abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 juli 2024 @ 16:43:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_214309571
Ik doe het echt niet met opzet :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214309913
Fijne vakantie Phaidra!

Ik vind the Mall of the Netherlands helemaal niks. Druk, mensen die totaal geen rekening houden met hun omgeving en kinderen die zich doodvervelen en daardoor heel vervelend zijn en ook anderen lastig vallen… Ik werk er vlak bij en kwam er vroeger maandelijks, maar sinds de verbouwing vermijd ik het liever. En de keren dat ik er alsnog kom (voor de LEGO store meestal) vraag ik me steeds weer af waarom ik toch weer zo dom ben geweest…
pi_214310010
Met kinderen moet je er ook niet echt wezen.
Meer als je met volwassenen voor kleding komt.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 17:48:48 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214310151
Wij komen er ook niet veel hoor, maar het is wel heel fijn om zoveel winkels bij elkaar te hebben. De pubers lopen er zaterdag iig een beetje netjes bij. ;) Niet strak in het pak, maar wel gewoon nette broek en (linnen-achtige) bloes/overhemd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 16 juli 2024 @ 17:50:53 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214310172
Wie of wat is de Mall of the Netherlands? :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214310369
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:50 schreef Ynske het volgende:
De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zitten ;)
Ben er 1x geweest maar ben de Engelse gewend :@

Veel plezier @Phaidra! Oh, 2 appjes en horen van anderen dat je er al bent maar er toch nog niet bent en het dus niet handig is de vliegtuigstand al uit te zetten, kost 37 euro :')

Mijn richtingaanwijzer is kaduuk en auto is net 2x gekeurd, inclusief een steekproef door de rdw. Dan zou je zeggen dat alles oké is, toch? Bij elke drempel (en we hebben er véél) vliegt dat ding naar rechts aan en wil ik em uitzetten, gaat ie links aan en krijg ik em niet meer uit :X Waardoor het best verwarrend is voor het overige verkeer :') Oh, en de autofixer is op vakantie. Voor 6 weken :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 16 juli 2024 @ 18:29:36 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214310497
quote:
Grote shopping mall. Bij Leidschendam. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 16-07-2024 20:24:43 ]
pi_214310727
quote:
https://www.westfield.com(...)oogle&utm_medium=GMB

Overdekt winkelcentrum in Leidschendam. :)

En ondanks mijn eerdere statement over kleding: ik heb er laatst alleen boeken en Lush gekocht. :P
pi_214310862
Goede tip van de vliegtuigstand, wij gaan maandag met de boot naar Zweden. Ook niet vergeten mijn werktelefoon op vliegtuigstand te zetten, anders heb ik een boze werkgever vermoed ik.

Nog nooit in the Mall of Netherlands geweest en ik geloof dat ik dat zo hou.
pi_214311277
T komt er graag want daar zit een New Yorker en daar shopt ze graag.
Als je gaat moet je zorgen dat je er heel vroeg bent, dan is het prima te doen.

*O* beide aanvragen Rabo sportdinges zijn goedgekeurd *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214311372
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
pi_214311462
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou je telefoon niet op vliegstand zetten, maar gewoon roaming uit zetten. Dan ben je nog wel bereikbaar indien nodig, maar zit je niet met rare kosten. Wij gaan dit jaar voor het eerst een E-sim aanschaffen. Ik moet nog even uitzoeken hoe dat precies werkt, maar schijnt erg makkelijk te zijn en valt qua kosten ook mee (gps voor de auto huren via autohuur is al veel duurder).
Wij zitten nu op Gran Canaria, valt onder Spanje en daar is onze bundel gewoon geldig. Wifi is niet super, dus veel op eigen data.

Volgend jaar voor Amerika hebben we wel Esim nodig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 20:24:20 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214311744
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:47 schreef Vicky het volgende:
T komt er graag want daar zit een New Yorker en daar shopt ze graag.
Als je gaat moet je zorgen dat je er heel vroeg bent, dan is het prima te doen.

*O* beide aanvragen Rabo sportdinges zijn goedgekeurd *O*
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.
pi_214312154
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 20:24 schreef BE het volgende:

[..]
Wij waren er idd om 10.15 en toen was het echt prima te doen.
Als we gaan gaan we echt rond openingstijden en dan zijn we weg zodra het druk wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 juli 2024 @ 21:26:03 #15
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_214312642
Ik vind de mall prima te pruimen, zorgen dat je er vroegt bent en liefst doordeweeks en er is geen kip.
Wat betreft esims ben ik heel tevreden met airalo mocht iemand dat willen gebruiken ik heb 3dollar korting voor je.
pi_214313002
Hier momenteel een e-Sim voor zuid Afrika. Ik vind het drama internet. 3G en websites laden vaak maar met moeite. Ook lang niet overal bereik, dus instellen van een navigatie lukt dan niet (of stelt niet bij als je verkeerd rijdt). Gelukkig hebben we ook een TomTom bij ons met kaarten van zuid Afrika, dus die gaan we de volgende keer gebruiken.

We zitten nu nog in Kaapstad dus best een druk bevolkt gebied, ben benieuwd hoe het in de minder druk bevolkte gebieden is.
In de hotels wel wifi, maar het was wel even stressvol toen we naar een blijkbaar niet zo veilig deel van de stad waren gereisd om mooie graffiti op de gebouwen te zien en we toen een Uber wilden roepen maar het internet het eerst niet wilde doen 😉
pi_214313195
Wel een mooie ervaring hillie, geniet van jullie vakantie! :)
If they say
  dinsdag 16 juli 2024 @ 23:49:44 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214313822
quote:
Ik ben blij dat jij het vroeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_214315403
Fijne vakantie voor iedereen die met vakantie is of bijna gaat O+

Hier werk-drama voor vrouwlief
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214315491
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 19:56 schreef FlyingFish het volgende:
Op zee kost ook bellen (en ik vermoed ook gebeld woeden) idioot veel geld. Je valt niet onder 'buitenland' daar namelijk dus je dataverkeer gaat via de satelliet. Ik neem het zekere voor het onzekere en doe 'm ook op vliegtuigstand.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_214315564
Lekker begin van de vakantie @Schanu, al komt zoiets natuurlijk nóóit goed uit :{
Sterkte met het nagelbijten en misschien valt het mee...
If they say
pi_214315724
Ach Schanu, wat een stress. Knuffel voor jullie.

Ja, dat dus Clubsoda en een aantal uur niet bereikbaar zijn, is niet bepaald een ramp. Zou niet weten waar ze mij perse dan voor moeten bereiken. (En met slecht nieuws kan ik midden op de zee niet veel)
pi_214315871
@Schanu sterkte met afwachten :*
Fake it till you make it...
  woensdag 17 juli 2024 @ 10:36:08 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_214315915
Oei, dat is best stresvol inderdaad @Schanu
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214316318
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 18:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
De Nederlandse Westfield waarvan de échte in Londen zitten ;)
Ben er 1x geweest maar ben de Engelse gewend :@

Veel plezier @:Phaidra! Oh, 2 appjes en horen van anderen dat je er al bent maar er toch nog niet bent en het dus niet handig is de vliegtuigstand al uit te zetten, kost 37 euro :')
Oi, duur grapje :X. Ik heb mijn telefoon pas weer online gezet toen ik van boord was. Voor de zekerheid. Het stormde goed gisteravond, ondanks reispilletjes was zoon wat misselijk. Maar we hebben prima geslapen en vanmorgen was de zee heel rustig. Zoon zag nog een zeehond zwemmen, ik was toen net even naar de hut om spullen in te pakken }:|.

Onze kinderen zijn fan van de cupcake stand die ergens in the Mall zit. En de Lego-winkel uiteraard. Die willen dus wel mee als wij die kant op gaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')