abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:08:48 #26
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214276383
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nou, wat fier zeg.
Ja, ik ben in goede doen. Ik voel dat ik met mijn boobytrap van vanmorgen dusdanig ingenieus was dat ik inmiddels boven de partijen sta. Ik geef antwoord als ik wil en hoe ik wil. :)

Ik kan alleen maar aan je vragen om aantekeningen te maken. Want ik heb vaak een voortschrijdend inzicht.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:09:45 #27
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214276402
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, ik ben in goede doen. Ik voel dat ik met mijn boobytrap van vanmorgen dusdanig ingenieus was dat ik inmiddels boven de partijen sta. Ik geef antwoord als ik wil en hoe ik wil. :)

Ik kan alleen maar aan je vragen om aantekeningen te maken. Want ik heb vaak een voortschrijdend inzicht.

Je staat niet boven de partijen. Je bent niet eens een partij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 20:11:48 #28
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214276452
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat mag je voelen. Dat mag je denken. Dag mag je willen. Net zoals wij het tegenovergestelde mogen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:13:37 #29
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_214276501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 18:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Jah onder het mom van waar rook is is vuur etc. :O
Nee, meestentijds "onder het mom van" het is "hij zegt, zij zegt" zonder steun- of schakelbewijs. Dus het is notoir lastig om tot een veroordeling te komen in zedenzaken. Meer nog dan in andere zaken wil vrijspraak niet zeggen dat de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is. Dus dat is heel erg zwaar voor zowel het vermeende slachtoffer als voor de vermeende dader.

Voor het vermeende slachtoffer omdat hij/zij door een hel moet in aanloop naar en tijdens de rechtszaak. Bovendien vaak victim blaming naar het hoofd krijgt. En vrijspraak vaak een klap in het gezicht is, omdat het wél gebeurd is maar juridisch niet bewezen kan worden.

En voor de vermeende dader omdat ook vrijspraak hem/haar nooit vrijpleit in de ogen van "het publiek" omdat die weten dat bewijs in zedenzaken juridisch erg lastig rond te krijgen is. Dus ook als de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is blijft er een zweem van twijfel bestaan.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:16:16 #30
13462 BansheeBoy
pi_214276542
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je staat niet boven de partijen. Je bent niet eens een partij.
In het Marokkaans is er een gezegde:

Als de kameel stervende is dan zijn er veel zwaarden.

Zo nu ook met Ali Bounty. Nu hij op de grond ligt krijgt hij er van iedereen langs.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:18:47 #31
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214276581
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zo nu ook met Ali Bounty. Nu hij op de grond ligt krijgt hij er van iedereen langs.

was hij maar geen bounty geweest maar een goede salafist; had hij vier vrouwen en talloze concubines kunnen naaien en was hij alsnog op weg naar de hemel ipv de gevangenis
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:23:18 #32
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_214276635
quote:

[..]

Anali is straks inderdaad een bounty. Bruin van buiten, gevuld met een witte knots van binnen.

[ Bericht % gewijzigd door Jippie op 13-07-2024 20:36:52 ]
pi_214276666
quote:

[..]

Zijn er ook marrokaanse gezegden zonder zwaarden?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:31:38 #34
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214276731
https://www.vunzigedeuntj(...)ge-deuntjes-festival

Waarom is Ali daar niet :o :?

Als er een expert artiest is
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:33:21 #35
13462 BansheeBoy
pi_214276750
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:25 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Zijn er ook marrokaanse gezegden zonder zwaarden?
Ja, die zijn er zeker. Een voorbeeldje:

Wie is gebeten door een slang is bang voor (of schrikt van) een stuk touw.

pi_214276762
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, die zijn er zeker. Een voorbeeldje:

Wie is gebeten door een slang is bang voor (of schrikt van) een stuk touw.

Nog eentje
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 20:38:16 #37
236264 crew  capricia
pi_214276809
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:34 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Nog eentje
Ik ben fier.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 20:44:54 #38
13462 BansheeBoy
pi_214276967
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:34 schreef Loverboii het volgende:

[..]
Nog eentje
Een gedeeld gezicht wordt niet gewassen.

Wat er een beetje op neerkomt dat er op elkaar wordt gewacht en niemand echt actie onderneemt. Bv. als je een kamer deelt ofzo.

pi_214277031
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Een gedeeld gezicht wordt niet gewassen.

Wat er een beetje op neerkomt dat er op elkaar wordt gewacht en niemand echt actie onderneemt. Bv. als je een kamer deelt ofzo.

Lol, tamme Marokkanen
pi_214277111
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, meestentijds "onder het mom van" het is "hij zegt, zij zegt" zonder steun- of schakelbewijs. Dus het is notoir lastig om tot een veroordeling te komen in zedenzaken. Meer nog dan in andere zaken wil vrijspraak niet zeggen dat de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is. Dus dat is heel erg zwaar voor zowel het vermeende slachtoffer als voor de vermeende dader.

Voor het vermeende slachtoffer omdat hij/zij door een hel moet in aanloop naar en tijdens de rechtszaak. Bovendien vaak victim blaming naar het hoofd krijgt. En vrijspraak vaak een klap in het gezicht is, omdat het wél gebeurd is maar juridisch niet bewezen kan worden.

En voor de vermeende dader omdat ook vrijspraak hem/haar nooit vrijpleit in de ogen van "het publiek" omdat die weten dat bewijs in zedenzaken juridisch erg lastig rond te krijgen is. Dus ook als de vermeende dader daadwerkelijk onschuldig is blijft er een zweem van twijfel bestaan.
Dat zei ik daarstraks ook, alleen dan andere woorden. :)
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 20:59:19 #41
236264 crew  capricia
pi_214277293
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

De rechter zei in deze zaak letterlijk dat de verklaring van een van de dames betrouwbaar was, maar dat steunbewijs ontbrak. En dat de rechter dit dus als onbewezen moest afdoen.

Bizar hè. De verklaring wordt als betrouwbaar geacht. Dus 'is waar'. Maar voldoet niet aan de eisen voor veroordeling.

En dan denk ik aan wat @Danny schreef, dat je zonder veroordeling onschuldig bent, en dat je niet gecancelled mag worden. En gewoon je carriere weer voort moet kunnen zetten. Maar daar lijkt me hier helemaal geen sprake van. Zeker in zijn werk niet. Hij moet het hebben van de gunst van het publiek. En die gunst heeft ie totaal niet. Op dit moment.

Al teken ik hier meteen bij op dat ook notaire vrouwenschenders nog steeds de weg tot het publiek wel weten te vinden. Zeker als rapper. Een veroordeling kan zelfs je carrière een boost geven in die scène.

[ Bericht 16% gewijzigd door capricia op 13-07-2024 21:05:02 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214277345
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat deze hele Ali Bounty discussie ook een soort bewustzijn heeft getriggerd bij dames om zoveel mogelijk risicovolle situaties te voorkomen c.q. uit de weg te gaan. In die zien geef je eigenlijk het advies mee wat je ook aan je dochter zou geven, mits je een fijne liefhebbende ouder bent.

Daarnaast hoop ik dat er ook bij venten een bewustzijn is gecreëerd van signalen herkennen. Ga op onderzoek uit, zegt ze nee omdat ze echt niet wil of omdat ze hard-to-get wil spelen. Probeer die signalen te herkennen. Maak aantekeningen en ruwe schetsen. Zet ze op een lichtbak en probeer de rode draad te vinden.

Daarbij blijf ik zeggen, VOORAF: voorkomen is beter dan genezen.

Dit soort waterdichte teksten verraden toch wel dat ik een fier en redelijk heerschap ben.

Even los van die meiden hè, wat vind je er van dat Ali B. zina heeft gepleegd?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:02:07 #43
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214277347
quote:
Ik hoop dat deze hele Ali Bounty discussie ook een soort bewustzijn heeft getriggerd bij dames om zoveel mogelijk risicovolle situaties te voorkomen c.q. uit de weg te gaan. In die zien geef je eigenlijk het advies mee wat je ook aan je dochter zou geven, mits je een fijne liefhebbende ouder bent.
Oh zeker, met de veroordeling van de knuffelmarokkaan zullen de dames daar nu wel bij uit de buurt blijven. Maar bedankt voor de tip, zie je niet vaak :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:11:06 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214277458
quote:

Daarnaast hoop ik dat er ook bij venten een bewustzijn is gecreëerd van signalen herkennen. Ga op onderzoek uit, zegt ze nee omdat ze echt niet wil of omdat ze hard-to-get wil spelen. Probeer die signalen te herkennen. Maak aantekeningen en ruwe schetsen. Zet ze op een lichtbak en probeer de rode draad te vinden.

Daarbij blijf ik zeggen, VOORAF: voorkomen is beter dan genezen.

Dit soort waterdichte teksten verraden toch wel dat ik een fier en redelijk heerschap ben.

Dus omdat Ali zich niet kan beheersen moeten al die vrouwen van jou zoveel mogelijk binnen zitten of een doek over zichzelf gooien?

Vreselijk vertieft maatschappijbeeld heb je dan.

Zelfbeheersing dient gewoon de norm te zijn en wie dat niet heeft moet het maar flink bezuren.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:14:36 #45
13462 BansheeBoy
pi_214277504
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:11 schreef Hexagon het volgende:

Zelfbeheersing dient gewoon de norm te zijn en wie dat niet heeft moet het maar flink bezuren.
Het hoort de norm te zijn. Het is het helaas niet. Daarom is het en en. En je hebt als dame nou eenmaal meer invloed op je eigen handelen. Het is allemaal geen wiskunde.

zaterdag 13 juli 2024 @ 21:19:15 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214277558
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het hoort de norm te zijn. Het is het helaas niet. Daarom is het en en. En je hebt als dame nou meer invloed op je eigen handelen. Het is allemaal geen wiskunde.

Juist met jouw achterlijke vrijheidsberovende maatregelen is dat niet de norm.

De norm is dat we in vrijheid kunnen leven zonder allerlei domme vrijheidsbeperkende maatregelen om te voorkomen dat een of andere onverlaat zich niet kan beheersen.

Maar tot die norm er is kunnen vrouwen ook een bus pepperspray in hun ogen leegspuiten in plaats van hun leven maar in onvrijheid te moeten leven.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:21:32 #47
13462 BansheeBoy
pi_214277591
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Juist met jouw achterlijke vrijheidsberovende maatregelen is dat niet de norm.
Laat jij je dochter om 02:45 schaars gekleed door het Vondelpark lopen?

zaterdag 13 juli 2024 @ 21:25:02 #48
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214277649
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met hoofddoek is toch prima :{

Blijf het wel hilarisch vinden dat je zelf niet door schijnt te hebben waarmee je (stereotypisch) bezig bent. Mocht ik een moslim zijn zou ik zo kwaad worden mocht blijken dat je een typetje bent.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:27:17 #49
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214277673
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat zou ik rond die tijd sowieso niet erg aanraden. Maar het is het andere uiterste dan je hele leven in moeten gaan richten op hitsige kerels op iedere hoek van de straat die zich niet zouden kunnen beheers.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 21:29:26 #50
13462 BansheeBoy
pi_214277707
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 21:27 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat zou ik rond die tijd sowieso niet erg aanraden.
Dank je. Dat is de vorm van aanpassing die ik o.a. bedoel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')