abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juli 2024 @ 13:38:29 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214272434
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bepaalde jongeren ja.
Gelukkig niet breed gedragen, maar die bepaalde jongeren vallen wel heel makkelijk voor dat beeld met mooie auto's, dure spulletjes, alpha male uithangen etc.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 13:38:36 #202
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214272438
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:37 schreef tong80 het volgende:
Ik heb met steeds meer verbazing dit topic doorgelezen. Dwing mezelf niet te posten. Je kunt posten wat je wil, het zal nooit doordringen of helpen. :{

:T
Ik heb respect voor je Fok! coryfee. Wat is jouw mening in deze?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 juli 2024 @ 13:41:09 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_214272472
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik heb respect voor je Fok! coryfee. Wat is jouw mening in deze?

Ik houd me buiten deze discussie. Kijk maar naar m'n likes.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 13:43:52 #204
236264 crew  capricia
pi_214272501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Je ziet wel een nieuwe wave van dit soort denken bij online figuren als Andrew Tate, Thierry Baudet etc. Spreekt ook best veel jongeren aan.
Het is ook een soort spagaat waar deze mensen in zitten:
'Ali B is wel op heel mager bewijs veroordeeld' implicerend dat ie misschien wel onschuldig is.
En 'het is ook je eigen schuld als vrouw als je bij hem in de auto stapt'.

De man is inmiddels een veroordeeld verkrachter. Het bagatelliseren daarvan komt steeds uit een bepaalde conservatieve hoek.

[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 13-07-2024 13:57:55 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214272585
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat bedoel ik dus, volgens mij moet je zeer getroebleerd zijn als je verkrachting als een goede les ziet
Voor een verkrachter die niet snapt dat hij fout heeft gehandeld. Een verkrachter die niets snapt van toestemming vragen vooraf. Een verkrachter die niet mee wilde werken met een psychologisch onderzoek. Als samenleving worden we veiliger als de dader snapt wat hij deed fout is. Hoe kunnen we dat deze verkrachter dan wel bijbrengen?
  zaterdag 13 juli 2024 @ 13:54:53 #206
13462 BansheeBoy
pi_214272607
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:43 schreef capricia het volgende:
De man is inmiddels een veroordeeld verkrachter. Het bagatelliseren daarvan komt steeds uit een bepaalde hoek.
Uit welke hoek en wie bagatelliseert hier verkrachtingen?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 13:55:18 #207
236264 crew  capricia
pi_214272612
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Voor een verkrachter die niet snapt dat hij fout heeft gehandeld. Een verkrachter die niets snapt van toestemming vragen vooraf. Een verkrachter die niet mee wilde werken met een psychologisch onderzoek. Als samenleving worden we veiliger als de dader snapt wat hij deed fout is. Hoe kunnen we dat deze verkrachter dan wel bijbrengen?
Goede post.
Daar wil ik alle toekomstige potentiële verkrachters aan toevoegen. Die ook niet snappen dat Nee=Nee. En denken dat een beetje aandringen en doorduwen wel prima is.

Ik hoop dat Ali hulp zoekt, en dat er een lampje gaat branden hij hem.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 13:58:04 #208
236264 crew  capricia
pi_214272641
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Post aangepast.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator / Redactie FP zaterdag 13 juli 2024 @ 14:01:03 #209
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_214272671
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Goede post.
Daar wil ik alle toekomstige potentiële verkrachters aan toevoegen. Die ook niet snappen dat Nee=Nee. En denken dat een beetje aandringen en doorduwen wel prima is.

Reken er maar niet op dat hij hulp gaat zoeken. Hij vindt dat er met hem niks aan de hand is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 14:02:47 #210
236264 crew  capricia
pi_214272684
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Reken er maar niet op dat hij hulp gaat zoeken. Hij vindt dat er met hem niks aan de hand is.
Diezelde reflex zie ik hier bij de mensen die hem verdedigen, die zijn daden bagatelliseren en de schuld of verantwoording bij de slachtoffers neer willen leggen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 14:03:10 #211
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214272688
Ik hoop dat hij niet voor de uitspraak in hoger beroep, de benen neemt naar Marokko. Dat land levert normaal gesproken toch niet uit?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_214272693
Blijf toch met je poten van de OP af en met die kut smilie er steeds bij. En hier verder.

Het stond goed. Wat een onzin allemaal.
pi_214272736
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Goede post.

In zo’n zaak als die van bijvoorbeeld Jill blijf ik toch wel enige terughoudendheid vereisen. Die twee hadden, ofwel daarvoor ofwel tijdens de aanranding, een bepaalde relatie. Voor de aanranding hebben ze daadwerkelijk meer dan eens sex gehad. Wij weten niet welke spanningen er tussen die twee speelde en onder welke omstandigheden ze bij Ali in de auto stapt.

In dit geval komt de aanranding ook niet zomaar uit de lucht vallen. Er gaan wat dingen, handelingen, gesprekken aan vooraf. Ik denk dat het verhaal van Jill best sluitend is maar als je je dan in Ali verplaatst; die heeft al geregeld seksuele handelingen met deze dame verricht en kan mogelijk hebben gedacht dat ze het wel ok zou vinden want dat vond ze eerder ook ok. Ik kan me daarom ook wel iets voorstellen dan Ali oprecht dacht niks fout te hebben gedaan.
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 14:12:53 #214
236264 crew  capricia
pi_214272767
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:09 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
In zo’n zaak als die van bijvoorbeeld Jill blijf ik toch wel enige terughoudendheid vereisen. Die twee hadden, ofwel daarvoor ofwel tijdens de aanranding, een bepaalde relatie. Voor de aanranding hebben ze daadwerkelijk meer dan eens sex gehad. Wij weten niet welke spanningen er tussen die twee speelde en onder welke omstandigheden ze bij Ali in de auto stapt.

In dit geval komt de aanranding ook niet zomaar uit de lucht vallen. Er gaan wat dingen, handelingen, gesprekken aan vooraf. Ik denk dat het verhaal van Jill best sluitend is maar als je je dan in Ali verplaatst; die heeft al geregeld seksuele handelingen met deze dame verricht en kan mogelijk hebben gedacht dat ze het wel ok zou vinden want dat vond ze eerder ook ok. Ik kan me daarom ook wel iets voorstellen dan Ali oprecht dacht niks fout te hebben gedaan.
Daar is hij dan ook op vrijgesproken.
Hij is veroordeeld voor verkrachting en poging tot verkrachting van twee andere mensen.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 13 juli 2024 @ 14:14:17 #215
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_214272784
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 13:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 14:18:28 #216
5428 crew  miss_sly
pi_214272815
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:09 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]

Heb je deze nu al eens bekeken?

Daar wordt "vorige week wilde ze het wel" ook in behandeld. Het is helemaal niet moeilijk, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 14:27:11 #217
236264 crew  capricia
pi_214272888
Wat was nou eigenlijk dat bommetje wat de verdediging van Ali B over Ellen ten Damme wilde droppen?
There is a name for it:
We call them Poor"
  Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 14:29:48 #218
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214272912
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je deze nu al eens bekeken?

Daar wordt "vorige week wilde ze het wel" ook in behandeld. Het is helemaal niet moeilijk, hoor.
En dan spugen ze de thee halverwege uit. Wat dan?
Of achteraf valt de thee niet lekker en steken ze hun vinger in hun keel. Wat dan?
Of ze zeggen ja omdat ze niet durven te weigeren. Wat dan?
Of ze vinden de vraag of ze thee willen al smerig. Wat dan?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator zaterdag 13 juli 2024 @ 14:32:38 #219
5428 crew  miss_sly
pi_214272935
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:29 schreef Danny het volgende:

[..]
Of achteraf valt de thee niet lekker en steken ze hun vinger in hun keel. Wat dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:29 schreef Danny het volgende:

[..]
Wil je daar echt antwoorden op?

Ik denk niet dat het verstandig is als wij die discussie weer opstarten, eigenlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_214273039
Dan stop je met thee geven. Deze is makkelijk

Dit is achteraf. Wellicht was de thee slecht. 5 seconden getrokken thee daar krijg je inderdaad achteraf een kater van. Van slechte thee. Niets zo erg als een slappe

Iets aan je communicatie skills doen. Je wil toch niet mensen overrompelen met je thee. Je wil dat mensen genieten van je thee. Waarschijnlijk communiceer je dan dwingend.

Weer een makkelijke. Dan loop je weg. Dit is geen match. Je wil een thee partijtje met iemand die dol is op thee.
  zaterdag 13 juli 2024 @ 14:52:28 #221
13462 BansheeBoy
pi_214273089
Dat thee filmpje is gemaakt door iemand die wel erg graag wilt. Daar lust @sp3c vast wel gehakt van. :')

Wat een tenenkrommend niet de (volledig) lading dekkend filmpje. En waar is @Un_Chien_Andalou :?

[ Bericht 20% gewijzigd door BansheeBoy op 13-07-2024 14:58:36 ]
pi_214273150
Mannen doen hier net alsof vrouwen op oorlogspad zijn en bij het minste of geringste aangifte doen.

Stel dat het zo zou zijn. Heel veel zaken lopen al vast bij de aangifte. De zaak komt niet zomaar voor de rechter. Dus mannen wees gerust. Jullie kunnen je nog gerust als varkens gedragen.

Helaas ;(
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:10:04 #223
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_214273264
Zit hier met verbazing en zelfs wat plaatsvervangende schaamte dit topic door te lezen.
Is het nou echt zo moeilijk te bevatten dat NEE ook gewoon écht NEE is?

De tering..
  zaterdag 13 juli 2024 @ 15:26:35 #224
13462 BansheeBoy
pi_214273431
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 15:10 schreef Sodeknetters het volgende:
Zit hier met verbazing en zelfs wat plaatsvervangende schaamte dit topic door te lezen.
Is het nou echt zo moeilijk te bevatten dat NEE ook gewoon écht NEE is?
Er valt zoveel te winnen door ontzettend duidelijk de nee te communiceren. Niet glimlachen, niet met je handen door je haar en een nee giechelen. Wees duidelijk.

Nog meer valt er te winnen door te voorkomen dat je in situaties komt die risicovol zijn.

Admin zaterdag 13 juli 2024 @ 15:27:02 #225
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_214273438
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 14:47 schreef potjecreme het volgende:
Dan stop je met thee geven. Deze is makkelijk
Dan is het geen verkrachting maar aanranding.

quote:
Dit is achteraf. Wellicht was de thee slecht. 5 seconden getrokken thee daar krijg je inderdaad achteraf een kater van. Van slechte thee. Niets zo erg als een slappe
Nou ja, dan heb je achteraf dus de kans dat er een aanklacht tegen je wordt ingediend.

quote:
Iets aan je communicatie skills doen. Je wil toch niet mensen overrompelen met je thee. Je wil dat mensen genieten van je thee. Waarschijnlijk communiceer je dan dwingend.
Je weet vooraf, als iemand ja zegt, natuurlijk niet dat ze vanwege je communicatieskills geen 'nee' durven zeggen. En 'dwingend' communiceren? Denk dat dat wel meevalt. Hoor verhalen over mensen die - om maar even in de thee-metaforen te blijven - achteraf zeggen dat ze de 'thee' niet durfden te weigeren omdat ze bang waren dat het bijvoorbeeld hun baan zou kosten. Of omdat ze dachten dat het aannemen van de 'thee' hun carrière zou helpen en dat ze de thee niet zouden hebben aangenomen als ze wisten dat dat niet zo was.

quote:
Weer een makkelijke. Dan loop je weg. Dit is geen match. Je wil een thee partijtje met iemand die dol is op thee.
Dus in principe kun je als man gewoon elke vrouw vragen of ze 'thee' willen? Want volgens mij (en de nieuwe wet) is dat beslist niet het geval.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')