Het was maar Griekse tijd..quote:Op dinsdag 30 juli 2024 11:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah, ben jij er ook zo één die om 10 uur 's ochtends Chinese tijd naar zijn collega's gaat bellen?
Doe je goed.quote:
Forward P/E nog maar 41. Koopje nuquote:Op dinsdag 30 juli 2024 18:43 schreef JimmyJames het volgende:
Zo Nvidia nu officieel in een berenmarkt toch?
Waar blijven de hysterische koppen?
Ik heb zelf een poging gestart bij de Belgische belastingdienst. Die willen dat je een van hun ellenlange formulieren print en er mee naar de belastingdienst van je woonland gaat om het daar te laten invullen en afstempelen. Ik woon in Maleisie en zie mezelf al verschijnen bij de lokale belastingdienst. Alsof die tijd en zin hebben om zich in dat formulier te verdiepen dat ik zelf al nauwelijks kan volgen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:16 schreef nostra het volgende:
Ik stuur ze nog wel een jaaropgaaf, meer heb ik niet. Is wel weer in EUR en niet SEK, dus kansloos, maar voor 100 euro ga ik het ook niet moeilijker maken, dan maar niet. Wel iets om in mijn achterhoofd te houden voor andere beleggingen.
Ach, moet je niet de -20% van eerder deze maand vergeten natuurlijkquote:
Zeker, maar was blij omdat ik op 800 had bijgekochtquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ach, moet je niet de -20% van eerder deze maand vergeten natuurlijk. Ff terug naar 1000, dan praten we weer verder.
Als het pensioenbelegging is, kan je ook in ETF's blijven, wel wat veiliger.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:46 schreef Bucketlist het volgende:
Ik wil zelf misschien instappen in Intel. Dat zou wel voor middellange/langetermijn zijn (pensioenbelegging). Aandeel doet nabeurs nu 23.75.
Ik twijfel voornamelijk omdat het echt nog een flink aantal jaar een dood aandeel zal zijn.
En nu weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Trading halted voor ASML, nog voor de opening. wtf
Ja denk idd gewoon vanwege gister (beurs in de VS ging nog een tijdje door naar beneden toen AEX al gesloten was. En nu met de slechte futures daar weer bovenop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:22 schreef Faraday01 het volgende:
Lijkt er op dat het niets anders is dan een correctie op de angst voor een dip in de US. Ik kan specifiek over ASML geen nieuws vinden.
En intel met dramatische cijfers wat natuurlijk wel een grotere afnemer is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja denk idd gewoon vanwege gister (beurs in de VS ging nog een tijdje door naar beneden toen AEX al gesloten was. En nu met de slechte futures daar weer bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |