SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is broek af, tetten blootquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
"Lamp aan op je hoofd" is de nieuwe "broek uit op je hoofd"?
Weet je hoeveel CO2 er vrijkomt bij elke like?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, iedereen een like. Is toch gratis verder
Ja, een keertje gekregen bij een georganiseerd hardlooprondje.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Met zo'n bandje om je hoofd?
[..]Ahhhh yissss
GOORLEL.quote:
Hebben is houden.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, een keertje gekregen bij een georganiseerd hardlooprondje.
Boeit me geen ene zakquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Weet je hoeveel CO2 er vrijkomt bij elke like?
Ja dit. En daarnaast denk ik dat ik gewoon andere dingen interessant vind dan sommige andere mensen. Is voor mij ook wel erg lastig om me een voorstelling te maken bij likes zo belangrijk vinden, dat ik daar wat om gaf is een half leven geledenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, net of ik iets zie of niet. Soms heb ik nog een pagina openstaan en zie ik wat dingen in een oud/dicht topic die ik geinig vond en dan like ik die posts, maar ik ga ook niet alles teruglezen en dat verwacht ik ook niet van anderen. Ook net hoeveel waarde je aan bepaalde dingen hecht, denk ik.
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.quote:
Gewoon permanente herfst.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.
Gelukkig heb ik dat niet 10.000 keer gehoord in mijn vorige huis met allemaal stoners enz.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef DeZwabber het volgende:
Look at my horse, my horse is amazing. Give it a lick! Mm, it tastes just like raisins.
Ik citeer alleen letterlijk de originele tekstquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2024 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat hadden we de afgelopen negen maanden nog niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |