Bedoel je nu je echte date of een van de Volo's?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is er wel. Heb ik ooit subtiel hier verteld op het forum
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 overquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedoel je nu je echte date of een van de Volo's?
En ik dacht dat er maar 3 warenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 over
Toch niet die met de bril? Die geeft Jan Smit-vibes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 over
Watch2gether is veranderd. Iedere keer als ik een nummer toevoeg krijg ik een piepklein scherm om op te kijken. Dus moet ik steeds refreshenquote:
Als je naar boven scrollt, dan is bij mij het schermpje weer grootquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Watch2gether is veranderd. Iedere keer als ik een nummer toevoeg krijg ik een piepklein scherm om op te kijken. Dus moet ik steeds refreshen
Bril Volo heeft wel een fijne stemquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch niet die met de bril? Die geeft Jan Smit-vibes.
Een per persoon! Moet te doen zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Als we nog drie liedjes toevoegen, dan gaan we door tot de volgende dag. Voor nu staat het einde ergens op ongeveer 23.53
Ik heb er nog eentje toegevoegdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Als we nog drie liedjes toevoegen, dan gaan we door tot de volgende dag. Voor nu staat het einde ergens op ongeveer 23.53
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje toegevoegd
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
Het huis van de ouders van Sieneke is onlangs beschoten
Ik verdenk jou!quote:
Die kerel links is vast niet de vader van Sieneke, dus neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |