Stoornissen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou ja, feiten zijn feiten.
"Syndromen"?
Spare me your zooi. Een normale discussie is hier onmogelijk zonder agressie en aanstellerij.quote:
Vast ook een stoornis.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Spare me your zooi. Een normale discussie is hier onmogelijk zonder agressie en aanstellerij.![]()
Ik ga
![]()
Wat een triest figuur ben jij zegquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:05 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Syndroom van Jill Helena: janken om het jankenBye bye now, have fun!
Feit is dat Ali veroordeeld is.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nou ja, feiten zijn feiten.
"Syndromen"?
Helemaal juist!!quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:36 schreef Molo het volgende:
Ali is veroordeeld
Een verkrachting ligt altijd en alleen aan de verkrachter, nooit aan het slachtoffer
Dat is zo helder, het laat dan ook nul ruimte voor andere meningen
Je haalt de betekenis van mening en feit door elkaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben maar even weg en het topic ontspoort. Waar kunnen we niet accepteren dat er verschillende meningen zijn.²
Dat je haar zaak zwak vindt, maakt nog niet dat je door een filmpje van Jill meteen maar de psychiater moet gaan uithangen. Waarom koos je ervoor om het niet meteen zoals hier boven uiteen te zetten?quote:Op dinsdag 16 juli 2024 18:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
O ja, dacht ze er anders over?
Samen met de wankele zaak die ze bracht, vind ik van niet. Daarbij afgaande op mijn BPS-alert.
Stel dat ze het (bps) heeft, en je dat optelt bij haar relatie van twee jaar met de dader en een verhaal dat nauwelijks enige toegevoegde waarde had, niet te gebruiken valt want ontbreken steunbewijs etc., had het moi verstandiger geleken om haar te skippen, inderdaad. Het had ook net zo makkelijk de zaak (de uitspraak) kunnen schaden.
Er was geen goede basis om haar neer te zetten op de witness stand. Een uiterst mager verhaal dat nauwelijks te staven valt of geloofwaardig genoeg was (voor mij). Dat ze haar verhaal in de rechtbank ook nog mocht brengen was -again:voor mij- een onbegrijpelijke keuze van het OM. Ik denk dat het OM dan ook heeft lopen pitten of te graag wilde..
Dat de rechter dan uit medelijden (denk ik!@) aangeeft haar verhaal wél te geloven, vind ik ook maar apart. Maar goed, zo zie ik het.
Ali B. had van mij 12 jaar ex btw mogen krijgen, dus daar heeft mijn visie verder niets mee te maken.
Maar niet voor de aanranding van Jill.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:36 schreef Molo het volgende:
Ali is veroordeeld
Een verkrachting ligt altijd en alleen aan de verkrachter, nooit aan het slachtoffer
Daar is geen bewijslast genoeg voor een veroordeling van Ali voor. That's itquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar niet voor de aanranding van Jill.
Exact.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:36 schreef Molo het volgende:
Ali is veroordeeld
Op zijn domme opmerking over borderline heeft hij ergens een punt. Bij haar verhaal had ik geen veroordeling verwacht. Waarom haar zaak toch voor de rechter laten komen? Ik geloof haar verhaal dat het zo is gegaan. Alleen zonder Naomi en Ellen was dit nooit voor de rechter gekomen. Laten we eerlijk wezen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar is geen bewijslast genoeg voor een veroordeling van Ali voor. That's it
Dat kan nog wel een jaar duren.quote:
Ja, echt achterlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2024 11:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan nog wel een jaar duren.
Jammer dat het zo lang duurt hè. Zowel voor Ali als de slachtoffers. Mag je weer een jaar wachten en door alle emoties heen gaan. Lijkt me allemaal niet goed voor de verwerking. En mocht Ali vrijgesproken worden, ook niet voor hem. Je hele leven staat stil. En het duurt allemaal al zo lang.
Voor mij is de oorzaak 100% een 'kronkel' in de kop van de verkrachter.....quote:Op dinsdag 16 juli 2024 19:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het hangt van de verkrachter af. Maar in principes kan alles een oorzaak van een verkrachting zijn. De mogelijkheden zijn in die zin onbegrensd.²
Hij houdt nogal van victimblaming.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Voor mij is de oorzaak 100% een 'kronkel' in de kop van de verkrachter.....
Da's wel een heel negatieve manier om ertegenaan te kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:01 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Voor mij is de oorzaak 100% een 'kronkel' in de kop van de verkrachter.....
Kan er ook met geen mogelijkheid positief naar kijken, sorry.quote:Op woensdag 17 juli 2024 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's wel een heel negatieve manier om ertegenaan te kijken.
Dan kunnen we dus helemaal niks doen aan het aantal verkrachtingen, nul beleid maken voor afname van het aantal incidenten. Word ik niet vrolijk van
Waarom zou je dat willen weten? Lijkt me alleen interessant als je iemand wilt Doxxen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Za het volgende:
Is Jill Helena eigenlijk haar artiestennaam, of heet ze echt zo?
Artiestennaam. Maar lijkt me niet boeiend verderquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:30 schreef Za het volgende:
Is Jill Helena eigenlijk haar artiestennaam, of heet ze echt zo?
Ga ff lekker fietsen johquote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat je haar zaak zwak vindt, maakt nog niet dat je door een filmpje van Jill meteen maar de psychiater moet gaan uithangen. Waarom koos je ervoor om het niet meteen zoals hier boven uiteen te zetten?
Tevens:
[ x ]
Als je verkracht wordt, doe je aangifte. Zoek je mensen op die je daarmee helpen. Of je er zelf dubieus opstaat of niet.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
.
Als je moreel kompas zo stuk is dat je twee jaar met een uiterst enge vent gaat die thuis een vrouw en kinderen heeft, en dan ook nog in het nieuws wilt komen voor een vermeende gebeurtenis, zonder te beseffen dat je er wel erg dubieus op staat, heb je ze voor mij niet allemaal op een rijtje.
Mag ik dat vinden op een fakking forum?
Mag je vinden, ik mag jou een enorme eikel vindenquote:Op woensdag 17 juli 2024 19:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga ff lekker fietsen joh![]()
Ik schreef na het zien van een filmpje dat m'n borderline-alert afging omdat ik een labiel persoon meende te zien dat twee jaar met een getrouwde creep een relatie had. Getuigt van een gebrek aan moreel kompas i.m.o. En ze gaf mij het gevoel door haar hele houding en over-acting dat ze wel 'ns uit rancune zou kunnen handelen. Dat impliceert nergens dat ik slachtoffers van zedendelicten in het algemeen devalueer![]()
In die post van me is ook werkelijk nergens een vleugje victim blaming (betekenis: het slachtoffer de schuld geven) te bespeuren of afbreuk gedaan aan verhalen van slachtoffers van verkrachting in het bijzonder.
Als je moreel kompas zo stuk is dat je twee jaar met een uiterst enge vent gaat die thuis een vrouw en kinderen heeft, en dan ook nog in het nieuws wilt komen voor een vermeende gebeurtenis, zonder te beseffen dat je er wel erg dubieus op staat, heb je ze voor mij niet allemaal op een rijtje.
Mag ik dat vinden op een fakking forum?
Je verdraait m'n woorden. Ik heb het specifiek over haar en haar gammele verhaal. Jij generaliseert het weer en hebt het over verkrachtingen in het algemeen. Goedkoop willen scoren, niets meer dan dat.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je verkracht wordt, doe je aangifte. Zoek je mensen op die je daarmee helpen. Of je er zelf dubieus opstaat of niet.
Dan mag jij vinden dat je ze dan niet allemaal op een rijtje hebt op een fakking forum, maar dan mag ik je een debiel vinden op een fakking forum.
Waarom zou je in vredesnaam geen aangifte doen en hulp zoeken als je verkracht bent, alleen omdat mensen dan wellicht iets van je vinden? Alleen een totaalidioot zou een verkrachting over zijn kant laten gaan om zoiets vluchtigs als een reputatie.
Van zo'n beperkte druif als jij is dat een complimentquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik mag jou een enorme eikel vinden
Omdat het vreemd is onder je artiestennaam aan een rechtszaak te deel te nemen?quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:35 schreef capricia het volgende:
Waarom zou je dat willen weten? Lijkt me alleen interessant als je iemand wilt Doxxen.
Waarom zou zij, alleen omdat ze er slecht uitkomt omdat ze een verhouding met een getrouwde man had, in vredesnaam niks doen als je verkracht wordt dan? Leg het me uit.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Je verdraait m'n woorden. Ik heb het specifiek over haar en haar gammele verhaal. Jij generaliseert het weer en hebt het over verkrachtingen in het algemeen. Goedkoop willen scoren, niets meer dan dat.
Er vanuitgaande dat ze verkracht is. Jij stelt gewoon al dat dit zo is. Mij geeft ze de vibes dat ze niet eerlijk is.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou zij, alleen omdat ze er slecht uitkomt omdat ze een verhouding met een getrouwde man had, in vredesnaam niks doen als je verkracht wordt dan? Leg het me uit.
Ik wil je wel begrijpen, maar het lukt gewoon niet helemaal. Ik wil best geloven dat je geen lul vent, maar je doet erg je best me van het tegendeel te overtuigen.
Voor haar is dat zo dus vanuit haar oogpunt postte is. jquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Er vanuitgaande dat ze verkracht is. Jij stelt gewoon al dat dit zo is. Mij geeft ze de vibes dat ze niet eerlijk is.
Begrijpend proberen te lezen zal je beeld van m'n mening wellicht veranderen (is niet spottend bedoeld). Maar van mij mag je me ook een lul vinden
De relevantie ontgaat me maar ik geloof heel erg in de theorie "gelegenheid maakt de dief". Daarnaast kan heel lang droog staan van een 7- een 8,5 maken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Jill Helena is ook niet de knapste zeg, tering.
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:30 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben benieuwd of bij het hoger beroep het OM haar verhaal meeneemt.
Te knap voor Ali.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is nog minder logisch dan @BansheeBoy zijn boobytrap en dat wil wat zeggenquote:Op woensdag 17 juli 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!
Zo kun je dus -als je echt wilt- elkaar de hele dag blijven aanvallen en kinderachtig uit de hoek komen zonder ook maar te pogen de ander te willen begrijpen.
Nee, niet: "slecht uitkomt" of gerelateerd aan "reputatie".quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor haar is dat zo dus vanuit haar oogpunt postte is. j
Jij zegt dat je niet snapt dat ze haar verhaal doet omdat ze er zelf slecht uitkomt. Maar als je zelf vindt dat je verkracht bent, dan maakt je reputatie je toch niks uit?
Los van het feit dat de rechtbank haar verhaal geloofwaardig acht
Volgens mij heb ik in een eerdere post je gelijk gegeven.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoe durf je!@ Victim blaming door hier aan te twijfelen!!! Schandalig, de gore lef!!!
Zo kun je dus -als je echt wilt- elkaar de hele dag blijven aanvallen en kinderachtig uit de hoek komen zonder ook maar te pogen de ander te willen begrijpen.
Dat je deze post weer niet op waarde weet te schatten wekt geen verbazing meer.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit is nog minder logisch dan @:bansheeboy zijn boobytrap en dat wil wat zeggen
I know. Ik vond jou dan ook een van de mildere users als het ging om normaal reageren op iemand (moi) z'n mening.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik in een eerdere post je gelijk gegeven.
Slechte huid. Kan ze niets aan doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |