Het zit daar gewoon goed in de genenpool. Kijk wat ze de afgelopen 20 jaar aan middenvelders voortgebracht hebben, te veel om op te noemen. Nu ook wat jongens met Afrikaanse roots erbij en dan zijn ze helemaal niet meer te houden. In Nederland doen we soms lacherig over winnaarsmentaliteit, maar die Spanjaarden trekken wel iedere finale over de streep. Dat is ons slechts een keer gelukt.quote:Op maandag 15 juli 2024 06:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat Spanje de komende EK's/WK's hoog eindigen dan wel niet gaan winnen met al het (aankomend) talent.
Engeland is elke wedstrijd in de knockoutfase pas gaan voetballen bij een achterstand. Het wisselbeleid van Southgate heeft ook duidelijk gemaakt dat zijn Plan A telkens niet klopte.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
Het was een matige finale, maar Spanje heeft gewoon terecht gewonnen. Niet dat ik denk dat Nederland veel beter/anders had kunnen doen ipv Engeland, maar de Engelsen waren (opnieuw) erg matigen hadden alleen na de 1-1 Spanje even aan het wankelen.
Als er ook maar iemand is die dit een onterechte toernooiwinst vindt dan vraag ik me echt af of ze wel gekeken hebben.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Engeland is elke wedstrijd in de knockoutfase pas gaan voetballen bij een achterstand. Het wisselbeleid van Southgate heeft ook duidelijk gemaakt dat zijn Plan A telkens niet klopte.
Spanje gewoon de terechte winnaar van dit toernooi, alle wedstrijden gewonnen en als je Kroatie, Italie, Duitsland, Frankrijk en Engeland verslaat verdien je het (ook al waren die eerste 2 in de poule dit toernooi niet zo geweldig)
Nederland was kansloos.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:35 schreef PzKpfw het volgende:
Godzijdank dat die arrogante Engelsen dit toernooi niet hebben gewonnen.
Toch als ik Spanje gisteren zo zag spelen denk ik dat Oranje niet eens kansloos was geweest..
58 years of hurt? Wat een ziekelijk entitlement.quote:
Ik ook niet, je kunt immers best van een beter team winnen. Zo groot is het verschil nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:35 schreef PzKpfw het volgende:
Toch als ik Spanje gisteren zo zag spelen denk ik dat Oranje niet eens kansloos was geweest..
Dit komt terug bij de pubquizquote:Op maandag 15 juli 2024 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste 4 wedstrijden hadden allemaal dezelfde uitslag: 2-1
#teamleukefeitjes
GoedemorgenEN wat ben ik blij met de juiste winnaar
heb toch het idee dat het bij Spanje allemaal goed zit qua jeugd. Alsof die spelers elke dag met elkaar spelen; ze vinden elkaar allemaal zo goed.quote:
Dan had Nederland wel in de finale gestaan.quote:Op maandag 15 juli 2024 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Laatste 4 wedstrijden hadden allemaal dezelfde uitslag: 2-1
#teamleukefeitjes
2000 Supercupquote:
Onzin.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2024 10:35 schreef PzKpfw het volgende:
Nederland was er met 3-0 afgegaan.quote:Op maandag 15 juli 2024 10:35 schreef PzKpfw het volgende:
Dat was ook mijn reactie toen ik Ajax afgelopen seizoen bezig zag.quote:
Ook die van mij en gezien de huidige selectie kan ik me voorstellen dat dit ook mijn reactie zal zijn na de eerste competitiewedstrijd, tenzij er nog wat versterkingen komen.quote:Op maandag 15 juli 2024 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was ook mijn reactie toen ik Ajax afgelopen seizoen bezig zag.
Deze sneer zie ik nu pas, jammerquote:Op zondag 14 juli 2024 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heywoodu en nattekrant geloof ik. Lachwekkend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |