SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Baby darling doll face honey
Ik stel mij voor dat dit is is hoe CL vertalingen leest van amateurs, AI en andere wannabe vertalers.quote:
Ja mooi toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb vakantie tooooooooch, en het regent
en jathanks?
hoeft niet, ik accepteer mijn falen want dan is het geen falen meerquote:
who that is yesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik stel mij voor dat dit is is hoe CL vertalingen leest van amateurs, AI en andere wannabe vertalers.
yesquote:
Geen idee waar je op doelt, maar ik neig naar 'ja'.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:16 schreef Crack_ het volgende:
who that is yes
zoals dat interview met die voetballer?
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee waar je op doelt, maar ik neig naar 'ja'.
Gewoon nachthemd en roze sloffenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik moet/wil mn auto ophalen, en als ik dan toch de deur uit ben ook even boodschappen doen
is wel handig om aan te kleden
Jij gewoon lekker doorgaan met posten terwijl je naakt in huis rondloopt. Logisch.quote:
heb pyjama aanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij gewoon lekker doorgaan met posten terwijl je naakt in huis rondloopt. Logisch.
hahaha, nee, meneer van garagequote:
Jij doet dat louter met mannen? Mag hoor, maar had dat niet achter je gezocht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Naaktlopen in huis heeft wat viezigs, zeker met vrouwen.
Nee, niet iets wat je echt een booty call zou kunnen noemenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb pyjama aanen nee, hij zei 'doe maar rustig aan hoor maar dacht misschien ben je in slaap gevallen'
Ok is goed
[..]
hahaha, nee, meneer van garage
heb je ooit een booty call gedaan/gehad?
Vaak vriendinnen gehad die in hun blote kont in huis rondliepen, 10/10 vrouwen ook, maar ik ben juist dol op die dunne scheidslijn tussen hoofse erotiek en 't krantje lezen zonder dat ik een smekkende vulva langs zie en hoor hupsen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij doet dat louter met mannen? Mag hoor, maar had dat niet achter je gezocht.
Kutscheetjes op je mooie bank.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:29 schreef UitStraling het volgende:
Naaktlopen in huis heeft wat viezigs, zeker met vrouwen.
Voor hetzelfde geld lopen ze niet naakt rond, maar ketsen ze wel drie keer per week op die bank. Weet jij veel. Dat soort dingen moet je niet bij nadenkenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:43 schreef Ama het volgende:
Naakt op de bank zitten vind ik echt goor. Bij zulke mensen wil ik ook echt niet op de bank zitten.
Heeft iemand van TRV daar al zinnigs over gezegd?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kutetappe vandaag zeg.
Maar goed. Echt even dat Faeroer concreet gaan onderzoeken. Want ja, jonger word ik er ook niet meer op natuurlijk
Nog niet eens gekeken maar het kan bijna niet anders dan zinniger zijn dan waar jij en US mee komenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heeft iemand van TRV daar al zinnigs over gezegd?
Dat lijkt me ook niet heel lastigquote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog niet eens gekeken maar het kan bijna niet anders dan zinniger zijn dan waar jij en US mee komen
Ohja is dat zo?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat iedereen in TRV zinnigere dingen zeg dan US en ik.
Los voelt zich een beetje buitengesloten denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 17:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat iedereen in TRV zinnigere dingen zeg dan US en ik.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:05 schreef Ama het volgende:
Sowieso gaat Trump de presidentsverkiezingen weer winnen.
orkaan? tornado?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik schroei weg in de zon
Nu heb ik alle weertype wel voorbij zien komen
#blessed
jammerquote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:05 schreef Ama het volgende:
Ik zal wat specifieker zijn: Nederlands weertypequote:
Nee joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:05 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |