abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214392686
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2024 12:32 schreef maily het volgende:

[..]
Ik gebruik die op de laptop. :!
Handige site
Al heb ik nu voor 3 maanden een abo van 4 euro op het AD , daar komt je op heel veel andere nieuwssites mee ingelogd ook :D en wat oude taarten tijdschriften die ik niet hoef te lezen
Smile, it's free therapy.
  Moderator woensdag 24 juli 2024 @ 13:11:25 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_214392958
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2024 18:30 schreef Vicky het volgende:
Mijn oudste dochter (toen 17, nu 18) heeft dus een fatbike. Die kochten we omdat dat een van de weinige fietsen waren op dat moment die ook opvouwbaar waren.
We kochten m in september, ver voor de hele hype.
Ze neemt m mee in de trein, moet voor school reizen.
We hebben hem verzekerd. Ze heeft geen gashendel, er zit geen zitje op. Hij rijdt maximaal 24/25km. ze heeft een Hitway BK11 met 250w motor.
Als ik toen had geweten hoe het nu is had ik m niet gekocht.
Ik gebruik m ook af en toe en word behoorlijk vaak ingehaald door een fietser op een gewone ebike die dan met een snelheid van 28/29 langs me rijdt.

Ik ben wel voor een minimum leeftijd van 16 jaar, helmplicht en kentekenbewijs, niet alleen voor een fatbike maar ook voor een gewone ebike.

Oh en als reactie op @:MaJo
Wij zijn absoluut geen pauper gezin en ook zeker niet stinkend rijk 😉
Ik heb het dan over kinderen van een jaar of 10, de leeftijd van jouw dochter vind ik een heel ander verhaal. Dat is de leeftijd waarop je ook brommer rijdt, en dat vind ik vergelijkbaar met de fatbike. Al zou ook daarbij een rijbewijs verplicht gesteld moeten worden vind ik :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_214393902
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2024 13:11 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb het dan over kinderen van een jaar of 10, de leeftijd van jouw dochter vind ik een heel ander verhaal. Dat is de leeftijd waarop je ook brommer rijdt, en dat vind ik vergelijkbaar met de fatbike. Al zou ook daarbij een rijbewijs verplicht gesteld moeten worden vind ik :)
Mee eens..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juli 2024 @ 14:57:51 #104
35189 Troel
scherp en bot
pi_214394133
Ik werd vandaag, in de auto, ingehaald door een fatbike met iemand achterop, waar overigens wel benen rondgingen op de trappers. En ja, ik reed echt gewoon 50 (eerlijk is eerlijk, de teller gaf 52 aan, dus het zal in werkelijkheid ook wel echt 50 zijn geweest).

Oudste zat naast me en die heb ik nog maar eens duidelijk gemaakt waarom het zo oerstom is om dit soort dingen te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 juli 2024 @ 15:05:52 #105
40566 Ericr
Livewrong
pi_214394206
Nee, hopelijk ook snel betere handhaving op die ondingen. Geef het maar een brommer status.
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:08:19 #106
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_214401791
Mss ook een fatbike ? Hij ging iig veel te hard met alle gevolgen vandien. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_214401798
Zeker mogen onze kinderen een fatbike, pas als ze 16 zijn en als ze die onzin zelf betalen. Daarnaast zal ik zeker even kijken hoe hard het ding gaat en als ik denk dat het te hard is, hebben ze een probleem. :)

Maar gelukkig hebben we nog een paar jaar voor de 1e te gaan en dubbel zoveel voor de 2e ;-) en tegen die tijd zijn ze al verboden of is er helmplicht voor zo'n ding of is er een nieuw alternatief waar de wet nog geen antwoord op heeft...

De wet loopt hierop wederom achter... tijd om gewoon zaken te gaan maximaliseren plus hard aanpakken waar het niet gebeurd. Vroeger als je brommer veel te hard liep mocht je hem ophalen op het bureau als blokje ijzer... dat kan tegenwoordig toch ook gewoon? plus kei hoge boete? Of zijn we een slap volk geworden?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:34:06 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_214401967
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:09 schreef Chandler het volgende:
Zeker mogen onze kinderen een fatbike, pas als ze 16 zijn en als ze die onzin zelf betalen. Daarnaast zal ik zeker even kijken hoe hard het ding gaat en als ik denk dat het te hard is, hebben ze een probleem. :)

Maar gelukkig hebben we nog een paar jaar voor de 1e te gaan en dubbel zoveel voor de 2e ;-) en tegen die tijd zijn ze al verboden of is er helmplicht voor zo'n ding of is er een nieuw alternatief waar de wet nog geen antwoord op heeft...

De wet loopt hierop wederom achter... tijd om gewoon zaken te gaan maximaliseren plus hard aanpakken waar het niet gebeurd. Vroeger als je brommer veel te hard liep mocht je hem ophalen op het bureau als blokje ijzer... dat kan tegenwoordig toch ook gewoon? plus kei hoge boete? Of zijn we een slap volk geworden?
Voglens mij krijg je eerst een waarschuwing en wordt ie daarna pas ingenomen. Ik zou denken dat je een lekkere melkkoe hebt als je wat strenger gaat controleren. Gewoon een rollerbankje in een busje en naar de scholen. Opgevoerd is meteen inleveren en een boete :D Dan houd je vanzelf alleen de bikes open die niet opgevoerd zijn (waar ikd an ook geen probleem mee heb). Gewoon alle dingen met een motortje er even op (dus ook de gewone elektrische fietsen en de brommers enzo :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 25 juli 2024 @ 09:36:31 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_214401980
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:08 schreef deedeetee het volgende:
Mss ook een fatbike ? Hij ging iig veel te hard met alle gevolgen vandien. -O-
Heeft in ieder geval niet lekker nagedacht over de dode hoek :{

Maar als je toch ook al die artsen hoort over de fatbike-ongevallen en de gevolgen daarvan, misselijkmakend!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214402001
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juli 2024 09:34 schreef Troel het volgende:
Voglens mij krijg je eerst een waarschuwing en wordt ie daarna pas ingenomen. Ik zou denken dat je een lekkere melkkoe hebt als je wat strenger gaat controleren. Gewoon een rollerbankje in een busje en naar de scholen. Opgevoerd is meteen inleveren en een boete :D Dan houd je vanzelf alleen de bikes open die niet opgevoerd zijn (waar ikd an ook geen probleem mee heb). Gewoon alle dingen met een motortje er even op (dus ook de gewone elektrische fietsen en de brommers enzo :P )
Van mij mag er een lik op stuk beleid gevoerd worden. Zeker nu al die jonkjes weten dat het niet mag, en dat weten ze. En wat dat betreft geen probleem, zet zo'n ding maar voor een school. Wedden dat er die dag heel veel blijven staan en school niet verlaten... dan gaan die jongens wel lopen.

Je pakt er een paar en de rest is op de hoogte, ik weet hoe het werkt op school ;-) zelfde geld voor opgevoerde scooters...

Maar rollerbanken, ik heb ze echt al jaren en jaren niet gezien.. :{
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 10 september 2024 @ 12:32:36 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_214940848
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 10 september 2024 @ 13:09:39 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_214941170
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 september 2024 @ 15:10:54 #113
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_214941994
Item is van de Avondshow van Lubach.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_215158612
Nee, maar ze is naar mijn mening te jong en ze vindt zelf de fatbike eng.

Ik ben trouwens zelf niet tegen de fatbike. Ik ben wel tegen asociaal rijgedrag. ( met elk voertuig ).

Het zou wat mij betreft prima zijn om een helmplicht toe te wijzen aan fatbikers en alle voertuigen die anders dan door eigen kracht worden aangedreven of worden ondersteund. Zeker in de stad en/of drukke wegen/gebieden.

Zou het sowieso graag zien dat er meer wordt geďnvesteerd in het gedrag van mensen die deelnemen aan het verkeer. Want dat is naar mijn mening voornamelijk het probleem.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_215158935
Ik had vorige week een fatbikejosti die over het zebrapad door rood scheurde met zn makker achterop, met daarachter een elektrischesteppenterrorist die dat kunstje dacht na te doen en mij op zn pad vond (ik had groen) en keihard moest remmen. Jammer joh :')

Vandaag 3 fatbikejosti's op 2 fatbikes op het fietpad naast me, die met een koleregang over het fietspad scheurden, vlak voor me langs de weg op wilden schieten maar mij daar aantroffen, op mn toeter hangend. Tjah, wat moet je met dit soort baggergasten?

Het zijn niet eens de fatbikes zelf maar het hersenloze tuig wat erop zit :r
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 2 oktober 2024 @ 18:36:23 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_215159831
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:53 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik had vorige week een fatbikejosti die over het zebrapad door rood scheurde met zn makker achterop, met daarachter een elektrischesteppenterrorist die dat kunstje dacht na te doen en mij op zn pad vond (ik had groen) en keihard moest remmen. Jammer joh :')

Vandaag 3 fatbikejosti's op 2 fatbikes op het fietpad naast me, die met een koleregang over het fietspad scheurden, vlak voor me langs de weg op wilden schieten maar mij daar aantroffen, op mn toeter hangend. Tjah, wat moet je met dit soort baggergasten?

Het zijn niet eens de fatbikes zelf maar het hersenloze tuig wat erop zit :r
Klopt, maar de fatbikes maken het wel mogelijk. Op een gewone fiets zouden ze niet zo snel gaan en op een scooter mogen ze vaak nog niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215162407
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:36 schreef Troel het volgende:

[..]
Klopt, maar de fatbikes maken het wel mogelijk. Op een gewone fiets zouden ze niet zo snel gaan en op een scooter mogen ze vaak nog niet.
Tis een combi van beide die het levensgevaarlijk maakt :Y
Over scooterrijders gesproken, had er net 1 op de weg. Komt bij het stoplicht rechts! naast me staan, om in te halen 8)7 (1 baans weg) maar ik was sneller. Rijdt ie achter me, komen we bij een zebrapad, wil hij me links voorbij terwijl er iemand overstak :? Ik stond ook echt voor de katsekut daar te wachten. Rijdt ie als eerste weg ben ik hem toch met 50 p/u gepasseerd.
Waar die zn scooterbewijs vandaan heeft, geen idee maar dat soort idioten zitten er dus ook tussen :N
If they say
pi_215225852
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:36 schreef Troel het volgende:

[..]
Klopt.

Toch is het een combinatie van inzicht+ gedrag + voertuig. Ergens rond 2000-2004 had je ook van die elektrische stepjes. Misschien brak dat niet echt door toen, zou kunnen. Maar toen was de jeugd (imho) qua gedrag ook wel wat anders. En wellicht was het minder druk op de weg. ( hier in de dorpen wel ).

Je hebt ook hele groepjes snelle fietsers ( jeugd ) op een normale fiets. Die bijvoorbeeld naar de middelbare school fietsen. Die gaan soms ook verbazingwekkend hard. Maar de ongelukken daarmee, zijn echt minder. (Denk ik). Nemen ook minder risico. Met zo’n fatbike is misschien de verleiding van”even snel oversteken” groter dan bij iemand op een normale fiets.
Er komt ook vast een stuk inzicht bij kijken. En haast, iedereen heeft maar haast. Ook kinderen.
Born to Lose, but Built to Win.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 14:24:36 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215225996
Die elektrische steps zijn nu (vrijwel allemaal) illegaal en waren dat toen ook...
Punt is alleen dat ze nu gewoon bij de MediaMarkt in de etalage staan.

Vraag je echter naar een step die op de openbare weg mag, dan hebben ze die niet.

Al die mensen rijden kennelijk rondjes in hun onderhoudsvriendelijke postzegeltuintje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 10 oktober 2024 @ 14:40:02 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_215226110
Er zijn geen legale steps inderdaad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 oktober 2024 @ 14:49:26 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215226207
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 14:40 schreef Troel het volgende:
Er zijn geen legale steps inderdaad.
Idd.
Linkje met relevante linkjes:
https://www.politie.nl/informatie/regels-elektrische-step.html

Ergo: iedereen rijdt illegaal en onverzekerd.
Tenzij een specifiek model Segway of Swing, maar ook die moeten als bijzondere bromfiets verzekerd worden (en daarmee waarschijnlijk een verzekeringsplaatje hebben).

Edit: geen kenteken nodig, wel een verzekeringssticker.
https://www.rijksoverheid(...)ets/elektrische-step

[ Bericht 11% gewijzigd door Leandra op 10-10-2024 14:58:16 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_215227531
Je hebt de stapstep, die is legaal omdat het alleen om elektrische ondersteuning gaat. Wij hebben die gehad, was echt een prima ding en je kon er best hard mee (25 km op z'n hardst). Ik ben er echter deze zomer mee onderuit gegaan (door eigen stomme schuld) mer een flinke buil en hersenschudding als gevolg. Sindsdien durfde ik er niet meer op (ik ben een schijterd) dus we hebben hem afgelopen maand dan toch maar doorverkocht.

Zelfs met zo'n step zou een helm echt geen overbodige luxe zijn.
  Spellchecker donderdag 10 oktober 2024 @ 20:29:30 #123
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215229667
https://www.ad.nl/buitenl(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Geen halve maatregelen tegen illegale e-steps in Antwerpen. Politie knipt ze dwars doormidden

_O-
  Spellchecker donderdag 10 oktober 2024 @ 20:54:02 #124
197773 crew  maily
pi_215229946
https://www.telegraaf.nl/(...)t-herkenbare-beelden

Jongen op fatbike mept vader na botsing; politie deelt (zeer) herkenbare beelden.
  donderdag 10 oktober 2024 @ 21:41:44 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_215230296
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 20:29 schreef maily het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)F%2Fwww.google.nl%2F

Geen halve maatregelen tegen illegale e-steps in Antwerpen. Politie knipt ze dwars doormidden

_O-
Deden ze dat hier maar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 10 oktober 2024 @ 22:43:27 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215230748
quote:
2s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 21:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Deden ze dat hier maar.
Ja idd.
En als je kiest voor de gerechtelijke procedure dan geen geneuzel dat iemand onder de 16 is en de boete daardoor maar de helft is, gewoon volle bak.

9 van de 10 keer hebben de ouders dat illegale ding zelf voor het kind gekocht, dus dan mogen ze ook voor de kosten opdraaien.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 10 oktober 2024 @ 23:42:59 #127
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_215231164
Een fatbike hebben is een statussymbool. De vraag is of je die status moet najagen.
Prrrrr
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 09:11:47 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215232423
Dat is geen vraag hoor, het antwoord is nee
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:27:12 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_215233384
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 23:42 schreef mspoez het volgende:
Een fatbike hebben is een statussymbool. De vraag is of je die status moet najagen.
In welke categorie dan, want ik zie vooral figuren op zo'n ding die helemaal geen status hebben, het is niet zo dat ze primair in de garages in villawijken staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:41:55 #130
35189 Troel
scherp en bot
pi_215233510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
In welke categorie dan, want ik zie vooral figuren op zo'n ding die helemaal geen status hebben, het is niet zo dat ze primair in de garages in villawijken staan.
Vooroordeel

Ik zie er vooral mensen op rijden die niet een status hebben, maar meer een bijsmaak. Het zijn ook allemaal mensen waarvan je denkt "ja, dat zijn de mensen die je erop zou verwachten".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 10:47:25 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_215233567
Ik snapte vroeger al niet waarom iemand een Cita wilde maar blijkbaar vonden toch veel mensen het cool om een "sjonnie" of een "anita" te zijn.
  Spellchecker vrijdag 11 oktober 2024 @ 12:09:52 #132
197773 crew  maily
pi_215234252
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Vooroordeel

Ik zie er vooral mensen op rijden die niet een status hebben, maar meer een bijsmaak. Het zijn ook allemaal mensen waarvan je denkt "ja, dat zijn de mensen die je erop zou verwachten".
Van de week nog een fatbike gezien met drie jongedames erop 8)7
pi_215235038
Ik snap de aantrekkingskracht wel.
Het ziet er stoer uit.
Mijn dochter (15) heeft ook lang gezeurd maar het antwoord bleef nee.

Dat gezegd hebbende, ik kon niet voorkomen dat ze bij een klasgenoot achterop ging. Het bleek een opgevoerde fatbike te zijn. Lang verhaal kort, ze hebben 10 minuten plezier gehad voordat ze huilend vanuit een ambulance belde. Klasgenoot en dochter kregen een eenzijdig ongeluk en werden beide afgevoerd.
Gelukkig geen permanente schade en het gezeur om een fatbike stopte.
pi_215238089
Hier is laatst een kind van zoons sport met zn elektrische step in botsing gekomen met een motor. Lichtgewond, gelukkig ook niks ernstigs, maar geloof dat de ouders er nog niet achter zijn dat een onverzekerde illegale elektrische step niet verzekerd is. Weten ze binnenkort waarschijnlijk wel :')
If they say
pi_215238249
Nee geen fatbike (ik vind ze spuuglelijk) en ook geen elektrische fiets.

Ze moeten een half uur fietsen naar school, dat kan prima op een gewone fiets.
Als we in een van die buitendorpen hadden gewoond dan had ik een elektrische fiets wel overwogen voor ze (een fatbike niet).

Ik moet stiekem wel een beetje grinniken om een van onze buren een paar huizen verderop waar we laatst even mee stonden te praten na het hardlopen en die zei dat ze toch eens wat meer moest gaan bewegen. Paar dagen later zag ik haar voorbijrijden op een fatbike :') .
Fake it till you make it...
  vrijdag 11 oktober 2024 @ 20:07:28 #136
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_215238792
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2024 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Status is niet perse villa.
Prrrrr
pi_215242107
Ik had laatst een fatbiker die zowaar netjes bleef wachten terwijl ie voorrang had. Sommige kunnen het dus wel :)
If they say
  Spellchecker zaterdag 12 oktober 2024 @ 14:22:59 #138
197773 crew  maily
pi_215245563
quote:
1s.gif Op donderdag 10 oktober 2024 20:54 schreef maily het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-herkenbare-beelden

Jongen op fatbike mept vader na botsing; politie deelt (zeer) herkenbare beelden.
Meneertje heeft zich gemeld bij de politie.
Foto's zijn weggehaald uit het bericht.
pi_215245617
Van mij mag het wel, omdat ik weet dat meneer er verantwoordelijk mee om zou gaan. Hij is met dat soort dingen voorzichtig. Hij loopt ook in merkkleding en die witte Nikes, waarbij hij de veters raar heeft zitten, dus als 'ie daarmee het mannetje zou zijn, dikke prima. Maar goed, hij wil het zelf niet, dus dan is het ook best.

Straks bij dochter moeten we maar afwachten, maar ik zou het niet tegenhouden. Het is echter wel zo dat ze 'm dan lekker zelf mag betalen. Zoon ook. Dat is ook meteen één van de redenen dat hij het niet wil. :P
pi_215262599
Voordat Fatbikes stoer en hip werden, reden er hier in de wijk een aantal mannen op rond. Niet het type man die je als hip zou typeren. 1 gaat erop naar zijn werk 30 kilomter verderop en de ander gebruikt hem ipv een auto voor van alles en nog wat. De ander, geen idee.
Ik krijg het beeld van deze 3 mannen op die dingen niet uit mijn hoofd want het zag er echt belachelijk uit. En nou ja, steeds als ik er 1 voorbij zie komen, moet ik dus gniffelen. Dat heeft B ook meegekregen dus die vind ze ook onzettend lelijk.

Dat zou de oplossing zijn, zoals Lubach ook deed met zijn filmpje. Haal het hippe er vanaf, maak ze belachelijk, geef ze gratis aan wiskundeleraren (sorry, maar die waren op mijn Middelbare school het voorbeeld van alles behalve hip). Als het niet meer stoer is, is het voor een grote groep niet meer interessant.

Ik zie juist een opkomst in die stepjes, de stapsteps inderdaad. Die kan je zo kopen en gaan met die banaan, zonder verzekering, zonder helm en je kan best hard. En je bent nog kwetsbaarder op zo'n ding want niemand verwacht ineens een stapstep in zijn dode hoek.
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:08:00 #141
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_215269640
Hier in de wijk naast de kinderen 2 volwassen mannen met zo een ding, beiden werken niet en krijgen een uitkering, van een weet ik dat ie in de schuldsanering zit, en ze rijden er beiden tig keer per dag op naar de AH, dat is letterlijk 70 meter van waar ze wonen, dus dat soort mensen :|W
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 15 oktober 2024 @ 10:18:38 #142
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_215269697
Mijn 2 dochters van 12 en 16 jaar doen alles op hun gewone fiets zonder trapondersteuning. Ze willen niet een fatbike hebben omdat ze oer lelijk zijn en het nut er niet van inzien voor hun zelf.
Als ze eens een stuk willen fietsen vragen ze wel of hun mijn fiets mogen gebruiken met trapondersteuning, meestal laat ik het wel toe 🙂 maar behoefte om er zelf 1 te hebben, nee dat hebben ze niet en dan is het ook makkelijker om het toe te laten.
pi_215532588
No way. Gewoon verbieden onder de 16. Heb eerlijk gezegd ook wel een pittige mening over de (ouders van de) 11-jarigen die hier op volle vaart voorbijcrossen.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Spellchecker zaterdag 9 november 2024 @ 21:01:12 #144
197773 crew  maily
pi_215534140
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 19:09 schreef De_Pel het volgende:
No way. Gewoon verbieden onder de 16. Heb eerlijk gezegd ook wel een pittige mening over de (ouders van de) 11-jarigen die hier op volle vaart voorbijcrossen.
meestal nog een vriendje op een gewone fiets ernaast, dat dan aan de schouder van de fatbiker meegesleurd wordt :Y
pi_215546102
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2024 21:01 schreef maily het volgende:

[..]
meestal nog een vriendje op een gewone fiets ernaast, dat dan aan de schouder van de fatbiker meegesleurd wordt :Y
Hier zitten ze dan gewoon samen op 1 fatbike. Of met 2-4 man op zo’n ****stepje. :X
pi_215547269
Nu lees ik net dit, dat er een kinderfatbike op de markt komt. En een bakfietsvariant, maar zo lang die niet wordt opgevoerd is dat natuurlijk hetzelfde als een elektrische bakfiets.

https://www.ed.nl/binnenl(...)BXRmjArxvR34n56lJQHQ
  Spellchecker maandag 11 november 2024 @ 09:24:04 #147
197773 crew  maily
pi_215547473
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:59 schreef hilliebillie het volgende:
Nu lees ik net dit, dat er een kinderfatbike op de markt komt. En een bakfietsvariant, maar zo lang die niet wordt opgevoerd is dat natuurlijk hetzelfde als een elektrische bakfiets.

:X

Ik had verwacht van De Speld ...
pi_215549002
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:59 schreef hilliebillie het volgende:

Zag het vanmorgen bij RTL nieuws. Te belachelijk voor woorden :X Hoop ik dat er nu ingegrepen gaat worden en ze gewoon onder de 16 worden verboden.

En een fatbikebakfiets :') Er zijn er vorige week ook weer een zooi teruggeroepen omdat ze onveilig zijn. Aangezien een fatbike van zichzelf al onveilig is... Vraag me af hoe ze dat dan willen gaan doen. We wachten maar af >:)
If they say
  Vis een optie? maandag 11 november 2024 @ 13:43:19 #149
70532 loveli
N
pi_215549671
Hoeveel kinderen hebben al hersenbeschadiging opgelopen door zo'n ding?
crap in = crap out
  Spellchecker maandag 11 november 2024 @ 15:25:23 #150
197773 crew  maily
pi_215550428
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef loveli het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)%20jaar%20of%20ouder.
  Spellchecker maandag 11 november 2024 @ 16:18:55 #151
197773 crew  maily
pi_215551245
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:43 schreef loveli het volgende:
Ik denk dat de hersenbeschadiging al aanwezig was als je op zo'n ding wilt rijden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_215551377
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 17:23 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Ik denk dat de hersenbeschadiging al aanwezig was als je op zo'n ding wilt rijden.
Wat een ontzettende flauwekul. Vrijwel elke tiener zal dat wel leuk vinden, de eigen grenzen opzoeken, indruk maken, spanning, adrenaline.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')