Bedoel je nu je echte date of een van de Volo's?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is er wel. Heb ik ooit subtiel hier verteld op het forum
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 overquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedoel je nu je echte date of een van de Volo's?
En ik dacht dat er maar 3 warenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 over
Toch niet die met de bril? Die geeft Jan Smit-vibes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 over
Watch2gether is veranderd. Iedere keer als ik een nummer toevoeg krijg ik een piepklein scherm om op te kijken. Dus moet ik steeds refreshenquote:
Als je naar boven scrollt, dan is bij mij het schermpje weer grootquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Watch2gether is veranderd. Iedere keer als ik een nummer toevoeg krijg ik een piepklein scherm om op te kijken. Dus moet ik steeds refreshen
Bril Volo heeft wel een fijne stemquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch niet die met de bril? Die geeft Jan Smit-vibes.
Een per persoon! Moet te doen zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Als we nog drie liedjes toevoegen, dan gaan we door tot de volgende dag. Voor nu staat het einde ergens op ongeveer 23.53
Ik heb er nog eentje toegevoegdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Als we nog drie liedjes toevoegen, dan gaan we door tot de volgende dag. Voor nu staat het einde ergens op ongeveer 23.53
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje toegevoegd
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
Het huis van de ouders van Sieneke is onlangs beschoten
Ik verdenk jou!quote:
Die kerel links is vast niet de vader van Sieneke, dus neequote:
Kan ook mee naar Go_A, multifunctioneelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Een groene bolero is besteld voor het concert
Bestellinkje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Een groene bolero is besteld voor het concert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze komt het beste in de buurt. (Oke het is een vest)
Ik welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Hier heb ik geen actieve herinneringen aan
We geven meer gas dan de Formule 1!quote:
Beter dan dit wordt het nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is gewoon genieten!
Zou er dit jaar nog een regiosongfestival komen?
Goed nieuws! Moet ik het topic alvast kicken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
JA! 9 november.
Allemaal in de agenda blokken
OE, ik ben te laat denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:02 schreef NailQueen het volgende:
We komen snel bij de afsluiter. Als u nog een nummer wilt toevoegen kan dat nu nog.
Ja, mag!quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed nieuws! Moet ik het topic alvast kicken?
Zonder op te zoeken. Hoe heet de titel van dat liedje? H_T mag pas antwoorden nadat jij dat gedaan hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid
Het laatste rondje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder op te zoeken. Hoe heet de titel van dat liedje? H_T mag pas antwoorden nadat jij dat gedaan hebt.
Doe ik! (Laterquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mag!Er zijn al een paar artiesten bekend.
Ik had het niet geweten!quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder op te zoeken. Hoe heet de titel van dat liedje? H_T mag pas antwoorden nadat jij dat gedaan hebt.
Joost Klein of Kaarija.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
Stel dit was een echt songfestival. Wie had er dan gewonnen?
Welkom. Voeg gerust wat toequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:32 schreef sportfreak het volgende:
Ik schakel op het goede moment in zie ik
Volgens klikte ik per ongeluk even op willekeurige volgordequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
We slaan ineens een stuk of 10 liedjes over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |