SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 juli, dat betekent Quatorze Juillet en daarmee een Franse feestdag. In 1789 werd op deze dag de Bastille-gevangenis bestormd waarmee de Franse revolutie begon. Bastille Saint-Antoine was een middeleeuws fort wat als een gevangenis werd gebruikt. Cellentoewijziging gebeurde op basis van jouw status. Hoe hoger hoe mooier je cel was.
Gouverneur van de Bastille was een lulletje rozenwater zo lezen we op wiki. Ene meneer De Launay had niet zoveel aanzien en werd dan ook gevangengenomen. Over een optocht naar stadhuis van Parijs meldt wiki het volgende:Nou ja, dat moet worden gevierd zullen we maar zeggen. Quatorze Juillet is meestal ook de dag waarop allerlei Franse renners in peloton op zoek gaan naar etappezege. Nou kan ik alvast zeggen dat ik dat niet zie gebeuren. Deze etappe is lood- en loodzwaar en de Franse klimmers doen het niet zo fantastisch. David Gaudu misschien nog, maar verder moet je wel heel lang zoeken naar kanshebbers.quote:De gekwelde De Launay, die al ernstig geslagen was, riep echter 'Genoeg! Laat me sterven!' en schopte de banketbakker Desnot in het kruis. Daarop werd De Launay herhaaldelijk gestoken tot hij op straat neerviel. Zijn hoofd werd van zijn romp gescheiden, op een lans geprikt en door de straten gedragen.
Een etappe met volgens Steef meer dan 5000 hoogtemeters, ASO houdt het op 4850 hoogtemeters. Een rit in drie delen ook; knallend start met een lang stuk vallei om dan twee zware slotklims te hebben. We gaan er niet lang over lullen; Col de Peyresourde vanuit de kant van Armenteule;
De eerste paar kilometers moet je dus vergeten; we starten meteen met stroken aan 7% om te pieken tot 12% , de laatste kilometers zijn ietsjes makkelijker. Daarna dalen we af naar Bagneres-de-Luchon; hier zijn we al best vaak geweest (ruim 50 keer zelfs). Vanaf de top een aantal haarspeldbochten maar daarna is het rechttoe rechtaan. Nils Politt mag dan even twintig kilometer stoempen tot we aan voet van Col de Menté zijn.
Negen kilometer aan 8,9%. Hier gaat halve peloton al overboord als UAE tempo blijft rijden, richting de top slingert de weg ook enorm met ene bocht na andere. De afdaling is zeer technisch, met een kort knikje van 500 meter aan 9% omhoog en dan dalen we naar voet van Col de Portet-d’Aspet. De kant die we opklimmen kennen we vooral van betreurde Fabio Casartelli.
Op 18 juli 1995 viel Casartelli in deze afdaling, de verhalen kennen we. Hij vloog uit de bocht en kopte een betonblok. In zelfde rit zouden nog twee renners zwaar vallen en afgevoerd worden met gebroken botten. Na de afdaling van d’Aspet is het weer tijd om de werken van Nils Politt aan te schouwen voor komende vijftig kilometer. Begin maar alvast aan avondeten of ga je vloer dweilen of loop een rondje.
….
Nu zijn we in Aulus-les-Bains waar de voet van Col d’Agnes staat. Negen komma zes kilometer aan 8,3%. De zwaarste kilometers zijn op een brede weg rechtdoor, richting de top begint het te slingeren. Na de top dalen we een stukje af en pakken we een stukje van Port de Lers.
Deze ongecategoriseerde klim is een paar kilometer rond 7%, niet al te zwaar na alles wat we vandaag al hebben gezien. De afdaling is ook in het begin technisch, de laatste kilometers is rechtdoor naar Vicdessos. Ideaal voor mannen met een motortje, maar in een groep ga je hier niets verliezen. Daarna moet je ook weer een stukje vallei doorheen tot we slotklim naderen; Plateau de Beille.
De mannen die hier als eerste boven komen hebben bijna allemaal doping gebruikt of bestaan niet. We noemen Marco Pantani, Lance Armstrong, Alberto Contador, Joaquim Rodriguez en Jelle Vanendert… Hoe dan ook je zult hier vroeg moeten gaan als je het verschil wil maken; de laatste kilometers zijn minder zwaar en het vlakt af. Ideaal voor een sprintje van Tadej zou je zeggen maar na Le Lioran is niets zeker meer. na Pla d'Adet is het zeker. Erkend dopeurTadej gaat hier met minuten smijten.
Visma-LAB zal deze etappe in vizier hebben ware het niet dat ze hier niet met sterkste ploeg zijn. Het zijn veel kilometers in vallei wat aanvalslust niet bevordert als je het mij vraagt. UAE gaat hier met hun ploeg weer kunnen dicteren en Tadej pakt weer wat bonificaties. Dit keer is de Tour beslist na twee weken en kan men hun vizier richten op Olympische wegrit.
1. Tadej Pogacar
2. Jonas Vingegaard
3. Remco Evenepoel
4. Carlos Rodriguez
5. Joao Almeida
Pogacar.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:18 schreef Zorro het volgende:
Eerst zeggen ze dat Kopecky kan winnen en nou weer een Belgische vrouw.
Wat is het nu?
Dat kan niet. Die rijdt in het geel en ik zie toch een aantal mensen in het roze dus die staan er beter voor.quote:
U hebt hier wel een punt.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan niet. Die rijdt in het geel en ik zie toch een aantal mensen in het roze dus die staan er beter voor.
Zou er vanavond wel budget zijn voor de beelden in VlV?quote:
De volledige ploeg zal wel onder de bus gegooid worden door Karrel.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:28 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou er vanavond wel budget zijn voor de beelden in VlV?
Wordt nog druk onder die bus.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
De volledige ploeg zal wel onder de bus gegooid worden door Karrel.
Vandaag gaat de limiet naar een uur toe dus dat komt wel goedquote:
Voor de bitterballen onderweg?quote:
Morgen op de rustdag nog 20 man ziek en de rest van de Tour wordt gewoon gecanceld?quote:
In ieder geval goed voor het record van @wimderon bij de rode lantaarn pick emquote:Op zondag 14 juli 2024 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Morgen op de rustdag nog 20 man ziek en de rest van de Tour wordt gewoon gecanceld?
Kijk, dat zijn ook belangrijke dingenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
In ieder geval goed voor het record van @:wimderon bij de rode lantaarn pick em
Hopelijk grijpt regering in bij zoiets onzinnigs. Anders krijg je straks wildgroei van organisaties die beetje gaan. Bepalen wie mondkapjes moet dragen en wie niet. Wat een onzin zeg.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hopelijk grijpt regering in bij zoiets onzinnigs. Anders krijg je straks wildgroei van organisaties die beetje gaan. Bepalen wie mondkapjes moet dragen en wie niet. Wat een onzin zeg.
Een zware rit zou slecht moeten zijn voor Pogacar, dus ze willen hem op deze manier SLOPEN.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef Slobeend het volgende:
Waarom doer Jumbo dit oo het vlakke? Toch alleen maar gunstig voor Pogacar als ze voor de winst rijden.
WAPPIEDquote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hopelijk grijpt regering in bij zoiets onzinnigs. Anders krijg je straks wildgroei van organisaties die beetje gaan. Bepalen wie mondkapjes moet dragen en wie niet. Wat een onzin zeg.
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Rot op joh Weghorstquote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een zware rit zou slecht moeten zijn voor Pogacar, dus ze willen hem op deze manier SLOPEN.
Het is juist mooi dat de regering niet alles bepaalt.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Smakelijk gelachenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou de regering dit hebben bepaald, dan waren dezelfde personen woest geworden.quote:
Ja, maar deze rit is langer en zwaarder he!quote:Op zondag 14 juli 2024 14:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niermann, zo'n 24 uur geleden.
Daar begin je op die leeftijd toch niet meer aan?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zou de regering dit hebben bepaald, dan waren dezelfde personen woest geworden.
Ik heb nog een voorraadje mondkapjes liggen, dus ik zit goed. Lekker tongzoenen met een kapje ertussen. Safety first.
Stukje Ramon Sinkeldam.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op het vlakke wordt Pogacar nooit gesloopt.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een zware rit zou slecht moeten zijn voor Pogacar, dus ze willen hem op deze manier SLOPEN.
Een wegblijvende kopgroep is dan weer ongunstig voor @wimderon en gunstig voor @franklopquote:Op zondag 14 juli 2024 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
In ieder geval goed voor het record van @:wimderon bij de rode lantaarn pick em
Sterker nog: je gaat het meer waarderen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar begin je op die leeftijd toch niet meer aan?
Het zal vooral om de opeenstapeling van energieverbruik te doen zijn. En hey, misschien vergeet hij weer te eten.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op het vlakke wordt Pogacar nooit gesloopt.
Hebben ze daar ook al verstand van politiek ja?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:54 schreef Szura het volgende:
Je bedoelt de moordzucht en expansiedrift van Poetin, Renaat
Het moet wel boven de 6 a 7 minuten komen hoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een wegblijvende kopgroep is dan weer ongunstig voor @:wimderon en gunstig voor @:franklop
Begint nu toch wel serieus op te lopen.
Ik zat nog te denken; hij zou toch wel in Parijs mogen sprinten?quote:Op zondag 14 juli 2024 14:57 schreef wimderon het volgende:
Een mokerslag voor de meest onopvallende renner-competitie: Danny van Poppel krijgt random een tijdsaanduiding in beeld.
Dinsdag zal ie wel sprinten als er een sprint is.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken; hij zou toch wel in Parijs mogen sprinten?
Finishen we natuurlijk niet in Parijs dit jaar
Hebben aan de voet van de slotklim 8 minuten nodig hoorde ikquote:
Hij heeft te goed opgelet bij de les over het kofschip..quote:Op zondag 14 juli 2024 15:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou ook veel logischer zijn. De Nederlandse taal zou wel een opruimbeurt kunnen gebruiken.
Ik stel voor dat we de c, q en x elimineren. Uiteraard vervoegen we werkwoorden altijd op dezelfde manier, en de/het wordt vervangen door de. Daarnaast gaan we woorden uiteraard weer schrijven zoals ze worden uitgesproken.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hij heeft te goed opgelet bij de les over het kofschip..
Net alsof "leeste" beter zou zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:08 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hij heeft te goed opgelet bij de les over het kofschip..
dit hebben ze in de jaren 70 al geprobeerd, het was geen succesquote:Op zondag 14 juli 2024 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de c, q en x elimineren. Uiteraard vervoegen we werkwoorden altijd op dezelfde manier, en de/het wordt vervangen door de. Daarnaast gaan we woorden uiteraard weer schrijven zoals ze worden uitgesproken.
I'm struck with astonishment.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou ook veel logischer zijn. De Nederlandse taal zou wel een opruimbeurt kunnen gebruiken.
Zoals je het uitspreekt? Ja daag.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de c, q en x elimineren. Uiteraard vervoegen we werkwoorden altijd op dezelfde manier, en de/het wordt vervangen door de. Daarnaast gaan we woorden uiteraard weer schrijven zoals ze worden uitgesproken.
gelukkig was die onzin weer overgewaaid toen ik in de jaren 80 naar school gingquote:
Ik moest serieus nadenken wat een resu was.quote:
Poursivant heeft zich weer in de luren laten leggen.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Knap van Tęte de la course om elke etappe voorin te zitten!
Uiteindelijk vooraan.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar zit de winnaar? Vooraan? Of is de voorsprong niet groot genoeg?
Neefje van Own Goal denk ik.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit soort uitspraken mogen hier niet, als ik dat doe krijg ik altijd een uitbrander van sommige usersquote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
In de jaren 30 hadden we zo'n beweging; lees bijvoorbeeld de originele druk van 'Het land van herkomst' van E. du Perron.quote:
sjaspetatquote:Op zondag 14 juli 2024 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hiasint. Joggert.
Handig sjiek.
Op de fiets.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waar zit de winnaar? Vooraan? Of is de voorsprong niet groot genoeg?
En peloton danquote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Poursivant heeft zich weer in de luren laten leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 14 juli 2024 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En peloton dan
Me been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
[..]
En peloton dan
Rechtzaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
[..]
En peloton dan
Ja nou moet je eens goed luisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan zeggen wat je wil, nieuwe spelregels bedenken zoveel je wil, zelfs Belg zijn met de bijbehorende taal en uitdrukkingen. Allemaal prima.
Maar "me been"? Dat kan ECHT niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Mijn been. Me been is beetje West vlaamse tongvalquote:
Zou nochtans een gamechanger worden vandaag volgens zijn woordvoerder.quote:
Jawel, maar "me been". Kom nou toch.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn grap wordt wederom niet begrepen.
Visma heeft alleen nog Tratnik (die al gereden heeft), Benoot, Kelderman en Jorgenson. Dat lijkt me te weinig. Voorlopig gaat er ook geen seconde af.quote:
Kenny?quote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe dit maar nietquote:Op zondag 14 juli 2024 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou als renner niet meer gemotiveerd zijn om aan te vallen want “peloton”
Tiesj moet het doen, daarna Wielco? Hebben ze wel weinig mannen voor de slotklimquote:Op zondag 14 juli 2024 15:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zou nochtans een gamechanger worden vandaag volgens zijn woordvoerder.
Van Hummel?quote:
keemtsjeendzjerquote:Op zondag 14 juli 2024 15:20 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Zou nochtans een gamechanger worden vandaag volgens zijn woordvoerder.
*Ted de la koersquote:Op zondag 14 juli 2024 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er waren tijden dat WE 1-2-3 werden.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er waren tijden dat er Fransen om de overwinning streden op de 14de.
Jalabert de laatste? 1995 zoiets?quote:Op zondag 14 juli 2024 15:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Er waren tijden dat er Fransen om de overwinning streden op de 14de.
komt door die neutrale fietsquote:Op zondag 14 juli 2024 15:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Stuk stront Ilan Van Wilder rijdt echt waardeloze Tour.
Beter Mauri Vansevenant meegenomenquote:Op zondag 14 juli 2024 15:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Stuk stront Ilan Van Wilder rijdt echt een waardeloze Tour.
Snekkenquote:
Waar is den tijd dat Merckx op 100km voor het einde er alleen van door ging.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:31 schreef DiegoFuser het volgende:
Waar zijn de tijden gebleven dat klimmer Laporte en klimmer Van Baarle dit hele zooitje regelden.
En een goede van Aert.quote:
Tegen die rokende slagers en bakkers bedoel je?quote:Op zondag 14 juli 2024 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waar is den tijd dat Merckx op 100km voor het einde er alleen van door ging.
Welkom in onze eeuw Fred Flintstonequote:Op zondag 14 juli 2024 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waar is den tijd dat Merckx op 100km voor het einde er alleen van door ging.
Toen was roken nog gezond.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tegen die rokende slagers en bakkers bedoel je?
Eddy Merckx uit zijn tijd zou niet mee kunnen met dit geweld. Dat zijn andere tijden.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Men zou eens Eddy Merckx moeten klonen en kijken hoe hij het in dit peloton doet. Jammer dat Axel Merckx in de tijd de talenten heeft geërfd van zijn moeder
Als je hem kloont is ie toch net zo oud?quote:Op zondag 14 juli 2024 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Men zou eens Eddy Merckx moeten klonen en kijken hoe hij het in dit peloton doet. Jammer dat Axel Merckx in de tijd de talenten heeft geërfd van zijn moeder
Cafeetje in voor een wijntje, bidons vullen bij de dorpsfontein, reservebanden om je schouders.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eddy Merckx uit zijn tijd zou niet mee kunnen met dit geweld. Dat zijn andere tijden.
Neen. Die moet nog groeien als baby enzo en groot wordenquote:Op zondag 14 juli 2024 15:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als je hem kloont is ie toch net zo oud?
Uit koers zelfs, zegt men nu.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Gerben Thijssen rijdt inmiddels achter de bus.
Pcs meldt ook abandonquote:Op zondag 14 juli 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Uit koers zelfs, zegt men nu.
Glorified Timothy Dupont.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Gerben Thijssen heeft vorig jaar razendsnel de restvoorraad aan supplementen van Shari Bossuyt naar binnen gewerkt en blijkt er nu op eigen kracht helemaal niets meer van te kunnen.
In de ploegbus inmiddels.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Gerben Thijssen rijdt inmiddels achter de bus.
Het riante contract loopt op zijn einde.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Fuglsang heeft bijzondere benen meegenomen.
Ja had prima gekund.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:54 schreef Toby56 het volgende:
Maf dat de Port de Lers geen 3e cat. meer is.
Weet ook niet of ze voor de rit willen gaan, zal vooral bergop zo zwaar mogelijk gemaakt moeten wordenquote:Op zondag 14 juli 2024 15:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman zal straks full-retard moeten afdalen om de kopgroep op schootsafstand te houden.
Een seconde of 5 zag ik in het Trump topic, toen was je post weg.quote:
Dat is wel heel ruimquote:Op zondag 14 juli 2024 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rond een uurtje. Misschien wel langer?
Lekker on topicquote:Op zondag 14 juli 2024 16:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een seconde of 5 zag ik in het Trump topic, toen was je post weg.
Jij vroeg om de tijdslimiet, niet ikquote:
Ik snap de tactiek van Visma ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Niermann kan er niks van. Het gelijk van groenen.
Dit is systeem "wanhoopspoging"quote:Op zondag 14 juli 2024 16:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik snap de tactiek van Visma ook niet.
330 minuten * 2% scheelt ongeveer 7 minutenquote:Op zondag 14 juli 2024 16:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
tijdslimiet is 2 procentpunten meer dan wat het zou zijn.
Zo'n 55 minuten.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
330 minuten * 2% scheelt ongeveer 7 minuten
Ze probeerden pionnen vooruit te schuiven. Dat lukte niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:07 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik snap de tactiek van Visma ook niet.
Ja hij is opgerekt hoorde ik. En vandaag is de rit 30 % langer dan gisteren en toen was het al 43:33. Ruikammereet rekenmaaruit.quote:
Dat zal nog lastig genoeg worden voor de groep Cav. Op de slotklim gaan die zomaar een kwartier verliezen.quote:
Derde staan na 2 weken? Ja dat lukt elk jaar wel iemandquote:Op zondag 14 juli 2024 16:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Remco heeft de hele wielerwereld door elkaar geschud door iets te doen dat velen voor hem ook al gedaan hebben.
Je typt een o waar het een u moet zijnquote:
En op de port de lers ook nog een paar minutenquote:Op zondag 14 juli 2024 16:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal nog lastig genoeg worden voor de groep Cav. Op de slotklim gaan die zomaar een kwartier verliezen.
Nee dusquote:Op zondag 14 juli 2024 16:30 schreef Faraday01 het volgende:
Nu is de vraag : kan Jorgenson zo nog een beurt van 10k op schroeitempo leveren![]()
Speciaal nieuwe fiets pakkenquote:Op zondag 14 juli 2024 16:30 schreef Faraday01 het volgende:
Nu is de vraag : kan Jorgenson zo nog een beurt van 10k op schroeitempo leveren![]()
Oh hij heeft een heel fietske gehuurd?quote:
Pluspunt, dat dan weer wel.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Renaat is een uitgesproken liefhebber van Guinness.
Lauwwarme aardappelpulpshakequote:Op zondag 14 juli 2024 16:35 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Renaat is een uitgesproken liefhebber van Guinness.
Carapazquote:Op zondag 14 juli 2024 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd wie er uit de kopgroep in de laatste 2 in wordt ingelopen
De kraai bij een bergmeertje is ook gęnantquote:Op zondag 14 juli 2024 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De geluidseffecten worden steeds slechter, zodra er een fiets in beeld is drukt de regisseur op zijn fietsbel.
Carapaz, Mas en THJ maken een betere indruk dan die andere 2quote:
Er hangen er nog maar 6 aan johquote:
Vreemd ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:43 schreef Belgosome het volgende:
Sinds wanneer heeft Ciccone geen slechte dagen?
In de laatste tijdritquote:Op zondag 14 juli 2024 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemd ja.
Tis ook nog wachten op de slechte dag van R.Ev
U vraagt, Giulio draait.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:43 schreef Belgosome het volgende:
Sinds wanneer heeft Ciccone geen slechte dagen?
Nouja, de enige die je slechter verwacht zijn Matteo en De Gierquote:
Wat staat hier?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:47 schreef Sabata het volgende:
Misschien GP Lambiase eens van de F1 naar de Tour sturen, kan RBR BORA betere strategiën bedenken
F1 is geen sport.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:47 schreef Sabata het volgende:
Misschien GP Lambiase eens van de F1 naar de Tour sturen, kan RBR BORA betere strategiën bedenken
gewoon meteen een tentstok in die wielen stekenquote:Op zondag 14 juli 2024 16:50 schreef Jumparound het volgende:
zal er nog iemand met chips smijten vandaag? Of fish-and-chips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |