Meegaand in het idee dat Ali een schuldige, veroordeelde verkrachter is?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk niet over mezelf. Maar over @:Za In principe ben ik redelijk meegaand.²
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:35 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een man 'misbruikt' door zijn anus te penetreren.
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.²
Veroordeeld? Ja. Schuldig? (Voor de wet) Ja. 100% schuldig? Ik was er niet bij. Maar waar rook is is vuur. Alleen hoe hoog dat vuurtje echt laaide weten alleen de betrokkenen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Meegaand in het idee dat Ali een schuldige, veroordeelde verkrachter is?
Hoognodige heropvoeding is nodig.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik snap Za wel. Lichte druk in de zin van de vrouw heeft eigenlijk geen zin, maar je haalt haar over door een lief woordje of te zeuren. Als ze dan alsnog akkoord gaat is het niet zonder toestemming en heb jij een fijne ambachtelijke avond. Ik denk dat Za dat bedoeld.²
2 vingers in de kut is behoorlijk zwart/wit.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Veroordeeld? Ja. Schuldig? (Voor de wet) Ja. 100% schuldig? Ik was er niet bij. Maar waar rook is is vuur. Alleen hoog dat vuurtje echt vlam weten alleen de betrokkenen.²
Dit soort bekende gastjes met veel geld leven in een andere wereld. Die kennen geen nee. Komt eigenlijk ook door meegaande sloeries die zich voor zijn voeten werpen in elke mogelijk positie. In al zijn wereldvreemdheid kan hij (daardoor) denken dat alle vrouwen zo zijn. Niets is minder waar!!!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.
Klopt, en dat komt dagelijks voor in de beste families.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daar had ze even geen zin in, maar nee nee nee is toch vaak ja na flink aandringen? Manomanquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
2 vingers in de kut is behoorlijk zwart/wit.
En Ellen had het toch ook al over dat hij al met z'n tipje in haar zat op een moment voor ze hem echt van zich af kon gooien of whatever?
Ja nou en vanuit dat oogpunt heeft hij heel war deernes aan z'n besneden lans geregen en ging er blijkbaar van uit dat hij dat met elke dame zomaar zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit soort bekende gastjes met veel geld leven in een andere wereld. Die kennen geen nee. Komt eigenlijk ook door meegaande sloeries die zich voor zijn voeten werpen in elke mogelijk positie. In al zijn wereldvreemdheid kan hij (daardoor) denken dat alle vrouwen zo zijn. Niets is minder waar!!!²
"Ik bel een taxi voor je skatje"quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Ali niet zo van de lieve woordjes was, als je alles van deze zaak zo meekrijgt.
Dagelijks in de beste families?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
Klopt, en dat komt dagelijks voor in de beste families.
Ik denk zelfs dat dit overal voorkomt. Vrouwen liegen en wenden hoofdpijn en andere zaken aan. Mannen hebben weer meer goesting en zullen meer zin hebben dan vrouwen in algemene zin. Dat betekent automatisch dat de man de vrouw soms zal overhalen (middels legale middelen) om er een ambachtelijke avond van te maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
En daarom deugt het?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:42 schreef Za het volgende:
[..]
Ja na veel aandringen had ze hem toch maar "hoofd gegeven om van zijn gezeur af te komen", maar die vingers er in gebeurde terwijl het zeer duidelijk was dat ze geen seks met hem wilde.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En daar had ze even geen zin in, maar nee nee nee is toch vaak ja na flink aandringen? Manoman
Ja, precies dit inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou en vanuit dat oogpunt heeft hij heel war deernes aan z'n besneden lans geregen en ging er blijkbaar van uit dat hij dat met elke dame zomaar zou kunnen doen.
De rechter was duidelijk ook overtuigd dat hij geen Nee duldde en dat is het hele probleem dus.
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:46 schreef vul_maar_in het volgende:
Geruchten gaan dat TCM de refereerden aan de veelvoud aan eenzame tienermeisjes die ze vervoerden op het account van ene Ali Bachternaam als : ALI EXPRESS.
Dus veroordeeld.quote:
Stapje voor stapje lijk je de goede kant op te gaan!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus veroordeeld.
Een bepaalde mate van schuldigheid is zeker. Maar ik laat nog een slag om de arm en een kleine marge open omdat ik er niet bij was. Ook de rechters niet.²
Precies, seks tussen twee mensen hoort altijd gelijkwaardig te zijn en niet vanuit een soort machtsverhouding, dierlijk gedrag. Dan kunnen we beter apen blijven.quote:
Tieners gaan tot 19...Dat Ali niet te beroerd was om een dertiger hier of daar te grazen te nemen doet daar niks aan af :p Ik denk eerlijk dat zijn meeste slachtoffers in de ondergrens zitten (zeg 18-20)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar hij leek toch meer op twintigers enzo te vallen, toch?
Je bent weer in de war met Marco B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |