Toch een assistje gegevenquote:Op zondag 14 juli 2024 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Yamal speelde vanavond trouwens echt een matige pot
Waren er daar maar wat meer van.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Heleen is een overrated conservatieve met seksisten en racisten meelachende trien
Als Kane zijn zeepje laat vallen zijn er genoeg gegadigden in die ploegquote:
Dat wel, maar dat was ook zowat zijn enige goed geraakte bal van de avond... maar inderdaad wel de beslissende passquote:
Veel Engelsen in Bosnië ja?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb de poule van mijn vriendengroep gewonnen en een lekker avondje drinken gehad in Bosnië in een fanzone vol gefrustreerde Britten
Topavond!
Nee, Maradona had die dag veel meer geniale passes, maar de meeste werden geen assist. Fantastische wedstrijd van Maradona als spelmaker.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deed Maradona ook in 86 in de finale maar één geniale pass was genoeg. Net zal Yamal vanavond.
En zo is dat.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Spanje verdiende winnaar natuurlijk, als je wint van Kroatië, Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland dan ben je de terechte kampioen.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Spanje verdiende winnaar natuurlijk, als je wint van Kroatië, Italië, Duitsland, Frankrijk en Engeland dan ben je de terechte kampioen.
Spreek voor jezelf, de finale van de Copa America (Argentinië - Colombia) begint zo om 02:00 uur.quote:
Ik mag hopen van niet, sowieso totaal geen toegevoegde waarde ook dit toernooi om daar een maand te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Echt die verschrikkelijke Joep-act elke fucking keer... gaat die kerel ook mee naar de OS in Parijs
Wanne kut affiche.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, de finale van de Copa America (Argentinië - Colombia) begint zo om 02:00 uur.
Dat gaat iets van 3-2 worden incl. de verlenging met nog een knokpartij op het eindquote:
linkje?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, de finale van de Copa America (Argentinië - Colombia) begint zo om 02:00 uur.
Teken ik voor.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat gaat iets van 3-2 worden incl. de verlenging met nog een knokpartij op het eind
Fox sport?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ViaPlay.quote:Op zondag 14 juli 2024 23:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Fox sport?
Nee dus. Waar kijk je die?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |