Oh oké…. Ja, ik heb hem zelf wel gemogen, vond hem wel aandoenlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hmm valt wel mee. Denk dat 2 jaartjes cel hem best wel eens goed kunnen doen.
Heb hem nooit gemogen maar de man() is wel adrem en spitsvondig, dat heb ik wel altijd gevonden. Ook al kwam het er in een kut accent uit.
Misschien gaan ze voor the old switcheroo en gebruiken zijn hele achternaam. Die kennen minder mensen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:52 schreef Metalfrost het volgende:
Eén van de weinige mensen wiens bekendheid te danken is aan het verkorten van de achternaam tot een initiaal en deze totstandkoming nu in deze zaak compleet de functie verliest omdat iedereen weet wie Ali B is
Deze https://www.trouw.nl/binn(...)venslessen~b5b98a03/ ?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:09 schreef Lienekien het volgende:
Aardig recent artikel in Trouw, trouwens. Voor wie achter de betaalmuur kan komen.
Over ali b.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:43 schreef superniger het volgende:
[..]
HIHAHO.
Lekker grapjes maken over verkrachting.
Nee dus, zoals je al was verteld.quote:
Die hele achternaam is echt geen geheim. In het artikel over Ali B. op wikipedia wordt die hele achternaam gewoon genoemd.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Misschien gaan ze voor the old switcheroo en gebruiken zijn hele achternaam. Die kennen minder mensen.
Marokko kent geen uitleveringsregeling, en het is een Marokkaanse Nederlander, dus die stap lijkt me snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
Zit hij al in het Midden-Oosten of Marokko?
En toch garandeer ik je dat in een enquête meer mensen zullen zeggen te weten wie Ali B is t.o.v. Ali Bachternaam.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Die hele achternaam is echt geen geheim. In het artikel over Ali B. op wikipedia wordt die hele achternaam gewoon genoemd.
Ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:56 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Deze https://www.trouw.nl/binn(...)venslessen~b5b98a03/ ?
Toch is het een ontzettend mooi land. Ik kan iedereen aanraden er eens een kijkje te nemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Marokko kent geen uitleveringsregeling, en het is een Marokkaanse Nederlander, dus die stap lijkt me snel gemaakt.
was een beetje moeilijk na zijn overlijdenquote:
Minister Yeşilgöz tekent uitleveringsverdrag met Marokkoquote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Marokko kent geen uitleveringsregeling, en het is een Marokkaanse Nederlander, dus die stap lijkt me snel gemaakt.
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitleveringsverdragquote:Door het nieuwe verdrag kunnen verdachten en criminelen straks makkelijker worden uitgeleverd voor een rechtszaak of voor het uitzitten van een al gegeven celstraf.
Er is inmiddels toch een uitleveringsverdrag gesloten tussen Nederland en Marokko... of is die nog niet in werking getreden?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Door het vizier van een B12 bommenwerper?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het een ontzettend mooi land. Ik kan iedereen aanraden er eens een kijkje te nemen.²
Nee, maar ik dacht dat er misschien wel meerdere artikelen over waren bij Trouw, dus vandaar de vraag.quote:
Dat ken ik niet. Ik ben wel bekend met de steden Tetouan, Rabat, Casablanca, Marrakesh, Agadir, Essaouira. Het mooie van Marokko is dat je in één land zoveel verschillende elementen kunt vinden. Ga eens kijken zou ik zeggen.quote:
Ik maak maar een grapje, ik denk dat Marokko een prima land is en zou er best eens op bezoek willen. Marrakesh sla ik over denk ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ben wel bekend met de steden Tetouan, Rabat, Casablanca, Marrakesh, Agadir, Essaouira. Het mooie van Marokko is dat je in één land zoveel verschillende elementen kunt vinden. Ga eens kijken zou ik zeggen.²
Jawel. Kijk je post er boven maar. Ik weet niet of Ali B de eerste wil zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Er is inmiddels toch een uitleveringsverdrag gesloten tussen Nederland en Marokko... of is die nog niet in werking getreden?
Is vooral mooi als je de lokale taal spreekt en niet als lopende pinautomaat wordt gezien door hordes bedelaars en oplichters.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch is het een ontzettend mooi land. Ik kan iedereen aanraden er eens een kijkje te nemen.²
De mensen die daar wonen schijnen ook heel aardig en gastvrij te zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ben wel bekend met de steden Tetouan, Rabat, Casablanca, Marrakesh, Agadir, Essaouira. Het mooie van Marokko is dat je in één land zoveel verschillende elementen kunt vinden. Ga eens kijken zou ik zeggen.²
Dat kun je zeggen, maar wat ga jij doen wanneer iemand met wie je een friends met benefits relatie had 15 jaar geleden, opeens aangifte doet, of een jeugdliefde aanranding/verkrachting claimt, en iedereen je plotseling een schoft noemt?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:53 schreef vul_maar_in het volgende:
lekker door posten totdat die onzin uit beeld is niet reageren.
Daar ben ik dus geweest. Wat ik net zei over aardige en gastvrije mensen geldt niet voor Marrakesh.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:07 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje, ik denk dat Marokko een prima land is en zou er best eens op bezoek willen. Marrakesh sla ik over denk ik.
Ja, daar moet je een beetje handig in worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 18:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Is vooral mooi als je de lokale taal spreekt en niet als lopende pinautomaat wordt gezien door hordes bedelaars en oplichters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |