De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zittenquote:
Grote shopping mall. Bij Leidschendam.quote:
https://www.westfield.com(...)oogle&utm_medium=GMBquote:
Wij zitten nu op Gran Canaria, valt onder Spanje en daar is onze bundel gewoon geldig. Wifi is niet super, dus veel op eigen data.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:47 schreef Vicky het volgende:
T komt er graag want daar zit een New Yorker en daar shopt ze graag.
Als je gaat moet je zorgen dat je er heel vroeg bent, dan is het prima te doen.
beide aanvragen Rabo sportdinges zijn goedgekeurd
Als we gaan gaan we echt rond openingstijden en dan zijn we weg zodra het druk wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:24 schreef BE het volgende:
[..]
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zee kost ook bellen (en ik vermoed ook gebeld woeden) idioot veel geld. Je valt niet onder 'buitenland' daar namelijk dus je dataverkeer gaat via de satelliet. Ik neem het zekere voor het onzekere en doe 'm ook op vliegtuigstand.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
Oi, duur grapjequote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zitten![]()
Ben er 1x geweest maar ben de Engelse gewend
Veel plezier @:Phaidra! Oh, 2 appjes en horen van anderen dat je er al bent maar er toch nog niet bent en het dus niet handig is de vliegtuigstand al uit te zetten, kost 37 euro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |