Hmm nee niet mee eens.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
als ik in china zou zijn geboren zou ik Chinees zijn (want chinees paspoort en geboren op chinees grondgebied), maar geen Chinees (ik ben etnisch nog steeds een blanke hollander).
Ik weet dat het helemaal hip is tegenwoordig dat je bent wat je zegt te zijn, maar ik kan honderd keer in china geboren worden, elke chinees zal zien dat ik geen chinees ben. Sterker; iedereen op de hele wereld ziet dat ik geen chinees ben.
Witte, zwarte, gele en beige Amerikanen accepteren we toch ook als Amerikanen. We kennen allemaal de geschiedenis. Hun roots liggen daar niet. Roodhuiden zijn de echte Amerikanen.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ja, en hij noemt zich 'marokkaanse nederlander'. Mensen halen etniciteit/afkomst en een paspoort nogal eens door elkaar. Hij is Nederlander vanwege z'n paspoort, meer niet.
En allebei niet blond, van Wilders kun je zelfs het blank zijn ter discussie stellen.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Baudet, Wilders. Een pot nat. Baudet snoepte veel kiezers van Wilders indertijd en nu vice versa. Domme wappies die alles geloven wat de Telegraaf zich voorschotelt.
Ja want de veroordeling van de zaken waar je van beticht werd kwamen puur door zijn Mocro zijn, en hadden niets met zijn gedragingen te makenquote:Op zondag 14 juli 2024 14:24 schreef Origami94 het volgende:
Als Ali B een Nederlander was was hij vrijgesproken
Alledrie die kleuren ken ik niet, maar als je blanken, indianen, latino's en zwarten bedoelt, die heten allemaal anders. Daarbij is Amerika wel een geval apart. Amerika is het land dat immigratie zo'n beetje heeft uitgevonden en waar land werd weggegeven aan wie er ook maar heen kwam. Ze lopen wat dat betreft een paar honderd jaar voor op ons, maar ook daar ben je op papier Amerikaan, maar etnisch natuurlijk niet zomaar. Je etniciteit houdt NUL rekening met landsgrenzen. En ja Ali B is Nederlander, maar hij is geen volbloed Nederlander. Hell, hij noemt zichzelf dat niet eens. En als ik in Marokko ga wonen zal ik ook ZEKER geen Marokkaan worden genoemd door de lokale bevolking. Zo werkt het als je jezelf politiek correct uit wil drukken, maar in de werkelijkheid reageren mensen toch net even anders.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Witte, zwarte, gele en beige Amerikanen accepteren we toch ook als Amerikanen. We kennen allemaal de geschiedenis. Hun roots liggen daar niet. Roodhuiden zijn de echte Amerikanen.
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja want de veroordeling van de zaken waar je van beticht werd kwamen puur door zijn Mocro zijn, en hadden niets met zijn gedragingen te maken
Ok, dus precies wat ik zeg. Ali B is op papier Nederlander, maar biologisch gezien geen noordwest-europeaan. En daarmee dus ook geen Nederlander. We zijn het dus gewoon eensquote:Op zondag 14 juli 2024 15:21 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Hmm nee niet mee eens.
Ali B. is niet Kaukasisch/Westers. Wel Nederlander.
Jij zou niet Aziatisch zijn. Wel Chinees.
Vind ik dan.
https://nos.nl/artikel/24(...)t-minderjarig-meisjequote:Op zondag 14 juli 2024 15:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja.
Zelfde reden waarom Marco Borsato niet vervolgd werd
Is natuurlijk volledig irrelevant voor het werkelijke probleem.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 03:47 schreef Electric_Eye het volgende:
Ja maar dit vind ik dan toch heel naďef.
Witte zuid-afrikanen, Australiërs en Nieuw Zeelanders accepteren we toch ook gewoon.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Alledrie die kleuren ken ik niet, maar als je blanken, indianen, latino's en zwarten bedoelt, die heten allemaal anders. Daarbij is Amerika wel een geval apart. Amerika is het land dat immigratie zo'n beetje heeft uitgevonden en waar land werd weggegeven aan wie er ook maar heen kwam. Ze lopen wat dat betreft een paar honderd jaar voor op ons, maar ook daar ben je op papier Amerikaan, maar etnisch natuurlijk niet zomaar. Je etniciteit houdt NUL rekening met landsgrenzen. En ja Ali B is Nederlander, maar hij is geen volbloed Nederlander. Hell, hij noemt zichzelf dat niet eens. En als ik in Marokko ga wonen zal ik ook ZEKER geen Marokkaan worden genoemd door de lokale bevolking. Zo werkt het als je jezelf politiek correct uit wil drukken, maar in de werkelijkheid reageren mensen toch net even anders.
Ik accepteer heel de achterlijke term 'wit' niet. Verder zeg ik toch niet dat ik Ali B niet accepteer als Nederlanderquote:Op zondag 14 juli 2024 15:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Witte zuid-afrikanen, Australiërs en Nieuw Zeelanders accepteren we toch ook gewoon.
Laat ze beginnen zichzelf Nederlander te noemen. Dat zou een mooie stap zijn. Maar iedereen die een Nederlands paspoort heeft is een Nederlander.quote:Door gepraat zoals jij nu doet, worden de kinderen van migranten nooit als Nederlander gezien. Het is dan ook niet vreemd dat zij zich als niet Nederlander identificeren. Hoeveelste generatie is voor jou dan wel Nederlander?
Ik heb dat maar weinig meegemaakt bij blanke Amerikanen, maar ik zie verder ook niet echt hoe dat relevant isquote:En op Amerika terug te komen. Witte Amerikanen vertellen maar als te graag over hun Europese roots.
Wellicht omdat hij nooit als Nederlander wordt aangezien. Zelf s als hij zich Nederlander zou noemen vinden sommige dat hij het niet is.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:18 schreef capricia het volgende:
Hij noemt zichzelf Marokkaan.
Knuffelmarokkaan.
Dus hij ziet zichzelf zo. En verdiende altijd bakken met geld door zichzelf zo neer te zetten.
Het lijkt me dan niet vreemd als mensen hem nu ook Marokkaan noemen.
Het was zijn commerciële succes. Zijn verdienmodel.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht omdat hij nooit als Nederlander wordt aangezien. Zelf s als hij zich Nederlander zou noemen vinden sommige dat hij het niet is.
Dit. Daar vind ik verder niets mis mee maar dan moet je hem nu niet plotseling anders gaan noemen.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was zijn commerciële succes. Zijn verdienmodel.
Voor het gebeuren waren ze “echte” vriendenquote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ali B en songfestival
Anouk deed nog meer opmerkelijke uitspraken, bijvoorbeeld over haar voormalig Voice-collega Ali B. Die werd vrijdag veroordeeld tot twee jaar cel vanwege een verkrachting en een poging daartoe.
Na het zingen van Everything you are will be lost zei ze: ,,Fijn idee toch? Dat alles wordt vergeten als je dood bent. Behalve als je wordt veroordeeld voor verkrachting? Oh, was dat te vroeg?’’
https://www.ad.nl/show/an(...)n-iedereen~a2b5ca4d/
Anouk![]()
Neequote:Op zondag 14 juli 2024 15:37 schreef Danny het volgende:
[..]
Ok, dus precies wat ik zeg. Ali B is op papier Nederlander, maar biologisch gezien geen noordwest-europeaan. En daarmee dus ook geen Nederlander. We zijn het dus gewoon eens
Met andere woorden ze kan niet pijpenquote:Op zondag 14 juli 2024 05:03 schreef Alicia76 het volgende:
[..]
Nee, het is niet dat hij een vrouw in het b
[..]
Nee, het is niet zo dat hij veroordeeld is van het van haar fiets trekken van een meisje in het bos en haar daarna gedwongen zou hebben tot seks. Dit is heel iets anders. Ali wordt alleen verdacht van het penetreren van een vrouw met zijn vingers terwijl zij Ronny Flex aan het pijpen was. Snap je het verschil?
Met andere woorden: Ronnie Flex liegt?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:44 schreef klipper het volgende:
[..]
Met andere woorden ze kan niet pijpen
Lijkt mij sterk dat als je gepijpt wordt en een ander steekt wat dan ook in de vagina van degene die je pijpt dat je er niets van merkt.
Er had echt wel een schokgolf door het lichaam moeten gaa….
In de Nederlandse geschiedenis zijn er wel vaker grote groepen migranten naar Nederland gekomen. De meeste daarvan zijn nauwelijks nog als zodanig herkenbaar omdat ze zich geassimileerd hebben. Hun afstammelingen worden nu dus als Nederlanders gezien.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:42 schreef potjecreme het volgende:
Door gepraat zoals jij nu doet, worden de kinderen van migranten nooit als Nederlander gezien. Het is dan ook niet vreemd dat zij zich als niet Nederlander identificeren. Hoeveelste generatie is voor jou dan wel Nederlander?
Hij zegt dat er commotie was. Waarover precies weet hij niet.quote:Op zondag 14 juli 2024 16:44 schreef klipper het volgende:
[..]
Met andere woorden ze kan niet pijpen
Lijkt mij sterk dat als je gepijpt wordt en een ander steekt wat dan ook in de vagina van degene die je pijpt dat je er niets van merkt.
Er had echt wel een schokgolf door het lichaam moeten gaa….
Is dat die Ronnie Flex die onder contract staat van het bedrijf van de vrouw van Ali B en waar Ali ook aandelen in heeft?quote:Op zondag 14 juli 2024 16:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met andere woorden: Ronnie Flex liegt?
Net als nigger Thijsquote:Op zondag 14 juli 2024 14:24 schreef Origami94 het volgende:
Als Ali B een Nederlander was was hij vrijgesproken
Oef pijnlijk ditquote:Op zondag 14 juli 2024 15:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja.
Zelfde reden waarom Marco Borsato niet vervolgd werd
Dat klopt.quote:
Get your facts straight. De zaak gaat de onderzoeksrechter zoveel tijd kosten dat de behandeling pas volgend jaar kan starten. Er is kennelijk veel te onderzoeken. Uiteraard wordt niet bekend gemaakt wat precies maar als de verdediging bijvoorbeeld een waslijst aan getuigen wil horen dan gaat daar veel tijd overheen.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Marco Borsato is nog steeds niet vervolgd
Ali B wel
Louter feiten
Het zit je hoog he.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ali B wel
Louter feiten
Je bent niet op de hoogte, het zijn géén feiten.quote:Op zondag 14 juli 2024 18:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ali B wel
Louter feiten
Een te lang durende zaak valt niet goed bij rechters en kost het OM te veel geld dus bullshitquote:Op zondag 14 juli 2024 18:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Get your facts straight. De zaak gaat de onderzoeksrechter zoveel tijd kosten dat de behandeling pas volgend jaar kan starten. Er is kennelijk veel te onderzoeken. Uiteraard wordt niet bekend gemaakt wat precies maar als de verdediging bijvoorbeeld een waslijst aan getuigen wil horen dan gaat daar veel tijd overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |