de klas McDonalds zitten te eten met kinderen, omdat ze anders geen overwicht op ze hebben. Dat soort dingen.
Van die collega's die altijd aan het gillen zijn omdat er geen orde is. Of die overal hun tyfuszooi laten slingeren.
Nee, daar kan ik niet tegen.
Heb je gezegd dat overgewicht met ze hebben niet de oplossing is?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar men mag bij er best op aanspreken.
Heb alleen collega's die bijvoorbeeld weigeren naar een vergadering te gaan, omdat ze naar de sportschool moeten. Of docenten die ik de klas McDonalds zitten te eten met kinderen, omdat ze anders geen overwicht op ze hebben. Dat soort dingen.
Van die collega's die altijd aan het gillen zijn omdat er geen orde is. Of die overal hun tyfuszooi laten slingeren.
Nee, daar kan ik niet tegen.
Heb dat helemaal kapot gespeeld toen die net uit was, maar die heeft al zo ontiegelijk veel updates gehad dat het al een totaal ander spel isquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:22 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk heb je nog no mans sky gespeeld? die is nu in de aanbieding op steam
Al was het niet nodig en kocht ze het omdat ze geld uit het raam wil gooien.. maakt toch niks uitquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nee oprecht niet maar ik wist niet wat het verschil was als je gewoon een dure laptop thuis had staan omdat ik dacht hij is best duur en vrij nieuw dus waarom is zoiets dan nodig maar ik snap het nu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |