abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:58:07 #101
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_214330883
quote:
16s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Een sociale credit score is zo gek nog niet. Aan dit soort gedrag horen consequneties te hangen.
Geachte FlippingCoin.

U heeft op donderdag 18 juli 2024 @ 18:25: een mening geven op het internet welke niet voldoet aan alle 78 punten zoals opgelegd door de partij. U bent bij deze beboet met -10 sociale punten. U kunt deze week geen gebruik maken van uw elektronische automobiel en geen gebruik maken van uw digitale portemonnee. Tegen deze melding is geen bezwaar of beroep mogelijk
Graag op anoniem
  donderdag 18 juli 2024 @ 19:58:33 #102
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214330891
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 19:58 schreef Twiitch het volgende:

[..]
Geachte FlippingCoin.

U heeft op donderdag 18 juli 2024 @ 18:25: een mening geven op het internet welke niet voldoet aan alle 78 punten zoals opgelegd door de partij. U bent bij deze beboet met -10 sociale punten. U kunt deze week geen gebruik maken van uw elektronische automobiel en geen gebruik maken van uw digitale portemonnee. Tegen deze melding is geen bezwaar of beroep mogelijk

Helemaal terecht!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 19 juli 2024 @ 10:01:25 #103
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_214335704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:02 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Onder andere. De gekste redenen zijn aanleiding geweest voor scheldpartijen. Een kind aanspreken onveilig gedrag ("Hou je kankerbek" en daarna bedreigd worden door een ouder), vragen of mensen hun auto niet midden op een route wilden zetten ("Ik moet mijn kind ophalen, u wacht maar"), mensen op een korte omleiding wijzen ("Ik rij gewoon door, zorg jij maar dat de mensen opkankeren"), mensen naar de fietsenstalling verwijzen ("Ik sla je op je bek"). Overigens niet alleen tegen mijn vader hoor, maar zoals eerder gezegd: er was geen dag meer zonder incidenten.

Er lopen tienduizenden mensen mee, en statistisch gezien zitten er dus altijd totale idioten tussen. Het lijkt alsof die minder ingekaderd zijn of zo, of hun aandeel groter wordt.
Wat een achterlijk gedrag allemaal, vervelend en kan goed begrijpen dat je vader gestopt is.
Er bestaan toch een stel teringlijers op de wereld, vaak vind ik het vooral zielig eigenlijk. Wat drijft mensen er toe om zo te worden?
Lachen joh.
  vrijdag 19 juli 2024 @ 17:49:05 #104
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214340925
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:39 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Klopt, maar toch is die auto een oplossing voor een niet-bestaand probleem. Het aantal lopers dat daadwerkelijk sneller dan 8 km/u past in 1 touringcar, en met die paar hardlopers (die zich dan dus gewoon aan de verkeersregels moeten houden) zijn voor zover mij bekend nooit ongelukken gebeurd. Let wel: op alle dagen buiten de vierdaagse lopen die mensen ook gewoon op niet-afgesloten wegen.

Die safetycar is dus niet voor de verkeersveiligheid (de momenten van het afsluiten van wegen stonden immers altijd al vast, en een vol loperspeloton duurt toch al uren), maar omdat de organisatie geen snelwandelaars wil. Dat is terecht, maar diskwalificeer ze dan gewoon omdat in het reglement staat dat snelwandelen niet toegestaan is.
Misschien is dit de voornaamste reden:
quote:
De Vierdaagse-organisatie is door de inzet van de bezemwagen ook niet meer verantwoordelijk voor eventuele ongelukken die plaatsvinden voordat de route is vrijgegeven.
are we infinite or am I alone
  vrijdag 19 juli 2024 @ 18:01:07 #105
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_214341043
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
Een vrijwilliger met de dood bedreigen, daarom gediskwalificeerd worden, en zo verongelijkt zijn dat je met naam en foto in de krant komt _O-

Kijk jongens, zo ziet een tokkie eruit.
Een normaal mens zou in zo'n situatie met een zak over z'n hoofd langs de plint door de achterdeur wegsluipen, maar Jos Beers gaat gewoon lekker met z'n bakkes in de krant staan. _O-
pi_214341079
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2024 18:01 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:

[..]
Een normaal mens zou in zo'n situatie met een zak over z'n hoofd langs de plint door de achterdeur wegsluipen, maar Jos Beers gaat gewoon lekker met z'n bakkes in de krant staan. _O-
Overtuigd van z'n eigen gelijk.
pi_214342838
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:33 schreef Fok-it het volgende:
Nederland kent zo belachelijk veel paupertokkies, echt niet te geleuven
Heeft met gebrek aan hiėrarchie te maken, en dat de meeste mensen wars zijn van stijl en elegantie. Dat werkt door naar meer tokkiegedrag.
Dubbel gevaccineerd tegen vliegschaamte
pi_214347071
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2024 16:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nou, ook goed dan.

Het lijkt me niet eens leuk, zo ver vooraan lopen. Niks te beleven, nauwelijks medewandelaars en nog geen publiek en geen feest langs de kant. Dat is nou net waar ik het voor doe. Maar ja, ieder zijn hobby.
Het is een status dingetje. Ik zat iedere dag in de eerste bus van 3 uur vanaf het parkeerterrein en ook vooraan tussen de hekken (omdat ik zo vroeg ben) dat vind ik zelf heerlijk, ik eet rustig mijn brood drink wat koffie lees wat nieuws en mind mijn own business. Bij vertrek om 4 uur loop ik mijn eigen snelheid en word links en rechts ingehaald door vanalles wat sneller loopt. Ook altijd leuk om te zien zijn de gene die na een uur of 3 voorbij komen jagen, vrijdag ook dan lopen we op die dijk van Ottersum naar Linden, de hele dijk bezet met 50km lopers en dan komen daar de eerste 40km lopers door de bermen en het hoge gras zwoegen, ons nog net niet aan de kant beuken, om koste wat kost sneller te kunnen zijn _O-

In de bus en bij de start hoor je steeds dezelfde groep mensen die weer een nieuw ‘slachtoffer’ gevonden hebben tegen wie ze kunnen vertellen hoe vroeg ze gister wel niet binnen waren, hoe vaak ze de vierdaagse al gelopen hebben en ondanks hun leeftijd ze wel minder KMs mogen lopen maar dat helemaal niet leuk vinden.

Wat ook in het standaard lijstje zit van het verhaal wat ze vertellen is welke loop ze volgende week/ maand gaan doen veel gehoord was de 100 dodenmars in Belgiė en een 160km wandeltocht van Nijmegen naar Rotterdam

Ik heb het idee dat die mensen zichzelf vooral graag (zo vaak ze het maar kunnen delen met anderen) willen horen praten en kunnen opscheppen wat ze op wandelgebied allemaal wel niet kunnen presteren
pi_214347541
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 15:14 schreef Cherni het volgende:

[..]
Mart Smeets. Vreselijke man.
Mag je dat zeggen? Ja, dat mag je zeggen!
pi_214359000
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:43 schreef NightH4wk het volgende:

[..]
Openbaar fappen op de route mag wel?
Je mag je lul er wel afsnijden, routes niet.
pi_214359099
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2024 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is 68, Hans. Staan nota bene in de OP
User @suijkerbuijk is net zo scherp als Sleepy Joe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')