SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja ok, ik loop alleen maar hardquote:Op zondag 14 juli 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee.
Anders zou jij ook hardlopen
Oh?quote:
Ja, zo ben ik.quote:
Credits naar BOS voor de TTquote:
Geen idee wat een normaal staptempo is bij hardlopen, gisteren had ik 7359 in een uurquote:Op zondag 14 juli 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn staptempo is wandelend ongeveer even hoog
En een verschil is dat ik een uur wandelen wel vol kan houden.
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Het zou toch zonnig en droog worden vandaag?
ik vermoed... dat je pech hebtquote:Op zondag 14 juli 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er net een was in zitten om buiten te drogen.
Hopelijk gaat het niet regenen.
Ik heb ook altijd pech!quote:
B één nul nulquote:Op zondag 14 juli 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech!
Gr gr B100
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.
Weet je nog dat ik vorige week zei dat er daar een file stond, toen was het nog geen lekker weer, nu wel en dan krijg je dus ditquote:Aanrijding met drie voertuigen vlak voor afrit van de Efteling: meerdere personen lichtgewond
KAATSHEUVEL - Meerdere mensen zijn zondagochtend lichtgewond geraakt bij een aanrijding met drie auto's op de Midden-Brabantweg in Kaatsheuvel.
https://www.bndestem.nl/1(...)chtgewond~ab11befe0/
Mooi weer-rijders?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Weet je nog dat ik vorige week zei dat er daar een file stond, toen was het nog geen lekker weer, nu wel en dan krijg je dus dit
Midden in is vaak rustig. Al helemaal als je de bouwvak van zuid en midden kan vermijden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
Wie gaat er midden in de zomervakantie nu voor zijn plezier naar de (b)Efteling.
Gewoon een vorm van zelfkastijdingquote:Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
Wie gaat er midden in de zomervakantie nu voor zijn plezier naar de (b)Efteling.
Maar de bouwvvak is nog niet begonnenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Midden in is vaak rustig. Al helemaal als je de bouwvak van zuid en midden kan vermijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna 15,98 euro teveel betaald voor koffie in de aanbieding.
Moest even in wat enkels hangen, maar uiteindelijk kreeg ik het toch voor de prijs in de folder meewat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Totaalprijs was 7,99, maar kassamens sloeg dat 3x aan, waardoor ik 15,98 euro teveel zou betalen voor die koffie.quote:
Je kunt het neutraliseren door er een Mentos bij te doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:21 schreef Ama het volgende:
Gaat een volle cola fles die is bevroren ontploffen als die gaat ontdooien? Alles is ineens bevroren hier in de koelkast.
Maar het is ook nog niet midden in de vakantie. Het is het drukste weekend van het jaar nu: het begin van de zomervakantie in regio middenquote:
En het vooral te filmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het neutraliseren door er een Mentos bij te doen.
Toch niet mijn huis.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het neutraliseren door er een Mentos bij te doen.
Waarom wilde ze dat 3x aanslaan dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaalprijs was 7,99, maar kassamens sloeg dat 3x aan, waardoor ik 15,98 euro teveel zou betalen voor die koffie.
Manager moest erbij komen en corrigeren, kassarij achter mij zuchten.
Omdat zij een error in haar hoofd kreeg en dacht dat die prijs 7,99 per doosje was en da was nie..quote:
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het is ook nog niet midden in de vakantie. Het is het drukste weekend van het jaar nu: het begin van de zomervakantie in regio midden
Hoeveel was het dan per doosje?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat zij een error in haar hoofd kreeg en dacht dat die prijs 7,99 per doosje was en da was nie..
7,99 / 3quote:
Oh, goedkope koffie danquote:
Komende week weer zomers.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh, het is toch nog herfst/ lente ?
waarschijnlijk niet los te koop. in een krimpfolietje. dat de kassamuts denkt.... ow laat ik eens bedenken dat dat krimpfolie er voor de sier om zit en 3 keer de barcode scannenquote:
Ja, dat was de reden dat ik de koffie meenamquote:
quote:
Ja, dat krijg je dus als ze zelf proberen na te denken.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet los te koop. in een krimpfolietje. dat de kassamuts denkt.... ow laat ik eens bedenken dat dat krimpfolie er voor de sier om zit en 3 keer de barcode scannen
Wat ?quote:Witlofskincare
Had je aflevering 0 gezien van B&B vol liefde?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:27 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash fucking mooi man daar waar ze nu fietsen
Nee. Je smilie zegt al genoeg denk ikquote:Op zondag 14 juli 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je aflevering 0 gezien van B&B vol liefde?
Beetje een recap van hoe het de oud-deelnemers is vergaan
Walter (55 of zo?) heeft nu een relatie met iemand van 27 en er werden grapjes gemaakt over of hij haar vader was en verder ging het downhill vanaf daar, dus je hebt niet direct iets gemist.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Walter (55 of zo?) heeft nu een relatie met iemand van 27 en er werden grapjes gemaakt over of hij haar vader was en verder ging het downhill vanaf daar, dus je hebt niet direct iets gemist.
Ja, doe normiequote:
Ja zou daar best weer eens heen willen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:27 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash fucking mooi man daar waar ze nu fietsen
Welke is het?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was de reden dat ik de koffie meenam
Zal verder niet te zuipen zijn, maar goed.
Ergens vind ik het wel een verfrissende naam, maar wat bilal zegt.. moet dan denken aan witlof met kaas uit de ovenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon ut merk
https://witlofskincare.nl(...)-ibNDNRoCz-AQAvD_BwE
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.quote:
ben er vroeger wel eens geweest met mijn ouders.Zou ook wel weer willen een keer.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zou daar best weer eens heen willen.
Ja nou en Jacob had gewoon even z'n Tinderdate uitgenodigd voor de afleveringquote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.
Ik zal het niet op smerenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel een verfrissende naam, maar wat bilal zegt.. moet dan denken aan witlof met kaas uit de oven
Ja, maar dan zal je ook nooit weten of het werkt.quote:
Nu weet ik zeker dat ik aflevering 0 niet ga kijken.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou en Jacob had gewoon even z'n Tinderdate uitgenodigd voor de afleveringJoejoe
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.
Ik ben een keertje vanuit Barcelona een dag met een huurauto naar Andorra gereden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
ben er vroeger wel eens geweest met mijn ouders.Zou ook wel weer willen een keer.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik aflevering 0 niet ga kijken.
wandelse.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga nu maar eens echt hardlopen. Moest nog eerst eten en drinken...![]()
Ik ben 43, geen 45quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wandelse.
heb je je stokken mee voor de nordic walk?
Ben vroeger vaak op wintersport geweest in Andorraquote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben een keertje vanuit Barcelona een dag met een huurauto naar Andorra gereden.
Zo, jij had er zin in.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben een keertje vanuit Barcelona een dag met een huurauto naar Andorra gereden.
ben je in elk geval meer dan een half jaar ouder dan ikquote:
Ja 530 km waarvan 7 snelweg en de rest provinciaal. Draaien keren en de hele dag van 2 naar 3 en weer terug schakelen. Met de hand. Leuk manquote:
Is net 200 km ofzo, dat valt wel mee toch?quote:
met je neus was vast leukerquote:Op zondag 14 juli 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 530 km waarvan 7 snelweg en de rest provinciaal. Draaien keren en de hele dag van 2 naar 3 en weer terug schakelen. Met de hand. Leuk man
Ik zat 2 maanden geleden in het vliegtuig naar m'n zomervakantie. Voor mij is dat besef van tijd helemaal stuk, zeker in combinatie met de eeuwige herfst.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Half juli is niet het midden van de zomer. Al voelt dat soms wel al zo.
wat?!?!?!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat 2 maanden geleden in het vliegtuig naar m'n zomervakantie
Huuuuhquote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat?!?!?!
Ben jij op vakantie geweest?!?!?!?!!
Je slechte grap eindeloos herhalen maakt hem niet minder slecht.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat?!?!?!
Ik zou zo'n uitstapje niet vanuit Barcelona doen eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is net 200 km ofzo, dat valt wel mee toch?
ben je al van je jetlag af?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je slechte grap eindeloos herhalen maakt hem niet minder slecht.
klusjes kunnen wel afleiding zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben doodzenuwachtig voor het toelatingsexamen. Al een tijdje.
En mensen in m'n omgeving zijn begripvol en aanmoedigend.
Mijn moeder begint steeds over wanneer ik klusjes ga doen. Krijg er een hoge bloeddruk van.
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je slechte grap eindeloos herhalen maakt hem niet minder slecht.
Gewoon even die klusjes doen? En afleding EN moeders de wind uit de zeilenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn moeder begint steeds over wanneer ik klusjes ga doen. Krijg er een hoge bloeddruk van.
okeujquote:Op zondag 14 juli 2024 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee want ik ga vanmiddag leren. En dat is niet de reden waarom ze er steeds om vraagt.
Beetje zonde van je dag. Andorra verdient wel meer dan een paar uurtjes tussen twee lange autoritten inquote:Op zondag 14 juli 2024 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is net 200 km ofzo, dat valt wel mee toch?
Ja dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje zonde van je dag. Andorra verdient wel meer dan een paar uurtjes tussen twee lange autoritten in
Stop de persen hoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat?!?!?!
Elke ochtend voor de spiegel staan en zeggen dat je het kan.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Wel specifiek zeggen wat je kan, anders krijg je zo'n raar resultaat.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Elke ochtend voor de spiegel staan en zeggen dat je het kan.
Nee ik zou er gewoon apart naartoe gaan voor een weekje. Al werd ik de laatste keer wel gestopt door de douane voor een controle waar ze de hele auto gingen doorzoeken. Tja jonge man alleen in auto met buitenlands kenteken in een niet EU land met lage belastingen, dan gaan ze er van uit dat je daar alleen je auto vol komt laden met goedkope zooiquote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou zo'n uitstapje niet vanuit Barcelona doen eigenlijk.
Het is zeker een verfrissende naam. Ik heb toch even geklikt ook. Doet me een beetje denken aan zo'n lijn die er vroeger was met carrot en nog enkele andere fruit/groente. Dat vond ik trouwens fijne producten.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel een verfrissende naam, maar wat bilal zegt.. moet dan denken aan witlof met kaas uit de oven
Welke lijn gebruik je nu?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is zeker een verfrissende naam. Ik heb toch even geklikt ook. Doet me een beetje denken aan zo'n lijn die er vroeger was met carrot en nog enkele andere fruit/groente. Dat vond ik trouwens fijne producten.
kan wel in die reclame folders die hier vanmorgen in de bus werden gedramdquote:
Ja, lijkt mij erg leukquote:Op zondag 14 juli 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan wel in die reclame folders die hier vanmorgen in de bus werden gedramd
Ik kan net zo goed een nee nee sticker hebben, want ik krijg helemaal niets meer van die zooiquote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen folders meer, want volgens mij wil niemand hier in de buurt nog folders lopen.
ik heb een nee neequote:Op zondag 14 juli 2024 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik krijg geen folders meer, want volgens mij wil niemand hier in de buurt nog folders lopen.
Waarom zou je dat doen? Het is meer werk voor je en je veroorzaakt willens en wetens onnodig irritatie. En je weet zeker dat het je niets positiefs zal opleveren.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:48 schreef Nizno het volgende:
Ben er inmiddels achter dat in je bus punt nl bedacht heeft dat zij de stickers gaan negeren en dat ze in 2022/2023 inventarisatie hebben gedaan van adressen waar geen sticker op zat..
nou das dus mislukt... die sticker zit er al 8 jaar bij me
ik krijg mailtje van de appie.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Denk ook niet dat het echt winstgevend is. Veel kijken in een app waar je alles hiervan kan zien
Nee nee is natuurlijk een dubbele ontkenning en dus eigenlijk jaquote:Op zondag 14 juli 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een nee nee
soms krijg ik wat in de bus, als ik het op tijd door heb bied ik de boel weer aan aan de bezorger.
blijkbaar doen ze het al minstens een half jaar als ik twitter en google mag geloven.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Het is meer werk voor je en je veroorzaakt willens en wetens onnodig irritatie. En je weet zeker dat het je niets positiefs zal opleveren.
Nu al een tijdje reinigingsoil en gezichtscreme van Rituals gebruikt. En nu ook Gladskin (rosacae).quote:Op zondag 14 juli 2024 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke lijn gebruik je nu?
Ik heb nu Biodermal en L'Oreal, maar ik gebruik echt alles door elkaar
Niet handig, maar ja..
NEE geen huis aan huis bladen NEE geen ongeadresseerd reclame drukwerkquote:Op zondag 14 juli 2024 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nee is natuurlijk een dubbele ontkenning en dus eigenlijk ja
Net zoiets als 'nooit geen.'quote:Op zondag 14 juli 2024 12:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee nee is natuurlijk een dubbele ontkenning en dus eigenlijk ja
volgens hun spotta zijn er mensen die wel hun reclamebladen willen hebben maar geen andere ofzoquote:Op zondag 14 juli 2024 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Het is meer werk voor je en je veroorzaakt willens en wetens onnodig irritatie. En je weet zeker dat het je niets positiefs zal opleveren.
Ben je daar tevreden over?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Nu al een tijdje reinigingsoil en gezichtscreme van Rituals gebruikt. En nu ook Gladskin (rosacae).
Wat ik ook wel interessant vindt wat ik zie op de site van Witlof is zo'n lipbeschermingsproduct met hoge beschermingsfactor. Ik moet toch altijd iets op m'n lippen om proberen te voorkomen dat ik weer eens een koortslip krijg.
nooit geen is altijd idd.quote:
Mensen kijken altijd heel raar als ik ze dat zeg.quote:
yup idemquote:Op zondag 14 juli 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen kijken altijd heel raar als ik ze dat zeg.
Alleen als je dat zegt?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen kijken altijd heel raar als ik ze dat zeg.
Die reinigingsolie vind ik wel heel fijn. De gezichtscrème van Rituals ben ik wisselend tevreden over haha. Die Gladskin vind ik voor nu wel fijn, omdat ik het idee heb dat het ook echt wel wat doet tegen de rosacea.quote:
naar jou kijken mensen altijd raar.. ik snap datquote:
Ik hoef helemaal niets te doen om ze raar te laten kijken.quote:
Hoevaak moet je smeren voor resultaat?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Die reinigingsolie vind ik wel heel fijn. De gezichtscrème van Rituals ben ik wisselend tevreden over haha. Die Gladskin vind ik voor nu wel fijn, omdat ik het idee heb dat het ook echt wel wat doet tegen de rosacea.
tss zit ik je te verdedigen.... doe je hem gelijk gevenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niets te doen om ze raar te laten kijken.
Dat is ook al een talent.
4E kijkt ook raar naar mij jaquote:Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
naar jou kijken mensen altijd raar.. ik snap dat
maar daarom hoef je je eigen ervaring niet op 4EBE te projecteren
Ja, ben nu nog een beetje zoekende voor wat betreft het reinigingsgedeelte.. had een goed tonic, maar ben vergeten welke dat was. Die deed echt wat voor m'n huid.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Die reinigingsolie vind ik wel heel fijn. De gezichtscrème van Rituals ben ik wisselend tevreden over haha. Die Gladskin vind ik voor nu wel fijn, omdat ik het idee heb dat het ook echt wel wat doet tegen de rosacea.
En vanavond de barbecue aanquote:Op zondag 14 juli 2024 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een weer! Wat een dag!
Mooiste TDF etappe, finale EK, net gesport en klaar voor de rest van de dag.
Ja, gewoon non-stop.quote:
haha jouw UIquote:Op zondag 14 juli 2024 12:56 schreef Shii het volgende:
[..]
4NSEBEquote:
Dat EK kan me geen reet schelen. Hup Spanje.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een weer! Wat een dag!
Mooiste TDF etappe, finale EK, net gesport en klaar voor de rest van de dag.
Tjoek tjoek?quote:
Ik neem niet veel tijd ervoor. Ik doe eigenlijk alleen 's ochtends.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoevaak moet je smeren voor resultaat?
Nee, oke. Duidelijk Fles.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat EK kan me geen reet schelen. Hup Spanje.
4NonStopEverBlackEyedquote:
quote:
Wil gewoon een mooie wedstrijd waarbij Spanje er 5 in schiet en excuses om bier te drinken.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat EK kan me geen reet schelen. Hup Spanje.
Geen crocks/sandalen?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:00 schreef Nattekat het volgende:
Die schoenen drogen ook echt voor geen meter op zo. Had gerekend op iets meer zon.
Dat wordt met slippers naar de supermarkt.
Kan ik ergens wel begrijpen jaquote:
Maak het nog erger.quote:
Bedankt voor je begrip!quote:
sandalen met witte sportsokken tot de knieenquote:
Nattekat is ook deels Duitsquote:Op zondag 14 juli 2024 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
sandalen met witte sportsokken tot de knieen
Nou jaa ik moet morgen weer werkenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wil gewoon een mooie wedstrijd waarbij Spanje er 5 in schiet en excuses om bier te drinken.
Dit is niet meer. Crocks met crewsocken is voor de hippe jeugd. Sneakers met korte sokken voor Boomersquote:Op zondag 14 juli 2024 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die zijn voor oude mensen.
NatzeKatzequote:
Kun je dat niet meer aan softy?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou jaa ik moet morgen weer werken![]()
Begint de wedstrijd weer om 21:00?
Ja dus. Kansloos. Dan zie ik er dus niks vanquote:
Nattefotzequote:
Hoe laat vertrek je dan naar je werk?quote:Op zondag 14 juli 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dus. Kansloos. Dan zie ik er dus niks van
Ja, heb dit EK 3 keer geprobeerd een wedstrijd te kijken. 3x in slaap gevallen.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dus. Kansloos. Dan zie ik er dus niks van
Dat was omdat ze wisten dat Frankrijk uit elkaar valt als ze een velddoelpunt zouden makenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze hebben ook weleens een bal in hun does gehad dus kan best zijn dat ze wat terug krijgen
Nou niet, ik werk thuis. Maar ik wil eigenlijk wel gewoon op tijd op bed liggen. Zodat mijn hoofd ook nog een beetje tot stilstand kan komen voor pakweg middernacht.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:07 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe laat vertrek je dan naar je werk?
Als het verlenging is met strafschoppen dan duurt het lang inderdaad, maar ik denk dat ik het toch wel wil zien. Ligt er ook een beetje aan of de wedstrijd spannend is om te kijken.
Snap ik. Verstandig als dat voor jou het beste werkt. Ik heb na zo'n weekend wel moeite om in slaap te komen trouwens, omdat ik dan uitgeslapen ben.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet, ik werk thuis. Maar ik wil eigenlijk wel gewoon op tijd op bed liggen. Zodat mijn hoofd ook nog een beetje tot stilstand kan komen voor pakweg middernacht.
Nou ja daarom ben ik er ook maar gewoon uit gekomen toen ik vanochtend om half 7 wakker was. Daardoor heb ik nu al een enorm goeie dag achter de rug, en tijd voor meerquote:Op zondag 14 juli 2024 13:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik. Verstandig als dat voor jou het beste werkt. Ik heb na zo'n weekend wel moeite om in slaap te komen trouwens, omdat ik dan uitgeslapen ben.
Weten we toch van je Bokitogodquote:Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga zondags rustig om 0:00 naar bed en om 6:00 eruit om 6:20 in de auto te zittenen 18:00 terug te zijn zodat ik om 19:00 kan sporten of wat anders. And repeat. Na 2-3 maanden ben ik dan moe en ga ik een week eerder naar bed. 23:00 en doe savonds minder.
Gewoon buiten zetten joh. Zon, wind, zo droog.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Die schoenen drogen zo traag op dat ik bang ben dat die morgen nog steeds niet bruikbaar zijn
Daar staan ze al de hele dag. Zon heeft het alleen te veel laten afweten, en daar heb ik op m'n balkon nog maar 1-2 uur van.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon buiten zetten joh. Zon, wind, zo droog.
heel herkenbaar.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja daarom ben ik er ook maar gewoon uit gekomen toen ik vanochtend om half 7 wakker was. Daardoor heb ik nu al een enorm goeie dag achter de rug, en tijd voor meer
Gewoon hard werken, goed voor iedereenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Sommigen hebben andere genen idd. Had hier een stratenmaker die werkt van 7:00 tot 15:30. Dan heeft die 3 dagen per week savonds een andere klus van 16:00 tot 21:00 en de andere avonden sport die in de sportschool. Maar hij is nooit moe zei ie. Misschien komt dat nog wel zei ie, maar geen zere spieren, niet moe.
Nou dan kun je mij ook afknallen hoor.
We kunnen niet allemaal stratenmaker wordenquote:Op zondag 14 juli 2024 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, goed voor iedereen
Hij had wel een mooi huis en 2 leuke auto’s.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hard werken, goed voor iedereen
Stukadoor, timmerman of metselaar kan ook nog.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal stratenmaker worden
Je moet wat met je geld hequote:Op zondag 14 juli 2024 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij had wel een mooi huis en 2 leuke auto’s.
Dan doet ie waarschijnlijk daarnaast niets meer in huis.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij had wel een mooi huis en 2 leuke auto’s.
Is leuk hoor. Alleen het landen ging even iets minder.quote:Op zondag 14 juli 2024 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind wel jammer dat ik dat echt niet durf.
Kon je ver varen of was het bijna windstilquote:Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Alleen het landen ging even iets minder.
Ik heb behoorlijk last van hoogtevrees. Ik ga dan op de bodem van dat mandje zitten en huilen de hele tijd tocht.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2024 14:11 schreef Nattekat het volgende:
Even uitbuiken en dan weer aan de sport
Dit keer wel netjes op tijd
Het blijft prachtig dat een goedje dat ooit brandbare lucht genoemd werd gebruikt werd om zo'n enorme ballon vol te pompenquote:
Tja, het is wel wat riskant inderdaad, maar ik geloof dat de bekleding ook van een ongelukkig materiaal was.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft prachtig dat een goedje dat ooit brandbare lucht genoemd werd gebruikt werd om zo'n enorme ballon vol te pompen
Ja met gerrie aan boord zou het zo gaan jaquote:
Het bestaan van helium werd trouwens eerder aangetoond op de zon dan op aarde. Daarom heet het ook zo (helios is zon in het Grieks).quote:Op zondag 14 juli 2024 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het blijft prachtig dat een goedje dat ooit brandbare lucht genoemd werd gebruikt werd om zo'n enorme ballon vol te pompen
zie nu net de mail weer van Odido.. Echt geweldig die verhoging van de snelheid. Heel fijnquote:Dit krijg je van ons.
Je maximum internetsnelheid gaat van 50 Mbit/s naar 100 Mbit/s. Daarmee kan je thuis nog sneller downloaden. Of moeiteloos op meerdere apparaten tegelijk internetten.
Kost je niks extra en hoef je niks voor te doen. Alleen maar ervaren. Fijn hè?
Ze brengen het alsof ze blij zijn met je maar dit is gewoon de nieuwe standaard snelheid van onze abonnementprijs.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:38 schreef Nizno het volgende:
Fijn
[..]
zie nu net de mail weer van Odido.. Echt geweldig die verhoging van de snelheid. Heel fijn
Welkom bij de bodemsnelheid van Ziggo.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:38 schreef Nizno het volgende:
Fijn
[..]
zie nu net de mail weer van Odido.. Echt geweldig die verhoging van de snelheid. Heel fijn
Stukje marketingquote:Op zondag 14 juli 2024 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze brengen het alsof ze blij zijn met je maar dit is gewoon de nieuwe standaard snelheid van onze abonnementprijs.
Geniet er maar even lekker vanquote:
uhuh en ik heb er ook zo ontiegelijk veel aan. doe mij lekker 50 laten houden en dan minder laten betalen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze brengen het alsof ze blij zijn met je maar dit is gewoon de nieuwe standaard snelheid van onze abonnementprijs.
Ach het is wel chill wanneer ik 2x per jaar een game download haha maar zal er verder weinig van merken.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
uhuh en ik heb er ook zo ontiegelijk veel aan. doe mij lekker 50 laten houden en dan minder laten betalen.
ik heb geen 10 films tegelijk meer in de download staan bij de popcorn hour.
enige keer dat ik veel snelheid zou willen hebben is als ik met 2 laptops en 1 tv F1 wil kijken, maar dat lukte me echt prima met 50
als ik al iets groots zou downloaden... of dat nou 15min duurt of 30. zou ik ook niet om malen.quote:Op zondag 14 juli 2024 14:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach het is wel chill wanneer ik 2x per jaar een game download haha maar zal er verder weinig van merken.
Nee boeit me ook niet maar goed nu het toch sneller gaat in vervolg. Geen idee wanneer dat in werking gaat trouwens.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik al iets groots zou downloaden... of dat nou 15min duurt of 30. zou ik ook niet om malen.
Je zal maar bang zijn om door Nizno gepakt te worden.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik stap nu de deur uit richting sportschool. Belofte weer nagekomen, Nizno heeft niets om me mee te pakken straks
Waar zie je me voor aan dan.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal maar bang zijn om door Nizno gepakt te worden.
* geeft schouderklopje en een sticker van Patrickquote:Op zondag 14 juli 2024 15:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan dan.
Ik gun haar die voeding gewoon niet.
quote:Op zondag 14 juli 2024 15:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik stap nu de deur uit richting sportschool. Belofte weer nagekomen, Nizno heeft niets om me mee te pakken straks
Vast gestolen tegen de tijd dat je thuis komtquote:Op zondag 14 juli 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
Eej berichtje dat mijn pakketje voor de deur ligt.
Nee joh. Doe dat zo vaak haha.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast gestolen tegen de tijd dat je thuis komt
Ja hoor. Alleen hele dure dingen doe ik niet maar er is nooit iets gejat.quote:
Ik had een keer een pakje van ongeveer 25 x 40 x 5 cm dat schuin tegen de voordeur aan stond. Met de mat er tegenaanquote:Op zondag 14 juli 2024 15:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen hele dure dingen doe ik niet maar er is nooit iets gejat.
Echt hequote:Op zondag 14 juli 2024 15:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier liggen zelfs plantenbakken aan een ketting omdat ze anders gejat worden
Niet je plantenbakken kinkshamen.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel denk ik dat ik helemaal achterin woon van de wijk en daar weinig mensen voor mijn huis langslopen. Als ik midden in de wijk had gewoond deed ik dit ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Bankje naast mijn deur staat er ook nog.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt heHier ook vaak tuinbanken en zo aan van die muurankers.
en ik maar denken dat Emmen zo'n krimmeneel kutgat wasquote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 14 juli 2024 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
Soms zit er dus een woning tussen die me wel heel tof lijkt.![]()
Maar hij staat nog een dag open en er zijn al bijna 900 reacties. Hmm.
Oh bij mij in de wijk wonen er ook genoeg maar zijn meer actief in andere delen van wijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en ik maar denken dat Emmen zo'n krimmeneel kutgat was
Ah ja die laten eigen volk met rust natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2024 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh bij mij in de wijk wonen er ook genoeg maar zijn meer actief in andere delen van wijk.
Heb weer zin om biljetjes te shoppen, maar jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier kun je je spullen buiten op straat lagen liggen, en iemand legt ze dan voor je aan de kant zodat ze niet overreden worden. Kun je ze ophalen morgen.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt heHier ook vaak tuinbanken en zo aan van die muurankers.
Ik vind trouwens ook van alles op straat hoor. Maar alleen geld neem ik mee. En soms statiegeldblikjes of flesjes als ik bijna thuis ben. Dan is het ook een beetje buurt opruimen. Maar ik vind ook weleens gereedschap, pas nog een hamer. En van de week nog een samsung tablet die gewoon ergens op een muurtje lag zonder iemand in de buurtquote:Op zondag 14 juli 2024 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier kun je je spullen buiten op straat lagen liggen, en iemand legt ze dan voor je aan de kant zodat ze niet overreden worden. Kun je ze ophalen morgen.
Gratis tabletquote:Op zondag 14 juli 2024 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind trouwens ook van alles op straat hoor. Maar alleen geld neem ik mee. En soms statiegeldblikjes of flesjes als ik bijna thuis ben. Dan is het ook een beetje buurt opruimen. Maar ik vind ook weleens gereedschap, pas nog een hamer. En van de week nog een samsung tablet die gewoon ergens op een muurtje lag zonder iemand in de buurt
Ja aan zoiets dacht ik wel meteen jaquote:Op zondag 14 juli 2024 16:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gratis tablet
Al zal je wel in een Youtube video zitten nu.
After eight maar dikkerrrrrrrquote:Op zondag 14 juli 2024 16:16 schreef Elvi het volgende:
omg ritter PFEFFERMINZ
https://www.candyxl.com/winkel/ritter-sport-chocolade-pepermunt/
Nee kut, dat is niet wat deze uitslag betekent.quote:De vakfederatie CGT heeft de Fransen al opgeroepen om die dag in het hele land de straat op te gaan, vooral ook bij het gebouw van de Assemblée in Parijs. "We eisen dat de uitslag van de verkiezingen gerespecteerd wordt en dat er een linkse regering komt", liet de CGT weten.
dat hebben ze ook nooit echt zo hoeven doen. Maar tis wel nodig willen ze een stabielere economie hebbenquote:Op zondag 14 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Die Fransen snappen echt niets van polderpolitiek
[..]
Nee kut, dat is niet wat deze uitslag betekent.
Dan maar weer de hele moederzooi in de fik steken zoals een paar jaar geleden.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Die Fransen snappen echt niets van polderpolitiek
[..]
Nee kut, dat is niet wat deze uitslag betekent.
die heb ik wel al eens gehad, is primaquote:Op zondag 14 juli 2024 16:16 schreef Elvi het volgende:
omg ritter PFEFFERMINZ
https://www.candyxl.com/winkel/ritter-sport-chocolade-pepermunt/
Kunnen we dat even uitstellen tot na de spelen?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan maar weer de hele moederzooi in de fik steken zoals een paar jaar geleden.
Ga ik niet over hequote:Op zondag 14 juli 2024 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen we dat even uitstellen tot na de spelen?
Duitslandgoden, hebben nog steeds het pinautomaat niet uitgevonden. Nou lopen ze daar 20 jaar achter, dus je zou toch denken dat het vrij snel z'n intrede moet doen.quote:De Duitse horeca ontving veel tevreden bezoekers, die hoogstens vreemd opkeken wanneer bleek dat er niet gepind kon worden.
Het schijnt de laatste jaren "beter" te gaan, maar Duitsland is nog steeds grotendeels een cashparadijs jaquote:Op zondag 14 juli 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitslandgoden, hebben nog steeds het pinautomaat niet uitgevonden. Nou lopen ze daar 20 jaar achter, dus je zou toch denken dat het vrij snel z'n intrede moet doen.
Ze lopen voorop door Cash=King te houden en nog een keer wat zwart te kunnen verdienen.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duitslandgoden, hebben nog steeds het pinautomaat niet uitgevonden. Nou lopen ze daar 20 jaar achter, dus je zou toch denken dat het vrij snel z'n intrede moet doen.
HERMANquote:Op zondag 14 juli 2024 16:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik fiets daar wel eens en ik kan je verzekeren dat ze daar nog niet zo ver zijn.
Ja hoor. Broekje gewoon aan want ik ben een wielerliefhebber van de kouwe grondquote:
Leuke varkenskoppen op hekken gespietst.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HERMAN
FINKERS
LEUGENAAR
ik ben er ook weleens geweest. Het is een leuk dorpske.
Eigenlijk was het de mug die achter hem rondzoemde. Kutmuggenquote:
Ik woon op 40 meter van een spoorlijn waar alleen maar remmende en optrekkende treinen langskomen.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik geniet van het gejank van boomers die nu op 200m een verdiepte autoweg moeten aanhoren
[ afbeelding ]
Ze hebben hier eindelijk een autoweg geopend die de A4 en A44 met elkaar verbindt en zo gigantisch veel verkeer weghaalt uit Leiden. Goed voor de mensen die langs die oude doorgaande weg wonen en goed voor mensen uit de Bollenstreek die nu eindelijk een fatsoenlijke poort naar de rest van Nederland hebben. En zij gaan janken dat het nu niet meer helemaal stil is
Eigenlijk moet ik daar eens naartoe aankomende week om zelf aan te horen hoe afschuwelijk het is
Maar jij hebt niet voor niets een treinen-ui dus jij vindt het blijkbaar leukquote:Op zondag 14 juli 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woon op 40 meter van een spoorlijn waar alleen maar remmende en optrekkende treinen langskomen.
4 per uur tussen Arnhem en Zwolle
4 per uur tussen Almelo en Amersfoort
4 per uur tussen Deventer en Amsterdam
4 sprinters per uur tussen Apeldoorn en Almelo
En nog een fuck ton goederentreinen.
Gejank om niks ik zeg het je.
Ik merk er gewoon helemaal niets van.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet voor niets een treinen-ui dus jij vindt het blijkbaar leuk
Ik durf te wedden dat ik hier meer lawaai heb van een wijkontsluitingsweg die tegen het zere been van velen ook dienst doet als doorgaande weg dan zij van die snelwegquote:Op zondag 14 juli 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik woon op 40 meter van een spoorlijn waar alleen maar remmende en optrekkende treinen langskomen.
woonde hemelsbreed op maximaal 100 meter van het rangeer terrein, kwamen treinen tot 02.30u ofzo binnen en gingen om 5.45u ofzo weer weg. sliep met het raam open aan de treinkantquote:Op zondag 14 juli 2024 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hoeft niet naar de oor-opspuiterij-winkelquote:Op zondag 14 juli 2024 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel soms met de ramen open en mooi weer hoor ik weleens de trein van 15km verderop
Niet lullen, waar jij woont heb je 3 spoorlijnen binnen 10 km.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Heel soms met de ramen open en mooi weer hoor ik weleens de trein van 15km verderop
Dan kan je toch alsnog een spoorlijn 15 km verderop hebben?quote:Op zondag 14 juli 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet lullen, waar jij woont heb je 3 spoorlijnen binnen 10 km.
Hoe weet jij nou waar ik woon, en de exacte aantal km weet ik niet, was een schatting. Maar 10km kan ook.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet lullen, waar jij woont heb je 3 spoorlijnen binnen 10 km.
Ja ook ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan kan je toch alsnog een spoorlijn 15 km verderop hebben?
D o p i n gquote:Op zondag 14 juli 2024 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Pogi rijdt Vini weer eens uit het wiel, dik een minuut. Alsof het een training is op donderdagavond.
Walgelijk. Gewoon vragen om geld en dan doen alsof hij het zelf bedacht heeft. Nou nou poe poe. Beter zegt Trump gewoon 100 miljoen toe uit zijn eigen vermogen voor de slachtoffers. Maar dat kan niet hequote:Op zondag 14 juli 2024 17:26 schreef DeZwabber het volgende:
Het financiële hoofd van Trump zijn campagne heeft een donatie-actie opgezet voor de slachtoffers van de aanslag.
Zou hij Trump daar ook onder rekenen? Lekker cashen.
Mag je niet zeggenquote:
Ik zeg het gewoon hoor. Kan me geen reet schelen. Dit is geen zuivere koffie.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je niet zeggen![]()
Ik heb er ook moeite mee hoor.
Mnja. Ik hou nog een slag om de arm maar eigenlijk is het lachwekkend.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon hoor. Kan me geen reet schelen. Dit is geen zuivere koffie.
Ik was in de tijd van Armstrong ook iemand die er niet in wilde geloven. Kwam als een keiharde klap toen het uiteraard wel zo was.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mnja. Ik hou nog een slag om de arm maar eigenlijk is het lachwekkend.
Vijf minuten sneller dan de snelste tijdens de dopingjaren. En dit zou dan clean zijn.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon hoor. Kan me geen reet schelen. Dit is geen zuivere koffie.
Ja precies dat.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vijf minuten sneller dan de snelste tijdens de dopingjaren. En dit zou dan clean zijn.
Tuurlijk, en niet alleen bij wielrennen.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedoel er zullen altijd mensen zijn die proberen de boel te flessen om te winnen...
Ach ja, eerst had je anabolen, toen EPO toen CERA en nu schijnt koolmonoxide weer iets hots te zijn. Het is een voortdurend kat-en-muisspel van innoveren en detecteren en de detecterende partij loopt per definitie achter de feiten aan. Het gaat misschien wat ver om te zeggen dat er DUS weer gerommeld is, maar je moet wel heel naïef zijn om dit gewoon met droge ogen aan te nemen. Dit kan niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was in de tijd van Armstrong ook iemand die er niet in wilde geloven. Kwam als een keiharde klap toen het uiteraard wel zo was.
quote:Op zondag 14 juli 2024 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, eerst had je anabolen, toen EPO toen CERA en nu schijnt koolmonoxide weer iets hots te zijn. Het is een voortdurend kat-en-muisspel van innoveren en detecteren en de detecterende partij loopt per definitie achter de feiten aan. Het gaat misschien wat ver om te zeggen dat er DUS weer gerommeld is, maar je moet wel heel naïef zijn om dit gewoon met droge ogen aan te nemen. Dit kan niet.
Okee eigenlijk spreek ik het ook gewoon uit
Want er zijn ook niet gigantisch veel technologische ontwikkelingen en verbeteringen in voeding, supplementen en trainingsleer geweest.quote:Op zondag 14 juli 2024 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vijf minuten sneller dan de snelste tijdens de dopingjaren. En dit zou dan clean zijn.
quote:Op zondag 14 juli 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Doping uit de sport bannen is gewoon onmogelijk
Nee klopt, was ook een aanvulling op :quote:Op zondag 14 juli 2024 17:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Tuurlijk, en niet alleen bij wielrennen.
quote:Op zondag 14 juli 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Doping uit de sport bannen is gewoon onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |