Het beeld wat we in Nederland over het algemeen voorgeschoteld krijgen is bepaald niet objectief. Enkele uitzondering daargelaten. Ik vind Raymond Mens wat dat betreft een uitzondering. Goed geïnformeerd en probeert neutraal te berichten.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:30 schreef recursief het volgende: [..] Och tering, het beeld dat de wereld van Trump heeft komt is onterecht en komt geheel en al voor rekening van de NOS
Natuurlijk, dat is de macht van de NOS he jongen.
Jazeker.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:30 schreef Akathisia het volgende: [..] Krijgt Baudet al beveiliging van de staat dan?
Dat is wel een creepy plan ja. Ik hoop toch dat het niet zover komt.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Jaeger85 het volgende: [..] https://en.m.wikipedia.org/wiki/Project_2025 Dan wordt dit ingevoerd en is een Amerikaanse christelijke facistische dictatuur een feit. De eerste stappen zijn al gezet de afgelopen maanden door de Supreme Court.
Handmaid's Tale wordt werkelijkheidquote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Project_2025
Dan wordt dit ingevoerd en is een Amerikaanse christelijke facistische dictatuur een feit. De eerste stappen zijn al gezet de afgelopen maanden door de Supreme Court.
Neem jij alles wat de idioten ter linkerzijde in de Dems roepen aan als het komend beleid van Biden?quote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan wordt dit ingevoerd en is een Amerikaanse christelijke facistische dictatuur een feit. De eerste stappen zijn al gezet de afgelopen maanden door de Supreme Court.
Gaat niet lukken. Het is een robuust stelsel.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Trump gaat wat in 2020 niet lukte nu wel doen: de democratie om zeep helpen.
Dit was dus precies wat meerdere users hebben aangegeven over de retoriek. Probeer deze claim nu eens te onderbouwen ..quote:Op zondag 14 juli 2024 10:32 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik denk dat hij een eind gaat komenquote:Op zondag 14 juli 2024 10:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Gaat niet lukken. Het is een robuust stelsel.
Je kan nu semi-sarcastisch gaan doen, maar als jij denkt dat de NOS objectief is dan zet je jezelf voor lul. Wat is dat toch met jullie dat er altijd meteen overdreven moet worden om je punt te maken? Met je 'de wereld'. Het gaat om een deel van Nederland dat zich door de NOS laat beïnvloeden. Dat is logisch, want als goedgelovige Hollander ga je er toch vanuit dat de NOS je van neutrale verslaggeving voorziet.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:30 schreef recursief het volgende:
[..]
Och tering, het beeld dat de wereld van Trump heeft komt is onterecht en komt geheel en al voor rekening van de NOSNatuurlijk, dat is de macht van de NOS he jongen.
Nee, er komt geen burgeroorlog. Wat een zotte gedachte ook. Het is erg zat dat men zo ver van elkaar af staat op basis van welke partij je stemt. Maar buiten schietpartij hier en schietpartij daar gelukkig niet zeg.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Handmaid's Tale wordt werkelijkheid
Waarom dat dan per se meteen fascistisch is, snap ik niet helemaal.
Dan krijg je natuurlijk wel een burgeroorlog in Amerika, want California en New York gaan daar echt niet aan meedoen.
Dit circuleert al uren, je brengt niets nieuwsquote:
Had het hier nog niet gezienquote:Op zondag 14 juli 2024 10:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit circuleert al uren, je brengt niets nieuws
Als er een christelijke dictatuur wordt gesticht in de VS, kan het echt wel tot een burgeroorlog komen hoor.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, er komt geen burgeroorlog. Wat een zotte gedachte ook. Het is erg zat dat men zo ver van elkaar af staat op basis van welke partij je stemt. Maar buiten schietpartij hier en schietpartij daar gelukkig niet zeg.
Raymond Mens is echt heel goed, luister altijd alleen maar naar hem.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het beeld wat we in Nederland over het algemeen voorgeschoteld krijgen is bepaald niet objectief. Enkele uitzondering daargelaten. Ik vind Raymond Mens wat dat betreft een uitzondering. Goed geïnformeerd en probeert neutraal te berichten.
Dat lijkt me niet, er staan flinke wachtlijsten bij de GGZquote:Op zondag 14 juli 2024 10:30 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Krijgt Baudet al beveiliging van de staat dan?
Hij zal misschien wel antidemocratische wetten erdoor krijgen, maar zal toch teruggefloten worden als hij te ver gaat.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik denk dat hij een eind gaat komen
quote:Op zondag 14 juli 2024 10:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit was dus precies wat meerdere users hebben aangegeven over de retoriek. Probeer deze claim nu eens te onderbouwen ..
Waar zitten volgens jou nu precies de christelijke, facistische en dictatoriale elementen?
• Alle uitvoerende macht direct bij de presidentquote:The Project asserts that the entire executive branch is under the direct control of the president under Article II of the U.S. Constitution and unitary executive theory. It proposes reclassifying tens of thousands of federal civil service workers as political appointees in order to replace them with loyalists more willing to enable the next Republican president's policies. In doing so, proponents argue that the change would dismantle what they view as a vast, unaccountable, and mostly liberal government bureaucracy. The Project seeks to infuse the government and society with Christian values.
Een verschil tussen de Democraten en Republikeinen is toch wel dat de Republikeinse partij over lijkt te zijn genomen door de gestoorde extreme elementenquote:Op zondag 14 juli 2024 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Neem jij alles wat de idioten ter linkerzijde in de Dems roepen aan als het komend beleid van Biden?
Maar dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Als er een christelijke dictatuur wordt gesticht in de VS, kan het echt wel tot een burgeroorlog komen hoor.
Die zijn niet aan de macht bij de Dems. Deze idioten wel bij de Republieken.quote:Op zondag 14 juli 2024 10:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Neem jij alles wat de idioten ter linkerzijde in de Dems roepen aan als het komend beleid van Biden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |