Misschien moet ik voor psv wordenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel triest inderdaad
huh?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom is mijn aanmoediging voor de ajaxjoden superjoden verwijderd in de KLB SC?
Ik zelf heb het bericht niet verwijderd. Maar de verwijdering is terecht. Dit bericht kan beledigend zijn voor joodse mensen.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zelf heb het bericht niet verwijderd. Maar de verwijdering is terecht. Dit bericht kan beledigend zijn voor joodse mensen.
De usericon van Caland is ook ludiek. Superjoden dan toch ook?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Er zijn op dit forum mensen die constant verwijzingen maken naar de jaren 40-45 en soms ook wel een A. Hitler adoreren, dat blijft wel gewoon staan.
Maar Superjoden mag niet.. zie niet in wat daar negatief aan is
Als ik die dingen zie, dan verwijder ik ze meteen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:53 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Er zijn op dit forum mensen die constant verwijzingen maken naar de jaren 40-45 en soms ook wel een A. Hitler adoreren, dat blijft wel gewoon staan.
Maar Superjoden mag niet.. zie niet in wat daar negatief aan is
baasquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als ik die dingen zie, dan verwijder ik ze meteen.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zelf heb het bericht niet verwijderd. Maar de verwijdering is terecht. Dit bericht kan beledigend zijn voor joodse mensen.
Nou bedankt hèquote:Op maandag 11 november 2024 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga hier orde op zaken stellen
Joequote:
Vertelquote:Op maandag 11 november 2024 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga hier orde op zaken stellen
Laten we dat voor achter de schermen bewarenquote:
Neequote:Op maandag 11 november 2024 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laten we dat voor achter de schermen bewaren
quote:Op vrijdag 15 november 2024 07:23 schreef gers het volgende:
[..]
De borrels zijn juist ideaal om de stagiare dronken te voeren en te husselen.
Er werd actie ondernomen. Voortaan graag TR plaatsen als je berichten ziet dat tegen de forumregels is.quote:Op vrijdag 15 november 2024 17:19 schreef Mikeytt het volgende:
Hoezo blijft dit staan? Zeer onsmakelijk en gewoon aanzetten tot verkrachting
[..]
Mag je zoiets ook al niet meer in KLB zeggen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er werd actie ondernomen. Voortaan graag TR plaatsen als je berichten ziet dat tegen de forumregels is.
Was randgevalletje.quote:Op vrijdag 15 november 2024 22:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag je zoiets ook al niet meer in KLB zeggen?
Dat valt wel mee.quote:
EK-curling doen de dames het goed.quote:
Curlingquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
EK-curling doen de dames het goed.
Ik vind dit heel erg vriendelijk van jou ga zo door goede vriend!!!quote:Op woensdag 20 november 2024 18:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Curlingtoffe sport, heel lang geleden dat ik het nog eens op tv heb gezien. Maar probeer dit soort reacties niet meer in feedback te zetten. Altijd welkom in de KLB SC tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |