SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja ok, ik loop alleen maar hardquote:Op zondag 14 juli 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee.
Anders zou jij ook hardlopen
Oh?quote:
Ja, zo ben ik.quote:
Credits naar BOS voor de TTquote:
Geen idee wat een normaal staptempo is bij hardlopen, gisteren had ik 7359 in een uurquote:Op zondag 14 juli 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn staptempo is wandelend ongeveer even hoog
En een verschil is dat ik een uur wandelen wel vol kan houden.
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Het zou toch zonnig en droog worden vandaag?
ik vermoed... dat je pech hebtquote:Op zondag 14 juli 2024 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb er net een was in zitten om buiten te drogen.
Hopelijk gaat het niet regenen.
Ik heb ook altijd pech!quote:
B één nul nulquote:Op zondag 14 juli 2024 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd pech!
Gr gr B100
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.
Weet je nog dat ik vorige week zei dat er daar een file stond, toen was het nog geen lekker weer, nu wel en dan krijg je dus ditquote:Aanrijding met drie voertuigen vlak voor afrit van de Efteling: meerdere personen lichtgewond
KAATSHEUVEL - Meerdere mensen zijn zondagochtend lichtgewond geraakt bij een aanrijding met drie auto's op de Midden-Brabantweg in Kaatsheuvel.
https://www.bndestem.nl/1(...)chtgewond~ab11befe0/
Mooi weer-rijders?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Weet je nog dat ik vorige week zei dat er daar een file stond, toen was het nog geen lekker weer, nu wel en dan krijg je dus dit
Midden in is vaak rustig. Al helemaal als je de bouwvak van zuid en midden kan vermijden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
Wie gaat er midden in de zomervakantie nu voor zijn plezier naar de (b)Efteling.
Gewoon een vorm van zelfkastijdingquote:Op zondag 14 juli 2024 12:16 schreef Haags het volgende:
Wie gaat er midden in de zomervakantie nu voor zijn plezier naar de (b)Efteling.
Maar de bouwvvak is nog niet begonnenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Midden in is vaak rustig. Al helemaal als je de bouwvak van zuid en midden kan vermijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna 15,98 euro teveel betaald voor koffie in de aanbieding.
Moest even in wat enkels hangen, maar uiteindelijk kreeg ik het toch voor de prijs in de folder meewat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Totaalprijs was 7,99, maar kassamens sloeg dat 3x aan, waardoor ik 15,98 euro teveel zou betalen voor die koffie.quote:
Je kunt het neutraliseren door er een Mentos bij te doen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:21 schreef Ama het volgende:
Gaat een volle cola fles die is bevroren ontploffen als die gaat ontdooien? Alles is ineens bevroren hier in de koelkast.
Maar het is ook nog niet midden in de vakantie. Het is het drukste weekend van het jaar nu: het begin van de zomervakantie in regio middenquote:
En het vooral te filmen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het neutraliseren door er een Mentos bij te doen.
Toch niet mijn huis.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt het neutraliseren door er een Mentos bij te doen.
Waarom wilde ze dat 3x aanslaan dan?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaalprijs was 7,99, maar kassamens sloeg dat 3x aan, waardoor ik 15,98 euro teveel zou betalen voor die koffie.
Manager moest erbij komen en corrigeren, kassarij achter mij zuchten.
Omdat zij een error in haar hoofd kreeg en dacht dat die prijs 7,99 per doosje was en da was nie..quote:
Ja daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het is ook nog niet midden in de vakantie. Het is het drukste weekend van het jaar nu: het begin van de zomervakantie in regio midden
Hoeveel was het dan per doosje?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat zij een error in haar hoofd kreeg en dacht dat die prijs 7,99 per doosje was en da was nie..
7,99 / 3quote:
Oh, goedkope koffie danquote:
Komende week weer zomers.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Huh, het is toch nog herfst/ lente ?
waarschijnlijk niet los te koop. in een krimpfolietje. dat de kassamuts denkt.... ow laat ik eens bedenken dat dat krimpfolie er voor de sier om zit en 3 keer de barcode scannenquote:
Ja, dat was de reden dat ik de koffie meenamquote:
quote:
Ja, dat krijg je dus als ze zelf proberen na te denken.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet los te koop. in een krimpfolietje. dat de kassamuts denkt.... ow laat ik eens bedenken dat dat krimpfolie er voor de sier om zit en 3 keer de barcode scannen
Wat ?quote:Witlofskincare
Had je aflevering 0 gezien van B&B vol liefde?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:27 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash fucking mooi man daar waar ze nu fietsen
Nee. Je smilie zegt al genoeg denk ikquote:Op zondag 14 juli 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je aflevering 0 gezien van B&B vol liefde?
Beetje een recap van hoe het de oud-deelnemers is vergaan
Walter (55 of zo?) heeft nu een relatie met iemand van 27 en er werden grapjes gemaakt over of hij haar vader was en verder ging het downhill vanaf daar, dus je hebt niet direct iets gemist.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Walter (55 of zo?) heeft nu een relatie met iemand van 27 en er werden grapjes gemaakt over of hij haar vader was en verder ging het downhill vanaf daar, dus je hebt niet direct iets gemist.
Ja, doe normiequote:
Ja zou daar best weer eens heen willen.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:27 schreef Haags het volgende:
@:dr_flash fucking mooi man daar waar ze nu fietsen
Welke is het?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was de reden dat ik de koffie meenam
Zal verder niet te zuipen zijn, maar goed.
Ergens vind ik het wel een verfrissende naam, maar wat bilal zegt.. moet dan denken aan witlof met kaas uit de ovenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon ut merk
https://witlofskincare.nl(...)-ibNDNRoCz-AQAvD_BwE
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.quote:
ben er vroeger wel eens geweest met mijn ouders.Zou ook wel weer willen een keer.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zou daar best weer eens heen willen.
Ja nou en Jacob had gewoon even z'n Tinderdate uitgenodigd voor de afleveringquote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.
Ik zal het niet op smerenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel een verfrissende naam, maar wat bilal zegt.. moet dan denken aan witlof met kaas uit de oven
Ja, maar dan zal je ook nooit weten of het werkt.quote:
Nu weet ik zeker dat ik aflevering 0 niet ga kijken.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou en Jacob had gewoon even z'n Tinderdate uitgenodigd voor de afleveringJoejoe
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Beter gewoon niet meer terugkijken maar alleen nog vooruit. Terugkijken is eigenlijk nooit de moeite geweest.
Ik ben een keertje vanuit Barcelona een dag met een huurauto naar Andorra gereden.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:31 schreef Haags het volgende:
[..]
ben er vroeger wel eens geweest met mijn ouders.Zou ook wel weer willen een keer.
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik aflevering 0 niet ga kijken.
wandelse.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga nu maar eens echt hardlopen. Moest nog eerst eten en drinken...![]()
Ik ben 43, geen 45quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
wandelse.
heb je je stokken mee voor de nordic walk?
Ben vroeger vaak op wintersport geweest in Andorraquote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben een keertje vanuit Barcelona een dag met een huurauto naar Andorra gereden.
Zo, jij had er zin in.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben een keertje vanuit Barcelona een dag met een huurauto naar Andorra gereden.
ben je in elk geval meer dan een half jaar ouder dan ikquote:
Ja 530 km waarvan 7 snelweg en de rest provinciaal. Draaien keren en de hele dag van 2 naar 3 en weer terug schakelen. Met de hand. Leuk manquote:
Is net 200 km ofzo, dat valt wel mee toch?quote:
met je neus was vast leukerquote:Op zondag 14 juli 2024 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja 530 km waarvan 7 snelweg en de rest provinciaal. Draaien keren en de hele dag van 2 naar 3 en weer terug schakelen. Met de hand. Leuk man
Ik zat 2 maanden geleden in het vliegtuig naar m'n zomervakantie. Voor mij is dat besef van tijd helemaal stuk, zeker in combinatie met de eeuwige herfst.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Half juli is niet het midden van de zomer. Al voelt dat soms wel al zo.
wat?!?!?!quote:Op zondag 14 juli 2024 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat 2 maanden geleden in het vliegtuig naar m'n zomervakantie
Huuuuhquote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat?!?!?!
Ben jij op vakantie geweest?!?!?!?!!
Je slechte grap eindeloos herhalen maakt hem niet minder slecht.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat?!?!?!
Ik zou zo'n uitstapje niet vanuit Barcelona doen eigenlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is net 200 km ofzo, dat valt wel mee toch?
ben je al van je jetlag af?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je slechte grap eindeloos herhalen maakt hem niet minder slecht.
klusjes kunnen wel afleiding zijnquote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben doodzenuwachtig voor het toelatingsexamen. Al een tijdje.
En mensen in m'n omgeving zijn begripvol en aanmoedigend.
Mijn moeder begint steeds over wanneer ik klusjes ga doen. Krijg er een hoge bloeddruk van.
quote:
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je slechte grap eindeloos herhalen maakt hem niet minder slecht.
Gewoon even die klusjes doen? En afleding EN moeders de wind uit de zeilenquote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn moeder begint steeds over wanneer ik klusjes ga doen. Krijg er een hoge bloeddruk van.
okeujquote:Op zondag 14 juli 2024 12:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee want ik ga vanmiddag leren. En dat is niet de reden waarom ze er steeds om vraagt.
Beetje zonde van je dag. Andorra verdient wel meer dan een paar uurtjes tussen twee lange autoritten inquote:Op zondag 14 juli 2024 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is net 200 km ofzo, dat valt wel mee toch?
Ja dat wel natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beetje zonde van je dag. Andorra verdient wel meer dan een paar uurtjes tussen twee lange autoritten in
Stop de persen hoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat?!?!?!
Elke ochtend voor de spiegel staan en zeggen dat je het kan.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
Wel specifiek zeggen wat je kan, anders krijg je zo'n raar resultaat.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:44 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Elke ochtend voor de spiegel staan en zeggen dat je het kan.
Nee ik zou er gewoon apart naartoe gaan voor een weekje. Al werd ik de laatste keer wel gestopt door de douane voor een controle waar ze de hele auto gingen doorzoeken. Tja jonge man alleen in auto met buitenlands kenteken in een niet EU land met lage belastingen, dan gaan ze er van uit dat je daar alleen je auto vol komt laden met goedkope zooiquote:Op zondag 14 juli 2024 12:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zou zo'n uitstapje niet vanuit Barcelona doen eigenlijk.
Het is zeker een verfrissende naam. Ik heb toch even geklikt ook. Doet me een beetje denken aan zo'n lijn die er vroeger was met carrot en nog enkele andere fruit/groente. Dat vond ik trouwens fijne producten.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel een verfrissende naam, maar wat bilal zegt.. moet dan denken aan witlof met kaas uit de oven
Welke lijn gebruik je nu?quote:Op zondag 14 juli 2024 12:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is zeker een verfrissende naam. Ik heb toch even geklikt ook. Doet me een beetje denken aan zo'n lijn die er vroeger was met carrot en nog enkele andere fruit/groente. Dat vond ik trouwens fijne producten.
kan wel in die reclame folders die hier vanmorgen in de bus werden gedramdquote:
Ja, lijkt mij erg leukquote:Op zondag 14 juli 2024 12:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan wel in die reclame folders die hier vanmorgen in de bus werden gedramd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |