SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ontspullenquote:Op maandag 15 juli 2024 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is ze heel hard aan het ontspullen
Noodzakelijk bij migratie.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is ze heel hard aan het ontspullen
tx for the info Pelleboerquote:
Prima, ik heb toch geen plannen om naar buiten te gaan..quote:
even een minuut in de magnetron doenquote:
Ohhhhquote:Op maandag 15 juli 2024 17:25 schreef dud0r het volgende:
@:essnhills
nee niet verbrand, m'n nieuwe tatoeage is aan het genezen
Ah ja kan ook ha. Zijn wel wat prijzig idd.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vind ik wat onnodig. vind die dingen best duur.
heb de andere setjes van amazon besteld
Meh. Mensen die alles maar weggooien zullen nooit waardevolle historische dingen creërenquote:
dat eet ik morgen.quote:
mag ik mee?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat eet ik morgen.
zusje wil met de kinderen, opa en oma en tante naar de sjinees.
prima. om 18.00 bij de sjineesquote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 17:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nu 12 verschillende soorten, en die weer in verschillende kleuren.
Maar ook dubbele. En de bij de corsages zijn er 10 dezelfde. En het bruidspaar heeft andere maar wel weer dezelfde
Koreaans > Chineesquote:Op maandag 15 juli 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook mee. De Chinees hier is overgestapt op Koreaans en sushi.
zorgen dat je er bent danquote:Op maandag 15 juli 2024 17:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook mee. De Chinees hier is overgestapt op Koreaans en sushi.
En dan? Is dat alles wat je meeneemt?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:41 schreef bitterbal het volgende:
ik mag dacht ik 2 stuks van elk 23 kilo meenemen
Nee, juist wij.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Of ontspringen wij de dans weer eens..
Ze hoeft geen winterjassen mee te nemen, dat scheelt.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan? Is dat alles wat je meeneemt?
ja? Ja nog handbagagequote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ballie gaat voor ervaringen. Niet voor spullen.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net dat cardio in een warme sportschool waarschijnlijk gigantisch kut is.
* Nattekat blijft gewoon thuis
je hebt helemaal gelijk. zo ontiegelijk zweten is helemaal niets als je bij anderen in de buurt bentquote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik bedenk me net dat cardio in een warme sportschool waarschijnlijk gigantisch kut is.
Ik heb het nog nooit aan gedurfd. Net als Thais of Indiaas....quote:Op maandag 15 juli 2024 17:50 schreef JJH het volgende:
Knetter zegt dat er een Koreaans restaurant komt hier vlakbij.
Komt wel dichtbij zo.
Allebei lekker.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit aan gedurfd. Net als Thais of Indiaas....![]()
Alledrie lekkerquote:Op maandag 15 juli 2024 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit aan gedurfd. Net als Thais of Indiaas....![]()
Uhuh..quote:Op maandag 15 juli 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga morgen in plaats daarvan zwemmen
Zeker weten, want dan kan het gewoonquote:
Dat zegt de bediening altijd tegen me "nee is niet pittig".quote:Op maandag 15 juli 2024 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Allebei lekker.
En als je oplet wat en hoe je het besteld hoeft t helemaal niet pittig te zijn.
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat zegt de bediening altijd tegen me "nee is niet pittig".
Ja voor jou niet, ik verbrand m'n complete mond en maag
Meerderequote:Op maandag 15 juli 2024 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ken je een goede Koreaan in Amsterdam?
Maar je boeken en foto's en kunst laat je allemaal achter?quote:
"Is it white people spicy or Asian spicy?"quote:Op maandag 15 juli 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
Zin om een loopneus te krijgen van pittig etenquote:Op maandag 15 juli 2024 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je weet dat warmte training enorm veel voordelen heeft? Ja het is kut, maar je wordt er wel echt beter van.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
ja tuurlijk kom ik nog een keer terugquote:Op maandag 15 juli 2024 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je boeken en foto's en kunst laat je allemaal achter?![]()
Of kom je nog een keer terug?
Ik houd ervan. Maar dat red ik niet.quote:Op maandag 15 juli 2024 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
Bij mij kwam er een keer bij het afrekenen eentje de kok er bij halen omdat ik het op had gegeten zonder te gaan zweten
ben boos, VERLAATSERPENTquote:Op maandag 15 juli 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk kom ik nog een keer terug
gaat dat om de inhoud of om de ingang?quote:
Ik heb net weer voor het eerst een 5k onder 20 minuten gelopenquote:
Weet je het zeker?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk kom ik nog een keer terug
quote:Op maandag 15 juli 2024 18:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Is it white people spicy or Asian spicy?"
FFSquote:
Waarom ging het niet soepel? Pijn ?quote:Op maandag 15 juli 2024 18:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb net weer voor het eerst een 5k onder 20 minuten gelopen![]()
Ging niet heel soepel, maar it's something
Ik heb het ook wel eens gehad dat ik halverwege de maaltijd spontaan mijn prioriteiten in het leven ging heroverwegen. Maar meestal valt het mee.quote:
Niet per se pijn, maar de benen moeten duidelijk wel weer wennen aan het tempoquote:Op maandag 15 juli 2024 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom ging het niet soepel? Pijn ?
Maar fijn dat je weer kan rennen.
Jawel, maar gewoon wat extra glitter erbijquote:Op maandag 15 juli 2024 18:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ben ik van mijzelf niet leuk genoeg dan?
Waarom niet first? Mag je ook meer koffers meequote:Op maandag 15 juli 2024 18:13 schreef bitterbal het volgende:
Wel blij dat ik die luxere economy klasse heb geboekt. zie nu een youtube review
Oh dat is altijd leukquote:Op maandag 15 juli 2024 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, maar gewoon wat extra glitter erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |