Die play-offs moeten ze afschaffen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We gaan eerst nog genieten van het grote Go Ahead Eagles in Europa.
En de coach.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die hebben elke goede spelee inmiddels wel verkocht.
7.5quote:Op zondag 14 juli 2024 21:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij dit toernooi.
Not reallyquote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig was de Wimbledon finale wel leuk. En in de tour rijden ze minuten sneller dan Pantani Plateau de Beille op.
wat gaf je het wk van 2022? een 9 dan? want dit EK was best saai. een 6 voor mij.quote:
Dat is net ongeveer compleet leeggelopen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
SK Brann Bergen.quote:Op zondag 14 juli 2024 21:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voetbal op de Olympische Spelen is geen sport.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nog 10 dagen, dan begint het Olympisch voetbaltoernooi. We kunnen op de openingsdag direct al genieten van Guinee - Nieuw Zeeland.
Meer zin in dan in deze tweede helft
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?quote:Op zondag 14 juli 2024 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog bijzonder weinig zin in de Eredivisie.
WLR sla ik doorgaans over.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben de Tour nog en daarna de OS. Komt wel goed.
Jammer dat Nederland Jong Oranje niet meedoet. Dat vond ik jaaaaren geleden wel een stukje genot.quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Nog 10 dagen, dan begint het Olympisch voetbaltoernooi. We kunnen op de openingsdag direct al genieten van Guinee - Nieuw Zeeland.
Oke Dionequote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben de Tour nog en daarna de OS. Komt wel goed.
Heeft er iemand ooit maar ook ene fuck om Olympisch voetbal gegeven?quote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
Vind een 6 nog vrij hoog, voor mij geen voldoendequote:Op zondag 14 juli 2024 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat gaf je het wk van 2022? een 9 dan? want dit EK was best saai. een 6 voor mij.
Djokovic die in straight sets naar huis wordt gemept is altijd leuk. Met zijn ATP 250 lotingquote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel zin in FK Vojvodina - Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |