Donequote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:20 schreef Caland het volgende:
Als geestelijk vader van deze reeks: maar er maar 'week van de waarheid' van
@:onlogisch
Ik vermoed eigenlijk dat die kale nu zijn handen eraf gaat trekken en gaat zeggen dat hij vanaf dag 1 al wordt gedemoniseerd door de MEDIA.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch hoop ik dat de club blijft bestaan.
Ja en neequote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch hoop ik dat de club blijft bestaan.
De KNVB moet natuurlijk de licentie afpakken, daar ontkom je bijna niet meer aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja en nee
Hoewel ik uit Nijmegen kom gun ik ook Vitesse dit niet, eigenlijk geen enkele club
Aan de andere kant is Vitesse al vele jaren op een foute manier bezig, als je dit als licentie commissie laat lopen dan is dat ook niet fair tegenover andere clubs
Klopt en gewoon teveel willen, ik wil ook zoveel maar als ik het niet kan betalen houdt het opquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De KNVB moet natuurlijk de licentie afpakken, daar ontkom je bijna niet meer aan.
Toch jammer van de club Vitesse zelf, gewoon verkeerde mensen aan de knopjes laten draaien.
Staat ook een goed stuk over in VI. Door het gebrek aan doorstroming vanuit de amateurs zit de KNVB in een lastig parket. Als ze iets doen is het een doodsvonnis. Een Rangers scenario kan in Nederland niet:quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De KNVB moet natuurlijk de licentie afpakken, daar ontkom je bijna niet meer aan.
Toch jammer van de club Vitesse zelf, gewoon verkeerde mensen aan de knopjes laten draaien.
het verschil is de divisie waar de club opnieuw moet beginnen? Help me, klok klepel hier, Rangers was na een keer of vier promoveren weer terug in de hoogste Schotse competitie en als Vitesse opnieuw moet beginnen dan hebben ze een keer of tien promoveren nodig om terug te zijn. Zoiets toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Staat ook een goed stuk over in VI. Door het gebrek aan doorstroming vanuit de amateurs zit de KNVB in een lastig parket. Als ze iets doen is het een doodsvonnis. Een Rangers scenario kan in Nederland niet:
Ze hadden natuurlijk gewoon die doorstroming 25 jaar geleden moeten regelen, toen ze het erover hadden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Staat ook een goed stuk over in VI. Door het gebrek aan doorstroming vanuit de amateurs zit de KNVB in een lastig parket. Als ze iets doen is het een doodsvonnis. Een Rangers scenario kan in Nederland niet:
Het ligt altijd aan anderenquote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermoed eigenlijk dat die kale nu zijn handen eraf gaat trekken en gaat zeggen dat hij vanaf dag 1 al wordt gedemoniseerd door de MEDIA.
CSV Apeldoorn?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
nog even als de KNVB zo doorgaat is het voetbal in nederland dood
er moeten echt drastische veranderingen daar binnen die KNVB komen, minder streng beleid qua overnames of investeerders of zo
dat doen ze in engeland ook niet zo strict hoor
want hogere prioriteit is van die Jong teams afkomen in de KKDdat maakt de competitie daar er ook maar slechter en saaier van, met die ploegen die niet kunnen promoveren
ik weet zeker met beetje meer middelen dat ploegen die nu in tweede klasse spelen
AFC bv die zou best wel richting KKD willen i.p.v. Jong Ajax
Ijsselmeervogels hadden in het verleden al eens interesse getoond volgens mij
Koninklijke HFC met juiste middelen, beetje een buitenlandse overname erin voor extra geld, en dan heb je weer Haarlem vertegenwoordigt daar
CSV Apeldoorn, AGOVV ging ten onder door veels te weinig middelen, steun, maar juist hier moet de KNVB ploegen aanmoedigen, en bv dat geld wat nederland wint op ek's, wk's investeren in de teams die het financieel zwaarder hebben
Als het Feyenoord of ajax was geweest dan had de KNVB binnen een dag deze deal goedgekeurd!!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het ligt altijd aan anderen
De echte Vitesse mentaliteit
Je komt vanuit de amateurs niet in het betaalde voetbal. Er is geen promotie van de tweede naar de eerste divisie.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het verschil is de divisie waar de club opnieuw moet beginnen? Help me, klok klepel hier, Rangers was na een keer of vier promoveren weer terug in de hoogste Schotse competitie en als Vitesse opnieuw moet beginnen dan hebben ze een keer of tien promoveren nodig om terug te zijn. Zoiets toch?
Er is officieel een promotie-degradatie regeling, maar die wordt al jaren niet gebruikt wegens diverse redenen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je komt vanuit de amateurs niet in het betaalde voetbal. Er is geen promotie van de tweede naar de eerste divisie.
Er uit is er uit.
reden.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is officieel een promotie-degradatie regeling, maar die wordt al jaren niet gebruikt wegens diverse redenen.
Nope, zit dicht.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
reden.
Achilles.
Maar als je als club wil, kun je volgens mij promoveren. Moet je wel aan veel, voor amateurclubs, onhaalbare eisen voldoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |