Over Israel is al genoeg gezegd maar het nummer zelf was gewoon slecht. Als het ander land was geweest was het gesneuveld in de halve finale.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 21:42 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb een hekel aan hoe Israel probeerde om van deze inzending een propaganda machine te maken. Ik ben het eens met de oorspronkelijke beslissing van de EBU om ze mee te laten doen, maar er was vervolgens niemand die probeerde te voorkomen dat de boel escaleerde.
fairquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:02 schreef NailQueen het volgende:
Dons is een schat maar dit Rag'n'Bone Man nummer doet me helemaal niets.
Wij hadden Trijntje na Anouk en Ilse, dus nog niet per se. Maar het is nu wel een groot risico, ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:12 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen Sam Ryder officieel bestempelen als een toevalstreffer.
Eens, dat was een verkeerde keuze van de organisatie gegeven de omstandigheden (waar ze er wel meer van maakten)quote:
Het was al ongepast maar nu al helemaal. Wat ik heb gehoord is dat het in de zaal zelf ook stil werd.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens, dat was een verkeerde keuze van de organisatie gegeven de omstandigheden (waar ze er wel meer van maakten)
ook eens, ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:20 schreef NailQueen het volgende:
Hier had ook meer uitgehaald kunnen worden.
Waarom, het rijmt toch? ;pquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:40 schreef NailQueen het volgende:
Waking up in the morning and I'm, I'm feeling like ooh-la-la
It's about to go down 'cause I found out the truth, la-la
Daar krijg ik kromme tenen van
Dat inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:53 schreef NailQueen het volgende:
Ik was vergeten dat dit ook nog meedeed
Soms zijn de beslissingen van de muziekindustrie erg bijzonder.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Het blijft bijzonder dat dit op de reservebank zat voor de nationale finale en het nummer eigenlijk bedoeld was als een albumopvuller
Goede vraag. Blijkbaar geloven ze in ieder geval niet echt in de opbouw van hype onder de superfans.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil eigenlijk nog steeds weten waarom Frankrijk hun inzending zo vroeg bekend maakten.
Blijkbaar moet er een staging worden opgebouwd of iets dergelijks. Maar Frankrijk had niet zo veel nodig...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Waarom deze interval? We moeten er nog een
Ze wilden iemand op het podium hebben die kan dansen en zingen, waarbij de nadruk blijkbaar op dat eerste lag.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:10 schreef NailQueen het volgende:
Het heeft de oude cascada sound die ik heerlijk vind. Maar het verdiende een betere zangeres.
Zoals gezegd slaag ik er op mijn laptop niet in een volledige ranking te maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:13 schreef NailQueen het volgende:
12. Zwitserland
10. Litouwen
8. Kroatie
7. Oekraine
6. Armenie
5. Frankrijk
4. Ierland
3. Italie
2. Spanje
1. Estland
Hier kom ik op uit
Ook een goede keuze. Ik heb hem voor zometeen slechts 1x klaar gezet.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:14 schreef NailQueen het volgende:
In leeuwarden hadden ze na Oostenrijk de stekker eruit getrokken. En werd Europapa op repeat gezet
Ze hadden voor eigen intervals gezorgd en dat is maar goed ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ook een goede keuze. Ik heb hem voor zometeen slechts 1x klaar gezet.
Ik wilde net zeggen, kan je je een Zweedse inzendig uit de afgelopen 10 jaar bedenken die op deze manier goed een reprise zou kunnen geven?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:18 schreef NailQueen het volgende:
Konden ze die tol niet even terugbrengen? Alsnog weet Nemo het te brengen hoor
Opzich zie ik het Mans het wel doen. Maar het zou erg leeg aanvoelenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 23:20 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, kan je je een Zweedse inzendig uit de afgelopen 10 jaar bedenken die op deze manier goed een reprise zou kunnen geven?
Als het gewoon een willekeurige is dan is voor mij de dag zelf primaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 15:08 schreef Sableheart het volgende:
Ook vanavond organiseer ik niet.
Ik wil nog steeds af en toe organiseren, maar dat gaat veel meer op ad hoc basis worden. Voor mijn beeldvorming: hoe lang van te voren moeten anderen weten dat het is, om mee te kijken?
Waarschijnlijk gaat het vaak, als ik nog iets neer zet, op deze manier zijn. Dat ik op de avond zelf tot de conclusie kom dat ik beschikbaar ben en iets in wil starten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 20:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Als het gewoon een willekeurige is dan is voor mij de dag zelf primaBij een initiatief om bijvoorbeeld een week voor het nieuwe ESF de editie van vorig jaar te kijken is wat eerder wel lekker, want dan willen er misschien meer mensen meekijken
Ik kijk eerst nog een beroerde film, maar daarna ben ik erbijquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:41 schreef NailQueen het volgende:
Joejoe! Ik weet niet of de retro vanavond doorgaat maar hier ook even een belangrijke mededeling.
Het is terug van weggeweest: De Random Afterparty! Een avondje met ESF liedjes waar we zin in hebben. Jij vraagt, wij draaien. We beginnen om 22.00 uur. Mocht de retro toch doorgaan beginnen we uiteraard na de oude editie
(Niet heel random maar die naam kunnen we niet meer veranderen)
Terecht ook, ze waren een van mijn favorietenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Zij hebben meer punten gekregen dan Senhit en Florida in de finale
Oei, goeie vraag. Ik wil er eigenlijk wel een keer heenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:14 schreef NailQueen het volgende:
Bestaat de Nicole & Hugo museum nog in Belgie? #durftevragen
Gezellig. Wat wil je horen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
Mijn beroerde film over Al Qaida-zombies is klaar, dus ik kom er zo aan
Welke hoogte kan je halen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, @:NailQueen, is het de bedoeling dat ik je af en toe hoor meezingen met de nummers? Is dat ook nieuw bij Watch2Gether?
Laat we Albanie 2012 er maar niet bij zetten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel ik gerookt en gedronken heb.
JAAA! SUUS! DOEN!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laat we Albanie 2012 er maar niet bij zetten.
Karaoke-preparty voordat we naar Kaarija gaan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
En deze doe ik graag bij een karaoke. Met alle liefde
Ik ben druk aan het toevoegenquote:
Oh dat ligt er aan hoe laat ik bij het hotel ben. Anders wordt er erg kort van te voren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Karaoke-preparty voordat we naar Kaarija gaan?
Ik heb Cool Vibes jaren geluisterd zonder te weten dat het een ESF-nummer isquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje zegt me zo even niets.
En wat was je reactie toen je erachter kwam dat het een ESF-nummer is?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb Cool Vibes jaren geluisterd zonder te weten dat het een ESF-nummer is
ondergewaardeerde bangerquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:36 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje zegt me zo even niets.
Aangenaam verrastquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En wat was je reactie toen je erachter kwam dat het een ESF-nummer is?
Nee, dit is een cover van een winnend songfestivallied.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:45 schreef NailQueen het volgende:
Dit komt uit een nationale finale?
Dat vond ik nou ook!quote:
Een afterparty zonder Ome Serhat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:50 schreef NailQueen het volgende:
Wat is een afterparty zonder Ome Serhat?
Ik zie The party is over now nog nergens staanquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 22:50 schreef H_T het volgende:
Ai, nu al Serhat. Dan zit het er vast bijna op
Gestrand in de voorronde helaas. Dezelfde groep heeft het ook nog eens geprobeerd met I love my bearquote:
Owja, die wordt nog wel regelmatig gedraaid bij feestjes van Bear Necessityquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Gestrand in de voorronde helaas. Dezelfde groep heeft het ook nog eens geprobeerd met I love my bear
Ik ook!quote:
Is het nog nodig dat ik om meer details vraag of klopt mijn vermoeden waarschijnlijk wel?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, die wordt nog wel regelmatig gedraaid bij feestjes van Bear Necessity
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het nog nodig dat ik om meer details vraag of klopt mijn vermoeden waarschijnlijk wel?
Zij was wel een groot minpunt, want de toeters zijn geweldigquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
Die zangeres vond ik helemaal niets in dat nummer
Op wie heb je dibs?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
Ja mensen dit kan mijn bank niet aan hoor
[ afbeelding ]
Wie wil je claimen voor jezelf? Oorbel, bril, of die kerel met halfopen ogen?quote:
Zoveel leuker met deze stagingquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Deze heb ik natuurlijk wel een keer bij karaoke gedaan.
Die is er wel. Heb ik ooit subtiel hier verteld op het forumquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Wie wil je claimen voor jezelf? Oorbel, bril, of die kerel met halfopen ogen?
Bedoel je nu je echte date of een van de Volo's?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die is er wel. Heb ik ooit subtiel hier verteld op het forum
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 overquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bedoel je nu je echte date of een van de Volo's?
En ik dacht dat er maar 3 warenquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 over
Toch niet die met de bril? Die geeft Jan Smit-vibes.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De volo met oorbel valt af. Blijven er nog 3 over
Watch2gether is veranderd. Iedere keer als ik een nummer toevoeg krijg ik een piepklein scherm om op te kijken. Dus moet ik steeds refreshenquote:
Als je naar boven scrollt, dan is bij mij het schermpje weer grootquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Watch2gether is veranderd. Iedere keer als ik een nummer toevoeg krijg ik een piepklein scherm om op te kijken. Dus moet ik steeds refreshen
Bril Volo heeft wel een fijne stemquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toch niet die met de bril? Die geeft Jan Smit-vibes.
Een per persoon! Moet te doen zijnquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Als we nog drie liedjes toevoegen, dan gaan we door tot de volgende dag. Voor nu staat het einde ergens op ongeveer 23.53
Ik heb er nog eentje toegevoegdquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:35 schreef BillDauterive het volgende:
Als we nog drie liedjes toevoegen, dan gaan we door tot de volgende dag. Voor nu staat het einde ergens op ongeveer 23.53
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje toegevoegd
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:38 schreef H_T het volgende:
Het huis van de ouders van Sieneke is onlangs beschoten
Ik verdenk jou!quote:
Die kerel links is vast niet de vader van Sieneke, dus neequote:
Kan ook mee naar Go_A, multifunctioneelquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Een groene bolero is besteld voor het concert
Bestellinkje?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:46 schreef NailQueen het volgende:
Een groene bolero is besteld voor het concert
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze komt het beste in de buurt. (Oke het is een vest)
Ik welquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:51 schreef NailQueen het volgende:
Hier heb ik geen actieve herinneringen aan
We geven meer gas dan de Formule 1!quote:
Beter dan dit wordt het nietquote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:55 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is gewoon genieten!
Zou er dit jaar nog een regiosongfestival komen?
Goed nieuws! Moet ik het topic alvast kicken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 23:56 schreef BillDauterive het volgende:
JA! 9 november.
Allemaal in de agenda blokken
OE, ik ben te laat denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:02 schreef NailQueen het volgende:
We komen snel bij de afsluiter. Als u nog een nummer wilt toevoegen kan dat nu nog.
Ja, mag!quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Goed nieuws! Moet ik het topic alvast kicken?
Zonder op te zoeken. Hoe heet de titel van dat liedje? H_T mag pas antwoorden nadat jij dat gedaan hebt.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:07 schreef NailQueen het volgende:
Het is tijd. De hoogste tijd. U wordt weer bedankt voor een avond gezelligheid
Het laatste rondje?quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder op te zoeken. Hoe heet de titel van dat liedje? H_T mag pas antwoorden nadat jij dat gedaan hebt.
Doe ik! (Laterquote:Op zondag 11 augustus 2024 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, mag!Er zijn al een paar artiesten bekend.
Ik had het niet geweten!quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonder op te zoeken. Hoe heet de titel van dat liedje? H_T mag pas antwoorden nadat jij dat gedaan hebt.
Joost Klein of Kaarija.quote:Op zondag 11 augustus 2024 00:10 schreef NailQueen het volgende:
Stel dit was een echt songfestival. Wie had er dan gewonnen?
Welkom. Voeg gerust wat toequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:32 schreef sportfreak het volgende:
Ik schakel op het goede moment in zie ik
Volgens klikte ik per ongeluk even op willekeurige volgordequote:Op zaterdag 14 september 2024 22:33 schreef BillDauterive het volgende:
We slaan ineens een stuk of 10 liedjes over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |