SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Baby darling doll face honey
Ik stel mij voor dat dit is is hoe CL vertalingen leest van amateurs, AI en andere wannabe vertalers.quote:
Ja mooi toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb vakantie tooooooooch, en het regent
en jathanks?
hoeft niet, ik accepteer mijn falen want dan is het geen falen meerquote:
who that is yesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel mij voor dat dit is is hoe CL vertalingen leest van amateurs, AI en andere wannabe vertalers.
yesquote:
Geen idee waar je op doelt, maar ik neig naar 'ja'.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
who that is yes
zoals dat interview met die voetballer?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, maar ik neig naar 'ja'.
Gewoon nachthemd en roze sloffenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet/wil mn auto ophalen, en als ik dan toch de deur uit ben ook even boodschappen doen
is wel handig om aan te kleden
Jij gewoon lekker doorgaan met posten terwijl je naakt in huis rondloopt. Logisch.quote:
heb pyjama aanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gewoon lekker doorgaan met posten terwijl je naakt in huis rondloopt. Logisch.
hahaha, nee, meneer van garagequote:
Jij doet dat louter met mannen? Mag hoor, maar had dat niet achter je gezocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Naaktlopen in huis heeft wat viezigs, zeker met vrouwen.
Nee, niet iets wat je echt een booty call zou kunnen noemenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb pyjama aanen nee, hij zei 'doe maar rustig aan hoor maar dacht misschien ben je in slaap gevallen'
Ok is goed
[..]
hahaha, nee, meneer van garage
heb je ooit een booty call gedaan/gehad?
Vaak vriendinnen gehad die in hun blote kont in huis rondliepen, 10/10 vrouwen ook, maar ik ben juist dol op die dunne scheidslijn tussen hoofse erotiek en 't krantje lezen zonder dat ik een smekkende vulva langs zie en hoor hupsen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij doet dat louter met mannen? Mag hoor, maar had dat niet achter je gezocht.
Kutscheetjes op je mooie bank.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Naaktlopen in huis heeft wat viezigs, zeker met vrouwen.
Voor hetzelfde geld lopen ze niet naakt rond, maar ketsen ze wel drie keer per week op die bank. Weet jij veel. Dat soort dingen moet je niet bij nadenkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:43 schreef Ama het volgende:
Naakt op de bank zitten vind ik echt goor. Bij zulke mensen wil ik ook echt niet op de bank zitten.
Heeft iemand van TRV daar al zinnigs over gezegd?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kutetappe vandaag zeg.
Maar goed. Echt even dat Faeroer concreet gaan onderzoeken. Want ja, jonger word ik er ook niet meer op natuurlijk
Nog niet eens gekeken maar het kan bijna niet anders dan zinniger zijn dan waar jij en US mee komenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft iemand van TRV daar al zinnigs over gezegd?
Dat lijkt me ook niet heel lastigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet eens gekeken maar het kan bijna niet anders dan zinniger zijn dan waar jij en US mee komen
Ohja is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat iedereen in TRV zinnigere dingen zeg dan US en ik.
Los voelt zich een beetje buitengesloten denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat iedereen in TRV zinnigere dingen zeg dan US en ik.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:05 schreef Ama het volgende:
Sowieso gaat Trump de presidentsverkiezingen weer winnen.
orkaan? tornado?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik schroei weg in de zon
Nu heb ik alle weertype wel voorbij zien komen
#blessed
jammerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:05 schreef Ama het volgende:
Ik zal wat specifieker zijn: Nederlands weertypequote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:05 schreef Ama het volgende:
Voel je je ook oke?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:16 schreef Karzai het volgende:
ik ben thuis @:ama, was een drukke dag, morgen lekker vrij en mijn prakkie schuif ik zo de magnetron in
De laatste videobeelden die ik van hem tegenkwam waren niet al te best voor een president. Biden dus.quote:
Dat maakt de Amerikanen echt niet uit.quote:
Ik vond het nu wel erger lijken dan het eerst was. Ik begreep af en toe niet eens wat hij zei tegen Trump.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat maakt de Amerikanen echt niet uit.
Hij was 4 jaar geleden ook al seniel.
Hey, een tuinslang.quote:
Ik dacht al dat het ongeveer dan was maar thanks. Wist niet zeker.quote:
Biden weet straks zijn eigen naam niet meer.... Als dat nu al niet zo is...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Trump komt toch veel daadkrachtiger over, die hoeft eigenlijk weinig te doen, Biden graaft z'n eigen graf wel. Nu overleeft ie ook nog even een aanslag en kan hij naar Biden wijzen dat het zijn schuld is vanwege zijn manier van campagne voeren. Koekoek.
Ik denk dat het feit dat hij beschoten is hem sowieso alleen maar populairder daar gaat maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Trump komt toch veel daadkrachtiger over, die hoeft eigenlijk weinig te doen, Biden graaft z'n eigen graf wel. Nu overleeft ie ook nog even een aanslag en kan hij naar Biden wijzen dat het zijn schuld is vanwege zijn manier van campagne voeren. Koekoek.
Nou ja, daadkrachtig. Daar draait de boel ook niet op alle cylinders meer hoor. Hij roept alleen wat harder.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou echt vreselijk vinden als ik zou moeten kiezen tussen die twee. Paar jaar geleden zei ik Biden maar toen verstond ik ook nog alles wat hij zei.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Biden weet straks zijn eigen naam niet meer.... Als dat nu al niet zo is...
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)rt-81-overleden.html
Jezus, wat een ellende.quote:Van Dorts echtgenoot Theo Moody overleed vorige week maandag op 86-jarige leeftijd.
Hij staat wat steviger op de pootjesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja, daadkrachtig. Daar draait de boel ook niet op alle cylinders meer hoor. Hij roept alleen wat harder.
Biden is alleen een pop voor de media joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou echt vreselijk vinden als ik zou moeten kiezen tussen die twee. Paar jaar geleden zei ik Biden maar toen verstond ik ook nog alles wat hij zei.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Biden is vooral "niet Trump" qua stemmen vrees ik.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:42 schreef Ama het volgende:
Stel je moet wel kiezen wie wint, wie kies je dan.
ach gut, wel 81 geworden. ze maakte vroeger wel leuke kinderprogramma'squote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)rt-81-overleden.html
Dat de aanslagpleger een geregistreerde republikein was helpt niet, maar het lijkt me niet het type dat even benaderd wordt om een aanslag te gaan plegen voor het grotere doelquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar die aanslag is ook een shitshow. Je zou bijna denken dat het in opdracht van de republikeinen zelf was
Iemand met opzet net missen is vele malen moeilijker dan iemand raken. Maar het had voor hem op geen beter moment kunnen komen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar die aanslag is ook een shitshow. Je zou bijna denken dat het in opdracht van de republikeinen zelf was
Ben jij een snipert?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand met opzet net missen is vele malen moeilijker dan iemand raken. Maar het had voor hem op geen beter moment kunnen komen inderdaad.
Bijna iedereen van ons is wel met haar opgegroeid. Was niet met JJ de bom of de stratenmaker op zee dan is het wel Het Klokhuis en anders ben je te jong of te oud... (of had je geen TV)quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ach gut, wel 81 geworden. ze maakte vroeger wel leuke kinderprogramma's
Je moet geregistreerd zijn om bij de bijeenkomst te kunnen zijn. Geen idee hoe lang hij dat stond.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat de aanslagpleger een geregistreerde republikein was helpt niet, maar het lijkt me niet het type dat even benaderd wordt om een aanslag te gaan plegen voor het grotere doel
Topopties ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
Dus de keuze is iemand die er gegarandeerd een puinzooi van gaat maken de komende vier jaar. Of iemand die de vier jaar waarschijnlijk niet eens meer vol maakt.
Ze hadden meteen na de verkiezingen in 2020 een vervanger moeten klaarstomen. Al was het alleen maar "voor het geval dat". Mja. Pure arrogantie.
Maar om op een dak te gaan liggen hoef je toch niet bij de bijeenkomst te zijn? Anders was hij denk ik niet zo binnen gekomen met een geweer.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet geregistreerd zijn om bij de bijeenkomst te kunnen zijn. Geen idee hoe lang hij dat stond.
Aangezien hij ook een donatie heeft gedaan aan de Dems en in een reclame voor BlackRock zat, kan ik me niet voorstellen dat deze persoon een echte Republikein was.
Ja precies, Sesamstraat ook geloof ikquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna iedereen van ons is wel met haar opgegroeid. Was niet met JJ de bom of de stratenmaker op zee dan is het wel Het Klokhuis en anders ben je te jong of te oud... (of had je geen TV)
Dus wat had jij gekozen als je moest kiezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
Dus de keuze is iemand die er gegarandeerd een puinzooi van gaat maken de komende vier jaar. Of iemand die de vier jaar waarschijnlijk niet eens meer vol maakt.
Ze hadden meteen na de verkiezingen in 2020 een vervanger moeten klaarstomen. Al was het alleen maar "voor het geval dat". Mja. Pure arrogantie.
Emigratie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus wat had jij gekozen als je moest kiezen.
Precies de helft van de Amerikanen ziet dit precies andersom.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:47 schreef DeZwabber het volgende:
Roombaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Emigratie.
En sowieso alles behalve Trump. Al plakken ze een presidentiële sticker op een Roomba. Ze kunnen me wat.
Ja weer vier jaar onzin. Misschien dat we daarna wat meer mazzel hebben. Eigenlijk jammer dat de rest van de wereld niet ook mag stemmen. Daar heeft het ook allemaal invloed op.quote:
Misschien mikte hij op iemand andersquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand met opzet net missen is vele malen moeilijker dan iemand raken. Maar het had voor hem op geen beter moment kunnen komen inderdaad.
Democratie in een systeem waar iemand met de minderheid van de stemmen kan winnen is sowieso al een farce.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Precies de helft van de Amerikanen ziet dit precies andersom.
Laat de democratie maar gewoon winnen.
Reminder welke partijen recent erg groot uit zijn gevallen in Europa.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja weer vier jaar onzin. Misschien dat we daarna wat meer mazzel hebben. Eigenlijk jammer dat de rest van de wereld niet ook mag stemmen. Daar heeft het ook allemaal invloed op.
Hij voelt zich ook ontzettend gewenst.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
Een aantal van die recente voormalige presidenten komen wel eens samen bij hele belangrijke evenementen maar volgens mij is Trump daar ook nooit bij aanwezig.
Too soon.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Reminder welke partijen recent erg groot uit zijn gevallen in Europa.
Maar hij erkende die hele verkiezingsuitslag niet, nogal wiedes dat hij er niet wasquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
Oh volgens mij was dat ook toen Biden president werd.
Oh ik denk ook niet dat ze hem zullen missen maar het is wel bijzonder.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij voelt zich ook ontzettend gewenst.
Wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:51 schreef Ama het volgende:
Oh volgens mij was dat ook toen Biden president werd.
Volgens mij was vrij recent (een aantal jaar geleden) zelfs Jimmy Carter er nog bij en die zou dit jaar 100 (moeten) worden. Maar ik dacht dat hij de laatste jaren niet meer komt gezien zijn leeftijd..quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat Trump niet aanwezig was tussen Bush, Obama enz.
Nou ja hoeveel last denk je dat Amerika daarvan gaat hebben dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Reminder welke partijen recent erg groot uit zijn gevallen in Europa.
Van zijn wikipedia paginaquote:Carter was op 20 januari 2021 niet aanwezig op de inauguratie van Joe Biden vanwege gezondheidsproblemen.[12] Dat was de eerste keer dat Carter niet aanwezig was bij een inauguratie van een president sinds zijn eigen inauguratie in 1977.
In februari 2023 maakte The Carter Center bekend dat hij, na een reeks ziekenhuisbehandelingen, thuis palliatieve zorg ontvangt.[13]
He, jij stelde voor dat de rest van de wereld ook mocht kiezen. Mijn punt was dat dat geen garantie is op iets beters.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja hoeveel last denk je dat Amerika daarvan gaat hebben dan?
Bedoel je bij de McCain begrafenis? Die twee konden elkaar niet uitstaanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat Trump niet aanwezig was tussen Bush, Obama enz.
Daar heb je die vicepresident voor.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:09 schreef Elvi het volgende:
Ik denk niet dat de verkiezingen gaan gebeuren. Ik denk dat 1 of beide voor die tijd al van ouderdom gaat omvallen.
Amerika heeft niets geleerd van Reagan. Zijn zoon zei dat aan het einde van zijn eerste termijn de Alzheimer al merkbaar begon te worden. Maar nee we doen lekker of er niets aan de hand is want anders verliezen we de macht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:09 schreef Elvi het volgende:
Ik denk niet dat de verkiezingen gaan gebeuren. Ik denk dat 1 of beide voor die tijd al van ouderdom gaat omvallen.
Dan zijn er nog steeds verkiezingen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:09 schreef Elvi het volgende:
Maar hij doet het nog!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar laten we de 800 euro van vorige maand niet vergeten, dus eigenlijk ¤ 1300
OEFquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
Maar laten we de 800 euro van vorige maand niet vergeten, dus eigenlijk ¤ 1300
geldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geldOver geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zeker! En ging voor vandaag uit van ¤ 800, dan valt ¤ 555 enkel mee.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geldOnderhoud autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
altijd fijn om geld aan uit te gevenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker! En ging voor vandaag uit van ¤ 800, dan valt ¤ 555 enkel mee.
[..]
Onderhoud auto
Essiequote:
Dimmyquote:
ehm, iets met gebruikskosten?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:20 schreef Elvi het volgende:
Als de reparatiekosten hoger zijn dan de waarde van de auto; dan is het tijd voor een nieuwe
Weet eerlijk gezegd niet meer wat ze heeft gedaan. Hbo?quote:
Het weten is 1 ding, maar het moeten betalen is een ander.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'ooooh rijke tatta' nee, je weet wat zo'n ding kost als je je hebt ingelezen. Snap niet dat mensen daar verbaasd over doen als ze die kosten dan moeten betalenbut thats me
+ en als het goedkoper uitpakt is dat altijd mooi meegenomen![]()
Plus dat deze goedkoop rijdt. Dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'ooooh rijke tatta' nee, je weet wat zo'n ding kost als je je hebt ingelezen. Snap niet dat mensen daar verbaasd over doen als ze die kosten dan moeten betalenbut thats me
Ah ja dat dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Het kost mij 200 euro per maand EXTRA als ik over zou gaan op een bezine auto, dan heb ik de kosten van de aanschaf uberhaupt niet meegerekend want dat is ook al gauw 10k. Dus nee, ik ga nog even door met deze bedragen betalen voor onderhoud want dat is op dit moment winst
auto is een luxequote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd fijn om geld aan uit te geven
[..]
Essie
[..]
Dimmy
Als de garantie afgelopen is is het tijd voor een nieuwe. Heb altijd hetzelfde gezeik, dat precies nadat het afgelopen is ineens dure onderdelen kapot gaatquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:20 schreef Elvi het volgende:
Als de reparatiekosten hoger zijn dan de waarde van de auto; dan is het tijd voor een nieuwe
Is het zo ergquote:
een redelijk noodzakelijke luxe welquote:
In mijn hoofd is dit geld dan al niet meer beschikbaar, dan is het betalen ook minder erg want in mijn hoofd had ik dit geld nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het weten is 1 ding, maar het moeten betalen is een ander.
En het zal het vast waard zijn en alles. Toch geef ik niet vaak zo'n bedrag uit.
laatst bij de ah xl gehaald, waar ze het daar ter plekke maken, dat is best te doenquote:
Coronabonus? Wat was dat?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In mijn hoofd is dit geld dan al niet meer beschikbaar, dan is het betalen ook minder erg want in mijn hoofd had ik dit geld niet![]()
Weenie, geld is hier vaak een principe ding ofzo. Kan ook heel moeilijk doen om 2 euro als het me écht niet waard is ofzo, maar dingen die erbij horen daar heb ik geen moeite mee.
Coronabonus had ik ook weggegevenis niet voor mij bedoeld toch
Dat is heel veel waardquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plus dat deze goedkoop rijdt. Dat is ook wat waard.
ripquote:
waarom?quote:
ik zou het wel jammer vinden als ik geen lease meer zou hebben en zelf weer onderhoud en benzine moet gaan betalenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de garantie afgelopen is is het tijd voor een nieuwe. Heb altijd hetzelfde gezeik, dat precies nadat het afgelopen is ineens dure onderdelen kapot gaat
Ja ik had een too good to go pakketje van de AH bij het tankstationquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laatst bij de ah xl gehaald, waar ze het daar ter plekke maken, dat is best te doen
voor mij is die wel redelijk onmisbaar om op het werk te komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is heel veel waard![]()
[..]
rip
[..]
waarom?
Heb ik nooit gehad dus mis het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou het wel jammer vinden als ik geen lease meer zou hebben en zelf weer onderhoud en benzine moet gaan betalen
Bij mij viel een reparatie een keer net binnen de garantiequote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de garantie afgelopen is is het tijd voor een nieuwe. Heb altijd hetzelfde gezeik, dat precies nadat het afgelopen is ineens dure onderdelen kapot gaat
hmm, ja, dat is dan toch net iets andersquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik had een too good to go pakketje van de AH bij het tankstation
toen ik nog auto's kocht was het meestal in de prijsklasse waar niet veel garantie meer op zatquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mij viel een reparatie een keer net binnen de garantiemet een maand ofzo. Was de garage zelf ook niet blij mee had ik het idee
Uh oh.quote:
UH OHquote:van de AH
Gecondoleerd met het aanstaande verlies van je ingewanden.quote:bij het tankstation
quote:
En ik werkte in een Ziekenhuis waardoor ik dat ook kreeg, maar ik had níks met coronapatiënten te maken. Voelde voor mij echt niet goed om dat aan te nemen, heb het gedoneerd aan 'zorg voor de zorg'.quote:Diverse mensen werkzaam in de sector Zorg en Welzijn, zoals verpleegkundigen en schoonmakers, leverden uitzonderlijke prestaties in de strijd tegen corona. Die zorgprofessionals kwamen in aanmerking voor een zorgbonus.
waarom?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij is die wel redelijk onmisbaar om op het werk te komen.
Emotionele waarde kun je niet in geld uitdrukkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:20 schreef Elvi het volgende:
Timing is allesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bij mij viel een reparatie een keer net binnen de garantiemet een maand ofzo. Was de garage zelf ook niet blij mee had ik het idee
De kip sandwiches waren wel prima, de amandelcroissantjes ookquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat is dan toch net iets anders
Dat is liefquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
En ik werkte in een Ziekenhuis waardoor ik dat ook kreeg, maar ik had níks met coronapatiënten te maken. Voelde voor mij echt niet goed om dat aan te nemen, heb het gedoneerd aan 'zorg voor de zorg'.
Mijn garage had 3 jaar garantie gegeven en na 2 jaar en 11 maanden had ik een issue met de motor en de aircoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen ik nog auto's kocht was het meestal in de prijsklasse waar niet veel garantie meer op zat
Heerlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mijn garage had 3 jaar garantie gegeven en na 2 jaar en 11 maanden had ik een issue met de motor en de airco
Was niet de intentiequote:
Hbyolo is niet hooggeleidquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet eerlijk gezegd niet meer wat ze heeft gedaan. Hbo?
Oh, oke.quote:
Geen commentaarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg je zeker ook tegen je dinnetje?
Omdat ik geen zin heb om een uur te fietsen om 6 uur smorgensquote:
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om een uur te fietsen om 6 uur smorgens
ja, alles kan, maar ik ga er niet aan beginnen
mij lijkt middelbare zo stressvolquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik ben wel hooggeleid. Krijg alleen niet betaald als hooggeleid.
Maarja, het geeft ook minder stress.
ja, dit is niet wat als noodzakelijk wordt gezien om een auto te MOETEN hebben. Snap je voorkeur hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om een uur te fietsen om 6 uur smorgens
ja, alles kan, maar ik ga er niet aan beginnen
good for youquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Kwart over 5 opstaan, 10 over 6 op de fiets. Door weer en wind.
Ik leef liever niet in de hel op aarde, maar you do youquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe ik ook.
Kwart over 5 opstaan, 10 over 6 op de fiets. Door weer en wind.
Start een moshpit.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Tussen dranghekken in de rij staan voor een bus.
oh wel fijner dan gewoon yolo en rennenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Die echte zomerfestival vibesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Probleemwijkendocent lijkt me kaulo stressvolquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik ben wel hooggeleid. Krijg alleen niet betaald als hooggeleid.
Maarja, het geeft ook minder stress.
oh huh, dat is stomquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
Technisch gezien zou ik met de fiets naar werk kunnen, maar naast dat ik geen fiets heb is het ook nog eens 3 km verder met de fiets dan met de auto
en ze zitten daar niet uit vrije wil of uit interesse maar omdat het moet, dat lijkt me ook heel lastigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Probleemwijkendocent lijkt me kaulo stressvol
Valt best mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mij lijkt middelbare zo stressvolhoop dat dat bij/voor jou niet zo is, of minder
[..]
ja, dit is niet wat als noodzakelijk wordt gezien om een auto te MOETEN hebben. Snap je voorkeur hoorzou het zelf niet anders doen
Fijnquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt best mee.
Enige dat moeilijk is, is zorgen dat de kinderen beetje naar je luisteren.
quote:
Nouja.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik leef liever niet in de hel op aarde, maar you do you
Ik vond mijn rekening vorige week bij de garage verdacht laag, normaal altijd minstens 350 euro (merkdealer) en nu was het opeens maar 250 en dat was inclusief apkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Welk gedeelte er van?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Probleemwijkendocent lijkt me kaulo stressvol
Ja OV ga ik niet eens proberen, dan ben je als alles perfect gaat 1,5 uur onderweg + nog wat stukjes lopen, met de auto is het 17 minutenquote:
omgang metquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk gedeelte er van?
Want de roosters worden gemaakt (voor de meesten dan, want ik doe dat zelf), de toetsen heb je als het goed is vooraf al gemaakt, net zoals wat er afgetoets moet worden. Je kijkt af en toe even een toetsje na. Alles netjes bijhouden.
oh, dat is ook best een aannemelijk bedrag. Heb je al vergelijkingen gemaakt met andere beurten?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond mijn rekening vorige week bij de garage verdacht laag, normaal altijd minstens 350 euro (merkdealer) en nu was het opeens maar 250 en dat was inclusief apk
Oh lijkt ikea welquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja OV ga ik niet eens proberen, dan ben je als alles perfect gaat 1,5 uur onderweg + nog wat stukjes lopen, met de auto is het 17 minuten
Stond die op je te wachtenquote:
ja beetje raar want die track and trace code die ik had deed het niet dus dacht dat die nog niet actief was.quote:
je hebt net de summersale gemistquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop het. zag al mooie spelletjes in de aanbieding
Orde houden. Drugs, geweld, steekpartijen. Dat hele cultuurtjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk gedeelte er van?
Want de roosters worden gemaakt (voor de meesten dan, want ik doe dat zelf), de toetsen heb je als het goed is vooraf al gemaakt, net zoals wat er afgetoets moet worden. Je kijkt af en toe even een toetsje na. Alles netjes bijhouden.
Nou is gewoon de standaard DS dealer beurt die ik elke week heb bij dezelfde garage inclusief navigatieupdate en 12 maanden pechhulp. Enige dat is veranderd is dat de pechhulp nu onder Stellantis valt ipv als losse DS dienst. Stellantis is gewoon het moederbedrijf dus dat is in principe nog precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:46 schreef Crack_ het volgende:
oh, dat is ook best een aannemelijk bedrag. Heb je al vergelijkingen gemaakt met andere beurten?
Beerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
altijd fijn om geld aan uit te geven
[..]
Essie
[..]
Dimmy
Omgaan met de kinderen is eenvoudiger dan met de collega'squote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omgang met
[..]
oh, dat is ook best een aannemelijk bedrag. Heb je al vergelijkingen gemaakt met andere beurten?
Gelukkig hebben de buren hem niet stiekem meegenomen danquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja beetje raar want die track and trace code die ik had deed het niet dus dacht dat die nog niet actief was.
nou idd want deze had ik wel naar een pakketpunt willen laten brengenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de buren hem niet stiekem meegenomen dan
heb jij iedere week een beurt?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou is gewoon de standaard DS dealer beurt die ik elke week heb bij dezelfde garage inclusief navigatieupdate en 12 maanden pechhulp. Enige dat is veranderd is dat de pechhulp nu onder Stellantis valt ipv als losse DS dienst. Stellantis is gewoon het moederbedrijf dus dat is in principe nog precies hetzelfde.
goed checken welke spellen steamdeck compatible zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zag dat red redemption in de aanbieding is en heb nog een hele verlanglijst gemaakt
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omgaan met de kinderen is eenvoudiger dan met de collega's
Oh eehm, elk jaarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb jij iedere week een beurt?![]()
En weird, maar positief dus lekker laten
dan nog steeds: niet verwachtquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo onverwacht, ik heb nog samen met ballie GTA 5 op de playstation gespeeld
Doe je niet alleen, he? Je bent met je hele personeel daarvoor. Van de receptie en de concierge tot en met de directie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Orde houden. Drugs, geweld, steekpartijen. Dat hele cultuurtje
quote:
Oh ook lekker of Fristi.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chocomelk was vandaag in de aanbieding bij de Appie
@:EttovanBelgie
ja steam geeft dat ook aanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
goed checken welke spellen steamdeck compatible zijn
het is een linux PC dus je kan vanalles ermeequote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
je ziet wel waar het geld tegen de plinten gutst, wat kan je der mee doen?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
goede oude tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo onverwacht, ik heb nog samen met ballie GTA 5 op de playstation gespeeld
gamenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als ik het kon betalen zou ik het misschien wel doen jaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja weenie, misschien heb je die 'ben bang dat ik iets onder de leden heb-stoornis' in de autovariant
"Ik hoorde een raar geluidje! Nu kan mijn auto vast niet meer gemaakt worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja weenie, misschien heb je die 'ben bang dat ik iets onder de leden heb-stoornis' in de autovariant
Munchhausen by autoquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Ga jij de support doen?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
emulators erop, roms downloaden kan je allerlei consoles spelen..
Ik lig onder de leerlingen een stuk beter dan onder de collega's.quote:
ja moet ik mij allemaal nog inlezen. Voorlopig lijkt de steam market wel groot genoeg :pquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
emulators erop, roms downloaden kan je allerlei consoles spelen..
Iedere week?!?!?!?!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik het kon betalen zou ik het misschien wel doen ja
'voelde iets geks...'quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
"Ik hoorde een raar geluidje! Nu kan mijn auto vast niet meer gemaakt worden."
hehehehequote:
laptopquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb straks geen laptop meer. Zouden jullie een nieuwe laptop kopen of een tablet?
gewoon een pcquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb straks geen laptop meer. Zouden jullie een nieuwe laptop kopen of een tablet?
Een laptop, typt veel prettigerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
Even voor een paar duizend eurie een weekje naar New York, right?quote:
Mja zou dan toch liever vwo docent in de achterhoek zijn of hoogleraarquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe je niet alleen, he? Je bent met je hele personeel daarvoor. Van de receptie en de concierge tot en met de directie.
Oh geloof ik hoor, maar als het gaat om uitgaven dan ben jij denk ik in de sc wel degene die losgaat tochquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
keb gewoon een minimum inkomen hoor met lage kosten en mijn vader sponsort me
Laptopquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
Altijd laptop.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
Iedere week is misschien wel een beetje teveel van het goede, maar toch wel om de paar maanden danquote:
oh, die had ik gemistquote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even voor een paar duizend eurie een weekje naar New York, right?
3 dames tegelijk, hmmmm.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh geloof ik hoor, maar als het gaat om uitgaven dan ben jij denk ik in de sc wel degene die losgaat toch
Even plaatje kopen, of drie. Even biertje doen, of drie. Even hoertje doen, of drie, ohnee. Even paar schoenen kopen, tijdschriften kopenj, je koopt veel luxe eten enzo enzo.
ja dat is ook zo, beetje genieten van het levenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh geloof ik hoor, maar als het gaat om uitgaven dan ben jij denk ik in de sc wel degene die losgaat toch
Even plaatje kopen, of drie. Even biertje doen, of drie. Even hoertje doen, of drie, ohnee. Even paar schoenen kopen, tijdschriften kopenj, je koopt veel luxe eten enzo enzo.
als je het geld hebt kun je ook gewoon ieder jaar een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedere week is misschien wel een beetje teveel van het goede, maar toch wel om de paar maanden dan
kan vast, als je maar betaaldquote:
plaatjes ed haalt hij van werk (kringloop) toch? dat is allemaal geen mega bedragquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
groot gelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is ook zo, beetje genieten van het leven
Je moet toch een beetje uitdaging hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja zou dan toch liever vwo docent in de achterhoek zijn of hoogleraar
Ik vind een laptop en een tablet geen dingen die je met elkaar kunt vergelijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef essnhills het volgende:
neen, niet alles. En eten koop je ook niet bij de kringloop. En Karzai eet best luxequote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
plaatjes ed haalt hij van werk (kringloop) toch? dat is allemaal geen mega bedrag
Je kent het Balgeval.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, ze is gamer toch? dan moet je dat gewoon weten als je zo'n apparaat koopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik nooit doenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef Crack_ het volgende:
als je het geld hebt kun je ook gewoon ieder jaar een nieuwe kopen
spotgoedkoop, ik betaal netto 264 p/mquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef Ama het volgende:
Maar @:karzai jij woont toch behoorlijk goedkoop daar in Amsterdam.
Ja, ik ken niet eens 3 vrouwen irl!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je het geld hebt kun je ook gewoon ieder jaar een nieuwe kopen
[..]
kan vast, als je maar betaald
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:02 schreef Modus het volgende:
Ballie onderweg terug naar huis gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zag je mij gaan
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik denk dst ik voor een tablet gaquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind een laptop en een tablet geen dingen die je met elkaar kunt vergelijken.
En sowieso een laptop. Daar kan je veel meer mee.
ja preciesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijk dat helpt ook wel mee om wat geld over te houden.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dst ik voor een tablet ga
Online lesgevenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik ken niet eens 3 vrouwen irl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |