SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ontspullenquote:Op maandag 15 juli 2024 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is ze heel hard aan het ontspullen
Noodzakelijk bij migratie.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is ze heel hard aan het ontspullen
tx for the info Pelleboerquote:
Prima, ik heb toch geen plannen om naar buiten te gaan..quote:
even een minuut in de magnetron doenquote:
Ohhhhquote:Op maandag 15 juli 2024 17:25 schreef dud0r het volgende:
@:essnhills
nee niet verbrand, m'n nieuwe tatoeage is aan het genezen
Ah ja kan ook ha. Zijn wel wat prijzig idd.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vind ik wat onnodig. vind die dingen best duur.
heb de andere setjes van amazon besteld
Meh. Mensen die alles maar weggooien zullen nooit waardevolle historische dingen creërenquote:
dat eet ik morgen.quote:
mag ik mee?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat eet ik morgen.
zusje wil met de kinderen, opa en oma en tante naar de sjinees.
prima. om 18.00 bij de sjineesquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu 12 verschillende soorten, en die weer in verschillende kleuren.
Maar ook dubbele. En de bij de corsages zijn er 10 dezelfde. En het bruidspaar heeft andere maar wel weer dezelfde
Koreaans > Chineesquote:Op maandag 15 juli 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook mee. De Chinees hier is overgestapt op Koreaans en sushi.
zorgen dat je er bent danquote:Op maandag 15 juli 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook mee. De Chinees hier is overgestapt op Koreaans en sushi.
En dan? Is dat alles wat je meeneemt?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:41 schreef bitterbal het volgende:
ik mag dacht ik 2 stuks van elk 23 kilo meenemen
Nee, juist wij.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Of ontspringen wij de dans weer eens..
Ze hoeft geen winterjassen mee te nemen, dat scheelt.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan? Is dat alles wat je meeneemt?
ja? Ja nog handbagagequote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie gaat voor ervaringen. Niet voor spullen.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net dat cardio in een warme sportschool waarschijnlijk gigantisch kut is.
* Nattekat blijft gewoon thuis
je hebt helemaal gelijk. zo ontiegelijk zweten is helemaal niets als je bij anderen in de buurt bentquote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net dat cardio in een warme sportschool waarschijnlijk gigantisch kut is.
Ik heb het nog nooit aan gedurfd. Net als Thais of Indiaas....quote:Op maandag 15 juli 2024 17:50 schreef JJH het volgende:
Knetter zegt dat er een Koreaans restaurant komt hier vlakbij.
Komt wel dichtbij zo.
Allebei lekker.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit aan gedurfd. Net als Thais of Indiaas....![]()
Alledrie lekkerquote:Op maandag 15 juli 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit aan gedurfd. Net als Thais of Indiaas....![]()
Uhuh..quote:Op maandag 15 juli 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga morgen in plaats daarvan zwemmen
Zeker weten, want dan kan het gewoonquote:
Dat zegt de bediening altijd tegen me "nee is niet pittig".quote:Op maandag 15 juli 2024 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Allebei lekker.
En als je oplet wat en hoe je het besteld hoeft t helemaal niet pittig te zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zegt de bediening altijd tegen me "nee is niet pittig".
Ja voor jou niet, ik verbrand m'n complete mond en maag
Meerderequote:Op maandag 15 juli 2024 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je een goede Koreaan in Amsterdam?
Maar je boeken en foto's en kunst laat je allemaal achter?quote:
"Is it white people spicy or Asian spicy?"quote:Op maandag 15 juli 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Zin om een loopneus te krijgen van pittig etenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet dat warmte training enorm veel voordelen heeft? Ja het is kut, maar je wordt er wel echt beter van.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
ja tuurlijk kom ik nog een keer terugquote:Op maandag 15 juli 2024 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je boeken en foto's en kunst laat je allemaal achter?![]()
Of kom je nog een keer terug?
Ik houd ervan. Maar dat red ik niet.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Bij mij kwam er een keer bij het afrekenen eentje de kok er bij halen omdat ik het op had gegeten zonder te gaan zweten
ben boos, VERLAATSERPENTquote:Op maandag 15 juli 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk kom ik nog een keer terug
gaat dat om de inhoud of om de ingang?quote:
Ik heb net weer voor het eerst een 5k onder 20 minuten gelopenquote:
Weet je het zeker?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk kom ik nog een keer terug
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Is it white people spicy or Asian spicy?"
FFSquote:
Waarom ging het niet soepel? Pijn ?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb net weer voor het eerst een 5k onder 20 minuten gelopen![]()
Ging niet heel soepel, maar it's something
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik halverwege de maaltijd spontaan mijn prioriteiten in het leven ging heroverwegen. Maar meestal valt het mee.quote:
Niet per se pijn, maar de benen moeten duidelijk wel weer wennen aan het tempoquote:Op maandag 15 juli 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ging het niet soepel? Pijn ?
Maar fijn dat je weer kan rennen.
Jawel, maar gewoon wat extra glitter erbijquote:Op maandag 15 juli 2024 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ik van mijzelf niet leuk genoeg dan?
Waarom niet first? Mag je ook meer koffers meequote:Op maandag 15 juli 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Wel blij dat ik die luxere economy klasse heb geboekt. zie nu een youtube review
Oh dat is altijd leukquote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon wat extra glitter erbij
Te duurquote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom niet first? Mag je ook meer koffers mee
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik halverwege de maaltijd spontaan mijn prioriteiten in het leven ging heroverwegen. Maar meestal valt het mee.
Zoiets had ik naar Shanghai. Meer beenruimte enzo.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te duur![]()
heb nu dit, vind ik al luxe genoeg
https://www.google.com/ma(...)coh=205410&entry=ttu
Hoelang heb je nu een pauze gehad?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet per se pijn, maar de benen moeten duidelijk wel weer wennen aan het tempo
KRENTSERPENTquote:Op maandag 15 juli 2024 18:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Te duur![]()
heb nu dit, vind ik al luxe genoeg
https://www.google.com/ma(...)coh=205410&entry=ttu
ja is chill toch denk ikquote:Op maandag 15 juli 2024 18:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets had ik naar Shanghai. Meer beenruimte enzo.
beginnen met de kraan, zit vol ijzerquote:Op maandag 15 juli 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor vanavond een pastasalade en weet nu al dat ik dan vanavond de halve keuken opeet.
Dat is te weinig?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor vanavond een pastasalade en weet nu al dat ik dan vanavond de halve keuken opeet.
Een maand ongeveer. Mijn conditie is er nog wel, maar de snelheid is wat weg, maar dat komt wel weer als de intervallen weer komenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoelang heb je nu een pauze gehad?
Ik ben benieuwd of ik na 3 weken geen sportschool verschil merk
Zal mijn eten ook ietsjes aan moeten passen, denk ik
Ramenquote:
Had laatst lemon pudding gemaakt van Instaquote:Op maandag 15 juli 2024 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel lemon bars maken een keertje. Vijftig kilo suiker ofzo.
Wanneer is je volgende wedstrijd?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Een maand ongeveer. Mijn conditie is er nog wel, maar de snelheid is wat weg, maar dat komt wel weer als de intervallen weer komen
Ok, nu moet ik morgen citroenkoekjes bakken.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had laatst lemon pudding gemaakt van Insta
Heel die hoeveelheden vernaggeld en voor een heel weeshuis gemaakt
Maar man, wat lekker![]()
nee. Ik ga naar thaise taalschool daarquote:Op maandag 15 juli 2024 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ballebal... spreek je wel Thais?
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, nu moet ik morgen citroenkoekjes bakken.
ERUDIETSERPENTquote:Op maandag 15 juli 2024 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee. Ik ga naar thaise taalschool daar
Taai taaiquote:Op maandag 15 juli 2024 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
viespeukinquote:Op maandag 15 juli 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ze zeggen dat je een taal het beste leert in de slaapkamer
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
quote:
En hoezo niet in de keuken? Of woonkamer.. wat maakt de locatie nou weer uit ?quote:
Over een paar weken train ik twee keer per week in het koude buitenzwembad, tis goedquote:Op maandag 15 juli 2024 18:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je weet dat warmte training enorm veel voordelen heeft? Ja het is kut, maar je wordt er wel echt beter van.
"Ik ga morgen buiten zwemmen voor cardio in plaats van vanavond roeien in een warme sportschool"quote:
Ja lekker handig als je op een terrasje een biertje wilt bestellen en het enige Thais wat je kent is "kut, lul, condoom" en 48 SOA's vloeiend.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Oh okequote:Op maandag 15 juli 2024 18:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Ik ga morgen buiten zwemmen voor cardio in plaats van vanavond roeien in een warme sportschool"
Thaaie lesstof zeker.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt men een lover natuurlijkquote:Op maandag 15 juli 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
En hoezo niet in de keuken? Of woonkamer.. wat maakt de locatie nou weer uit ?
Oh, bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 15 juli 2024 18:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarmee bedoelt men een lover natuurlijk
Biba drinkt geen bierquote:Op maandag 15 juli 2024 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja lekker handig als je op een terrasje een biertje wilt bestellen en het enige Thais wat je kent is "kut, lul, condoom" en 48 SOA's vloeiend.
Meest zinloze taal ooit maar goedquote:Op maandag 15 juli 2024 18:29 schreef bitterbal het volgende:
lijkt mij wel echt vet om het goed te leren.
Nederlands is zinlozer, aangezien elke nederlander wel steenkolen engels begrijptquote:Op maandag 15 juli 2024 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest zinloze taal ooit maar goed
8 septemberquote:Op maandag 15 juli 2024 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende wedstrijd?
Nou ja zegquote:
Heb je nog even.quote:
Nederlands is ook niet nuttig als tweede taalquote:Op maandag 15 juli 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nederlands is zinlozer, aangezien elke nederlander wel steenkolen engels begrijpt
niet als je er wilt gaan wonen tochquote:Op maandag 15 juli 2024 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meest zinloze taal ooit maar goed
Nee dan niet. Gewoon netjes integreren anders krijg je de Thaise Geelt Wildels achter je aanquote:Op maandag 15 juli 2024 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als je er wilt gaan wonen toch
Chinees leren gewoon.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederlands is ook niet nuttig als tweede taal
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan niet. Gewoon netjes integreren anders krijg je de Thaise Geelt Wildels achter je aan
Lekker makkelijk.quote:
GREET !quote:Op maandag 15 juli 2024 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dan niet. Gewoon netjes integreren anders krijg je de Thaise Geelt Wildels achter je aan
Oooohjaaaaaaa goed dat je het zegt. Zou het echt vergetenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Hier eerst nog even de sportschool
B&B vol liefde kijken @:Haags
Daarna naar bed of zo
En dat was dan de maandag![]()
![]()
Half 9quote:Op maandag 15 juli 2024 18:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Oooohjaaaaaaa goed dat je het zegt. Zou het echt vergeten
quote:
Glappigquote:
WEER EEN VERLOREN DAGquote:Op maandag 15 juli 2024 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Hier eerst nog even de sportschool
B&B vol liefde kijken @:Haags
Daarna naar bed of zo
En dat was dan de maandag![]()
![]()
Ja, ik red het dus niet, dus ik moet het terug kijkenquote:
Ja, dit klopt. Bij onze sportschool is de airco stuk, dus daar is het gewoon niet fijn cardio doen.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
je laat wel de palingbeestjes in de steekquote:Op maandag 15 juli 2024 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest lachen om je Geelt Wildels
ik heb gedaan wat in mijn macht lagquote:Op maandag 15 juli 2024 18:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je laat wel de palingbeestjes in de steek
Cardio is sowieso niet fijnquote:Op maandag 15 juli 2024 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit klopt. Bij onze sportschool is de airco stuk, dus daar is het gewoon niet fijn cardio doen.
Hier is niet eens airco volgens mijquote:Op maandag 15 juli 2024 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit klopt. Bij onze sportschool is de airco stuk, dus daar is het gewoon niet fijn cardio doen.
zal ik de burgerwacht overnemen als medeserpent?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb gedaan wat in mijn macht lag
Ja graagquote:Op maandag 15 juli 2024 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik de burgerwacht overnemen als medeserpent?
Mag niet hopen dat dit het was want het stelde echt geen reet voor.quote:
Ik zou het geen kutweer noemen als het niet alleen maar teleurstellend zou zijn.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Mag niet hopen dat dit het was want het stelde echt geen reet voor.
Dat is wel matig.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is niet eens airco volgens mij
Matig wel, want het is een belangrijke reden geweest om sportschool boven thuis te verkiezen.
Lopenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ga ik vandaag lopen of met de schoen?
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
even 50km hardlopen.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hmmmmmmmmmmmmm afgetrapt schoenleer met paprikasausquote:Op maandag 15 juli 2024 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja baas.quote:
Voor uw feedback bedanken wij u!quote:
Ik heet geen Bilalquote:
Blijf van mijn schoen af, koop je eigen schoenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmm afgetrapt schoenleer met paprikasaus
Airco wordt wel genoemd op de website, maar daar was niets van te merken toen het 30 graden was.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel matig.
Hier moet wel airco zijn, want zwembad zit in hetzelfde gebouw. Dus die produceert te veel warmte en dat merk je in de sportschool.
nee, wil jouw schoenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Blijf van mijn schoen af, koop je eigen schoen
Misschien ook wel stuk dan.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Airco wordt wel genoemd op de website, maar daar was niets van te merken toen het 30 graden was.
Mijn schoen wil dit ook niet.quote:
meh.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
BOEM daar is een somberheidsaanval weer...![]()
![]()
![]()
Ik doe ook geen 50kmquote:Op maandag 15 juli 2024 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja baas.
[..]
Voor uw feedback bedanken wij u!
[..]
Ik heet geen Bilal
De enige die in de buurt komt van 50 km in deze KSC ben jij, waarschijnlijk.quote:
Met een marathon komt het wel in de buurt jaquote:Op maandag 15 juli 2024 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige die in de buurt komt van 50 km in deze KSC ben jij, waarschijnlijk.
Afleiding zoeken.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meh.
heb je dingen die helpen om het te verminderen?
Had je trouwens nog van die nieuwe bouwsetjes gekocht?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Afleiding zoeken.
Tekenen. Lekker muziek ontdekken...
Ik heb hier nog wel wat liggen ja. Nog van die laatste hoop die ik een tijd geleden gekocht heb, waaronder Gerritquote:Op maandag 15 juli 2024 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je trouwens nog van die nieuwe bouwsetjes gekocht?
misschien kan je dat vandaag doen?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat liggen ja. Nog van die laatste hoop die ik een tijd geleden gekocht heb, waaronder Gerrit
Gerritquote:Op maandag 15 juli 2024 18:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel wat liggen ja. Nog van die laatste hoop die ik een tijd geleden gekocht heb, waaronder Gerrit
Ja, ga ik denk ik straks aan beginnen. Moeder eend en kindquote:
Ga je niet met die vervangende bus van ns?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
De bus die (via het halve westland) direct naar mijn woonplaats gaat, gaat maar eens in het uur zo te zien. Dus ik kan nu met de bus naar Pijnacker, met de metro naar Rotterdam, en dna overstappen op de metro naar huis.
Thuis over hopelijk anderhalf uur. kwart voor negen zo te zien.
In de spits wel iets vaker meen ik, maar dan nog. Morgen even goed kijken zou ik aanraden.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
De bus die (via het halve westland) direct naar mijn woonplaats gaat, gaat maar eens in het uur zo te zien.
Oh fijn de zomervakantie dienstregelingquote:Op maandag 15 juli 2024 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
De bus die (via het halve westland) direct naar mijn woonplaats gaat, gaat maar eens in het uur zo te zien. Dus ik kan nu met de bus naar Pijnacker, met de metro naar Rotterdam, en dna overstappen op de metro naar huis.
Thuis over hopelijk anderhalf uur. kwart voor negen zo te zien.
Ik wilde niet in een file terechtkomen, maar nu ben ik zo lang aan het wachten omdat een andere bus te vroeg vertrok dat het niet veel meer had uitgenaakt denk ik.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je niet met die vervangende bus van ns?
Ja ik heb de neiging om "nog even" iets te doen en dan de bus te missen.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:09 schreef Modus het volgende:
[..]
In de spits wel iets vaker meen ik, maar dan nog. Morgen even goed kijken zou ik aanraden.
Ze is er nog niet, daarom zuip ik als McGrath.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien moet je dan niet op het internet gaan zitten
KOMT WEL DICHTBIJ ZOquote:Op maandag 15 juli 2024 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Her was een goed idee om een hokje op te zoeken want het regent nu.
Veel plezier maat.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze is er nog niet, daarom zuip ik als McGrath.
Niet echt verantwoord op de maandagquote:Op maandag 15 juli 2024 19:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ze is er nog niet, daarom zuip ik als McGrath.
#deboeldeboelquote:Op maandag 15 juli 2024 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnetje hier ook weg. Naja nu al korte broek aan hoor daag.
oh ja die kans heb je ookquote:Op maandag 15 juli 2024 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde niet in een file terechtkomen, maar nu ben ik zo lang aan het wachten omdat een andere bus te vroeg vertrok dat het niet veel meer had uitgenaakt denk ik.
Het is maar voor twee weekjes. Het is maar voor twee weekjes. Het is maar voor twee weekjes.quote:
Waarom haal jij je rijbewijs niet?quote:Op maandag 15 juli 2024 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
Her was een goed idee om een hokje op te zoeken want het regent nu.
timingquote:Op maandag 15 juli 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
Ah, net terug van rondje lopen en telefoon bliebt gelijk dat het zo gaat regenen
Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heel veel problemen kunnen opgelost worden met een paar duizend euro. Helaas heb ik veel van dat soort problemen en maar één keer een paar duizend euro.
Ja natuurlijk heeft de godin een naamquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regen en onweer is hier losgebarsten.
Dit lijkt me wel verreweg de grootste levensverbetering die je maar krijgen kan. Als je dan toch dat geld ergens aan uit geeft, dan maar die afhankelijkheid van kutverbindingen vernietigen.quote:
Inkakken is bijpakken.quote:Op maandag 15 juli 2024 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
Ik lig echt in te kakken op de bank. Zou zo in slaap kunnen vallen maar sws dat als ik bed ga liggen dat ik klaarwakker ben
Wat niet, het falen van het OV?quote:
ik fietste net door een regenbuitje, kleintje heerlijkquote:Op maandag 15 juli 2024 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Regen en onweer is hier losgebarsten.
In een zeldzaam moment ben ik het met je eensquote:Op maandag 15 juli 2024 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit lijkt me wel verreweg de grootste levensverbetering die je maar krijgen kan. Als je dan toch dat geld ergens aan uit geeft, dan maar die afhankelijkheid van kutverbindingen vernietigen.
die van mij maakt soms ook ijs, meestal slecht tekenquote:Op maandag 15 juli 2024 19:58 schreef Nizno het volgende:
Mijn koelkast maakt sinds vorige week ijs!!![]()
![]()
ik ben er nog niet achter wat er loos is. onder de groenteladequote:Op maandag 15 juli 2024 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
die van mij maakt soms ook ijs, meestal slecht teken
quote:Op maandag 15 juli 2024 19:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
In een zeldzaam moment ben ik het met je eens
veel condenswater ofzo?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben er nog niet achter wat er loos is. onder de groentelade
er zit een vriezer met 3 laden onder. (is een combi)
maar heb in de eerdere 8 jaar er geen eens nattegeit gehad daar.
zou niet weten waar het vandaan komt. zitten geen dingen in die er warm in gaan ofzo.. laat bewust sinds vorige week alles echt afkoelen.quote:
Das ook niet aardigquote:Op maandag 15 juli 2024 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand heeft z'n zelfbouwschip in glas kapot gemaakt
dingen tegen de achterkant?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou niet weten waar het vandaan komt. zitten geen dingen in die er warm in gaan ofzo.. laat bewust sinds vorige week alles echt afkoelen.
nopequote:
ja die zit bij mij onder de vriezer om te laten ontdooien, maarhet vriest dus vast... mijn groentelade heb ik iets meer kracht voor nodig om aan te trekken zodat het ijslaagje breektquote:verder schijn je het wel te kunnen afvoeren, mijn koelkast heeft onderin een afvoer ding wat ik uit kan schuiven om het extra water af te voeren
Waar jij heen gaat is het bijna elke dag mooie stranddag.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:11 schreef bitterbal het volgende:
vrijdag is een mooie stranddag maar moet werken
ja kloptquote:Op maandag 15 juli 2024 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar jij heen gaat is het bijna elke dag mooie stranddag.
hmm, ik heb ook combi en die kan ik beide ontwaterenquote:Op maandag 15 juli 2024 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope
[..]
ja die zit bij mij onder de vriezer om te laten ontdooien, maarhet vriest dus vast... mijn groentelade heb ik iets meer kracht voor nodig om aan te trekken zodat het ijslaagje breekt
zal donderdag de boekjes van 8 jaar oud wel eens zoeken... volgens mij kan ik de koeling niet los ontwaterenquote:Op maandag 15 juli 2024 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, ik heb ook combi en die kan ik beide ontwateren
Heb je niet een live webcam of zo? Zal nu in de ochtend zijn daar?quote:
Er waren er meer maar die zijn niet actiefquote:Op maandag 15 juli 2024 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je niet een live webcam of zo? Zal nu in de ochtend zijn daar?
Ik zit in een groundhog day van goed bedoeld maar vaak herhaald advies, en dan moet ik iedere keer weer uit gaan leggen dat ik niet én geld apart kan houden voor als ik per ongeluk een huis krijg, én mijn collegegeld en boeken kan betalen, én een rijbewijs kan betalen, én een auto kan kopen.quote:
Oh draait die kutplaneet DIE kant op.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er waren er meer maar die zijn niet actief
Het is nu kwart over 1
je kan ongeveer halverwege in de tijdbalk klikken... dan zie je van eerder 18.00u bijvquote:Op maandag 15 juli 2024 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh draait die kutplaneet DIE kant op.
Losser een optie?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even zien waar ik volgend jaar op vakantie heen wil.
Be careful what you wish for.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk ook al uit naar de zomer van 2025
Ik ben zojuist gestart met Het Grote Ideeëndocumentquote:Op maandag 15 juli 2024 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Je hoeft het ook niet uit te leggen, het zijn je eigen keuzes, je moet alleen voor jezelf de prioriteiten bepalen, alles tegelijk kan sowieso niet.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit in een groundhog day van goed bedoeld maar vaak herhaald advies, en dan moet ik iedere keer weer uit gaan leggen dat ik niet én geld apart kan houden voor als ik per ongeluk een huis krijg, én mijn collegegeld en boeken kan betalen, én een rijbewijs kan betalen, én een auto kan kopen.
Ik wil het allemaal maar shit kost gewoon tijd en ik kan niet zomaar een andere volgorde van zaken kiezen.
Krijgen we dan een hittegolf van 6 weken?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Op bezoek bij bal.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even zien waar ik volgend jaar op vakantie heen wil.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan een hittegolf van 6 weken?
Ik las dit als Belfastquote:Op maandag 15 juli 2024 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balfest 2025.
Alvast even sparen.
Ik ben daar met srprs.me een paar dagen geweest. Was erg geslaagdquote:Op maandag 15 juli 2024 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest.
Trekt me ook niet zo.
Mij wel, maar de geschiedenis van dat conflict daar trekt me sowieso welquote:Op maandag 15 juli 2024 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit geweest.
Trekt me ook niet zo.
Heb daar ook eens naar zitten kijken. Maar het OV is daar echt geen optie. Dus ja dan houdt het snel op.quote:
Wat was er zoal?quote:Op maandag 15 juli 2024 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben daar met srprs.me een paar dagen geweest. Was erg geslaagd
Ja, moet alleen maar aan oorlog denkenquote:Op maandag 15 juli 2024 20:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mij wel, maar de geschiedenis van dat conflict daar trekt me sowieso wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |